νομιζω οτι 1050-αφρικα ειναι δικαιοτερο το πεδιο ανταγωνισμου.Θεωρω αδικια να μπει το χοντα στο πεδιο συγκρισης με 1190 και ειδικα το R ...
νομιζω οτι 1050-αφρικα ειναι δικαιοτερο το πεδιο ανταγωνισμου.Θεωρω αδικια να μπει το χοντα στο πεδιο συγκρισης με 1190 και ειδικα το R ...
κουκουρουκουκου
Το έχω ξαναπεί.. οι Χονταίοι άργησαν γύρω στα 10 χρόνια να βγάλουν ένα αντι-950/990. Και τώρα που το έβγαλαν δεν υπάρχει 950/990 να συγκριθεί μαζί του γιατί η ΚΤΜ, συμπαρασύροντας και τους υπολοίπους της κατηγορίας, ανέβασε κυβικά και έφτιαξαν άλλη κατηγορία.
Τώρα λοιπόν που αποφάσισαν να το φτιάξουν στην κατηγορία υπάρχει μόνο το 1050 για άμεση σύγκριση και, όπως και να το δούμε, το CRF θα κερδίζει.
Αν πάω να το συγκρίνω με τα 800άρια της κατηγορίας, ναι μεν τα κερδίζει, αλλά δεν είναι δίκαιο θα πει κάποιος.
Το ίδιο αλλά από την ανάποδη παίζει για τη σύγκριση με το 1190.
Ναι, αλλά αν το έβγαζε τότε, θα είχε να συγκριθεί με τα ΚΤΜ, ενώ τώρα, όπως λες, τα κερδίζει όλα της κατηγορίας του![]()
Life begins at 45°.
Άρα, και πάλι μάγκας η Χοντα
Όντως καλό και το τεστακι όπως είπε κι ο αμυρου, αλλα εμένα συνεχίζουν να μου φαίνονται τρελα αυτά τα ποσά.
Στραγάλια τα χιλιαρικα.
Ίσως επειδή δεν έχω και καμια ιδιαίτερη αδυναμία σε αυτη την κατηγορία, κι άθελα μου, το βλέπω λίγο "με 15 χιλιαρικα παίρνεις busa κούτα"
Άκυρο, I know....
Αντε να το παρουν οι πουλ-μουρ, που λεει και ο Κορδιξ, και το πρωτο που θα βγει στο car.gr στο πεντοχιλιαρο το εχω τσιμπησει..![]()
MADE IN JAPAN 日本製
Αρχίσανε τα όργανα..
http://theworldaccordingtoluckystrik...rica-twin.html
Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colors. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving. T. Pratchett
περιοδικό Dirt & Trail Magazine νότια Αφρική,
σχόλιο απο συντάκτη die-hard Σουζουκάκια, μετά απο οδήγηση-παρουσίαση της μοτό :
[FONT=helvetica]The new Honda Africa Twin sets the benchmark for Adventure Bikes....it is going to send everyone else back to the drawing board. From looks to comfort and performance, nothing else comes close to this bike. Honda are going to be hard put to make enough of them. The electronically loaded DCT model is just awesome. Dirt & Trail and the other mainstream South African motorcycle media were the first in the world to try them out over two days in the Karroo. It is ideally suited to South African conditions, both on and off road. There will be a full story in the January Dirt & Trail issue....read what it is REALLY like
Σε σχόλιο-ερώτηση απο κάτω:
[/FONT][FONT=helvetica]Ε:As a died in the wool Suzuki man that is very high praise. Is it that good?
Α: [/FONT][FONT=helvetica]Yes it is....words can't do it justice
[/FONT][FONT=helvetica]λίνκυ FB: [/FONT]https://www.facebook.com/groups/116106421739138/permalink/1240145049335264/
[FONT=helvetica]
[/FONT]
2012: 150 ημέρες στη νότια Αμερική
2010: Βόρειο Ακρωτήρι, 2009: Πυρηναία, Χώρα Βάσκων, Άλπεις, 2008: Άλπεις
Φήμες και για μικρότερη αφρικάνα..
http://www.mototriti.gr/mobile/data/...win_107415.asp
http://www.bennetts.co.uk/bikesocial.../#.VlyKRMtYnqC
Πραγματί. Τα επίπεδα των τιμών μάλλον πρέπει απλα να τα αποδεχτούμε. Εκεί κυμαίνονται τώρα, αφού τα σηκώνει η αγορά. Κακώς, κατ'εμέ, αλλά κοιτα που δεν με ρώτησαν οι πούστηδες.
Αυτὸ που κράτησα είναι που λέει ο τύπος οτι αν το θες για πολύ off, το 990 ακόμα του ρίγνει, αλλά αν το θες για κομπλέ πακέτο τούρινγκ ποιοτικό που να πάει και off, τότε είναι ο,τι καλύτερο.
Σε λίγο θα γεμίσει ο τόπος με reviews, πάντως το βλέπω με το 800XC κυρίως να αγωνίζεται.
Αν καταφέρουν και βγάλουν και ελαφρύτερο στα 7xx, πλάκα...