Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 33

Θέμα: Gsr 600 ΝΕΟ ΑΛΛΑ..........

  1. #16
    Anyway πάρε τώρα το specs του GSR κατευθείαν από Ιταλία. Από περιοδικό Ιανουάριος του 2006.

    CV=ίπποι, copia=ροπή, vel.max=τελική, peso=βάρος

    Και ότι άλλο πείτε μου να σας το πω.

    http://img462.imageshack.us/img462/3...ture0128za.jpg
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  2. #17
    Άνθρωπος Το avatar του/της gavos
    Εγγραφή
    13/01/2006
    Μηνύματα
    199
    de borw na katalavw poso kainotomo borei na einai ena mixanaki pou proorizetai gia mia toso eboriki katigoria pou to kostos tou prepei na kratithei toso xamila... kapoies kainotomioules opws i profortisi tou brostinou i aposvesi epanaforas sto pisw to ktinwdes psalidi i emfanisi tou eidika tis ouras tou pou de moiazei me tipota allo kai kati pikadika tou stil endeiksi epilegmenis sxesis kai mia megali lista apo ergostasiaka aksesouar se sindiasmo oti i timi tis eksakolouthei na vrisketai xamila emena mou arkoun... kaka ta psemmata paidia kali i kayla alla i suzuki kai kathe suzuki na poulisei thelei.. oloi kseroume pws stis mesaies katigories eidikotera i suzuki kai kathe suzuki exei ta foda na ftiaksei kati kalitero... to thema einai poso tha kostizei to rimadi.. 7650 gia ayto to mixanaki pou einai brand new tou koutiou mou fainodai sirma...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	img01510-02.jpg 
Προβολές:	625 
Μέγεθος:	87,7 KB 
ID:	33637

  3. #18
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    3.021

    new blood

    21-22 ιανουαριου εχει τεστ η suzuki σε ολα τα καταστηματα της θα ειμαι εκει να το δοκιμασω γιατι μ' αρεσει πολυ & θα γραψω της εντυπωσεις μου.Παντως το ολο πακετο μ'αρεσει πολυ φτανει να ειναι ανθεκτικο και σκυλι σε οποιαδηποτε κακουχια αλλωστε για αυτο ειναι φτιαγμενα αυτα τα μηχανακια (πιστευω).

  4. #19
    DOT SAE E1778JY32 μέλος Το avatar του/της lampros_fazer
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    1.623

    GSR vs FZ6n 1-0

    Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
    Αλλά απ'ότι το κόβω, τσαγάκι κερασμένο και σ'αυτό.
    Μπαα,δε νομίζω..
    Το πήρα βόλτα στο test ride,είχα πάει με φίλο μου που έχει fazer '04 (το φεριγκάτο σαν το δικό σου).Αφού βόλταρα το GSR,μετά όταν οδηγούσε το GSR αυτός εγώ ήμουνα με το δικό του από πισω.Οδήγησα πρώτη φορα το FZ6 (εγώ έχω το '03) και έτσι σύγκριση ήταν "φρέσκια" και αναπόφευκτη.

    Δες εντυπώσεις εδώ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
    Στον στρόφαλο 98 άλογα@12000rpm χειρότερα κι από Fazer 6.47 κιλά ροπής@9600rpm 183kgr.
    Γιατί χειρότερα??
    Και το Fazer 98hp/12000, 6.4kgm/10000 έχει.Και κιλά πάνω κάτω τα ίδια.


    Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
    Λέει ότι οι δρόμοι είναι το ψωμί της εν λόγω μηχανής και σαν θέση αναβάτη αλλά και σαν κινητήρας, δε θα είναι τόσο αδύναμη στα χαμηλά και έχει καλές ρεπρίζ.
    Έτσι είναι.
    [size=4pt]έχω μεγάλο ταλέντο στα χείλη[/size]


    [FONT=courier new]tennis365.gr [/FONT]

  5. #20
    DOT SAE E1778JY32 μέλος Το avatar του/της lampros_fazer
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    1.623
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mirrorofsorrow
    Μου αρέσει πολύ, αν και θα ήθελα και μια φεριγκάτη έκδοση.
    Ρώτησα αν προβλέπεται να βγεί και μου είπαν όχι.
    [size=4pt]έχω μεγάλο ταλέντο στα χείλη[/size]


    [FONT=courier new]tennis365.gr [/FONT]

  6. #21
    ο trackαδόρος!!! Το avatar του/της Alx 84
    Εγγραφή
    09/03/2005
    Μηνύματα
    1.185
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alx_gr
    Διαβαζοντας το review του moto λεει :
    Ειναι το πρωτο της κατηγοριας που σηκωνεται σουζα χωρις συμπλεκτη κρατωντας απλα το γκαζι ανοιχτο με πρωτη -ενα κολπο που ουτε το Ζ750 δεν μπορει να κανει...

