Όταν μια εταιρεία βγάζει κάτι οφείλει να το βγάζει σωστό και κομπλέ για το μέσο αναβάτη (συν πλην τάδε κιλά/ικανότητες/μαλακία στον εγκέφαλο/you name it)
Δε λέμε να έχει ο άλλος ταλέντο στην ηλιθιότητα, ούτε να είναι 280 κιλά και να απορεί γιατί δεν ανταποκρίνονται οι αναρτήσεις του παπιού.
Από κει και πέρα, καμιά δουλειά/υποχρέωση δεν έχει ο κάθε αγοραστής να κάθεται να τσιγγλάει αναρτήσεις, φρένα, να μπλέκει με κατσαβίδια, κάβουρες, και πουτσ'κάβουρες.
Να τα κάνει όλα αυτά, εάν κι εφόσον έχει τις γνώσεις και μπορεί να πετύχει καλύτερο αποτέλεσμα.
Και κυρίως όταν πρόκειται για "εξειδικευμένα" μηχανάκια.
Άμα πήγες και πήρες το R1 και ενώ μπαίνεις καλά στην 3, σου ανοίγει η γραμμή στην 9, δε φταίει η yamaha.
Εκεί κάτσε μάθε πώς δουλεύουν οι αναρτήσεις και ξεκίνα να "παίζεις".
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Γελάμε γελάμε, αλλά αν του αλλουνού το λέει η ψυχούλα του (και δε μιλάμε και για γκρικ καρόδρομους) μια χαρά κάνει τουρ όλες τις πίστες της Ευρώπης.
Για το αν φαίνεται παράξενο/άσχημο στο μάτι κλπ, άλλη ιστορία.
Έγινε!
Όταν κατέβεις Αθήνα πες μου.
Κερνάω καφεδάκι.
Εσύ θα πιάσεις με τα χέρια την ουρά του GSX και θα το σηκώσεις, κι εγώ θα μετρήσω. Ντάξει?![]()
τώρα έτσι όπως το θέτεις.....χμ...γαμάτο θα ΄ταν......!!!!
ουρά είναι το εύκολο...με το μπροστά τι κάνεις!!! με δυσκολία σκώνω το GSXR που είναι κάτω από 200 κιλά γεμάτο. (και τν ώρα που το έπιανα από τα κλιπόν και τραβούσα σκεφτόμουν αυτούς με τα panigale)
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Οι εμπορικες εταιριες τυπου Γιαμαπα που ξεπετανε σαν ''διαφορετικα μοντελα'' 2-3 μηχανακια παραγωγα ενος προτυπου οπως το mt-09 tracer που ειναι παραγωγο του προτυπου mt-09 ,γνωριζουν πολυ καλα σε επιπεδο προπαραγωγης οτι το tracer κουναει κατω απο ορισμενες συνθηκες γιατι το ψαλιδι του ειναι ακαταλληλο για αυτο το μηχανακι Αλλα, εχοντας εν τω μεταξυ στοκαρει 1000000 ψαλιδια, με αυτον τον κωδικο περιτυλιγουν το μηχανακι με μια δελεαστικη τιμη και το βγαζουν στην κυκλοφορια ,επιφυλασσομενοι αργοτερα σε μια ανακλυση π.χ. με αποστατες εαν και εφ,οσον σφιξουν τα γαλατα.Οι beta testers θα το κανουν best seller και στην τελικη αυτο που ενδιαφερει τους μετοχους ειναι οι δεικτες πωλησεων.![]()
κουκουρουκουκου
Ευτυχως υπαρχουν κι αυτοι οι θερμοαιμοι καταναλωτες οι οποιοι δεν κρατιουνται,
και με το που σκασει μυτη ενα μοντελο,τρεχουν να το αγορασουν,
προφυλασσοντας εμας τους υπολοιπους απο τυχων προβλήματα και δυσλειτουργιες.
![]()
επιπλέον,
αν ήταν μόνο θέμα βάρους, τότε ο οποιοσδήποτε θα μπορούσε να ρυθμίσει μια προφόρτιση.
σε αυτήν τη περίπτωση θα είχαν βγάλει και μια universal οδηγία και στους dealer (σιγά το δύσκολο εδω το κάνουν για πιο εξεζητημένα θέματα) και ο πιο άσχετος απο αυτούς θα μπορούσε να το είχε φτιάξει.
δεν είναι μόνο θέμα ανάρτησης. το αν θα βάλεις εσύ απότομο μπροστινό σε ένα μηχανάκι το οποίο δε τη σηκώνει λόγω θέσης οδήγησης, δε σου φταίει ο άσχετος οδηγός που δε μπορεί να ρυθμίσει αναρτήσεις.
νομίζω ότι κάπου έχει χαθεί η μπάλα με το ύψος σε σχέση το μεταξόνιο και λίγο την αεροδυναμική. το TDM όρθιο μηχανάκι ήταν και με αρκετά κιλά, αλλά στην Εθνική δε κούνησε ποτέ δε πανα του βάζες 10 βαλίτσες και 8 τριβάλιτσα.
αν καταλαβαίνω καλά μάλλον θέλουν να φτιάξουν ένα μηχανάκι όρθιο και ψηλό με θέση οδήγησης varadero και να στρίβει και στη πίστα σαν r6.
πρώτος διδάξας σε αυτή τη πατάτα που από ότι βλέπω αυξάνεται γεωμετρικά το Triumph tiger 1050
αυτά τα θέματα όμως δεν έχουν να κάνουν με το κατά πόσο ξέρει κάποιος να ρυθμίζει αναρτήσεις.