Ειχανε θεμα με τα καλωδια.Αφησε τα λιγο πιο ελευθερα,μηπως οπως τραβιουνται βραχυκυκλωνουνε καπου η μηπως τραβεται καμμια φυσα.
Βαλτο μπροστα και πεξε τα καλωδια.
Ειχανε θεμα με τα καλωδια.Αφησε τα λιγο πιο ελευθερα,μηπως οπως τραβιουνται βραχυκυκλωνουνε καπου η μηπως τραβεται καμμια φυσα.
Βαλτο μπροστα και πεξε τα καλωδια.
Προτείνω να ελέγξεις τις πίπες. Είχα το ίδιο πρόβλημα (όταν είχα το μοντέλο του 1999) γιατί λόγω εσωτερικής οξείδωσης δεν περνούσε το ρεύμα στα μπουζί. Τις άλλαξα (δεν ήταν φθηνές, γύρω στα 50 ευρώ αν θυμάμαι καλά) και λύθηκε το πρόβλημα οριστικά
Τελευταία τροποποίηση από kpastri; 23/11/2015 στις 14:36.
Αν θυμάμαι καλά ήταν θέμα τροφοδοσίας. Το φίλτρο βενζίνης αυτό το βαρελάκι που είναι κάτω από το φίλτρο αέρα. Κόστος 120 € αν θυμάμαι καλά. Κανονικά θέλει αλλαγή κάθε 20.000 χιλ.
Μάκης
Μιας και το θέμα ..ξύπνησε! τι έγινε τελικά????![]()
Οι πίπες της ΝGK έχουν κάπου 6 ευρώ η μία, πληροφοριακά και τις αλλάζεις μόνος σου σε λίγα λεπτά (πιο πολλή μανούρα είναι το λύσε δέσε στα πλαστικά...
Από εκεί και πέρα, δεν θυμάμαι την πλεξούδα της αντλίας να είναι τόσο στριμωγμένη. Τα καλώδια και τα ρελέ πίσω από τον λαιμό πάλι...
Στο μονόμπουζο το φίλτρο βενζίνης θυμάμαι ήταν κάτω από το ρεζερβουάρ του λαδιού, δίπλα στο σώμα του ψεκασμού.
Προτείνω να ελέγξεις τις πίπες. Είχα το ίδιο πρόβλημα (όταν είχα το μοντέλο του 1999) γιατί λόγω εσωτερικής οξείδωσης δεν περνούσε το ρεύμα στα μπουζί. Τις άλλαξα (δεν ήταν φθηνές, γύρω στα 50 ευρώ αν θυμάμαι καλά) και λύθηκε το πρόβλημα οριστικά
50 ευρώ η πίπα??αμα σχολιάσω θα με κόψει ο Admin....
...Ευτυχώς που είναι μονοcylinder.........
Τα πρωτεία πάντως εξακολουθεί να κατέχει ο συνοικιακός μάστορας κυρ τάδε που σε παρατήρηση (τζιμανιού) οδηγού ότι η μια εξάτμιση δεν δουλεύει ξαφνικά, πήρε ένα καλέμι και κατέστρεψε την ψευδοεξάτμιση και τον καταλύτη... Θυμάμαι μια φορά που είχα πάει σε συνεργείο Honda για τη μπαταρία και έψαχναν κάτω από τη σέλα, όταν του είπα που είναι έψαχνε να βρει που ήταν το ρεζερβουάρ, γενικά ψάχναμε το ψάξε-ψάξε δεν θα το βρεις. Στα συγκεκριμένα μηχανάκια ο παράγοντας μάστορας είναι κεφαλαιώδους σημασίας και το κυριότερο να έχει πιάσει BMW στα χέρια του, εάν δεν βρει άκρη ο φίλος να του προτείνω 1-2 συνεργεία εάν είναι Αθήνα.
οδηγού ότι η μια εξάτμιση δεν δουλεύει ξαφνικά, πήρε ένα καλέμι και κατέστρεψε την ψευδοεξάτμιση και τον καταλύτη...
ουτε εγω ήξερα ότι το Gs εχει διπλοεξάτμιση,ο γιός μου ήταν ........12 όταν μου είπε Μπαμπα .... το μηχανάκι που θέλεις να αγοράσεις (τότε ήμουν μεταξύ Gs και 660 ) μόνο στην μια εξάτμιση πάνε τα καυσαέρια..η άλλη απλώς υπάρχει! λεω παιδί είναι, λάθος θα κάνει
αλλά το έψαξα, και ο υιός -κάνκουρας είχε δίκιο!
Υ.Γ πιο πολύ από όλα του άρεσε το SCARVER..αργότερα μου είπε γιατι: είναι χαμηλό, και θα μπορούσε να το οδηγήσει και αυτός!!!!![]()
Δεν "υπάρχει απλώς" η δεύτερη, είναι ο καταλύτης.
Ίδιο πρόβλημα με ξαφνικά σβησίματα και στο δικό μου (f650 dakar 2003)
Η λύση δόθηκε όταν έβγαλα τη φύσα του εγκεφάλου και το άφησα κανα 2-3 ώρες για να κάνει reset μνήμη ή κάτι τέτοιο.
Μετά ξανά τη φύσα στη θέση της και πάντα περιμένω να τελειώσει τα τσεκ πριν πατήσω μίζα.
Καθάρισμα και στους πόλους της μπαταρίας ίσως.
Το κόλπο το βρήκα στο f650.net αν θυμάμαι καλά.