Σελίδα 25 από 30 ΠρώτοΠρώτο ... 152021222324252627282930 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 361 έως 375 από 443

Θέμα: Adventure riding.

  1. #361
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Πλακα κανουν οι Πορτογαλοι;;; Ειχαν το, ησυχο μεν φουλ αξιοπιστο δε, μοτερ του 660 και το αλλαξαν για αυτο της Husqvarna..???

    Ενα χαρτι μπορουσαν να παιξουν στον τομεα αξιοπιστιας, ως νεα εταιρια, και το καψαν...;;;
    Γιατι το λες αυτο;
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

  2. #362
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Πλακα κανουν οι Πορτογαλοι;;; Ειχαν το, ησυχο μεν φουλ αξιοπιστο δε, μοτερ του 660 και το αλλαξαν για αυτο της Husqvarna..???

    Ενα χαρτι μπορουσαν να παιξουν στον τομεα αξιοπιστιας, ως νεα εταιρια, και το καψαν...;;;

    Για ποιο 660 λέτε?? το παλίο μαματο YAMAHA 5βαλβιδο η το καινόυργιο 660 Minareli?? γιατί το καινούργιο έιναι Euro 2006

  3. #363
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της est
    Εγγραφή
    10/10/2012
    Μηνύματα
    996
    Μανόλη, το euro 4 που λένε τα παιδιά έχει να κάνει με ρύπους όχι με έτος κατασκευής.

  4. #364
    Μπορεί να έμαθαν ότι το μιναρέλι του φόρουμ είναι πολύ τυχερό και να σκέφτηκαν ότι καλύτερα να μην έχουν τίποτα τέτοιο πάνω στο μηχανάκι.

  5. #365
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrEvil Προβολή μηνύματος
    Γιατι το λες αυτο;
    Διοτι θα ειναι δυσκολο να εμπιστευτει καποιος ενα καινουργιο μηχανακι απο μια νεο-εμφανιζομενη εταιρια με μηδεν after-sales στις περισσοτερες χωρες και με ενα μοτερ απο μια εταιρια που ειναι υπο συνεχομεη ασταθεια με αβεβαιο μελλον και εχει αλλαξει 35 χερια και επισης εχει 0 after sales σχεδον.
    Αν ειχε το μοτερ του 660 θα ηταν πολυ διαφορετικα τα πραγματα μιας και υπαρχει ηδη γνωση απο πολλους πανω στο μοτερ αυτο και τεραστια αφθονια ανταλακτικων.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Μανολης67 Προβολή μηνύματος
    Για ποιο 660 λέτε?? το παλίο μαματο YAMAHA 5βαλβιδο η το καινόυργιο 660 Minareli?? γιατί το καινούργιο έιναι Euro 2006
    Το καινουργιο το Minareli.
    MADE IN JAPAN 日本製

  6. #366
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.571
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    το αλλαξαν για αυτο της Husqvarna..???
    Οχι και της Husqvarna,της SWM είναι το μοτέρ :-P
    Η τιμή του δεν έχει οριστικοποιηθεί(είναι νωρίς) αλλά διαρρέει ότι θα κυμαίνεται μεταξύ 9500-10500(αουτς)
    https://m.facebook.com/ajpmotos/phot...type=3&theater
    RIDE MORE TALK LESS

  7. #367
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Οχι και της Husqvarna,της SWM είναι το μοτέρ :-P
    Η τιμή του δεν έχει οριστικοποιηθεί(είναι νωρίς) αλλά διαρρέει ότι θα κυμαίνεται μεταξύ 9500-10500(αουτς)
    https://m.facebook.com/ajpmotos/phot...type=3&theater
    Αυτη ειναι αυτη η Κινεζικη..;; (πρωην Ιταλικη αν δεν κανω λαθος;; )
    MADE IN JAPAN 日本製

  8. #368
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Διοτι θα ειναι δυσκολο να εμπιστευτει καποιος ενα καινουργιο μηχανακι απο μια νεο-εμφανιζομενη εταιρια με μηδεν after-sales στις περισσοτερες χωρες και με ενα μοτερ απο μια εταιρια που ειναι υπο συνεχομεη ασταθεια με αβεβαιο μελλον και εχει αλλαξει 35 χερια και επισης εχει 0 after sales σχεδον.
    Αν ειχε το μοτερ του 660 θα ηταν πολυ διαφορετικα τα πραγματα μιας και υπαρχει ηδη γνωση απο πολλους πανω στο μοτερ αυτο και τεραστια αφθονια ανταλακτικων.
    Το μοτερακι υπαρχει απο το '98 (η '99), με λιγες αλλαγες στα χρονια αυτα και ειναι απλα υπεροχο.
    Ναι, θελει την ευλαβικη συντηρηση του και αν ειναι να το πας σε μαστορα να μην ειναι Αυγερης-like.
    Κατα τα αλλα δεν μασαει, το εχω 7 χρονια, τωρα το κυκλοφορει ο γαμπρος μου επι το πλειστον (σιδεροφαγος) και αυτο ακομα οργωνει.

    Τους 'μαστορες' ναι τους πληρωσα και μαλιστα ακριβα, αλλα οταν επαθα, εμαθα κι απο τοτε κυρια η Χασκι μου.

    Αφτερ σεϊλς... ημπεϊς κι αγιος ο ροποκλειδος.
    Απο μαστορια, δεν κατεχουν μια, οποτε καλλια μοναχος σου.

    Οποτε, δεν συμφωνω μαζι σου.
    Τελευταία τροποποίηση από DrEvil; 25/11/2015 στις 21:32. Αιτία: προσθηκες
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

  9. #369
    Αλό με ακούτε; Απο που καλειτε; Απο την χουσκβάρνα; καλησπέρα στην Σουηδία. Η στην ιταλια. Η στην Αυστρία...

    Husqvarna are developing adventure accessories for the Enduro, a wise move considering the popularity of aftermarket rally and adventure kits for the KTM. Extras include a taller screen and a 20-litre fuel tank, which Husky reckon will return 250 miles. It could potentially give the 701 a serious shot in the adventure bike market as a lightweight and off-road capable option.

    http://www.motorcyclenews.com/bike-r...1-enduro/2015/

  10. #370
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Ενα χαρτι μπορουσαν να παιξουν στον τομεα αξιοπιστιας, ως νεα εταιρια, και το καψαν...;;;
    Bob, ίσως το μοτέρι της Husqvarna να μην είχε την αξιοπιστία της Yamaha, αλλά δεν ήταν καθόλου κακό. Σήκωνε και πείραγμα. Βασικα προέρχεται από το μοτέρι που είχε το ΤΕ610Ε που εβγαινε συνέχεια απο το 1998 μέχρι το 2007? με μικροαλλαγές (ψεκασμός, κλπ) και μετά το άνοιξαν στα 630 (και καλά καινούργιο, διαφορετικό) αλλά παλί είχε παρα πολλά κοινα. Στην Καλιφόρνια ήταν δημοφιλέστατο ανάμεσα στους Desert riders, Death Valley crew κλπ, βλ. Thumpertalk και δεν τέθηκαν ποτέ τεράστια προβλήματα αξιοπιστίας - κάτι τεντωτήρες καδένας, και άλλα που φτιάγνονταν σχετικά εύκολα. Αρκετοί θρηνούσαν το πέρασμα του όταν έπαψε να το βγάζει η Husky, γι αυτό και περιμέναν από καμιά SWM, ή δεν ξέρω εγώ ποια, να το επαναφέρει.

    Πάντως αν το βγάλει στα €10000 η AJP ναπαναγα. Τί διάολο νομίζουν όλοι, γίναν οι δέκα χήνες entry level για τον κάθε νεοεισερχόμενο στην αγορά; Έ τότε παίρνω κι 690 ελαφρώς μεταχειρισμένο, και δεν πειραματίζομαι με το πού θα βρίσκω ανταλλακτικά. (Που τελικά από την ΚΤΜ πάλι θα τα βρίσκω, μιας και ακόμα κρατάει για το 630 )



    Η πλάκα είναι οτι άμα η Yamaha είχε βγάλει το ΜΤ-03 (που δεν πουλάει) σαν Adventure, MTZ-03X θα είχε χαλάσει ο κόσμος. Η και ΜΤΖ-07Χ...
    Τεσπα, ναχαμε να λεγαμε







    ΥΓ, Έπ, τώρα είδα το ποστ του Ηβιλ παραπάνω, ο,τι είπε.
    Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 26/11/2015 στις 02:41.

  11. #371
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Και αυτό το Husky 701, που λέει ο amyrou, είναι βασικά ΚΤΜ 690, με ζαντες και αναρτήσεις Αντβ. Πιο ήπιο και το γκάζι, λένε.
    Εδώ νομίζω οτι το δίνουν £7999 δλδ €11χ. Ελλάδα φαντάζομαι φτηνότερα. Θα το προτιμούσα, φυσικά από το άγνωστης ποιότητας AJP.

  12. #372
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrEvil Προβολή μηνύματος
    Το μοτερακι υπαρχει απο το '98 (η '99), με λιγες αλλαγες στα χρονια αυτα και ειναι απλα υπεροχο.
    Ναι, θελει την ευλαβικη συντηρηση του και αν ειναι να το πας σε μαστορα να μην ειναι Αυγερης-like.
    Κατα τα αλλα δεν μασαει, το εχω 7 χρονια, τωρα το κυκλοφορει ο γαμπρος μου επι το πλειστον (σιδεροφαγος) και αυτο ακομα οργωνει.

    Τους 'μαστορες' ναι τους πληρωσα και μαλιστα ακριβα, αλλα οταν επαθα, εμαθα κι απο τοτε κυρια η Χασκι μου.

    Αφτερ σεϊλς... ημπεϊς κι αγιος ο ροποκλειδος.
    Απο μαστορια, δεν κατεχουν μια, οποτε καλλια μοναχος σου.

    Οποτε, δεν συμφωνω μαζι σου.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Δεινόσαυρος Προβολή μηνύματος
    Bob, ίσως το μοτέρι της Husqvarna να μην είχε την αξιοπιστία της Yamaha, αλλά δεν ήταν καθόλου κακό. Σήκωνε και πείραγμα. Βασικα προέρχεται από το μοτέρι που είχε το ΤΕ610Ε που εβγαινε συνέχεια απο το 1998 μέχρι το 2007? με μικροαλλαγές (ψεκασμός, κλπ) και μετά το άνοιξαν στα 630 (και καλά καινούργιο, διαφορετικό) αλλά παλί είχε παρα πολλά κοινα. Στην Καλιφόρνια ήταν δημοφιλέστατο ανάμεσα στους Desert riders, Death Valley κλπ, βλ. Thumpertalk και δεν τέθηκαν ποτέ τεράστια προβλήματα αξιοπιστίας - κάτι τεντωτήρες καδένας, και άλλα που φτιάγνονταν σχετικά εύκολα. Αρκετοί θρηνούσαν το πέρασμα του όταν έπαψε να το βγάζει η Husky, γι αυτό και περιμέναν από καμιά SWM, ή δεν ξέρω εγώ ποια, να το επαναφέρει.
    Δεκτον.
    Απλα ειναι ενα μοτερ που χριζει, οπως λετε και εσεις, καποιας πιο ειδικης μεταχειρισης-συντηρησης. Το minarelli ειναι σκυλι και idiot proof.
    Στα ματια μου, τουλαχιστον, θα ηταν πολυ πιο δελεαστικο το συγκεκριμενο μηχανακι με το μοτερ του ΧΤ.
    Αν ειχα τωρα τα λεφτα να το παρω θα το φοβομουν και σιγουρα θα κατεληγα στο 690 (αλλωστε ειναι στα ιδια λεφτα καινουργιο).
    MADE IN JAPAN 日本製

  13. #373
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Απλα ειναι ενα μοτερ που χριζει, οπως λετε και εσεις, καποιας πιο ειδικης μεταχειρισης-συντηρησης.
    Καλό λαδάκι. Καδένα συχνότερα από Γιαμαχα. Οι βαλβίδες πανεύκολες. Βενζίνη. Αυτά.

    Εγώ θα το έπαιρνα αν ήμουν σίγουρος οτι δεν έχει παιχτει κάποια μαλακία στη μεταβίβαση, και είναι στην ίδια ποιότητα με το παλιό 630.
    Αλλα δεν είμαι.

    Επίσης ήθελα να το δώ στα €6000 πού έλεγε η SWM πρίν κανα χρόνο, όχι στα 10. Ρε φίλε, είσαι καινούργιος. Δεν είσαι ούτε Μπεμπέ, ούτε Πορτοκάλο. Τί μας κουνιέσαι; Να σε στηρίξουμε, ναι. Αλλά να σε μάθουμε πρώτα.

  14. #374
    6 χιλιάδες έχει το pr5 με τις καλές αναρτήσεις... 250άρι.

  15. #375
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.571
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Δεκτον.
    Απλα ειναι ενα μοτερ που χριζει, οπως λετε και εσεις, καποιας πιο ειδικης μεταχειρισης-συντηρησης. Το minarelli ειναι σκυλι και idiot proof.
    Στα ματια μου, τουλαχιστον, θα ηταν πολυ πιο δελεαστικο το συγκεκριμενο μηχανακι με το μοτερ του ΧΤ.
    Και στα 165 γεμάτα κιλά(αν έχουν το ίδιο βάρος τα 2 μοτέρ) του PR7 σίγουρα το Minarelli θα φαίνονταν πιο σπιρτόζικο σε σχέση με τα 180+ του 660R και τα 205+ του Tenere Z.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Δεινόσαυρος Προβολή μηνύματος
    Επίσης ήθελα να το δώ στα €6000 πού έλεγε η SWM πρίν κανα χρόνο, όχι στα 10. Ρε φίλε, είσαι καινούργιος. Δεν είσαι ούτε Μπεμπέ, ούτε Πορτοκάλο. Τί μας κουνιέσαι; Να σε στηρίξουμε, ναι. Αλλά να σε μάθουμε πρώτα.
    Στα 10(πάνω κάτω) θα είναι το AJP PR7,το SWM RS650 κοστιζει κάνα 7άρι.
    RIDE MORE TALK LESS

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 12/04/2015, 02:44
  2. Adventure Riding tips
    από MikeG στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2013, 13:36
  3. Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 27/03/2013, 23:35
  4. Adventure Riding.....Τότε και Τώρα....
    από SVX στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 18/12/2009, 13:34
  5. TRAIL RIDE, θα ερθει τελικα κανεις για παρέα?
    από SeNNinhA στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 05/12/2003, 17:30

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF