Mε μισο τσοκ ξεκιναει ευκολα. Αν τραβηξω full τσοκ ενω δουλευει κρυο πνιγεται και σβηνει
ετσι οπως περιγραφεται στο ρελαντι ειναι πλουσιο
αν βγουν τα μπουζι θα ειναι και μαυρισμενα
στη σωστη ρυθμιση δινοντας ξερογκαζια στο ρελαντι πρεπει οι στροφες να πεφτουν γρηγορα στο σωστο σημειο και οχι πιο κατω
Και εγω πιστευω οτι πρεπει να τις κλεισω τις βιδες κοντα στο 1.75. Παντως το πισω μπουζι που ειναι και το πιο ευκολο για τσεκαρισμα ειναι νε μεν λιγο μαυρο αλλα οχι πνιγμενο.
θα δειξει
Καλησπερα στην παρεα!
Επειδη θελω να χακεψω λιγακι τα καρμπ μου απο που ψωνιζουμε jets και οτι αλλο θελουμε?
Ευχαριστω!
Καλημερα!
Ευχαριστω πολυ για την απαντηση.
Εχω ενα 950 adv 2004 μοντ το οποιο εχει ακραποβιτς και dna φιλτρο απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη. (οποτε κραταω αυτα σαν βαση)
Οταν το ειχα τσιμπησει απο αυτα που μου ειχε πει ,αν θυμαμαι καλα, το καρμπ εχει στοκ ρυθμισεις οποτε θελω να δοκιμασω αυτα τα οποια αναφερεις
στην αρχη του νηματος.
Τα μονα πραγματα που εχω παρατηρησει μιας και δεν εχω προηγουμενη εμπειρια ειναι η καπως αυξημενη καταναλωση και μια δυσκολια στο να παρει μπροστα οταν
ειναι κρυο.
Αν και δεν το εχω ξανα κανει λοιπον θελω να του κανω και ενα καθαρισμα μαζι με τις δοκιμες.
Τελευταία τροποποίηση από carlosb; 19/11/2015 στις 09:09.
Μήπως το ΚΤΜ το πήρες από κάποιο παιδί από τα Χανιά; Διότι το "carlosb" μου θυμίζει ένα mail που μου είχε προωθήσει με κάτι ανταλλακτικά που του είχανε μείνει..Αν είναι έτσι, το εργαλείο σου δεν έχει καθόλου στοκ ρυθμίσεις..Το ξέρω διότι έτυχε ένα φεγγάρι μαζί να τα φτιάχνουμε στην ΚΤΜ. Ο Θ. ήταν μεγάλος ψείρας και είχαμε ανοίξει κουβέντα για καταναλώσεις. Έκανα τις ίδιες αλλαγές και γω στο δικό μου μετά. Αν όχι ακυρο και συγγνώμη..
O κοσμος ειναι μικρος οποτε με βαση αυτα που αναφερεις πρεπει να μιλαμε για τον ιδιο! (οντος ψειρας και ωραιος τυπος)
Οπως και να χει θα του κανω ενα ''χειρουργειο'' να μου φυγουν απο το κεφαλι οι σκεψεις απλα θελω να παρω 2-3 πραγματακια χωρις να χρεαστει να αγορασω
ολοκληρο κιτακι...αν και δεν με βλεπω να το γλυτωνω.
Οποτε μπαινει υποψηφιο και το h2w που ειπε και ο DrBig.
Ωραία τότε το μοτέρ σου έχει ζιγκλερ +5 (160/165) βελόνες θέση 3 και αέρα ρυθμισμένο κάπως που δεν θυμάμαι..Έκτός και αν το άλλαξε στο ενδιάμεσο.Το είχε ρυθμίσει στον Δημήτρη τον Χελιώτη. Και πήγαινε μπάλλα..Αυτό που θυμάμαι είναι πως του είχε γρανάζι 16/42 αντί για 17/42 και το έκανε πιο κοντό. Πάντως σε ταξιδάκι που πήγαμε Ηράκλειο με 130-140 στα χαλαρά με μαλακά χέρια, και τα μετρήσαμε μετά, του έκαιγε γύρω στα 6+. Πόλη ξεπερνούσε τα 8 αλλά όχι πολύ παραπάνω. Λογικά πράγματα. Έτσι με έπεισε και άλλαξα και το δικό μου.Γέμισέ το φουλ, πήγαινε μια καλή βόλτα σε ανοιχτό δρόμο με μαλακό χέρι, και μετα κάνε τη διαίρεση. Η πόλη με ΚΤΜ ξεγελά. Λίγο να το παίξεις στα φανάρια, πίνει το άμυρο, και νομίζεις πως φταίει..Όταν μου είπε πως το έδωσε δεν το πίστευα. Είχε άλλες δύο μηχανές αλλά το 950 το λάτρευε. Άσε που στο γκαράζ του είχε σχεδόν άλλη μία ανταλλακτικά.Τι κουστούμια,τι τρόμπες, μέχρι και κινητήρα από τη Γερμανία από τρακαρισμένο του φέρανε να τον έχει για ανταλλακτικά.Πάντως o drbig είναι φοβερός γνώστης του θέματος, και μπορεί με αυτά που έχεις να προτίνει κάτι καλύτερο..Καλή συνέχεια
Να αναφέρω εδώ οτι πηγα το καρμπυρατερατο 990Αdv που εχω στον Αμανατίδη στα Γρεβενά και μου έκσνε συγχρονισμό στα καρμπυρατερ, βαλβίδες και έλεγχο στην πλευρική air cut valve, τη βελονα στην τρίτη εγκοπή από δεύτερη και απο λαμπακι στα 160 άναψε στα 210 με τα 40χλμ στην πόλη και τα 170χλμ Εγνατία με 160χ/ω. Θα αλλάξω τις air cut valves γιατί υποψιάζομαι οτι έχουν παλιώσει τα λαστιχάκια και αλλοιωθεί τα χαρακτηριστικά τους. Επίσης είναι κακοτοποθετημένες απο το εργοστάσιο και οι δύο.
Το μηχανάκι τραβάει πολύ ικανοποιητικά, στρωτά και ξεκινάει πολύ εύκολα με την προπέρσινη κινέζικη μπαταρία.
Αυτά για την ώρα.
Γεια χαρά
Τελευταία τροποποίηση από gefr; 01/12/2015 στις 02:40.
Καλησπερα και παλι!
Τελικα βρεθηκε χρονος και διαθεση οποτε και πηρα τα καρμπς στα χερια.
Λοιπον το βγαλε βαλε με τσακισε...ειδικα με τις ντιζες του γκαζιου με ακουσε ολη γειτονια μιας και εγινε πεζοδρομιο η δουλεια.
Αυτα που βρηκα
42pilots
160/165
βελονες στην 3 θεση
φλοτερ δεν θυμαμαι ακριβως αλλα ηταν πολυ κοντα στα 3mm, τα πειραξα λιγο και τα πηγα ακριβως 3mm μετρημενα αναποδα.
βιδες καυσιμου και οι 2 απο 5 στροφες εξω.
τα υπολοιπα στοκ.
το μονο που πειραξα εκτος απο μια σχετικη καθαριοτητα (ειχε κατι ψιλο μαυριλες και λιγο σκονη) ηταν οι βιδες καυσιμου που τις πηγα στις 2,5 στροφες
και τις βελονες στη 2 θεση.
μετα απο μια μικρη βολτιτσα εχω την εντυπωση οτι ανοιγει καλυτερα παντου (θα το δω σε ποιο μεγαλη βολτα)
δεν εχω εικονα απο καταναλωση αλλα στο τελευταιο γεμισμα που ειχα κανει πριν τις αλλαγες εβγαλα 145χλμ πολη(δεν ημουν ομως και πολυ ησυχος)
θα ενημερωσω στην συνεχεια!
Καλημερα!
Σημερα καταφερα να βγω μια πολυ μικρη βολτα λογο του οτι δουλευω
και το μηχανακι μου κανει σκασιματα απο την εξατμηση τα οποια πριν δεν εκανε.
Σκασιματα οχι πυροβολισμους.
κατα τα αλλα ολα μια χαρα.
τη μπορει να φταιει??
να μην εχουν κατσει σωστα τα καρμπς?
να ειναι φτωχο?
Σκασίματα όταν ανοίγεις η όταν κλείνεις το γκάζι