    Λες να γραψει παλι η Suzuki???

    Το διάβασα κι εγώ αυτό. Μπορεί το μοτεράκι να σκοτώνει. Από εμφάνηση δεν είναι κακό, αν και η μούρη είναι σα του fazer. Να το δούμε από κοντά στην έκθεση και το σχολιάζουμε... Από τις φωτό δε βλέπουμε κ πολλά.
    4/11/2006 Ο καλύτερα βελτιωμένος κουλάντζας!!!
    The MRT will be back soon!!!

  7. #22
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/11/2005
    Μηνύματα
    200
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lampros_fazer
    Ρώτησα αν προβλέπεται να βγεί και μου είπαν όχι.
    Πολύ πιθανό να βγεί και με φέρινγκ το 2007 ή 2008. Άλλωστε το μοντέλο προβλέπεται να μείνει πολλά χρόνια στην αγορά.

    Όσοι έλετε, όχι απλά να το δείτε απο κοντά, να το οδηγήσετε, η αντιπροσωπεία το διέθετε σήμερα και αύριο για Test ride.

    Πληροφορίες στο τηλέφωνο 210 3499000 Κατερίνα Ξηνταρά

    Θα πάω αύριο το απόγευμα που σχολάω μήπως και προλάβω και το οδηγήσω. Πάντως, έχω ακούσει τα καλύτερα σχόλια και για τον κινητήρα αλλά και για το στήσιμο της μηχανής. Ένα φεριγκάτο απλά θα κότωνε. Γυμνό δεν πρόκειται να πάρω ποτέ.

  8. #23
    DOT SAE E1778JY32 μέλος Το avatar του/της lampros_fazer
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    1.623
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mirrorofsorrow
    Πολύ πιθανό να βγεί και με φέρινγκ το 2007 ή 2008. Άλλωστε το μοντέλο προβλέπεται να μείνει πολλά χρόνια στην αγορά.

    Όσοι έλετε, όχι απλά να το δείτε απο κοντά, να το οδηγήσετε, η αντιπροσωπεία το διέθετε σήμερα και αύριο για Test ride.

    Πληροφορίες στο τηλέφωνο 210 3499000 Κατερίνα Ξηνταρά

    Θα πάω αύριο το απόγευμα που σχολάω μήπως και προλάβω και το οδηγήσω. Πάντως, έχω ακούσει τα καλύτερα σχόλια και για τον κινητήρα αλλά και για το στήσιμο της μηχανής. Ένα φεριγκάτο απλά θα κότωνε. Γυμνό δεν πρόκειται να πάρω ποτέ.
    Εννοούσαν προφανώς στο άμεσο μέλλον δεν θα βγεί φερινγκάτο.Μακάρι να το δούμε μισοντυμένο.

    Εγώ το οδήγησα δες εδώ.

    Και λέω να πάω να το πάρω και σήμερα!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από mirrorofsorrow
    Ένα φεριγκάτο απλά θα κότωνε.
    Όταν λες κοτωνε τι εννοείς, θα έκανε την κότα?
    (συμφωνώ πάντως)
    [size=4pt]έχω μεγάλο ταλέντο στα χείλη[/size]


    [FONT=courier new]tennis365.gr [/FONT]

  9. #24
    Στο GSR δεν μου αρέσει και τόσο η εμφάνισή του, αλλά μου αρέσουν τα όργανα που όπως τα είδα είναι υπερπλήρη, μου αρέσει το πίσω ψαλίδι και φυσικά το ότι έχει μοχλικό.

    Το Fazer λέει ονομαστικά 98άλογα αλλά βγάζει 90 στον τροχό. Το hornet λέει 98 κι αυτό (τρομάρα του) και βγάζει 80 στον τροχό. Τώρα το suzuki πόσα να βγάζει στον τροχό? Το πολύ να είναι ίσα με το Fazer. Οπότε από επιδόσεις θα είναι τουλάχιστον ίδιες.

    Όπως και να το κάνουμε μια καινούρια μηχανή έχει σχεδόν πάντα το πλεονέκτημα έναντι των άλλων. Στην εμφάνιση λίγο χάθηκε η μπάλα αλλά για την κατηγορία που μιλάμε και με την πληθώρα των μοντέλων κάπου ήταν και μονόδρομος. Δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα σε μια κατηγορία "κράχτη".

    Μακάρι να μπορούσαμε να τα δούμε live όλα αυτά τα μοντέλα μαζί για μια ευθεία αντιπαράθεση.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  10. #25
    Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
    Τεχνικές λεπτομέριες βγήκαν πουθενά? Ίπποι, ροπή, βάρος? Ούτε για τα Κ6 SS έχει κυκλοφόρησε κάτι.

    Αλλά απ'ότι το κόβω, τσαγάκι κερασμένο και σ'αυτό.


    Xaxa,ti copies einai aytes reeeee!Hmarton!!!Tragikoi oi sxediastes!!!Ena tsagaki kerasmeno ki apo mena !!Tsagaki party!!Kalesmena k ta Pornet


    FZ6N RULEZ!!!

  11. #26
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/11/2005
    Μηνύματα
    200
    Πάλι άτυχος στάθηκα σήμερα. Απο την μία ο καιρός, απο την άλλη η περασμένη απογευματινή ώρα που έφτασα, τους βρήκα κλειστά και δεν κατάφερα να το οδηγήσω.

    Το είχαν βέβαια πρώτη φάτσα στην βιτρίνα και καθόμουνα και το χάζευα. Ο προβολέας μου θυμίζει υπερβολικά το γυμνό fazer αλλά to gsr είναι πιο μυώδης, πιο κακό. Η όλη του σχεδίαση είναι σαφώς πιο σύγχρονη ενώ πολλές λεπτομέριες είναι που κάνουν την διαφορά απο τα υπόλοιπα ιαπωνικά γυμνά.

    Τρομερή ουρά (τουλάχιστον απο το πλάι, που την είδα) ενώ οι σωλήνες τις εξάτμισης βγαίνουν πανέμορφα και επίσης εντυπωσιακά χώνονται στην όμορφη καρινούλα. Τα φλασάκια μπρός & πίσω δίνουν έναν επίσης ξεχωριστό τόνο στην μηχανή.

    Να πω οτι το fazer του 2004/5 (φεριγκάτο και γυμνό) δεν μου πολυαρέσουν σχεδιαστικά (γι'αυτό και προτίμησα να πάρω το 2003 μοντέλο το οποίο και έχω ακόμα). Υπάχουν κάποιες ατέλειες πάνω του οι οποίες το μειώνουν όπως το κακοσχεδιασμένο πίσω φανάρι, το κενό κάτω απο το ντεπόζιτο, οι ανέμπνευστες απολίξεις των εξατμίσεων και άλλες μικρολεπτομέριες. Σχεδιαστικά το Ζ παίζει (και όπως φαίνεται θα συνεχίσει για μερικά χρονάκια ακόμα) μόνο του στην κατηγορία των γυμνών.

    Πάντως αν έπαιρνα κάποιο τώρα, αυτό θα ήταν το GSR.

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της fire
    Εγγραφή
    08/09/2004
    Μηνύματα
    138
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alx_gr
    Διαβαζοντας το review του moto λεει :
    Ειναι το πρωτο της κατηγοριας που σηκωνεται σουζα χωρις συμπλεκτη κρατωντας απλα το γκαζι ανοιχτο με πρωτη -ενα κολπο που ουτε το Ζ750 δεν μπορει να κανει...

    Λες να γραψει παλι η Suzuki???
    αυτο μπορω να το επιβεβαιωσω και εγω...οντως σηκωνε σουζα πολυ ανετα με γκαζι..μου αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις..τωρα δεν ξερω αν αυτο οφειλεται στο μικρο μεταξονιο η στην δυναμη του κινητηρα σε σχεση με τα αλλα μοντελα...τωρα αυτα που λεγονται για τα υπεροχα οργανα...ρε παιδια η τα οργανα θα βλεπεις ή τον δρομο..ειναι πολυ χαμηλα τοποθετημενα.... :hypnotize
    κατα τα αλλα ηταν τελειο (για γυμνο παντα γιατι μετα τα 160 νομιζα θα μου φυγει το κρανος)
    silver fazer '00 :smilea:

  13. #28
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fire
    αυτο μπορω να το επιβεβαιωσω και εγω...οντως σηκωνε σουζα πολυ ανετα με γκαζι..μου αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις..τωρα δεν ξερω αν αυτο οφειλεται στο μικρο μεταξονιο η στην δυναμη του κινητηρα σε σχεση με τα αλλα μοντελα...τωρα αυτα που λεγονται για τα υπεροχα οργανα...ρε παιδια η τα οργανα θα βλεπεις ή τον δρομο..ειναι πολυ χαμηλα τοποθετημενα.... :hypnotize
    κατα τα αλλα ηταν τελειο (για γυμνο παντα γιατι μετα τα 160 νομιζα θα μου φυγει το κρανος)

    Αυτό για την σούζα μόνο με γκάζι δεν το καταλαβαίνω.

    Μήπως να μου το εξηγήσει κάποιος τι εννοεί? Για το GSR λέω, διότι με τέρμα γκάζι στις περισσότερες 600+c.c. μηχανές σηκώνουν τον εμπρός τροχό σε φούλ επιτάχυνση. Κάνω λάθος? Πόσο μάλιστα σε καινούρια μηχανή με καινούριες αναρτήσεις.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  14. #29
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    3.021

    Επιτελους


    Ευτυχως εχτες εκλεψα λιγο χρονο απ΄τη δουλεια μου για να δομκιμασω το νεο GSR.Στη Μιχαλακοπουλου τελειωσε το test ride λογω των περιοδικων(το πηρανε
    Μετα πηγα Καλλιθεα Κ.Βυνιος ,σε 5 λεπτα ειχα τελειωση γραφειοκρατια και βοοουυυρ.Ξεχασα να πω οτι πηγα ενημερωμενος & επηρεασμενος απο τα τεστ των ελληνικ.περιοδικων σε ξενα εδαφη.Το μηχανακι με το που το βλεπεις βλεπεις οτι υπερεχει στην κατηγορια του σε πλαισιο &, ψαλιδι πισω.Ξεκινησα στην κινηση Καλλιθεα με σκοπο αττικη οδος υμητου.Μες την κινηση αλλαζα σχετικα με χαμηλες στροφες ταχυτητες & κατα τις στιγμες που επρεπε να επυταγχυνω επρεπε ωποσδηπωτε να κατεβασω.Αισθανομουνα τον κινιτηρα σαν 600 superbike οσο & αν κοντυναν οι σχεσεις του.Ενα αλλο που ειχα διαβασει & ειδα ηταν το ανοιγμα & κλεισιμο του γκαζιου δεν ηταν ομαλο οτι προσπαθεια & αν εκανες,το οποιο μετα απο καποια ωρα εγινε κουραστικο.(για μενα το πιο - στο gsr).Αττικη τωρα,το μηχανακι ανοιγει σαν τρελλο,δουλευει ψηλα πολυ δυνατα & η σταθεροτητα του πλαισιου ειναι αψογη τοσο που νομιζεις οτι το μοτερ ειναι λιγο.Τα χλμ που παει ειναι σχετικα πολλα (με 4η ειδα στο κοντερ 205χλμ)αλλα μετα τα 180χλμ η καταπονηση που τρως δεν ειναι για πολη ωρα.Λιγο πριν την εξοδο για ραφηνα αισθανθηκα στο δεξι μου χερι το αντιβαρο να φευγει & σταματησα πιανοντα στο αερα,ειχα χασει την βιδα ομως.Μαλλον απο τις δοκιμες θα ειχε λυθει,πιστευω απο τους οποιους κραδασμους να μην λυνονται και αλλα μερη.γυρισμο προς τα πισω παλι απο αττικη κατεχακη & στις στροφες το μηχανακι εμπαινε τοσο γλυκα & ωραια σαν να μην ειχε ορια.Επιστροφη παλι μες την κινηση & στο καταστημα,βλεποντας τον υπευθηνο εκει να εχει ανυσηχησει γιατι αργησα λιγο παραπανω απο οτι επρεπε.(Γουρουνι στο σακι θα παρουμε).:rotflmao:
    Γενικα εμεινα αρκετα ευχαριστημενος αλλα θα το ηθελα πιο ροπατο με λιγοτερα χλμ τελικης.

    Με βλεπω για Ζ750S

  15. #30
    ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΣΑΣ ΛΕΩ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΩ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΕ ΤΑ ΓΥΜΝΑ ΜΕΓΑΛΟ, ΟΤΙ ΧΘΕΣ ΤΟ ΚΑΒΑΛΗΣΑ ΣΕ ΤΕΣΤ ΚΑΙ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΣΕ ΣΤΗΣΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΓΥΜΝΑ,ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΨΑΛΙΔΙ ΕΧΕΙ ΦΟΒΕΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΧΕΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ,ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΕΣ ΟΠΟΤΕ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΕΤΡΑ ΚΕΡΝΑΕΙ ΤΣΑΙ ΣΕ ΟΛΑ, ΕΧΕΙ ΤΕΡΤΑΠΙΣΤΟΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΑΝΕΤΗ ΣΕΛΑ,ΜΕ ΠΟΛΛΑ Η ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ, ΧΑΛΑΡΑ ΤΑ ΤΡΩΕΙ ΟΛΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ Ζ ΠΟΥ ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΣΤΗΣΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΚΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ Ζ, ΚΑΙ ΕΙΧΑ Ζ ΚΑΙ ΞΕΡΩ, ΑΥΤΑ , ΚΑΛΗΜΕΡΑ
    ΣΤΙΣ ΔΥΟ Η ΣΤΗΝ ΜΙΑ?ΙΔΟΥ Η ΑΠΟΡΙΑ

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Νεος με Gsr 600
    από tomd στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 19/09/2006, 12:56
  2. Gsr 600...
    από BILLY FILTH στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 31/05/2006, 15:12
  3. Suzuki Gsr 600
    από gavos στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 22/01/2006, 11:00

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF