30χλμ στην καλύτερη....![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Μισες δουλειες κανεις ρε Λευτερ....
Πες και την τρεχουσα τιμη της κιλοβατωρας απο την ΔΕΗ, να βαλουμε και τις απώλειες φορτισης και μετατροπών (και να βγαλουμε ενα ποσοστό λογω solar charge) για να δουμε τι γινεται...
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Συγγνωμη ειλικρινα αλλα κατι μου διαφευγει...
Το μοτερ ειναι μισο κιλοβατ..??
(δηλ. μιλαμε για 670 μιλι-άλογα..)..??
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
μια καλη βελτιωση που μπορεις να του κανεις ειναι να του φορεσεις το δραπανοκατσαβιδο του lidl![]()
Αν δεν απατώμαι εκεί είναι ο περιορισμός της ισχύος για να χαρακτηριστεί το όχημα ως υποβοηθούμενο ποδήλατο. Και τελική εως 32χλμ. Απο κει και πάνω μαλλον θα το χαρακτηρίζανε μοτοποδήλατοΣυγγνωμη ειλικρινα αλλα κατι μου διαφευγει...
Το μοτερ ειναι μισο κιλοβατ..??
Μαλιστα...
Δηλ. εχεις ουσιαστικά ενα ποδήλατο - βαρους 120 κιλων - και χρεώνεσαι με 2 - 4 χιλιαρικα για να σε "υποβοηθήσει" οταν και εάν χρειαστεί...
Δεν εχω καμια ορεξη να μπω σε διαφωνιες/αντιπαραθεσεις αλλα η βοηθεια στην κινηση που μπορει να εχεις απο ενα μοτερ 0.67 Hp μαλλον δεν αντισταθμιζει ουτε τις απωλεις λογω προσθετου βαρους και αυξημενων τριβών...
Προφανεστατα κανω λαθος, μια και τόσες μελετες και τεστς καταδεικνύουν το αντίθετο, αλλα συγχωρηστε μου την προσπαθεια διατηρησης σωων των φρενων (μου)
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...