Σελίδα 62 από 139 ΠρώτοΠρώτο ... 1252575859606162636465666772112 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 916 έως 930 από 2083

Θέμα: AFRICA!

  1. #916
    κρυφοzopes

    πουτσ@@@@@@@@@

  2. #917
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Eχει λιγα αλογα διοτι ειναι σεταρισμενο για ροπη σε οσο το δυνατον ευρυτερο φασμα στροφων. Οπως το cb1300 πχ. 110 αλογα στις 7000 rpm αλλα 12 κιλα ροπη παντου. Δειτε το διαγραμμα, ειναι σχεδον φλατ.
    Καποιους τους αρεσει αυτου του ειδους η λειτουργεια του μοτερ και πιστευω ταιριαζει με το χαρακτηρα της συγκεκριμενης μοτο.
    21-18 φοραει ffs, τι να τα κανει τα 150 αλογα..;;;
    MADE IN JAPAN 日本製

  3. #918
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    λοιπον μερικοι δε λετε να καταλαβετε...προσπαθω να πω τοση ωρα οτι στα 1000 κυβικα θα επρεπε να ειναι τουλαχιστον 100 αλογα τροχο...ποσο δυσκολο να το καταλαβετε...80 εχει το 800αρι της μπεμβε...που ειναι γενικα ενας αργα τα ζωα μου κατασκευαστης...
    85 αλογα τροχο εχει το 1000αρι αεροψυκτο, και κακοσχεδιασμενο παλαιολιθικο διβαλβιδο μοτερ της ντουκατι, και 90 το lc8, που ξαναλεω, δεν ηταν δυνατο, απλα ηταλ πολυ πιο δυνατο απο τον ανταγωνισμο του που τοτε ηταν το 1150gs με μοτερ του 90, το βαραντερο, το τδμ με μοτερ τενερε 750...λοιπον τωρα τα 100 αλογα στον τροχο που θα ερχονταν αν απλα ανεβαζε στις 9σαλ, τι θα σας πειραζαν?οσοι δε τα θελατε ας μην ανεβαζατε το μοτερ στις υπερβολικα υψηλες στροφες των 9000 χαχαχαχ

    και επισης το μοτερ δεν ειναι σεταρισμενο για ροπη, το λενε οτι ειναι ηλεκτρικο, και αυτο σε συνδιασμο με το οτι η μεγιστη ιπποδυναμη ουσιαστικα βγαινει στον κοφτη ειναι το μονο θετικο, οτι ισως η χοντα σου δινει κρυφο δωρακι εναν καλο κινητηρα που με μια χαρτογραφιση θα πεταει πραγματικα...τεσπα ειδωμεν...
    Τελευταία τροποποίηση από p@nos; 01/12/2015 στις 15:57.

  4. #919
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Aυτο σημαινει ηλεκτρικο. Ροπη παντου και να ανεβαζει αβιαστα.

    Τωρα αν καποιος θελει sony και καλα Africa αλλα και μπολικα αλογα ας βαλει μια πιο ελευθερη εξατμιση, φιλτρο και ενα pc να παει στα 100+...

    Θεωρω οτι υπαρχει μεγαλη γκαμα κοινου που ειναι θα ηταν ικανοποιημενοι με τις επιδοσεις του Αφρικα, εμου συμπεριλαμβανομενου.
    MADE IN JAPAN 日本製

  5. #920
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    η ηλεκτρικη λειτουργια χαρακτηριζει τα 4κυλιδρα, και συνηθως στο κατω φασμα...μαντεψε το λογο...

  6. #921
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    η ηλεκτρικη λειτουργια χαρακτηριζει τα 4κυλιδρα, και συνηθως στο κατω φασμα...μαντεψε το λογο...
    .... Ειναι ψοφια;;;;

    Εκει το λενε λογω απουσιας κραδασμων ρε 'συ..
    MADE IN JAPAN 日本製

  7. #922
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    καλα σιγουρα απο κραδασμους δε θα τα πηγαινει ασχημα, απλα μαλλον θα ειναι το μοτερ σε στυλ 800 της μπεμβε...δηλαδη μετρια πραγματα απο ροπη γραμμικο κλπ...χωρις το punch που θα επρεπε να εχει ενα δικυλιδρο 1000αρι...τεσπα, κυριακη κοντη γιορτη, υπομονη μεχρι να το δουμε και απο κοντα...

  8. #923
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    εσπα, κυριακη κοντη γιορτη, υπομονη μεχρι να το δουμε και απο κοντα...
    Ναι είναι αυτό που έλειπε από την αγορά αυτή τη στιγμή.Αυτόματο, 100 άλογα, τακούνια, 21 μπροστά.
    Θα σκίσει σε πωλήσεις στην Ελλάδα

  9. #924
    Κι εδώ άλλο ένα τεστ ραιντ...

    http://www.zabikers.co.za/2015/12/01...a-africa-twin/


    Το εντυπωσιακό είναι ότι στο χωμα όλοι προτιμούν το dct...

  10. #925
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    γιατί να είναι παράξενο που προτιμούν το dct στο χώμα;

    είσαι στο χώμα όρθιος οκ;
    το να κατεβάσεις ταχύτητα είναι εύκολο.
    το να ανεβάσεις όμως; το να κατεβάσεις τη μπότα κάτω από το παπαράκι για να αλλάξεις ταχύτητα κάνει το σώμα σου να πάρει κλίση προς τα αριστερά
    και χαλάει την ισορροπία σου πάνω στη μηχανή. για τους αρχάριους είναι ζόρικο για τους άλλους όχι και τόσο αλλά και πάλι είναι ευκολία.

  11. #926
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ggs Προβολή μηνύματος
    Κι εδώ άλλο ένα τεστ ραιντ...

    http://www.zabikers.co.za/2015/12/01...a-africa-twin/


    Το εντυπωσιακό είναι ότι στο χωμα όλοι προτιμούν το dct...
    Οπως φαινεται μεχρι στιγμης η ονδα εφτιαξε εκπληκτικο εργαλειο. Ενα βελτιωμενο 990 αντι να παρει το δρομο των αχρηστων αλογων. Καραγουσταρω.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #927
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Ναι είναι αυτό που έλειπε από την αγορά αυτή τη στιγμή.Αυτόματο, 100 άλογα, τακούνια, 21 μπροστά.
    Θα σκίσει σε πωλήσεις στην Ελλάδα
    εγω θελω να το δω απο κοντα...αν θα σκισει σε πωλησεις χεστηκα, αμα ειναι καλο καλυτερα να παει και χαλια να μην το εχει αλλος στο φαναρι

  13. #928
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    καλα υπομονη λιγο με τις δοκιμες που εκαναν, ολα ειναι απο την επισημη προσκληση της χοντα, λετε να ελεγε κανεις κατι αρνητικο?

  14. #929
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    .... Ειναι ψοφια;;;;
    Κάνει μπαμ το ότι καλό τετρακύλινδρο δεν έχει περάσει από τα χεράκια σας, αστείοι τύποι...


    Όσο για το αν γράφουν άσχημα λογάκια στις παρουσιάσεις, παραπέμπω στην παρουσίαση της 1200GS LC που κανείς δεν ήταν ιδιαίτερα ενθουσιώδης με την ανάρτηση και την γεωμετρία. Και ο "αδιευκρίνιστος" θάνατος του κ. Ash νομίζω φώναξε "κακοεξελιγμένο προϊόν" δυνατότερα από οτιδήποτε. Το οποίο χάρη στο καλό μάρκετινγκ σάρωσε στις πωλήσεις και έφτασε σε σωστό επίπεδο ρυθμίσεων τρία χρόνια μετά...


    Από αυτά που διαβάζω, είμαι πολύ χαρούμενος και ας μην έχω να το πάρω στην παρούσα. Χαίρομαι γιατί αφ' ενός δεν ξέρεις ποτέ πως έρχονται τα πράγματα, αφ' ετέρου θα σπρώξει και τους άλλους.

  15. #930
    .................... Το avatar του/της LogOutGoRide
    Εγγραφή
    02/01/2008
    Μηνύματα
    1.579
    Είναι κλασσικό Honda με ευρωπαϊκή σχεδίαση. Η μέση λύση δηλαδή σε ότι κυκλοφορεί, με την μέγιστη αξιοπιστία.
    Λέτε να μην ξέρουν σε ποιους απευθύνονται; Λέτε τόσα χρόνια να μ ην ξέρει; Ξέρει αλλά έχουν και μεγάλη καρδιά και δίνουν μεροκάματο και στους υπόλοιπους
    Θα το αγόραζα άνετα.
    Τίποτα δεν είναι δύσκολο, όταν βάζεις άλλους να το κάνουν.
    Ministry Of Lost Souls

Παρόμοια θέματα

  1. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01
  2. Ζελατίνα AFRICA TWIN
    από Julius στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2004, 19:44
  3. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 15:31
  4. africa twin Αναζητήσεις
    από afrotwin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 13:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF