Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 26

Θέμα: γνωμη για το abarth?

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896

    γνωμη για το abarth?

    Υπαρχει κανενας συμφουριτης που να ειναι κατοχος grande punto abarth να μου πει καμια γνωμη;..ευχαριστω...

  2. #2
    ευθειακιας Το avatar του/της noodles
    Εγγραφή
    22/07/2015
    Μηνύματα
    1.059
    κατοχος δεν ειμαι αλλα απο προβλημα που εχω ακουσει μονο πολλαπλασιαστες εχει βγαλει, και πολυ λιγα εχουν καψει λαδακι (οχι σαν τα vag, λιγα λεμε). το αυτοκινητο εχει αρκετη καταναλωση σε σχεση με αυτο που προσφερει. τι αυτοκινητο ψαχνεις ακριβως και για ποια χρηση? σαν επιλογη εχεις μονο το συγκεκριμενο?
    it was nothing, just the normal thing to do at the time

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    Για ενα φιλαρακι το ψαχνουμε..βασικα θεματα γνωστα τα εχουμε δει...το συγκεκριμενο μοντελο μπορει να γινει χωρις προβλημα με υγραεριο η δεν ειναι συμβατο και θα βγαλουν προβληματα οι βαλβιδες;...το ρωταμε γιατι δυστθχως η πετρελαιοκινητη εκδιση του στην ινδια με τα 143 αλογα δεν ερχεται ελλαδα...

  4. #4
    ευθειακιας Το avatar του/της noodles
    Εγγραφή
    22/07/2015
    Μηνύματα
    1.059
    σουπερμινι τουρμπακι και θες να του βαλει υγραεριο? μαλλον καλυτερα να κοιταξει για κανενα 1000αρι-1200αρι ο φιλος. τετοια κουτια σαν του αμπαρθ ειναι για ευχαριστηση, στροφες κτλ. ποιος ο λογος να το παρεις και να μην το πας πανω απο 3.5κ στροφες (με το υγραεριο ξεχνας το στροφαρισμα στον κοφτη γιατι θα σπασεις το μοτερ, αν δεν το γνωριζεις ηδη).
    it was nothing, just the normal thing to do at the time

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.823
    Δεν το καταλαβαινω αυτο... Θελει τουρμπατο μοτερακι για να του βαλει αεριο ??? Αν ειναι για θεμα εμφανισης και μονο τοτε καλυτερα να παρει ενα νορμαλ και να το "σιαξει" σιγα σιγα σε θεμα εμφανισης...

    Αλλιως να θες ενα μοτερακι που απο οτι λενε "ξυριζει" για να του βαλεις αεριο επειδη δεν σε παιρνει να το κυκλοφορεις, τι να πω μου φαινεται καπως..

    τα γουστα η τα πληρωνεις η αλλιως τα ονειρευεσαι μονο...
    Quod me nutrit... me destruit.....

  6. #6
    ευθειακιας Το avatar του/της noodles
    Εγγραφή
    22/07/2015
    Μηνύματα
    1.059
    υπαρχει και αυτο το punto αν εχει κολλησει στην εμφανιση ο φιλος http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7026343/ εντελως τυχαια η αγγελια, δεν τον ξερω τον τυπο. ειναι οικονομικο και αν μπει και αεριο θα βαρεθει να κανει βολτες...
    it was nothing, just the normal thing to do at the time

  7. #7
    Μέλος
    Εγγραφή
    21/11/2015
    Μηνύματα
    34
    Το εχει κολλητος μου. Εγω ειμαι μηχανικος αυτοκινητων. Εχει το γκραντε πουντο την εκδοση ες ες. Το αυτοκινητο ειναι τ καλυτερο.μικρο τουρμπακι. Τρομεεεεεη ροπη. 28 κιλα αν θυμαμαι καλα. Λες δεν γινεται να ειναι 1400cc και να δινει τετοια αισθηση. Τετοια αισθηση σε κανενα αλλο μικρο. Φρεναρεεεες. Πολυ καλοστημενο. Απο ζημιες μηδεν σε σχεση με την κατηγορια παλι. Καταναλωση τσιμπημενη οπως σε ολα αλλα σε λογικα πλαισια.

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Το εχει γνωστος. Ο,τι εχει ηδη ειπωθει, πολυ καλο αμαξακι, δυνατο μοτερ με την αναλογα τσιμπημενη καταναλωση. Για αεριο ουτε για πλακα.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    Σας ευχαριστω ολους για το κοπο να απαντησετε και πραγματικα βοηθησατε...με τη μικρη χαρτογραφηση των 100 ιππων ποσο καει βενζινη πολη;..κριμα,πολυ κριμα παντως που δεν κυκλοφορει το πετρελαιοκινητο στην Ελλαδα...

  10. #10
    ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    1.478
    abarth;Το πρωτο μου κουτi Autobianchi A112 ομως!

  11. #11
    Prisoner Of The Road Το avatar του/της rider
    Εγγραφή
    27/08/2012
    Μηνύματα
    442
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΗΛΙΑΣΚΤΜ Προβολή μηνύματος
    abarth;Το πρωτο μου κουτi Autobianchi A112 ομως!
    δικός μου ανθρωπος εισαι εσυ! και μένα το πρώτο σχολειο το αμπαρθακι ήταν! γνησιο μέχρι βίδας (αντε με ενα πιο ελευθερο φιλτρο και μια εξατμισουλα ansa), 1050cc 70hp και κάτω απο 700kg... τρομαζε πολλα "μεγαλύτερα" στην εποχή του...
    Never ride faster than your guardian angel can fly...

  12. #12
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Μια χαρά είναι ο συγκεκριμένος σκορπιός πάρτε τον άφοβα με το φίλο σου. Δεν καίει λάδια, και μια χαρά κατανάλωση. Ψάξτε και για κιτ G-Tech για να το απογειώσετε το εργαλείο!
    Θα δαγκώσετε πολλά θύματα εκεί έξω με τον σκορπιό μετά
    Από την άλλη όμως υγραέριο σε τέτοιο εργαλείο και Thule στην οροφή μετά;;; Καλύτερα αφήστε το για κανά 500αρακι στα 900cc που δεν καιει και τπτ ρε παιδιά
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    καλό μοτεράκι, bosch, εγκέφαλος, οπότε κάνεις ότι θέλεις. 200 άλογα πάει μόνο με πρόγραμμα (το abbarth με την τουρμπίνα GT1544 της garrett).

    μια χαρά θα δουλεύει και με αέριο, με σωστή εγκατάσταση και σωστό πρόσθετο για τις βαλβίδες, δεν παθαίνει τίποτα. Μπορείς ακόμα και να βάλεις πρόγραμμα και μετά γκάζι, οπότε θα έχεις γκάζι με 200 άλογα.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από duke200 Προβολή μηνύματος
    καλό μοτεράκι, bosch, εγκέφαλος, οπότε κάνεις ότι θέλεις. 200 άλογα πάει μόνο με πρόγραμμα (το abbarth με την τουρμπίνα GT1544 της garrett).

    μια χαρά θα δουλεύει και με αέριο, με σωστή εγκατάσταση και σωστό πρόσθετο για τις βαλβίδες, δεν παθαίνει τίποτα. Μπορείς ακόμα και να βάλεις πρόγραμμα και μετά γκάζι, οπότε θα έχεις γκάζι με 200 άλογα.
    Ξερουμε τοτε υπεθυνο μαστορα που να κανει τη μετατροπη σε αεριο και να εγγυηθει για τη σωστη λειτουργια;ευχαριστω για αλλη μια φορα ολους..επισης κανα σωστο μηχανικο για τα σερβις του;

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zopas Προβολή μηνύματος
    Ξερουμε τοτε υπεθυνο μαστορα που να κανει τη μετατροπη σε αεριο και να εγγυηθει για τη σωστη λειτουργια;ευχαριστω για αλλη μια φορα ολους..επισης κανα σωστο μηχανικο για τα σερβις του;
    Περαστικά...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΘΕΛΩ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΥΑΜΑΗΑ Mt-03 660
    από motokelly στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 211
    Τελευταίο μήνυμα: 17/06/2012, 12:15
  2. Γνώμη για το NOLAN N43 Air
    από costas_versys στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2009, 12:51
  3. Γνώμη για το Ζ 1000
    από kostas56 στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 40
    Τελευταίο μήνυμα: 05/08/2006, 10:55
  4. Γνώμη για το CBR125R
    από NLS στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2004, 23:12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF