Sent from me using a computer.
Ψαξε για Dzus motorcycle fairing fasteners quarter turn
Ή για ducati dzus fasteners.
http://www.ebay.com/itm/Honda-Fairin...-/191504740786
Sent from me using a computer.
Τα πάντα βρίσκεις στο moto.gr
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=20990
Sent from me using a computer.
Να υποθέσω ότι και οι διαφορετικοί τύποι σπειρωμάτων για τους ίδιους λόγους υπάρχουν? δηλαδή αλλάζουν ανάλογα με τις δυνάμεις που ασκούνται ή με το μήκος της βίδας?
Αν οι κεφαλές ήταν θέμα εξέλιξης, κόστους, συμβατότητας, κτλ. τα σπειρώματα είναι καθαρά θέμα αναγκών.
Οι δυνάμεις αλλάζουν όχι μόνο ανάλογα με το σπείρωμα αλλά ανάλογα και με το υλικό (σκληρότητα) της βίδας, αλλά και με το υλικό επάνω στο οποίο βιδώνουν.
Σε πολλές κεφαλές σύγχρονων αυτοκινήτων οι κατασκευαστές προτείνουν κάτι πράγματα που σε κάποιον που δεν ξέρει θα ακουστούν πολύ κουφά.
Πχ..
1.Βάζουμε όλες όλες τις βιδες μέχρι να πατήσουν.
2.Σφίγγουμε μέχρι τα 17nm.
3.Σφίγγουμε μέχρι τα 35nm.
4.Αφήνουμε τις βίδες να "ξεκουραστούν" για x χρόνο και ..
5.Τις γυρνάμε άλλες 80ο με γωνιόμετρο.
Στα παραπάνω έχουν υπολογιστεί τα πάντα. Από τις ιδιότητες της βίδας, πάχος μπουλωνιού, σπείρωμα, αντοχές κεφαλής, συμπεριφορά υλικού επάνω στο οποίο η βίδα ασκεί τη ροπή και άλλα πολλά.
Τα παραπάνω δεν ισχύουν αν αλλάξουμε τη βίδα και απλά βάλουμε μια βίδα με μεγαλύτερη σκληρότητα. Αν οι βίδες και τα σπειρώματα δεν είναι καθαρά. Αν θα βάλουμε λάδι στις κεφαλές, ροδέλες, σπειρώμτα ή όχι.
Τα λεπτά σπειρώματα νομίζω έχουν μεγαλύτερες αντοχές στον εφελκυσμό γιατί παρόλο που είναι λεπτότερα η συνολική ποσότητα του μετάλλου των σπειρωμάτων που είναι σε επαφή, είναι περισσότερη.
Επίσης η βίδα με λεπτά σπειρώματα μπορεί να ασκήσει μεγαλύτερη ροπή εφαρμόζοντας μικρότερη δύναμη στην κεφαλή της. (Δεν είναι τόσο απλό, αλλά το εξηγώ χοντρικά)
Είναι πιο δύσκολο να χαλαρώσει. Μια με χοντρά και αραιά σπειρώματα, με μισή στροφή έχει σχεδόν ξεβιδωθεί, όταν μια με πολύ λεπτά σπειρώματα θα χρειαστεί πολύ περισσότερο.
(ενστάσεις και παρατηρήσεις στα παραπάνω, δεκτές)
Δε μου έρχεται κάτι άλλο αλλά το έπιασες πως περίπου πάει.
Δεν ασχολούμαι με Αμερικάνικα και Αγγλικά σπειρώματα, μόνο με μετρικά που τείνουν να καθιερωθούν απ' όλους. Αυτό έκανε και το international standard (iso), που το εφαρμόζουν οι περισσότεροι. Προσπαθεί να καθιερώσει κάποια στάνταρ σε αυτά τα μεγέθη.
Τελευταία τροποποίηση από daz; 06/12/2015 στις 16:42.
Sent from me using a computer.
Με κάλυψες απόλυτα.![]()
Daz κατατοπιστικάτος και λεπτομερής!Ευχαριστούμε!![]()
information spam on
Χρησιμοποιούνται ακόμα σε όλα. Στρατιωτικά και πολιτικά.
Στα μικρά αεροπλάνα (Cessna, Pipper κτλ) στα φέρινγκς του κινητήρα και σε μερικές θυρίδες ελέγχου αλλά όχι στα φτερά.
https://www.google.gr/search?q=dseus...hMI-6mWHUUM%3A
Στα μεγάλα αεροπλάνα (Boeing, Airbus κτλ) μόνο μέσα στο πιλοτήριο. Εξωτερικά τα πάντα είναι βιδωμένα ή έχουν μεντεσέδες ασφαλείας.
Στα μαχητικά, παλιά και σύγχρονα, μόνο μέσα στο κόκπιτ, στις κονσόλες με τους διακόπτες δεξιά και αριστερά του πιλότου.
Σε όλα τα αεροπλάνα, τα όργανα, βιδώνονται με βίδες τουλάχιστον 2 εκατοστών.
information spam off
Άπας αήρ αετώ περάσιμος
Nice!
Θα πάω αύριο να ελέγξω ότι έχει απομείνει από ένα χιούι που έχουμε "παρκαρισμένο".![]()
Sent from me using a computer.
και που να δεις ακόμα πιο κουφά αμάξια που σου λεει να σφιξεις σε τρια στάδια μετα να ξεσφίξεις τελείως και μετα να ξανασφίξεις άλλα 4 σταδια και φυσικά με συγκεκριμένη σειρά σφίξε ξεσφιξε για 16 και 17 μπουλώνια. Θες μια ώρα μόνο για να σφίξεις ένα καπάκι!!!
Και μετά απο όλα αυτα, σου λεει στα 500 χιλιόμετρα, ξανακάνε έλεγχο στο σφίξιμο, οπότε πάλι όλα κάτω!
δεν θα ξεχάσεις καμία? Να πως χαλάνε οι φλάντζες
Μπράβο παιδιά, πολύ κατατοπιστικό νήμα!!!
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι, αν έχουμε να σφίξουμε μια βίδα με χ ροπή και βάλουμε στο σπείρωμα της γράσο για να μην κολλήσει λόγω π.χ. ηλεκτρόλυσης, τι γίνεται? Μπορούμε να ασκήσουμε την χ ροπή ή υπάρχει περίπτωση να κλωτσήσει το σπείρωμα?