Extra ειναι το hill assist
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Εχει να ανταγωνιστεί μουλτι και xr 1000.Εχει μεγάλο ατού τον κινητήρα του με τα ανακοινωμένα 170 +άλογα .Αν κρατήσει τιμή κατω απο τον ανταγωνισμό ,θα πουλήσει καλά.Η εμφάνιση κολοκυθόπιτα.Τα άλογα μετρανε
κουκουρουκουκου
Τα φλαπς στο τεπόζιτο το κάνουν να μοιάζει με σαλάχι και η μάσκα με πτεροδάκτυλο.
Κάνει μπαμ ότι τα κοτσάρισαν πάνω ως προσθήκες για την προστασία που επιβάλει το "GT" του χαρακτήρος.
Οκ λοιπόν, είναι άσχημο αλλά χου γκιβς ε φακ; Άμα το καβαλάς δεν το βλέπεις και αν το τιμήσεις το μηχανάκι και το πηγαίνεις όπως τους αρμόζει, δεν θα σε βλέπουν ούτε οι άλλοι.
Ε, σε στάση ας του βάζετε μπούρκα ή σακούλα άμα σας ενοχλεί τόσο.
Μπότομ λάϊν: Γαμεί!!!!![]()
Το Τζόκερ έχει τζακ ποτ παίδες. Το μεκανακι είναι έργαλο.
Ασύληπτο....
Παντως μετα απο τεστ ραιντ του 1190 εχω να κανω την υποκειμενικη παρατηρηση πως ο κινητηρας δουλευει πολυ αγρια για τα γουστα μου στο γκαζι, σε βαθμο που μου ηταν δυσαρεστος. Καμια σχεση με την γλυκυτητα του 950/990. Ενοιωθα την καθε πιστονια σα σφυρια. Αν και το 1290 δουλευει παρομοια να μου λειπει το βυσινο, ειδικα σε ταξιδιωτικο μηχανακι.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
καλα το μοτερ, οντως γκασμας με πολυ δυναμη, αλλα σε μοτο στυλ 1190 δεν ειναι ασχημο κιολας, μαλλον εχεις μεγαλωσει πολυ μπιγκουρα
νομιζω το πιο βασικο προβλημα του 1190 ειναι ο τροπος που στριβει, αλλου παει το μπροστα αλλου το πισω...και η γενικοτερη ''απροθυμια'' να πεσει στη στροφη
Η αληθεια ειναι οτι απο γκαζι σκοτωνει πραγματικα (1190) και επισης στριβει υπεροχα. Αλλα απο ομαλοτητα ο κινητηρας υπολειπεται. Το 1290 adv εχει αρκετα πιο βαρυ στροφαλο οποτε υποθετω θα δουλευει πιο ομαλα. Το 1290 gt ομως απ οτι διαβαζω δεν εχει το βαρυτερο στροφαλο.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Καταλήγουμε λοιπόν ότι στην προσπάθεια της να ικανοποιήσει μικροτσούτσουνους εγωπαθείς πελάτες και υπερφίαλους μεγαλομανείς δημοσιογράφους, η εταιρία βγάζει "ότι να'ναι" αρκεί να ακούει μπράβο είτε για τα άλογα είτε για τα παράλογα και το πρακτικόν της χρήσης (κουνήματα με βαλίτσες, περίεργο στρίψιμο με δικάβαλο ή με φορτίο, καυτές σέλες, εμφάνιση γμσετα) είναι ψιλά γράμματα, αρκεί ο παπαροκανίβαλος να κάνει καμμιά σουζίτσα και να φτιαχτεί με το αργαλείο που καβαλάει ναουμ και σείεται ο σύμπαν σαν την λευκάδα προψές... Ωραία φέτα, πιάσε μισό κιλό με λαδορίγανη μάστορα, και ρίξε και παξιμάδι και ελιές στο πλάι- από τις καλές ε, του Θηβαίου.
Και όλα αυτά για δρόμους που δεν έχουμε στην ελεύθερη ημεδαπή ή αστυνομευόμενους σε κωμικό βαθμό στα εξωτερικά. Μάρκετινγκ; Με ακούει το μάρκετινγκ; Αχ, μπράβο σας για την εκσαίρετη δουλειά σας, θα σας κσαναπροτιμήκσουμε την επόμενη φορά που θα βγάλουμε το ότιναναι μας.
Φίλε, ΚΤΜ αγοράζεις. Φημισμένα για τη δύναμη και την τραχύτητά τους. Αν θες "ομαλότητα" και άνεση, πάρε bmw.
Life begins at 45°.