μην πειραξεις τιποτα. αν κοντυνεις το γραναζωμα θα πηγαινεις συνεχεια με τις στροφες στον κοφτη. 50αρι ειναι, αυτη τη λιγη δυναμη εχει, δεν γινεται να γινει busa οτι και να κανεις. κανε ενα γενικο σερβις, λαδι, φρενα, λαστιχα κτλ και θα το εχεις για πολλα χρονια. οταν βγαλεις αλλο διπλωμα παιρνεις και το αναλογο μηχανακι.
it was nothing, just the normal thing to do at the time
Καλησπερα παιδια, εχω ενα glx super cub μαμισιο 50cc 25 χρονων
Περασανε αρκετα χρονια απο τοτε που χρησιμοποιηθηκε τελευταια φορα και τωρα θελω να το χρησιμοποιησω και εγω.
Εχει 10.000 χλμετρα, παιρνει μπρος με την μια, του εχω αλλαξει βενζινες κτλπ εκτος απο λαδια και μπαταρια
Το προβλημα μου ειναι οτι ενω ο κινητηρας φαινεται να δουλευει τζαμι, οταν βαζω πρωτη και πηγαινω στις χαμηλες στροφες μοιαζει σαν κατι να το κραταει πισω για πολυ μικρο χρονικο διαστημα.
Σαν να κανει για πολυ λιγο χρονο σταματημα-σαν κατι να το εμποδιζει ( οχι στις στροφες αλλα στον τροχο ) στις πιο υψηλες στροφες δν εχω παρατηρησει κατι τετοιο ισως επειδη η δυναμη ειναι πιο μεγαλη και δν το παρατηρω
Αλλα με το που κατεβαζω στροφες και πηγαινω π.χ με 5 χλμετρα το κανει
Μοιαζει σαν να παταω το φρενο και να το αφηνω για ελαχιστο χρονικο διαστημα
Μου εχουν πει οτι ισως φταιει ειτε η αλυσιδα ( να ειναι χαλαρη )
Ειτε τα ρουλεμαν που δεν εχουν αλλαχτει
Ειτε η ζαντα να ειναι στραβη
Τι πιστευετε εσεις ?
Ευχαριστω !
δεν πιστευω να πατινάρει κι όλας?
αλλαξε λαδια για αρχη. στον 1 χρονο θελουν αλλαγη και ας εχεις κανει 0 χιλιομετρα γιατι περνουν υγρασια. στο δικο σου που καθονταν χρονια θα χουν γινει νερο
Βγάλε τον τροχό και έλεγξε τις σιαγώνες, ρουλεμάν κτλ.
Sent from me using a computer.
Σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας θα το κανω και θα σας ενημερωσω![]()
Petrolas τα ρουλεμάν θα έκανα φασαρία αν προκαλούσαν τέτοιο πρόβλημα. Αντίθετα, στις σιαγόνες έχω δει να αποκαλούνται εντελώς τα τακάκια από πάνω, μετά από κάποια χρόνια ακινησίας.
Σίγουρα δεν είναι κράτημα του κινητήρα από καύσιμο έτσι? Καρμπ καθάρισες?
Sent from me using a computer.
εμενα μου κανει για χαλασμενο καρμπυρατερ, αλλα δε ξερω σιγουρα. καθαρισε το, αλλαξε φιλτρο και βλεπεις. παντως καλο ειναι να τσεκαρεις, γραναζια και ρουλεμαν τροχων, οπως επισης να του κανεις ενα γενικο σερβις (λαδι, μπουζι κτλ).
it was nothing, just the normal thing to do at the time
Ακομη δεν εχω κανει απολυτως τιποτα !! Επειδη δν ξερω και πολλα θα το παω στον μηχανικο και θα σας πω τι θα μ πει και αυτος...
Αιντε να δουμε :P
Λοιπον το προβλημα ηταν στα γραναζια κινησης και αλυσιδα
Το μηχανακι μου εβγαλε αλλο προβλημα τωρα
Η εξατμιση εκει που συνδεεται με τον κινητηρα εχει σαπισει και ειναι ετοιμη να κοπει
Επισης βλεπω οτι το μηχανακι δεεεεν....σε ανηφορες
Μου ειπαν για 110 lifan που με προσοχη και καλη συντηρηση δεν θα μου βγαλει προβληματα.
Το μηχανακι το θελω για κοντινες βολτες, για καμια δουλεια αν τυχει
Οχι για κοντρες μπαντιλικια και μ...κιες
Κανε rebuild το μαμα μοτερ και ξεχνα το λιφαν.καντο και 72 μια χαρα θα ειναι