κρυφοzopes
![]()
Eχει λιγα αλογα διοτι ειναι σεταρισμενο για ροπη σε οσο το δυνατον ευρυτερο φασμα στροφων. Οπως το cb1300 πχ. 110 αλογα στις 7000 rpm αλλα 12 κιλα ροπη παντου. Δειτε το διαγραμμα, ειναι σχεδον φλατ.
Καποιους τους αρεσει αυτου του ειδους η λειτουργεια του μοτερ και πιστευω ταιριαζει με το χαρακτηρα της συγκεκριμενης μοτο.
21-18 φοραει ffs, τι να τα κανει τα 150 αλογα..;;;
MADE IN JAPAN 日本製
λοιπον μερικοι δε λετε να καταλαβετε...προσπαθω να πω τοση ωρα οτι στα 1000 κυβικα θα επρεπε να ειναι τουλαχιστον 100 αλογα τροχο...ποσο δυσκολο να το καταλαβετε...80 εχει το 800αρι της μπεμβε...που ειναι γενικα ενας αργα τα ζωα μου κατασκευαστης...
85 αλογα τροχο εχει το 1000αρι αεροψυκτο, και κακοσχεδιασμενο παλαιολιθικο διβαλβιδο μοτερ της ντουκατι, και 90 το lc8, που ξαναλεω, δεν ηταν δυνατο, απλα ηταλ πολυ πιο δυνατο απο τον ανταγωνισμο του που τοτε ηταν το 1150gs με μοτερ του 90, το βαραντερο, το τδμ με μοτερ τενερε 750...λοιπον τωρα τα 100 αλογα στον τροχο που θα ερχονταν αν απλα ανεβαζε στις 9σαλ, τι θα σας πειραζαν?οσοι δε τα θελατε ας μην ανεβαζατε το μοτερ στις υπερβολικα υψηλες στροφες των 9000 χαχαχαχ
και επισης το μοτερ δεν ειναι σεταρισμενο για ροπη, το λενε οτι ειναι ηλεκτρικο, και αυτο σε συνδιασμο με το οτι η μεγιστη ιπποδυναμη ουσιαστικα βγαινει στον κοφτη ειναι το μονο θετικο, οτι ισως η χοντα σου δινει κρυφο δωρακι εναν καλο κινητηρα που με μια χαρτογραφιση θα πεταει πραγματικα...τεσπα ειδωμεν...
Τελευταία τροποποίηση από p@nos; 01/12/2015 στις 15:57.
Aυτο σημαινει ηλεκτρικο. Ροπη παντου και να ανεβαζει αβιαστα.
Τωρα αν καποιος θελει sony και καλα Africa αλλα και μπολικα αλογα ας βαλει μια πιο ελευθερη εξατμιση, φιλτρο και ενα pc να παει στα 100+...
Θεωρω οτι υπαρχει μεγαλη γκαμα κοινου που ειναι θα ηταν ικανοποιημενοι με τις επιδοσεις του Αφρικα, εμου συμπεριλαμβανομενου.
MADE IN JAPAN 日本製
η ηλεκτρικη λειτουργια χαρακτηριζει τα 4κυλιδρα, και συνηθως στο κατω φασμα...μαντεψε το λογο...
καλα σιγουρα απο κραδασμους δε θα τα πηγαινει ασχημα, απλα μαλλον θα ειναι το μοτερ σε στυλ 800 της μπεμβε...δηλαδη μετρια πραγματα απο ροπη γραμμικο κλπ...χωρις το punch που θα επρεπε να εχει ενα δικυλιδρο 1000αρι...τεσπα, κυριακη κοντη γιορτη, υπομονη μεχρι να το δουμε και απο κοντα...
Κι εδώ άλλο ένα τεστ ραιντ...
http://www.zabikers.co.za/2015/12/01...a-africa-twin/
Το εντυπωσιακό είναι ότι στο χωμα όλοι προτιμούν το dct...
γιατί να είναι παράξενο που προτιμούν το dct στο χώμα;
είσαι στο χώμα όρθιος οκ;
το να κατεβάσεις ταχύτητα είναι εύκολο.
το να ανεβάσεις όμως; το να κατεβάσεις τη μπότα κάτω από το παπαράκι για να αλλάξεις ταχύτητα κάνει το σώμα σου να πάρει κλίση προς τα αριστερά
και χαλάει την ισορροπία σου πάνω στη μηχανή. για τους αρχάριους είναι ζόρικο για τους άλλους όχι και τόσο αλλά και πάλι είναι ευκολία.
καλα υπομονη λιγο με τις δοκιμες που εκαναν, ολα ειναι απο την επισημη προσκληση της χοντα, λετε να ελεγε κανεις κατι αρνητικο?![]()
Κάνει μπαμ το ότι καλό τετρακύλινδρο δεν έχει περάσει από τα χεράκια σας, αστείοι τύποι...
Όσο για το αν γράφουν άσχημα λογάκια στις παρουσιάσεις, παραπέμπω στην παρουσίαση της 1200GS LC που κανείς δεν ήταν ιδιαίτερα ενθουσιώδης με την ανάρτηση και την γεωμετρία. Και ο "αδιευκρίνιστος" θάνατος του κ. Ash νομίζω φώναξε "κακοεξελιγμένο προϊόν" δυνατότερα από οτιδήποτε. Το οποίο χάρη στο καλό μάρκετινγκ σάρωσε στις πωλήσεις και έφτασε σε σωστό επίπεδο ρυθμίσεων τρία χρόνια μετά...
Από αυτά που διαβάζω, είμαι πολύ χαρούμενος και ας μην έχω να το πάρω στην παρούσα. Χαίρομαι γιατί αφ' ενός δεν ξέρεις ποτέ πως έρχονται τα πράγματα, αφ' ετέρου θα σπρώξει και τους άλλους.
Είναι κλασσικό Honda με ευρωπαϊκή σχεδίαση. Η μέση λύση δηλαδή σε ότι κυκλοφορεί, με την μέγιστη αξιοπιστία.
Λέτε να μην ξέρουν σε ποιους απευθύνονται; Λέτε τόσα χρόνια να μ ην ξέρει; Ξέρει αλλά έχουν και μεγάλη καρδιά και δίνουν μεροκάματο και στους υπόλοιπους
Θα το αγόραζα άνετα.
Τίποτα δεν είναι δύσκολο, όταν βάζεις άλλους να το κάνουν.
Ministry Of Lost Souls