Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 48

Θέμα: F650 GS Σβήνει στα καλά καθούμενα.

  1. #16
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Ειχανε θεμα με τα καλωδια.Αφησε τα λιγο πιο ελευθερα,μηπως οπως τραβιουνται βραχυκυκλωνουνε καπου η μηπως τραβεται καμμια φυσα.
    Βαλτο μπροστα και πεξε τα καλωδια.

  2. #17
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Asxetos1 Προβολή μηνύματος
    Ναι F650gs 2001

    Αλλαξα αντηλια βενζινης αλλα παλι τα ιδια.... Το διαγνωστικο λεει οτι χανει την επαφη με την αντηλια βενζίνης... Αυριο ο μασταρας θα μου αλλαξει λεει το ρελε της αντηλιας...


    Αλλαξες αντλια χωρις να εισαι σιγουρος;;;
    Δεν ειχαν προβλημα με αντλιες τα 650gs..
    Ο μαστορας ειναι επιεικως για τον μπεο...

  3. #18
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/10/2013
    Μηνύματα
    2
    Προτείνω να ελέγξεις τις πίπες. Είχα το ίδιο πρόβλημα (όταν είχα το μοντέλο του 1999) γιατί λόγω εσωτερικής οξείδωσης δεν περνούσε το ρεύμα στα μπουζί. Τις άλλαξα (δεν ήταν φθηνές, γύρω στα 50 ευρώ αν θυμάμαι καλά) και λύθηκε το πρόβλημα οριστικά
    Τελευταία τροποποίηση από kpastri; 23/11/2015 στις 14:36.

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της BUSA MAKIS
    Εγγραφή
    10/05/2007
    Μηνύματα
    203
    Αν θυμάμαι καλά ήταν θέμα τροφοδοσίας. Το φίλτρο βενζίνης αυτό το βαρελάκι που είναι κάτω από το φίλτρο αέρα. Κόστος 120 € αν θυμάμαι καλά. Κανονικά θέλει αλλαγή κάθε 20.000 χιλ.
    Μάκης


  5. #20
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BUSA MAKIS Προβολή μηνύματος
    Αν θυμάμαι καλά ήταν θέμα τροφοδοσίας. Το φίλτρο βενζίνης αυτό το βαρελάκι που είναι κάτω από το φίλτρο αέρα. Κόστος 120 € αν θυμάμαι καλά. Κανονικά θέλει αλλαγή κάθε 20.000 χιλ.
    Σωστο,και το φιλτρο οταν θελει αλλαγη κανει τα δικα του το μηχανακι.
    Η ΜΑΝ με τα φιλτρα εχει βγαλει το ιδιο με 20 ευρω,το ειχα βαλει και κανενα προβλημα.
    Αν ειναι το φιλτρο,ας μην το πληρωσει 120 στη μπεμπε

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.383
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Δες την απαντηση του MikeG πιο πανω.
    Αλλιως ελεγξε μηπως ακουμπα καποιο καλωδιο στο πλαισιο και δημιουργει προβλημα,συμβαινει καμμια φορα.
    Αυτο τουλαχιστον με ταλαιπωρησε εμενα οταν ειχα αυτα τα συμπτωματα,και για ενα δεματικο πληρωσα 550 ευρω..
    Εεεεκ και δεν μιλας ρε γιωργη;
    Γιαννης

  7. #22
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Μιας και το θέμα ..ξύπνησε! τι έγινε τελικά????

  8. #23
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kpastri Προβολή μηνύματος
    Προτείνω να ελέγξεις τις πίπες. Είχα το ίδιο πρόβλημα (όταν είχα το μοντέλο του 1999) γιατί λόγω εσωτερικής οξείδωσης δεν περνούσε το ρεύμα στα μπουζί. Τις άλλαξα (δεν ήταν φθηνές, γύρω στα 50 ευρώ αν θυμάμαι καλά) και λύθηκε το πρόβλημα οριστικά
    Οι πίπες της ΝGK έχουν κάπου 6 ευρώ η μία, πληροφοριακά και τις αλλάζεις μόνος σου σε λίγα λεπτά (πιο πολλή μανούρα είναι το λύσε δέσε στα πλαστικά...

    Από εκεί και πέρα, δεν θυμάμαι την πλεξούδα της αντλίας να είναι τόσο στριμωγμένη. Τα καλώδια και τα ρελέ πίσω από τον λαιμό πάλι...


    Στο μονόμπουζο το φίλτρο βενζίνης θυμάμαι ήταν κάτω από το ρεζερβουάρ του λαδιού, δίπλα στο σώμα του ψεκασμού.

