Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 18

Θέμα: Πελαγο-δρομώντας

  1. #1
    σε διπλό ταμπλό Το avatar του/της erotisakias
    Εγγραφή
    28/10/2013
    Μηνύματα
    52

    Πελαγο-δρομώντας

    Μετά από μια εξαιρετική συμβίωση με ένα Ktm 950Adv 05' αποφάσισα για μια αλλαγή κατηγορίας. Ψάχνω ένα μικρό (που λέει ο λόγος) on/off (το οποίο θα είναι μάλλον on/off όπως τα λέγαμε την παλιά καλή εποχή) για να γυρίσω επαρχιακούς, δασικούς, δύσκολους χωματόδρομους, αλλά μέχρι εκεί. Μένω Κρήτη. Υπόψην ότι με το 950 έχω πάει σε μέρη δύσκολα, απλά ήμουνα με τη ψυχή στο στόμα, και θέλω κάτι πολύ πιο εύχρηστο οπότε μην αρχίσουμε "γιατί δεν το κράτησες" και άλλα τέτοια. Η ζωή με το KTM ήταν αρκετά περιπετιώδης, και πέρασα και γω κάποια από τα προβλήματα που έβγαλε αυτή η μοτοσυκλέτα, αλλά έζησα και ένα απίστευτο μοτέρ, ένα υπέροχα στημένο σύνολο και κατάλαβα πως 100% αξιοπιστία και ερωτική μοτοσυκλέτα δεν υπαρχει.. Πάμε στο τώρα.. Βρίσκομαι ανάμεσα σε ktm 690enduro του 09', Husqvarna te 610ie 09' και drz 400 06'. Από όλα αυτά ξέρω και έχω οδηγήσει το drz που είναι γνωστού και έχει υποστεί αρκετές αλλάγες (κεφαλή του Ε, mikuni39, ελατήρια μπροστά ανάρτησης ohlins, πίσω της WP ) και γενικά είναι πένα. Για το 690 δεν έχω διαβάσει κάτι κακό αλλά ούτε και κάτι καλό. Καλό μοτέρ, θέση οδήγησης μάλλον περίεργη, δεν πολυ-πούλησε κιόλας. Έιναι όμως μια καλή επιλογή με καλό after από την κτμ. Το 610 πάλι του 07 και πέρα, έχει κάνει βήματα αλλαγής στην αξιοπιστία του με άλλη καδένα, και άλλες βελτιώσεις στον κινητήρα, και λένε πως είναι μια καλή μοτό η τελευταία καλή πριν την μπούρδα το 630 που βγάλανε μετά, αλλά το μέλλον της husqvarna γενικά είναι αβέβαιο και μπορεί να μείνεις ακάλυπτος ( (Πάντως για το 950 ότι χρειαζόμουν το είχα σε 4 μέρες από Αυστρία, αν δεν το είχα σε 2 μέρες από Αθήνα-Θεσσαλονίκη-car.gr).. Αν υπάρχουν οδηγικές εμπειρίες, γνώσεις για προβλήματα, προτάσεις, θα βοηθήσουν πολύ..Ευχαριστώ
    Τελευταία τροποποίηση από erotisakias; 06/11/2015 στις 00:04.

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    ΚΤΜ 400exc
    Το drz ίσως σού φανεί λίγο και θα πρέπει να ψάχνεις δύναμη στήσιμο κλπ.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ΝIKOLTSOS
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    550
    Έχω το 640adv.
    Σε ένα χωμάτινο ταξίδι με φίλους, οδήγησα το ktm 690enduro της φωτογραφίας....
    Δεν μπορώ να περιγράψω ακόμα πόσο μου άρεσε αυτό το μηχανάκι....
    Με κλειστά μάτια θα ήταν η επόμενη μου ειδικά για αυτό που το θες.
    Αν κοιτάξεις καινούριο θα μπορούσες να πας και για το husqvarna 701 enduro.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	image.jpg 
Προβολές:	217 
Μέγεθος:	92,3 KB 
ID:	344344
    "...ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΔΡΌΜΟΣ..."

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    οτι ακριβως ζητας έχει το 690 εντουρο και είναι και πιο αξιόπιστο απο τα 640

  5. #5
    σε διπλό ταμπλό Το avatar του/της erotisakias
    Εγγραφή
    28/10/2013
    Μηνύματα
    52
    "...Αν κοιτάξεις καινούριο θα μπορούσες να πας και για το husqvarna 701 enduro."

    κανονικό αντίγραφο του 690R σε μπλε κίτρινο από πορτοκαλί..Κρίμα.. Η αγορά από την ΚΤΜ ήταν και το τέλος.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	KTM690EnduroR2014AdventureTouringMotorcycle2.jpg 
Προβολές:	186 
Μέγεθος:	27,2 KB 
ID:	344349

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	husqvarna.jpg 
Προβολές:	187 
Μέγεθος:	78,7 KB 
ID:	344350

    όχι για καινούργιο δεν πάω με τίποτα..Με προβληματίζει αρκετά η επιλογή του 690 σε σχέση με το 610ie. Από γενικό διάβασμα νομίζω πως το 610 είναι καλύτερα στημένη μοτό..Κάποιος που να τα έχει πάει και τα δυο? Θα βοηθήσει πολύ..

  6. #6
    Υποτίθεται ότι η πρώτη γενιά 690 δεν είχε και τόσο καλές αναρτήσεις. Δεν θυμάμαι αν τα 09 που κοιτάς είναι αυτά. Η δεύτερη γενιά υποτίθεται ότι έχει και γενικότερες βελτιώσεις σε ότι αφορά ευαισθησίες.και αξιοπιστία περιφερειακών.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της est
    Εγγραφή
    10/10/2012
    Μηνύματα
    996
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Υποτίθεται ότι η πρώτη γενιά 690 δεν είχε και τόσο καλές αναρτήσεις. Δεν θυμάμαι αν τα 09 που κοιτάς είναι αυτά. Η δεύτερη γενιά υποτίθεται ότι έχει και γενικότερες βελτιώσεις σε ότι αφορά ευαισθησίες.και αξιοπιστία περιφερειακών.
    Κάτι τέτοιο έχω ακούσει κι εγώ.. ότι η πρώτη φουρνιά κάτι έβγαζε (μοτερικό; ρουλεμάν κάτι; ) που το διόρθωσαν λέει στη 2η φουρνιά.

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από erotisakias Προβολή μηνύματος
    κανονικό αντίγραφο του 690R σε μπλε κίτρινο από πορτοκαλί.
    Απο τις φωτογραφίες πάντως, δεν φαίνεται αντίγραφο.
    Βλέπω άλλο πλαίσιο, άλλο κινητήρα, διαφορετική θέση αμορτισέρ (πιο ψηλά).

    Δεν πρέπει να είναι ίδια.

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lykourgi Προβολή μηνύματος
    Απο τις φωτογραφίες πάντως, δεν φαίνεται αντίγραφο.
    Βλέπω άλλο πλαίσιο, άλλο κινητήρα, διαφορετική θέση αμορτισέρ (πιο ψηλά).

    Δεν πρέπει να είναι ίδια.
    Αλλος σκελετος?

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Ναι, οι δύο μοτοσυκλέτες των παραπάνω φωτογραφιών, έχουν διαφορετικό σκελετό.

  11. #11
    σε διπλό ταμπλό Το avatar του/της erotisakias
    Εγγραφή
    28/10/2013
    Μηνύματα
    52
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lykourgi Προβολή μηνύματος
    Ναι, οι δύο μοτοσυκλέτες των παραπάνω φωτογραφιών, έχουν διαφορετικό σκελετό.
    Παιδιά σαν δίδυμα αδέρφια είναι..

    ...Και να που βγήκαμε αληθινοί, καθόσον πριν λίγες μέρες η αυστριακή -πλέον- Husqvarna παρουσίασε το 701 SM και μόλις σήμερα το 701 On-Off! Με τον ίδιο μονοκύλινδρο κινητήρα των 690 κ.εκ. και 67 ίππων (!), που όπως καλά γνωρίζετε προέρχεται από την ΚΤΜ, αλλά και με το ίδιο cromoly πλαίσιο χωροδικτύωμα, φυσικά με μεταποιημένα γεωμετρικά χαρακτηριστικά για να ταιριάζουν στο νέο χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας....κλπ κλπ..
    http://www.caranddriver.gr/article.a...&pubid=7467916

    Πάντως δεν με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο οπότε δεν έχει νόημα συζήτησης. Πιο πολύ με καίει η σύγκριση ανάμεσα στο 690 enduro και το te 610ie..

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Μόλις διαπίστωσα ότι το Husky που έχεις βάλει πιο πάνω δεν είναι το 701, το οποίο είναι πράγματι ολόιδιο με το ΚΤΜ690.

  13. #13
    σε διπλό ταμπλό Το avatar του/της erotisakias
    Εγγραφή
    28/10/2013
    Μηνύματα
    52
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lykourgi Προβολή μηνύματος
    Μόλις διαπίστωσα ότι το Husky που έχεις βάλει πιο πάνω δεν είναι το 701, το οποίο είναι πράγματι ολόιδιο με το ΚΤΜ690.
    έχεις δίκιο..λάθος μου είναι το Husqvarna Fe 450..

    να το 701

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	newego_LARGE_t_77761_297153_type12732.jpg 
Προβολές:	111 
Μέγεθος:	71,6 KB 
ID:	344387

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ΝIKOLTSOS
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    550
    Σε χαλάει να πάρεις το ίδιο μηχανάκι πιο φτηνό από το 690???
    οκ κάποιο λένε έχουν κάποιες διαφορές στο πλαίσιο αλλά δεν άκουσα ακόμα πιο είναι καλύτερο...


    Υ.Γ. Από ότι φαίνεται σε λίγα χρόνια θα ξεχάσουμε τα ΚΤΜ στα χώματα....
    Η ΚΤΜ στα street κτλ και τα Ηusqvarna χώμα....
    "...ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΔΡΌΜΟΣ..."

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF