Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 21

Θέμα: Transalp 400cc

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    19/01/2006
    Μηνύματα
    9

    Transalp 400cc

    Χαιρετω αλλη μια φορα...

    Μερικες αποριες για το εν λογω μοντελο...

    1.Γενικη αποψη αποδεκτη απο ιδιοκτητες και μη...

    2.Και κυριως απο κατοχους....Ειναι μηχανη για ταξιδακια? δε μιλαω να γυρισω το κοσμο αλλα στην μικροσκοπικη Ελλαδα μας δε πιστευω να κολησει ε?
    Με τι ταχυτητα μπορεις να ταξιδεψεις ανετα και εσυ και η μηχανη? (παντα για τα 400 κυβικα)

    3.Γιατι δε μπορω να βρω πουθενα πληροφοριες για Transalp στα 400 κυβικα??? Καποιο link με σχετικες πληροφοριες θα το εκτιμησω αφανταστα..

    4.Υπαρχει κατι που δε ξερω και θα επρεπε να μαθω για τη μηχανη?(δε ξερω πως μου ηρθε αυτα αλλα μου ηρθε και το εγραψα.Βασικα μου φαινεται πολυ περιεργο που δεν υπαρχει σε καποια μεγαλα site με μηχανες το Transalp 400cc γι΄αυτο ισως )

    Σε πρωτη φαση ενα link με χαρακτηριστικα θα ηταν οτι καλυτερο...η οποιος δε βαριεται να γραφει...δε θα τα χαλασουμε εκει


    (και να σας προλαβω...δε θελω προτασεις για αλλες μηχανες )..

    Ευχαριστω.......
    Cbakias wanna be

  2. #2
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    19/01/2006
    Μηνύματα
    9
    Το μονο που καταφερα να βρω

    ειναι δυνατον να μην υπαρχουν χαρακτηριστικα της μηχανης πουθενα???



    http://www.xs4all.nl/~hanzw/alp400.htm
    Cbakias wanna be

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    02/10/2005
    Μηνύματα
    20

    harpoon

    Φιλε μου ,
    εγω ειχα ενα 600αρι 93 μοντελο. το καταφχαριστηθηκα. εκανα ταξιδια αρκετα στα δυο χρονια που το ειχα. αποστασεις 150 χλμ τις εκανα 2-3 φορες την βδομαδα. Θεσ-νικη Αθηνα καμποσες φορες, ανεβηκα σερβια 2-3 φορες. λουκουμι σου λεω. εβαλα ζελατινα ψηλη κ πηγαινα με 130χλμ/ωρα ανετα. αν το ζουλας το γκαζι τοτε πινει αρκετη βενζινουλα. αν εισαι συνετος τοτε ειναι αρκετα οικονομικο. μπορεις να το φορτωσεις ανετα, γαιδουρι σου λεω. δεν εχω να πω ασχημα λογια για το 600. το 400 πιστευω οτι ειναι λιγο, τα ιδια κιλα, πιο λιγα κυβικα. δεν ξερω. ειμαι κ σχεδον 100 κιλα ανθρωποσ. γιατι δεν παιρνεις το 600. ειναι πολυ καλυτερο πιστευω. \
    αυτη ειναι η γνωμη μου. καλη τυχη κ καλα χλμ

  4. #4

    Re: Transalp 400cc

    Αρχικά δημιουργήθηκε από WhoamI
    Χαιρετω αλλη μια φορα...

    Μερικες αποριες για το εν λογω μοντελο...

    1.Γενικη αποψη αποδεκτη απο ιδιοκτητες και μη...

    2.Και κυριως απο κατοχους....Ειναι μηχανη για ταξιδακια? δε μιλαω να γυρισω το κοσμο αλλα στην μικροσκοπικη Ελλαδα μας δε πιστευω να κολησει ε?
    Με τι ταχυτητα μπορεις να ταξιδεψεις ανετα και εσυ και η μηχανη? (παντα για τα 400 κυβικα)

    3.Γιατι δε μπορω να βρω πουθενα πληροφοριες για Transalp στα 400 κυβικα??? Καποιο link με σχετικες πληροφοριες θα το εκτιμησω αφανταστα..

    4.Υπαρχει κατι που δε ξερω και θα επρεπε να μαθω για τη μηχανη?(δε ξερω πως μου ηρθε αυτα αλλα μου ηρθε και το εγραψα.Βασικα μου φαινεται πολυ περιεργο που δεν υπαρχει σε καποια μεγαλα site με μηχανες το Transalp 400cc γι΄αυτο ισως )

    Σε πρωτη φαση ενα link με χαρακτηριστικα θα ηταν οτι καλυτερο...η οποιος δε βαριεται να γραφει...δε θα τα χαλασουμε εκει


    (και να σας προλαβω...δε θελω προτασεις για αλλες μηχανες )..

    Ευχαριστω.......

    Το συγκεκριμένο μοντέλο (400cc) είχε σαν αποδέκτες τους αυτόχθονες ιθαγενείς μιας καθ΄όλα "περίεργης" χώρας που φορολογούσε βάσει κυβικών εκατοστών...


    Πριν λίγα χρόνια το συγκεκριμένο "μέτρο" καταργήθηκε με αποτέλεσμα να γλυτώσουμε το θλιβερό θέαμα Varadero 600 cc ή Cayenne 1.4 lt...

    Για συλλέκτης δεν μου φαίνεσαι...



    Τι το θες το ρημάδι???


  5. #5
    ΕγώοΜικρόςοΑμνόςΤουΘεού Το avatar του/της jtoros
    Εγγραφή
    29/03/2004
    Μηνύματα
    277

    Re: Transalp 400cc

    Αρχικά δημιουργήθηκε από WhoamI
    Χαιρετω αλλη μια φορα...

    Μερικες αποριες για το εν λογω μοντελο...

    1.Γενικη αποψη αποδεκτη απο ιδιοκτητες και μη...

    2.Και κυριως απο κατοχους....Ειναι μηχανη για ταξιδακια? δε μιλαω να γυρισω το κοσμο αλλα στην μικροσκοπικη Ελλαδα μας δε πιστευω να κολησει ε?
    Με τι ταχυτητα μπορεις να ταξιδεψεις ανετα και εσυ και η μηχανη? (παντα για τα 400 κυβικα)

    3.Γιατι δε μπορω να βρω πουθενα πληροφοριες για Transalp στα 400 κυβικα??? Καποιο link με σχετικες πληροφοριες θα το εκτιμησω αφανταστα..

    4.Υπαρχει κατι που δε ξερω και θα επρεπε να μαθω για τη μηχανη?(δε ξερω πως μου ηρθε αυτα αλλα μου ηρθε και το εγραψα.Βασικα μου φαινεται πολυ περιεργο που δεν υπαρχει σε καποια μεγαλα site με μηχανες το Transalp 400cc γι΄αυτο ισως )

    Σε πρωτη φαση ενα link με χαρακτηριστικα θα ηταν οτι καλυτερο...η οποιος δε βαριεται να γραφει...δε θα τα χαλασουμε εκει


    (και να σας προλαβω...δε θελω προτασεις για αλλες μηχανες )..

    Ευχαριστω.......
    Καλημέρα...

    1. Έχω ένα Transalp 600, '97 μοντέλο. Το μηχανάκι είναι τυπικό ταξιδιάρικο. Δεν χαλάει, αντέχει σε πολύ φόρτωμα και ναι, αν το πιέσεις καίει. Το προτείνω αν θέλεις κάτι τέτοιο.

    2. Το 600 που έχω πάει με 140-150 φορτωμένο άνετα. Βέβαια πίναι και 10+lt στα 100km, καρμπυρατέρ γαρ. Το 400 που θέλεις, max 130km/h για ταχύτητα ταξιδιού.

    3. ...

    4. Το μηχανάκι ποτέ δεν εισήχθη στην χώρα επίσημα. Είχε εισαχθεί ως "μεταχειρισμένο" από Ιαπωνία. Αυτά τα μηχανάκια εν γένει αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα ανταλλακτικά. Ωστόσο δεν παίρνω όρκο για το Transalp γιατί μου φαίνεται φοράει ίδιο κινητήρα με το Bros. Και τα δυο μηχανάκια κυκλοφόρησαν αρκετά, οπότε μάλλον υπάρχουν ανταλλακτικά. Αλλά για αυτό πάρε και μια 2η γνώμη.

    Γενικά αν θέλεις ταξιδιάρικο on-off μηχανάκι, πάρε το 600. Για ταξίδια, ό,τι λιγότερο σε κυβικά είναι απλώς επαρκές.

    Ελπίζω να βοήθησα...
    Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πας, θα πας εκεί που κοιτάς.

    Nothing is Impossible!


  6. #6
    non serviam Το avatar του/της kachius
    Εγγραφή
    18/10/2002
    Μηνύματα
    815
    Γειά χαρά!

    Στα παρακάτω sites έβρισκα πάντα όποιο κοινό ή
    κουφό μηχανάκι μου καρφωνοταν ενίοτε στο μυαλό.

    http://www.bikez.com/brand/honda_motorcycles.php
    http://www.bikepics.com/honda/

    Παραδόξως (και όπως αναφέρεις) το 400 δεν υπάρχει
    σε κανένα από τα δύο

    Αλήθεια, όπως σωστά αναρωτήθηκαν και οι
    "προλαλίσαντες"... γιατί όχι το 600;
    Ξέρω από βέσπα!

  7. #7
    Pisteyw to palikari thelei to 400 gia na to parei na tou trabiksei enan yperkybismo sta 710cc me nikasil kylindrous kai wiseco pistonakia na kopanisei kai 2 fcr 39aria,gyalismata strofalon kai mpielwn,na to kanei supermotard na balei ohlins anartiseis mia acrapa,margarites mrosta 320 me 4pistones dagkanes KAI NA EXEI TO PIO KOLOPIRAGMENO 400ARI TRANSALP STHN ELLADA.

  8. #8
    ΕγώοΜικρόςοΑμνόςΤουΘεού Το avatar του/της jtoros
    Εγγραφή
    29/03/2004
    Μηνύματα
    277
    Χμ... Λεπτομέρειες, ε; Βρήκα κάτι στο google αλλά είναι σε ανατολική γλώσσα που δεν κατέχω. Ωστόσο εδώ είναι ό,τι μπόρεσα να "μεταφράσω".

    Κινητήρας V2, 4Τ, Υ/Ψ, 398cc με 3 βαλβίδες/κύλινδρο και 2 μπουζί/κύλινδρο.

    Ιπποδύναμη: 37hp/8500rpm
    Ροπή: 3,5kgm/6500rpm
    Βάρος: 183kg/201kg (πλήρης υγρών)
    Ρεζερβουάρ: 18lt

    Σχέσεις ταχυτήτων
    1η: 3,000
    2α: 2,055
    3η: 1,590
    4η: 1,318
    5η: 1,130
    Πρωτέυουσα σχέση: 2,058
    Τελική σχέση: 2,866

    Κάστερ: 28,00 μοίρες
    Ίχνος: 108mm

    Τροχοί/Ελαστικά: Εμπρός 90/90-21", Πίσω 120/90-17" ή 130/80-17"

    Ανάρτηση εμπρός: Τηλεσκοπικό πηρούνι χωρίς ρυθμίσεις.
    Ανάρτηση πίσω: Prolink με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου.

    Σε περίπτωση που θέλεις να δεις και μόνος σου: http://sergej.at.infoseek.co.jp/spec/XL_Big.html
    Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πας, θα πας εκεί που κοιτάς.

    Nothing is Impossible!


  9. #9
    non serviam Το avatar του/της kachius
    Εγγραφή
    18/10/2002
    Μηνύματα
    815
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jtoros
    Χμ... Λεπτομέρειες, ε; Βρήκα κάτι στο google αλλά είναι σε ανατολική γλώσσα που δεν κατέχω. Ωστόσο εδώ είναι ό,τι μπόρεσα να "μεταφράσω".

