Όταν παραβιάζουμε το κόκκινο επειδή κρίνουμε ότι μπορούμε να το κάνουμε με ασφάλεια, δίνουμε το δικαίωμα και σε άλλους να βασίζονται στην κρίση τους, σωστά;
Think faster than you ride
Και γιατί στις ακαιρες διασταυρώσεις με τα αχρείαστα φανάρια δεν κάνουν κυκλικους κόμβους?
Υποχρεωτικά όσοι μπαίνουν κόβουν ταχύτητα μην πάνε στα τσιμέντα.
Και σε ώρες πού δεν έχει κίνηση απλά κόβεις και περνάς απέναντι, χωρίς κόκκινο, χωρίς προβληματισμό, χωρίς υποψία η μη παράβασης
Αυτό είναι πολύ καλή λύση, αλλά συνήθως οι κυκλικοί κόμβοι χρειάζονται περισσότερο χώρο... στην Αγγλία πάντως απ ότι θυμάμαι ίσως έχει περισσότερους κυκλικούς κόμβους απ ότι φανάρια!! Στην Ρόδο πρόσφατα έφτιαξαν 3-4 τέτοιους στην "και καλά εθνική οδό μας" και όντως έχουν βελτιώσει πάρα πολύ την κατάσταση, και ίσως έχουν μηδενίσει τα ατυχήματα εκεί...
ωχ......![]()
....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....
Τι λετε ρε παλουκάρια?
Κυκλικούς κόμβους???!?!?!?!?!
Δηλαδή θα ταίσουμε ΜΟΝΟ έναν εργολάβο? Συντηρήσεις/ανταλλακτικά/αντικαταστάσεις των φαναριωΝε δε θα έχουμε
Σε άλλοι χώρα ζείτε έσεις μάλλον....
Υπάρχουν χώρες όπου ο ΚΟΚ προβλέπει ότι στροφή δεξιά με αριστεροτίμονο αυτ/το μπορείς να κάνεις κατόπιν ελέγχου, ακόμη και με κόκκινο. Βέβαια εκεί δεν χτίζουν μέχρι και στην άκρη του ρείθρου του πεζοδρομίου.
Το αν κρίνουμε εμείς πως το κάνουμε με ασφάλεια, είτε δεν κρίνουμε και περιμένουμε, δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να παίρνουμε μέτρα προφύλαξης έναντι των άλλων. Ο καθένας μας, βρίσκει κάποιους τρόπους να προστατευτεί, είτε πηγαίνει με τον ΚΟΚ στο κούτελο, είτε επιτρέπει στον εαυτό του "παραβάσεις".
Σε μια δεξιά στροφή πχ με ορατότητα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το αντίθετο ρεύμα για να στρίψουμε με περισσότερη ασφάλεια, ή όχι?