  9. #24
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Προτείνω να ελέγξεις τις πίπες. Είχα το ίδιο πρόβλημα (όταν είχα το μοντέλο του 1999) γιατί λόγω εσωτερικής οξείδωσης δεν περνούσε το ρεύμα στα μπουζί. Τις άλλαξα (δεν ήταν φθηνές, γύρω στα 50 ευρώ αν θυμάμαι καλά) και λύθηκε το πρόβλημα οριστικά

    50 ευρώ η πίπα?? αμα σχολιάσω θα με κόψει ο Admin....
    ...Ευτυχώς που είναι μονοcylinder.........

  10. #25
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Μανολης67 Προβολή μηνύματος
    ...Ευτυχώς που είναι μονοcylinder.........
    Από κάποια χρονιά ήταν δίμπουζο, 25 ευρώ η πίπα

    Χωρίς πλάκα, έχει κάμποσο λύσε δέσε για να τις πιάσεις, οπότε δεν με εκπλήσσει αν συνολικά χρέωσαν τόσο.

  11. #26
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.010
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος


    Αλλαξες αντλια χωρις να εισαι σιγουρος;;;
    Δεν ειχαν προβλημα με αντλιες τα 650gs..
    Ο μαστορας ειναι επιεικως για τον μπεο...

    Τα πρωτεία πάντως εξακολουθεί να κατέχει ο συνοικιακός μάστορας κυρ τάδε που σε παρατήρηση (τζιμανιού) οδηγού ότι η μια εξάτμιση δεν δουλεύει ξαφνικά, πήρε ένα καλέμι και κατέστρεψε την ψευδοεξάτμιση και τον καταλύτη... Θυμάμαι μια φορά που είχα πάει σε συνεργείο Honda για τη μπαταρία και έψαχναν κάτω από τη σέλα, όταν του είπα που είναι έψαχνε να βρει που ήταν το ρεζερβουάρ, γενικά ψάχναμε το ψάξε-ψάξε δεν θα το βρεις. Στα συγκεκριμένα μηχανάκια ο παράγοντας μάστορας είναι κεφαλαιώδους σημασίας και το κυριότερο να έχει πιάσει BMW στα χέρια του, εάν δεν βρει άκρη ο φίλος να του προτείνω 1-2 συνεργεία εάν είναι Αθήνα.

  12. #27
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    οδηγού ότι η μια εξάτμιση δεν δουλεύει ξαφνικά, πήρε ένα καλέμι και κατέστρεψε την ψευδοεξάτμιση και τον καταλύτη...

    ουτε εγω ήξερα ότι το Gs εχει διπλοεξάτμιση, ο γιός μου ήταν ........12 όταν μου είπε Μπαμπα .... το μηχανάκι που θέλεις να αγοράσεις (τότε ήμουν μεταξύ Gs και 660 ) μόνο στην μια εξάτμιση πάνε τα καυσαέρια..η άλλη απλώς υπάρχει! λεω παιδί είναι, λάθος θα κάνει αλλά το έψαξα, και ο υιός -κάνκουρας είχε δίκιο!
    Υ.Γ πιο πολύ από όλα του άρεσε το SCARVER..αργότερα μου είπε γιατι: είναι χαμηλό, και θα μπορούσε να το οδηγήσει και αυτός!!!!

  13. #28
    Δεν "υπάρχει απλώς" η δεύτερη, είναι ο καταλύτης.

  14. #29
    Νέο μέλος Το avatar του/της jimpap
    Εγγραφή
    19/08/2012
    Μηνύματα
    65
    Ίδιο πρόβλημα με ξαφνικά σβησίματα και στο δικό μου (f650 dakar 2003)

    Η λύση δόθηκε όταν έβγαλα τη φύσα του εγκεφάλου και το άφησα κανα 2-3 ώρες για να κάνει reset μνήμη ή κάτι τέτοιο.
    Μετά ξανά τη φύσα στη θέση της και πάντα περιμένω να τελειώσει τα τσεκ πριν πατήσω μίζα.

    Καθάρισμα και στους πόλους της μπαταρίας ίσως.

    Το κόλπο το βρήκα στο f650.net αν θυμάμαι καλά.

  15. #30
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Μανολης67 Προβολή μηνύματος
    [B]
    πιο πολύ από όλα του άρεσε το SCARVER..


    Απο τα πιο ασχημα μηχανακια,η ντροπη της BMW ειναι αυτο το εκτρωμα..

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF