Μανόλη, το euro 4 που λένε τα παιδιά έχει να κάνει με ρύπους όχι με έτος κατασκευής.
Μπορεί να έμαθαν ότι το μιναρέλι του φόρουμ είναι πολύ τυχερό και να σκέφτηκαν ότι καλύτερα να μην έχουν τίποτα τέτοιο πάνω στο μηχανάκι.![]()
Διοτι θα ειναι δυσκολο να εμπιστευτει καποιος ενα καινουργιο μηχανακι απο μια νεο-εμφανιζομενη εταιρια με μηδεν after-sales στις περισσοτερες χωρες και με ενα μοτερ απο μια εταιρια που ειναι υπο συνεχομεη ασταθεια με αβεβαιο μελλον και εχει αλλαξει 35 χερια και επισης εχει 0 after sales σχεδον.
Αν ειχε το μοτερ του 660 θα ηταν πολυ διαφορετικα τα πραγματα μιας και υπαρχει ηδη γνωση απο πολλους πανω στο μοτερ αυτο και τεραστια αφθονια ανταλακτικων.
Το καινουργιο το Minareli.
MADE IN JAPAN 日本製
Οχι και της Husqvarna,της SWM είναι το μοτέρ :-P
Η τιμή του δεν έχει οριστικοποιηθεί(είναι νωρίς) αλλά διαρρέει ότι θα κυμαίνεται μεταξύ 9500-10500(αουτς)
https://m.facebook.com/ajpmotos/phot...type=3&theater
RIDE MORE TALK LESS
Το μοτερακι υπαρχει απο το '98 (η '99), με λιγες αλλαγες στα χρονια αυτα και ειναι απλα υπεροχο.
Ναι, θελει την ευλαβικη συντηρηση του και αν ειναι να το πας σε μαστορα να μην ειναι Αυγερης-like.
Κατα τα αλλα δεν μασαει, το εχω 7 χρονια, τωρα το κυκλοφορει ο γαμπρος μου επι το πλειστον (σιδεροφαγος) και αυτο ακομα οργωνει.
Τους 'μαστορες' ναι τους πληρωσα και μαλιστα ακριβα, αλλα οταν επαθα, εμαθα κι απο τοτε κυρια η Χασκι μου.
Αφτερ σεϊλς... ημπεϊς κι αγιος ο ροποκλειδος.
Απο μαστορια, δεν κατεχουν μια, οποτε καλλια μοναχος σου.
Οποτε, δεν συμφωνω μαζι σου.
Τελευταία τροποποίηση από DrEvil; 25/11/2015 στις 21:32. Αιτία: προσθηκες
Inochi, ρε!
Για οσο.
Αλό με ακούτε; Απο που καλειτε; Απο την χουσκβάρνα; καλησπέρα στην Σουηδία. Η στην ιταλια. Η στην Αυστρία...
Husqvarna are developing adventure accessories for the Enduro, a wise move considering the popularity of aftermarket rally and adventure kits for the KTM. Extras include a taller screen and a 20-litre fuel tank, which Husky reckon will return 250 miles. It could potentially give the 701 a serious shot in the adventure bike market as a lightweight and off-road capable option.
http://www.motorcyclenews.com/bike-r...1-enduro/2015/
Bob, ίσως το μοτέρι της Husqvarna να μην είχε την αξιοπιστία της Yamaha, αλλά δεν ήταν καθόλου κακό. Σήκωνε και πείραγμα. Βασικα προέρχεται από το μοτέρι που είχε το ΤΕ610Ε που εβγαινε συνέχεια απο το 1998 μέχρι το 2007? με μικροαλλαγές (ψεκασμός, κλπ) και μετά το άνοιξαν στα 630 (και καλά καινούργιο, διαφορετικό) αλλά παλί είχε παρα πολλά κοινα. Στην Καλιφόρνια ήταν δημοφιλέστατο ανάμεσα στους Desert riders, Death Valley crew κλπ, βλ. Thumpertalk και δεν τέθηκαν ποτέ τεράστια προβλήματα αξιοπιστίας - κάτι τεντωτήρες καδένας, και άλλα που φτιάγνονταν σχετικά εύκολα. Αρκετοί θρηνούσαν το πέρασμα του όταν έπαψε να το βγάζει η Husky, γι αυτό και περιμέναν από καμιά SWM, ή δεν ξέρω εγώ ποια, να το επαναφέρει.
Πάντως αν το βγάλει στα €10000 η AJP ναπαναγα. Τί διάολο νομίζουν όλοι, γίναν οι δέκα χήνες entry level για τον κάθε νεοεισερχόμενο στην αγορά; Έ τότε παίρνω κι 690 ελαφρώς μεταχειρισμένο, και δεν πειραματίζομαι με το πού θα βρίσκω ανταλλακτικά. (Που τελικά από την ΚΤΜ πάλι θα τα βρίσκω, μιας και ακόμα κρατάει για το 630)
Η πλάκα είναι οτι άμα η Yamaha είχε βγάλει το ΜΤ-03 (που δεν πουλάει) σαν Adventure, MTZ-03Xθα είχε χαλάσει ο κόσμος. Η και ΜΤΖ-07Χ...
Τεσπα, ναχαμε να λεγαμε
ΥΓ, Έπ, τώρα είδα το ποστ του Ηβιλ παραπάνω, ο,τι είπε.
Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 26/11/2015 στις 02:41.
Και αυτό το Husky 701, που λέει ο amyrou, είναι βασικά ΚΤΜ 690, με ζαντες και αναρτήσεις Αντβ. Πιο ήπιο και το γκάζι, λένε.
Εδώ νομίζω οτι το δίνουν £7999 δλδ €11χ. Ελλάδα φαντάζομαι φτηνότερα. Θα το προτιμούσα, φυσικά από το άγνωστης ποιότητας AJP.
Δεκτον.
Απλα ειναι ενα μοτερ που χριζει, οπως λετε και εσεις, καποιας πιο ειδικης μεταχειρισης-συντηρησης. Το minarelli ειναι σκυλι και idiot proof.
Στα ματια μου, τουλαχιστον, θα ηταν πολυ πιο δελεαστικο το συγκεκριμενο μηχανακι με το μοτερ του ΧΤ.
Αν ειχα τωρα τα λεφτα να το παρω θα το φοβομουν και σιγουρα θα κατεληγα στο 690 (αλλωστε ειναι στα ιδια λεφτα καινουργιο).
MADE IN JAPAN 日本製
Καλό λαδάκι. Καδένα συχνότερα από Γιαμαχα. Οι βαλβίδες πανεύκολες. Βενζίνη. Αυτά.
Εγώ θα το έπαιρνα αν ήμουν σίγουρος οτι δεν έχει παιχτει κάποια μαλακία στη μεταβίβαση, και είναι στην ίδια ποιότητα με το παλιό 630.
Αλλα δεν είμαι.
Επίσης ήθελα να το δώ στα €6000 πού έλεγε η SWM πρίν κανα χρόνο, όχι στα 10. Ρε φίλε, είσαι καινούργιος. Δεν είσαι ούτε Μπεμπέ, ούτε Πορτοκάλο. Τί μας κουνιέσαι; Να σε στηρίξουμε, ναι. Αλλά να σε μάθουμε πρώτα.
6 χιλιάδες έχει το pr5 με τις καλές αναρτήσεις... 250άρι.
Και στα 165 γεμάτα κιλά(αν έχουν το ίδιο βάρος τα 2 μοτέρ) του PR7 σίγουρα το Minarelli θα φαίνονταν πιο σπιρτόζικο σε σχέση με τα 180+ του 660R και τα 205+ του Tenere Z.
Στα 10(πάνω κάτω) θα είναι το AJP PR7,το SWM RS650 κοστιζει κάνα 7άρι.
RIDE MORE TALK LESS