Σελίδα 64 από 139 ΠρώτοΠρώτο ... 1454596061626364656667686974114 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 946 έως 960 από 2083

Θέμα: AFRICA!

  1. #946
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ΝIKOLTSOS
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    550
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    Τι ακριβως σε μπερδευει δε καταλαβαινω...
    Αυτό που θέλω να σου πω είναι να μην κοιτάς μόνο στορφές και νούμερα...
    Η γεωμετρία (270° parallel-twin) ενώς μοτέρ λέει περισσότερα για την απόδοση του κινητήρα...
    Θεωρώ πως θα είναι μια χαρά ροπάτο μοτεράκι...

    Προφανώς και δεν θα μπορεί να συκριθεί με τα ευρωπαικά... άλλες σχολές...
    Οι τύποι ήθλενα να κάνουν ένα άθραυστο, και αρκετά διασκεδαστικό μοτέρ, και να πλασάρουν ένα σύνολο που μπορεί να πατήσει αρκετά καλά στο χώμα...
    Χωρίς να ανοίγεις το γκάζι και να τρώς 120+ αλογα στα μούτρα...

    Αν πατάς χώμα (σοβαρό χώμα) και φορτωμένος θα δείς πολλές φορές ότι τα άλογα και τα κιλά θέλουν και χέρια ειδικά αν είναι στο θεό από στορφές...
    Μπράβο την honda...
    Άντε να δούμε την ΚΤΜ τώρα...
    "...ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΔΡΌΜΟΣ..."

  2. #947
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΝIKOLTSOS Προβολή μηνύματος
    Αυτό που θέλω να σου πω είναι να μην κοιτάς μόνο στορφές και νούμερα...
    Η γεωμετρία (270° parallel-twin) ενώς μοτέρ λέει περισσότερα για την απόδοση του κινητήρα...
    Θεωρώ πως θα είναι μια χαρά ροπάτο μοτεράκι...

    Προφανώς και δεν θα μπορεί να συκριθεί με τα ευρωπαικά... άλλες σχολές...
    Οι τύποι ήθλενα να κάνουν ένα άθραυστο, και αρκετά διασκεδαστικό μοτέρ, και να πλασάρουν ένα σύνολο που μπορεί να πατήσει αρκετά καλά στο χώμα...
    Χωρίς να ανοίγεις το γκάζι και να τρώς 120+ αλογα στα μούτρα...

    Αν πατάς χώμα (σοβαρό χώμα) και φορτωμένος θα δείς πολλές φορές ότι τα άλογα και τα κιλά θέλουν και χέρια ειδικά αν είναι στο θεό από στορφές...
    Μπράβο την honda...
    Άντε να δούμε την ΚΤΜ τώρα...
    από τα τεστ μέχρι τώρα στη φλαταδούρα χώμα φαίνεται να πηγαίνει μια χαρα (κρατάω δεκα πισινές ομως γιατι δημοσιογράφους δεν πολυεμπιστευομαι)

    επίσης μπορώ να καταλάβω (βάσει κινητήρα τδμ πχ - 72 αλογα τροχό αλλά αξιοπρεπέστατα) οτι τα άλογα δεν λένε πάντα την αλήθεια

    τέλος, μου φαίνεται πιο πολύ οφφ παρά ον (δεν είναι κακό) ή κοντά στο 50-50

    θελω πολύ να δω τη χρήση των ελλήνων αγοραστών καθώς 67 σελίδες έχουμε βρομίσει οφ-ροουντ-ίλα

    η κατέμ δε θεωρώ οτι έχει να απαντήσει σε κάτι
    πουτσ@@@@@@@@@

  3. #948
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    η κατέμ δε θεωρώ οτι έχει να απαντήσει σε κάτι
    Η Χόντα δεν έπρεπε να βγάλει "κάτι" σαν αντιΚΤΜ?
    Υπολόγισε ότι οι μεγάλοι πάνε σίγουρα.
    Αφήνουν τους μικρούς να δουν τι θα γίνει και μόλις είναι σίγουροι ότι δεν είναι μόδα τσουπ
    Παρτο μοντελάκι.
    Φυσικά και θα σπάσει ταμεία !
    Φυσικά και ξέρουν από τώρα ότι θα αρέσει.

    Αυτό που πρέπει να σκεφτόμαστε εμείς όμως είναι...
    ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ???



    (κι όχι μου γουστάρει μόνο)
    ανανήψαντας

  4. #949
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Αφήνουν τους μικρούς να δουν τι θα γίνει και μόλις είναι σίγουροι ότι δεν είναι μόδα τσουπ
    Παρτο μοντελάκι.
    Το GS έχει σταθερά ανοδική πορεία πωλήσεων μιά 10ετία, τόσο τους πήρε να καταλάβουν ότι δεν είναι μόδα; Κάτι άλλο περίμεναν, αλλά μόνο αυτοί το ξέρουν.

    Πάντως για τα hardcore τύπου ΒΑΜ όσοι ξερογλύφονται θα πάθουν την ίδια ήττα που έπαθε ο Όμπι Ουάν και ο φίλος του (το ταξίδι των οποίων απόλαυσα πραγματικά παρά την ήττα στο συγκεκριμένο κομμάτι και την παραφιλολογία έκτοτε). Έχει γραφτεί άπειρες φορές και δεν ξέρω πόσα ακόμα ηλεκτρόνια θα χαθούν κόντρα στο μάρκετινγκ, για τόσο σκληρό off road τα κιλά ΟΛΩΝ των μεγάλων ον-οφ είναι απαγορευτικά. Όταν άνθρωποι που το έχουν "ψωμοτύρι" λένε ότι 180-190 με φουλ καύσιμα (αυτονομία στα 500) και μπαγκάζια είναι το άνω όριο "άνεσης" για έμπειρο αναβάτη, μοτοσικλέτες που ξεκινάνε στα 235 και με μπαγκάζια θα φτάσουν 260 χαλαρά, δεν έχουν ελπίδες χωρίς καλή και ορεξάτη υποστήριξη συν πολλή τύχη από τον καιρό.

  5. #950
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Το GS έχει σταθερά ανοδική πορεία πωλήσεων μιά 10ετία, τόσο τους πήρε να καταλάβουν ότι δεν είναι μόδα; Κάτι άλλο περίμεναν, αλλά μόνο αυτοί το ξέρουν.

    Πάντως για τα hardcore τύπου ΒΑΜ όσοι ξερογλύφονται θα πάθουν την ίδια ήττα που έπαθε ο Όμπι Ουάν και ο φίλος του (το ταξίδι των οποίων απόλαυσα πραγματικά παρά την ήττα στο συγκεκριμένο κομμάτι και την παραφιλολογία έκτοτε). Έχει γραφτεί άπειρες φορές και δεν ξέρω πόσα ακόμα ηλεκτρόνια θα χαθούν κόντρα στο μάρκετινγκ, για τόσο σκληρό off road τα κιλά ΟΛΩΝ των μεγάλων ον-οφ είναι απαγορευτικά. Όταν άνθρωποι που το έχουν "ψωμοτύρι" λένε ότι 180-190 με φουλ καύσιμα (αυτονομία στα 500) και μπαγκάζια είναι το άνω όριο "άνεσης" για έμπειρο αναβάτη, μοτοσικλέτες που ξεκινάνε στα 235 και με μπαγκάζια θα φτάσουν 260 χαλαρά, δεν έχουν ελπίδες χωρίς καλή και ορεξάτη υποστήριξη συν πολλή τύχη από τον καιρό.





    ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΧΩΜΑ




    Ξέρει καλά ότι πάνω από 140-150 κιλά είσαι για τουρισμό με προσοχή πολύ...!!
    Πατάω χώμα..??
    Περνάω χώμα..??
    Κινούμαι γρήγορα στο χώμα..??
    Τρέχω στο χώμα..??
    Το σκίζω στο χώμα..??
    Πολλοί μπερδεύονται και δε βλέπουν το φορτηγό που ακολουθεί
    με την τεχνική υποστήριξη κουβαλώντας άλλα 3-4 μηχανάκια
    σε ανταλλακτικά..!!

  6. #951
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Το GS έχει σταθερά ανοδική πορεία πωλήσεων μιά 10ετία, τόσο τους πήρε να καταλάβουν ότι δεν είναι μόδα; Κάτι άλλο περίμεναν, αλλά μόνο αυτοί το ξέρουν.
    Μια μεγάλη εταιρία θέλει χρόνο να ρυθμιστεί.
    Δεν είναι ευέλικτη όπως η ντουκάτι.
    Η Γιαμάχα πχ είναι πιο ανοιχτή στις ιδέες της.
    Σου θυμίζω ότι η χόντα δεν έχει καν μοτάρντ σαν το Χτ.
    ΟΤΑΝ όμως ασχοληθεί σίγουρα θα πάει ταμείο.
    Στο σίγουρα είναι νομίζω το κελιδί. Δεν ρισκάρουν.
    ανανήψαντας

  7. #952
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Μια μεγάλη εταιρία θέλει χρόνο να ρυθμιστεί.
    Δεν είναι ευέλικτη όπως η ντουκάτι.
    Η Γιαμάχα πχ είναι πιο ανοιχτή στις ιδέες της.
    Σου θυμίζω ότι η χόντα δεν έχει καν μοτάρντ σαν το Χτ.
    ΟΤΑΝ όμως ασχοληθεί σίγουρα θα πάει ταμείο.
    Στο σίγουρα είναι νομίζω το κελιδί. Δεν ρισκάρουν.
    είχε βγάλει το εφεμέξ και γέμισε ο τόπος
    πουτσ@@@@@@@@@

  8. #953
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.467
    Το FMX δεν είναι motard, είναι funmoto :P
    Life begins at 45°.

  9. #954
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Το FMX δεν είναι motard, είναι funmoto :P
    εντελώς όμως

    πουτσ@@@@@@@@@

  10. #955
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της est
    Εγγραφή
    10/10/2012
    Μηνύματα
    996
    Ισχύει ότι για το DCT είναι τόσο σίγουροι που δίνουν εγγύηση πάρα σιέμπρε;
    Υπάρχει κάποιος κάτοχος να μας πει; (Όχι κάτοχος Άφρικα εννοείται, κάτοχος NC700/750 ή όπου αλλού έχει εφαρμοστεί λέω. )

  11. #956
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΧΩΜΑ




    Ξέρει καλά ότι πάνω από 140-150 κιλά είσαι για τουρισμό με προσοχή πολύ...!!
    Πατάω χώμα..??
    Περνάω χώμα..??
    Κινούμαι γρήγορα στο χώμα..??
    Τρέχω στο χώμα..??
    Το σκίζω στο χώμα..??
    Πολλοί μπερδεύονται και δε βλέπουν το φορτηγό που ακολουθεί
    με την τεχνική υποστήριξη κουβαλώντας άλλα 3-4 μηχανάκια
    σε ανταλλακτικά..!!
    Παντως εντελως πληροφοριακα, μονο με μαστοδοντο μπορεις να πας 150+ στο χωμα και εχει κι αυτο την πλακα του. Με ελαφρυ μηχανακι καποια στιγμη θα απογειωθεις αν δοκιμασεις τετοιες ταχυτητες.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #957
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από est Προβολή μηνύματος
    Ισχύει ότι για το DCT είναι τόσο σίγουροι που δίνουν εγγύηση πάρα σιέμπρε;
    Υπάρχει κάποιος κάτοχος να μας πει; (Όχι κάτοχος Άφρικα εννοείται, κάτοχος NC700/750 ή όπου αλλού έχει εφαρμοστεί λέω. )
    Σε μηχανακι φιλου μου αρχισε να κανει το κιβωτιο κατι κουλα.
    Του εβγαζε ενδειξη Check και σταματουσε να ανεβαζει ταχυτητα πανω απο 3τη.
    Του ελεγαν απο το σερβις για προβλημα σε φουρκετες,στην κυκλοφορια του σασμανολαδου και λοιπες πιπες.
    Τελικα ψαχνωντας στο νετ εμαθε για "φλασια" που παθαινει το κιβωτιο.Κανεις reset στον εγκεφαλο του σασμαν(γινεται με αλληλουχια πατηματων διακοπτη και κατι αλλο δεν θυμαμαι ακριβως) και εκτοτε σταματησε.
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  13. #958
    Έτσι γιατί η μαμά Honda ξέρει τι βγάζει.

    Τα ματάκια της με τους μηχανικούς που δίνει πιστοποίηση και εξουσιοδότηση.







    (και παρακαλώ περάστε από το νήμα "μου χάλασε ο μπαγλαμάς Hyper1100 ο μάστορας έχει αλλάξει όλο το μηχανάκι και αυτό ακόμα χαλασμένο είναι", να γελάσουμε)

  14. #959
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΝIKOLTSOS Προβολή μηνύματος
    Αυτό που θέλω να σου πω είναι να μην κοιτάς μόνο στορφές και νούμερα...
    Η γεωμετρία (270° parallel-twin) ενώς μοτέρ λέει περισσότερα για την απόδοση του κινητήρα...
    Θεωρώ πως θα είναι μια χαρά ροπάτο μοτεράκι...

    Προφανώς και δεν θα μπορεί να συκριθεί με τα ευρωπαικά... άλλες σχολές...
    Οι τύποι ήθλενα να κάνουν ένα άθραυστο, και αρκετά διασκεδαστικό μοτέρ, και να πλασάρουν ένα σύνολο που μπορεί να πατήσει αρκετά καλά στο χώμα...
    Χωρίς να ανοίγεις το γκάζι και να τρώς 120+ αλογα στα μούτρα...

    Αν πατάς χώμα (σοβαρό χώμα) και φορτωμένος θα δείς πολλές φορές ότι τα άλογα και τα κιλά θέλουν και χέρια ειδικά αν είναι στο θεό από στορφές...
    Μπράβο την honda...
    Άντε να δούμε την ΚΤΜ τώρα...
    ρε παιδια γραφω και πανε στο βροντο ολα...δεν ειπα να παρει τα αλογα ενος ευρωπαικου 1200...μια στοιχειωδη εξελιξη ειπα να εχει το μοτερ...η αποδοση του ειναι πισω απο μηχανες 15ετιας...το βαραντερο 2000 μηχανακι 95 αλογα...και ανεβαζε μεχρι τις 9...το διβαλβιδο αεροψυκτο ντουκατι εκει σχεδον ηταν, σχεδιο 1990...το βεστρομ και αυτο μοτερ απο 90 95 αλογα...δηλαδη τωρα μιλαμε για εναν κινητηρα που εχει την αποδοση ενος κινητηρα 20ετιας και εσεις αρχιζετε το κατα ποσο χρειαζεται και αν πας χωμα με 40 αλογα κλπ...καινουρια μηχανη καβαλας πρεπει να ειναι ολα συχρονα πανω της...και δε μπορω να καταλαβω γιατι θεωρειται υπερβολη τα 100 αλογα απο εναν κινητηρα 1000 κυβικων...δε ξερω αν καταλαβαινετε τι σημαινει οτι πλεον σε αυτες τις αποδοσεις ειναι τα αυτοκινητα...

    να εχει 100 αλογακια το μοτερ για οταν θες να τα εχεις, αφου μπορει να τα εχει...τα περι χωματος τα ακουω βερεσε, κοντευουν σχεδον 10 χρονια που οι κατασκευαστες μοτο περνανε επιλογη χαρτογραφισης rain sport dirt κλπ με την αναλογη αποδοση...μηχανακι 15 χιλιαρικα ειναι, οχι 7

  15. #960
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    ...
    Για υπολογισε ομως και την καταναλωση και τις εκπομπες. Διοτι αμφοτερα τα Vstrom και Βαρκαντερο φοραγαν τα μοτερ απο το TL1000 και το VTR αντιστοιχα. Και καιγανε τον πατο τους σε σχεση με συγχρονα μοτερ.
    Η Honda το μοτερ αυτο το εφτιαξε για το Africa και μονο. Τοση δυναμη ηθελε να του βαλει, τοση του εβαλε. Σιγουρα υπαρχει σοβαρη λογικη πισω απο αυτη την κινηση εκτος του να "γινει βαρετο επιτηδες".
    Αξιοπιστια;; Αραιη συντηρηση;; Καταναλωση;; Ροπη;;
    MADE IN JAPAN 日本製

Παρόμοια θέματα

  1. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01
  2. Ζελατίνα AFRICA TWIN
    από Julius στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2004, 19:44
  3. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 15:31
  4. africa twin Αναζητήσεις
    από afrotwin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 13:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF