Ο επισημος στοκαδορος της ducati
https://www.ducatiomaha.com/default.asp
κουκουρουκουκου
Τώρα μπαρδόν αλλά είσαι φάουλ.
Το να μη σε πει τίποτα και να σε πιάσει κότσο, ναι είναι πουστιά, μλκία, κλπ.
Αλλά αν ο άλλος σου λέει "Άμα θες να του πίνεις το αίμα και να το πηγαίνεις τάπα, άσε στο σπίτι γυναίκα, παιδιά, σκυλιά, σώβρακα κλπ και ευχαριστήσου το. Όταν θες να τα φορτώσεις όλα αυτά, θα πας πιο πολιτισμένα." εγώ δεν το βλέπω λάθος.
Αν δε σου αρέσει, πάρε φθηνότερα μηχανάκια 10ετίας, ή μείνε με το δικό σου κλπ.
εδω τα εχει ο Σπηλιωτης και τα εχει κοτσαρει πανω στο καινουργιο R1 ..
κουκουρουκουκου
ολα τα υπαρχοντα ανταλακτικα απο Ducati παρελθοντων προ του 1980 (νομιζω πριν το pantah sl 600 ) τα διαθετει στην αγορα η
Ducati Motor Holding S.p.A.
Uffici Commerciali Amministrativi:
Via A. Cavalieri Ducati n. 3
40132 Bologna, Italy
Telefono 051 6413111
Fax 051 406580
Internet www.ducati.com
Το στοκ των πριν ανταλακτικων (εκτος απο τα συγχρονα) το διαθετει αποκλειστικα ο ducati omaha
Αλλο παραδειγμα στοκαδορου O Moss
Οτι ανταλακτικο αγγλικου αυτοκινητου (MG κτλ) το διαθετει αυτος σε Αγγλια και Παρισι
http://www.moss-europe.co.uk/
κουκουρουκουκου
Αυτο δεν σημαινει οτι εχουν στοκαρει για μια δεκαετια. Εχουν ενα μικρο στοκ οπως ολοι και μετα η παραγγελια παει συννεφο.
Αλλα ετσι κι αλλιως εμεις μιλαμε για ιαπωνες. Πρεπει να καταλαβεις πως δεν ειναι δυνατον μια εταιρια να αγορασει κομματια για δεκα χρονια την στιγμη που ξερει πως και η αποθηκευση κοστιζει και πως σε ενα χρονο η παραγωγη του ιδιου κομματιου θα ειναι φτηνοτερη καθως τα βιομηχανικα μηχανηματα εξελισονται, αυτοματοποιουνται και γινονται πιο γρηγορα χρονο με το χρονο. Πιο basic στρατηγικη πεθαινεις.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Για τα αυτοκίνητα πάντως, η ευρωπαϊκή νομοθεσία εξασφαλίζει τους ιδιοκτήτες καθώς σύμφωνα με αυτήν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι υποχρεωμένοι να εξασφαλίζουν επάρκεια ανταλλακτικών έως και 12 χρόνια από την διακοπή παραγωγής ενός μοντέλου. Πιθανόν να ισχύει και για κάθε είδος οχήματος.
Ανταλλακτικά με ημερομηνία παραγωγής πολύ μεταγενέστερη της λήξης παραγωγής του μοντέλου ... Δεν το έχετε προσέξει;
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Αυτά που δεν υπάρχουν είδη στην παραγωγή για κάποιο μοντέλο που τρέχει.
πχhttp://www.partsfish.com/oemparts/p/...drum-gearshift
Στα Honda το δεύτερο τμήμα του κωδικού του ανταλλακτικού δηλώνει το μοντέλο για το οποίο σχεδιάστηκε αρχικά.
ΛΙΓΑ ΠΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ..........
Πρώτα ,τα μηχανάκια του 80 που αναφέρατε ήταν ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΕΣ σε ότι αφορά την οδική συμπεριφορά...!!!
Όποιος περνούσε τα 170-180 προσευχόταν να μείνει ΟΡΘΙΟΣ,έτυχε να έχω από τα καλύτερα της εποχής...!!
Αναρτήσεις και πίπες......
Δεύτερον,αναπόφευκτο πλέον να κουνάνε κ.λ.π...ειδικά τα τύπου on-off που αναφέρατε
Αυτά δε λέγαμε πριν 2-3 μέρες..??Τέτοια μοτέρ σε λάθος κορμιά..??
Φθάσαμε στην υπερβολή,πως να πάς στα 300 με τέτοιο στήσιμο..??
Έχετε πάει πολλοί με τόσα..?? Μαλάκας είναι αυτός που σχεδίασε το Χαγιαμπούζα..??
150-160 αλόγατα και όρθια οδήγηση με ψηλοτίμονα καράβια..??
Και ψάχνετε να δείτε γιατί φταίει και κουνάει στα πολλά..??
Ή υπερβολή του μάρκετιγκ έφερε αυτές τις αηδίες.Ξύπνησαν ξαφνικά οι Ευρω-πέη
και είπαν άντε να βγάλουμε 150-160 άλογα σε on-off...!!!
100 άλογα και είναι πάρα πολλά πιστέψτε με.
Διορθώνω το φίλο μου τον φουζουρού..........σε ότι αφορά το βέρσυς το 1000.
Είναι αυτό με στήσιμο πιο δρόμου από όλα σε ότι αφορά τροχούς αναρτήσεις κουστούμι.
Δεν κουνάει όπως είπες,απλά το παλιό είχε μια ασάφεια στο μπροστινό λόγω ζυγίσματος,
ένοιωθες μια ανασφάλεια ότι δεν διαβάζει καλά το δρόμο και έπρεπε να ρίξεις μπροστά
το βάρος σου.Στο καινούργιο μοντέλλο όμως του 2014-15,άλλαξαν το μπροστινό ΟΛΟΚΛΗΡΟ
και το πρόβλημα ,αν το πούμε πρόβλημα λύθηκε...!!!
Στα υπόλοιπα on-off τζαπάν δηλαδή,crossturer,v-strom 1000,super tenere 1200
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ,απλά γιατί οι άνθρωποι δεν έκαναν υπερβολές.
Τα πήγαν μηχανικά μέχρι εκεί που πρέπει και χρειάζεται για το κουστούμι που φοράνε
και για τη χρήση που προορίζονται..!!
Όσο για το ΜΤ-9 είναι ένα μηχανάκι που εμένα από την αρχή μου φάνηκε ΨΕΥΤΙΚΟ.
Πουλάει τρελλά βέβαια,αλλά όπως είπαν και κάποιοι τα κάνει όλα από ΛΙΓΟ...!!
Οπότε πόσο καλά θα μπορούσε να τα κάνει..?? Συμβιβασμοί,έτσι το λένε και μάρκετιγκ
φυσικά.Με τόσο που κάνει τι περιμένετε..?? ΤΖΑΜΠΑ ΕΙΝΑΙ...!!
Αν το φορτώσεις με τις Χ αναρτήσεις,το Ψ ψαλίδι και τα τάδε φρένα θα βρεθεί στα 15 χιλιάρικα..!!
Εδώ ούτε πλαστικά δεν το έχουν πίσω,ξεβράκωτο είναι εντελώς και εσείς ψάχνετε γιατί κουνάει
μόλις το ζορίσει κάποιος..??
Και κάτι τελευταίο,αλλοίμονο αν οι αναρτήσεις όλων αυτών των μηχανών μαζικής παραγωγής
ήταν τόσο ευαίσθητες και απαιτούσαν τόσο λεπτές ρυθμίσεις για να αποδώσουν καλά αν θα τις
καβαλήσει κάποιος με 1,70 ή 1,85 ύψος και 65 ή 85 κιλά..!!
ΚΥΡΙΟΙ δεν είμαστε στα GP να σετάρουμε το μοτόρι για την τάδε πίστα την αριστερόστροφη κ.λ.π.
Αυτές είναι μοτό με πολλές ανοχές και μόνο σε περιπτώσεις μεγάλης διαφοράς απαιτούνται ρυθμίσεις.
Αν ήταν έτσι όλη τη μέρα με το κατσαβίδι και το κλειδί στο χέρι θα ήμασταν...!!!!
Τελευταία τροποποίηση από irinia; 01/12/2015 στις 21:35.