    Κινητήρας V2, 4Τ, Υ/Ψ, 398cc με 3 βαλβίδες/κύλινδρο και 2 μπουζί/κύλινδρο.

    Ιπποδύναμη: 37hp/8500rpm
    Ροπή: 3,5kgm/6500rpm
    Βάρος: 183kg/201kg (πλήρης υγρών)
    Ρεζερβουάρ: 18lt

    Σχέσεις ταχυτήτων
    1η: 3,000
    2α: 2,055
    3η: 1,590
    4η: 1,318
    5η: 1,130
    Πρωτέυουσα σχέση: 2,058
    Τελική σχέση: 2,866

    Κάστερ: 28,00 μοίρες
    Ίχνος: 108mm

    Τροχοί/Ελαστικά: Εμπρός 90/90-21", Πίσω 120/90-17" ή 130/80-17"

    Ανάρτηση εμπρός: Τηλεσκοπικό πηρούνι χωρίς ρυθμίσεις.
    Ανάρτηση πίσω: Prolink με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου.

    Σε περίπτωση που θέλεις να δεις και μόνος σου: http://sergej.at.infoseek.co.jp/spec/XL_Big.html
    Ξέρω από βέσπα!

  10. #10
    non serviam Το avatar του/της kachius
    Εγγραφή
    18/10/2002
    Μηνύματα
    815
    Ιπποδύναμη: 37hp/8500rpm


    Ροπή: 3,5kgm/6500rpm
    :hypnotize

    :hypnotize



    Πάρε το 600!!!
    Ξέρω από βέσπα!

  11. #11
    Ma gi ayto eipa kai egw tha to parei gia na to beltiwsei giati me 37hp kai 200kila den tha paei kai polla taksidia.

    AAA pantos brethike mia mixani pio argh apo to FMX kati einai kai ayto.

  12. #12
    της γειτονιας σας Το avatar του/της BELZEBOYLIS
    Εγγραφή
    09/11/2005
    Μηνύματα
    882
    pare to 600 !!! mtx to briskeis se kali timi... kai kaneis ta panta!!!!

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kostas NL
    Εγγραφή
    05/08/2005
    Μηνύματα
    908

    Re: Re: Transalp 400cc

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Uriah Heep
    Το συγκεκριμένο μοντέλο (400cc) είχε σαν αποδέκτες τους αυτόχθονες ιθαγενείς μιας καθ΄όλα "περίεργης" χώρας που φορολογούσε βάσει κυβικών εκατοστών...


    Πριν λίγα χρόνια το συγκεκριμένο "μέτρο" καταργήθηκε με αποτέλεσμα να γλυτώσουμε το θλιβερό θέαμα Varadero 600 cc ή Cayenne 1.4 lt...

    Για συλλέκτης δεν μου φαίνεσαι...



    Τι το θες το ρημάδι???

    +1

    600 δαγκωτό.


  14. #14

    Re: Re: Re: Transalp 400cc

    Το 650 ;;

    Εγώ τουλάχιστον μέχρι τώρα πίστευα οτι είναι πιο πλήρες σε όλα.

    Λόγω τιμής ;;

  15. #15
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από jtoros
    [B]Χμ... Λεπτομέρειες, ε; Βρήκα κάτι στο google αλλά είναι σε ανατολική γλώσσα που δεν κατέχω.

    ------------------------------------------------------------------------------------

    Μην περιμένεις να βρεις site για το συγκεκριμένο μηχανάκι (400cc) που να μπορείς να το μεταφράσεις εύκολα...



Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Transalp 400cc
    από WhoamI στο forum Honda
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2010, 07:22
  2. Παιδες ερωτηση για κάγκελα στο transalp
    από petridist στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 11/10/2005, 09:20
  3. Χαμηλώνει το Transalp (650 '03)
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 18/01/2004, 07:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF