Σελίδα 2 από 8 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 113

Θέμα: XT 660 Z - Πρόβλημα λειτουργίας

  1. #16
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Θα κάνω μια προσπάθεια αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν θα πλησιάσω καν.

    Απ' ότι φαίνεται το πρόβλημα δημιουργείται όταν η μηχανή περνάει από open σε close loop.
    O λ δίνει τα δεδομένα του κλειστού βρόγχου.

    Κολλημένος λ?

    Big το ότι τον αφαίρεσε και το πρόβλημα εξακολουθεί σημαίνει ότι έχει ή δεν έχει πρόβλημα ο λ?


    Το ότι στο άνοιγμα κλωτσάνε και στο κλείσιμο γονατίζουν σα να τους έκλεισες τον διακόπτη ον-οφφ είναι επειδή περνάνε απ' τον ένα βρόγχο στον άλλον.

    Σε σταθερό γκάζι με ταχύτητα πχ 100 χλμ μπορεί ο κινητήρας να έχει ελάχιστο φορτίο (υπό τις κατάλληλες προυποθέσεις). Εκεί ο εγκέφαλος δεν ξέρει σε ποιόν βρόγχο είναι γιατί το "φορτίο" του κινητήρα είναι στο μεταίχμιο και εναλλάσσει συνέχεια από open σε close. Δεν είναι το πιο εύκολο να συμβεί ούτε να το διαπιστώσεις. Όσο μεγαλύτερη διαφορά έχουν οι τιμές close - open τόσο εντονότερο φαντάζομαι θα είναι το φαινόμενο.

    Αν δεν έχει κολλημένο λ κάποιος έχει πειράξει τις τιμές του χάρτη στο σταθερό γκάζι και των χαμηλών στροφών.

    Όλα αυτά ή κάτι απ' αυτά ή κάτι σχετικό και ίσως σε συνδυασμό με φαγωμένα πίσω συνεπλόκ που επαυξάνουν το φαινόμενο.
    Sent from me using a computer.

  2. #17
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Αγόρασα το δικό μου μεταχειρισμένο, στο ρελαντί στην πόλη εκανε τρελά, ανεβοκατέβαζε ρελαντί, και η οδήγηση γινόταν εφιάλτης.
    σε στροφιλίκια τρομερά σκορτσαρίσματα, στο συνεργείο ο εγκέφαλος τα εδειχνε ολα οκ,
    Τελικά πλένοντας την μηχανή στο χέρι, ανακάλυψα ραγισμένη βάση ντίζας επιστροφής γκαζιού ( η κάτω) την αλλαξα και όλα άλλαξαν,,,άλλο μηχανάκι, το σκορτσάρισμα μειώθηκε 90%ς και η διακυμάνσεις του ρελαντί εξαφανίσθηκαν, το μόνο που μπορώ να σκεφθώ, ότι οι κραδασμοί μπερδευαν το TPS (είπαμε χαλαρή ντίζα γκαζιού)
    Τελευταία τροποποίηση από Μανολης67; 10/12/2015 στις 16:13.

  3. #18
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2011
    Μηνύματα
    21

    Μήπως έχετε και χώρο εργασίας να το δούμε από κοντά??

    Απλά να αναφέρω για τους γνώστες, μήπως και βοηθήσει περισσότερο, ότι αυτή τη διακοπτόμενη συμπεριφορά την κάνει και όταν αφήσω εντελώς το γκάζι έχοντας φορτωμένη ταχύτητα και μειώνοντας ταχύτητα από μόνη της η μηχανή (και βέβαια πριν να φτάσει στα όριά της για να σβήσει.).
    Το ρελαντί από την άλλη παρουσιάζει σταθερή συμπεριφορά. Θα έλεγα τόσο στο άκουσμά του όσο και η βελόνα στο κοντέρ δεν δείχνει τίποτα αξιοπρόσεκτο (δεν ξέρω βέβαια αν πρέπει να προσέξω κάτι άλλο για αυτό..).

  4. #19
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Αυτό με την λασκαρισμένη ντίζα που είπε ο Μανώλης πιο πάνω σε συνδυασμό με το ότι σου άλλαξαν TPS στο συνεργείο για να τσεκάρουν συμπεριφορά, μου ακούγεται πιο πιθανό. Πριν αρχίσεις να ξηλώνεις το μηχανάκι ξεκίνα από τα πιο απλά και από αυτά που είναι οφθαλμοφανή.

    Παλιότερα φίλος με XT 600 Beneton αγορασμένο από το ίδιο μαγαζί την ίδια μέρα μαζί με το δικό μου μετά τις 10.000 είχε τρελάνει την Γιαμάπα όλη με τα κουλά που του έκανε. Τελικά ήταν πρόβλημα κάποιου καλωδίου στην πλεξούδα και το ανακαλύψαμε καταμεσήμερο Αύγουστο μήνα που γυρίζαμε από διακοπές στον Μπράλο. Λύσαμε το μισό μηχανάκι σε ένα από τα βενζινάδικα που έχει μετά την Λαμία προς Πάτρα πάνω στον Μπράλο βρήκαμε την ζημιά, ματίσαμε με καλώδιο ηχείου που μας έδωσε ο βενζινάς (με σκοπό να αλλαχτεί μόλις επιστρέψουμε Πάτρα) κι επιστρέψαμε χωρίς πρόβλημα στα σπίτια μας.
    Νομίζω το καλώδιο των ηχείων δεν αλλάχτηκε ποτέ μέχρι που πουλήθηκε το μηχανάκι.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  5. #20
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bone_it Προβολή μηνύματος
    . Το φαινόμενο είναι περισσότερο έντονο μεταξύ στροφών 2000-3500, χωρίς να σημαίνει ότι πέραν αυτού του εύρους δε συμβαίνει.
    Στις 2500-3000 ίσως και 3500 αλλάζει από close loop σε open. Δλδ σταματάει να λαμβάνει στοιχεία απ' τον λ και διαβάζει τον χάρτη. Αν η διαφορά στην αναλογία του μείγματος είναι μεγάλη θα κάνει αυτό το κλώτσημα-κόμπιασμα που λες. Γι' αυτό ο noodles ρώτησε αν έχει πειράξει κάποιος τις ρυθμίσεις καυσίμου στον εγκέφαλο.
    Ουσιαστικά αυτό που μπορείς να πειράξεις είναι μόνο οι τιμές στον κλειστό βρόγχο. δλδ για σταθερό γκάζι, μικρά ανοίγματα του γκαζιού και χαμηλές στροφές. Έχει πειράξει κανείς τίποτα?

    Έχεις τίποτα έχτρα? Εξατμίσεις, φίλτρα και λοιπά μπλιμπλίκια?
    Sent from me using a computer.

  6. #21
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Juohmaru! Προβολή μηνύματος
    Παράξενο αλλά δεν έχει τοποθετηθεί κανένας απο τους γνωστούς tenerάκηδες του φόρουμ!
    Μπας και βγάλουμε άκρη γιατί "βήχει" το ΧΤΖ του φίλου...

    daz, el-Gatto, STF... ακούει κανείςςςς;;;;;
    Ο λόγος που δεν έχω πεί κάτι μέχρι τώρα ,απαντήθηκε απο τον Μανολης67
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Μανολης67 Προβολή μηνύματος
    Μάλλον γιατί κανείς ΧΤακιας δεν είχε παρόμοιο θέμα......αλλά αφού το πρόβλημα έγινε μετά από σέρβις.......
    Κάποια πατάτα του μαστορα ή του μαστορόπουλου θα έγινε......

    Η αλήθεια είναι οτι εκνευρίζομαι πολύ απο τέτοιες καταστάσεις ,όπου οι φωτεινοί παντογνώστες και υπερασπιστές της δίκαιης αμοιβής της εργατώρας τους ,ξέρουν μόνο να παίρνουν ,χωρίς να δίνουν.
    Και δεν το άνοιγα το θέμα ,για να μην συγχίζομαι.
    Σήμερα το πήρα πάλι απο την αρχή.

    Και διαβάζοντας ότι
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bone_it Προβολή μηνύματος
    Αποσυνδέθηκε ο λάμδα και με την πρώτη βόλτα δε φάνηκε καμια βελτίωση. Θα το κρατήσω λίγο ακόμα και τις επόμενες ημέρες να δούμε...
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bone_it Προβολή μηνύματος
    Παιδιά καλημέρα. Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
    Δυστυχώς μετά και από αυτό το διάστημα όπου η μηχανή λειτουργούσε με αποσυνδεδεμένο τον λάμδα...τίποτα. Καμία διαφορά.
    EDIT: επειδή το'χα καταλάβει λάθος ,κ για να μην υπάρξει μπέρδεμα ,το διορθώνω παραθέτοντας την απάντηση του ειδικού:
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Αν με τον λαμδα εκτος κανει τα ιδια, τοτε δε φταιει ο λαμδα. Κανονικα πρεπει η ecu να μπαινει αυτοματα σε limp mode με πιο πλουσιο χαρτη και να αναβει καποιο λαμπακι fi. Αλλα δεν ξερω στα xtz συγκεκριμενα αν το κανει...

    Αλλη πιθανοτητα ειναι ελλατωματικο η κακορυθμισμενο tps.

    Ελέγξτε επίσης την καλωδίωση για πιθανά κοψίματα κάποιου καλωδίου ή βραχυκύκλωμα κάπου.
    Και τσέκαρε(τε) γενικά για κάτι που πιθανά έμεινε ξεκούμπωτο ή για καλώδιο που "πληγώθηκε" απο τα βάλε-βγάλε για το "σέρβις".

    Ειδικότερα δείτε αν όλα καλώς με τα 7-8-15-19-20-21 ,στο παρακάτω σχεδιάγραμα
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ten.jpg 
Προβολές:	190 
Μέγεθος:	86,2 KB 
ID:	347914

    Θεωρώντας βέβαια σαν δεδομένο οτι ,έγινε με τον προβλεπόμενο τρόπο ο χρονισμός των βαλβίδων ,γιατί αλλιώς καραδοκούν και άλλοι πιθανοί λόγοι δυσλειτουργίας.

    Ελπίζω να βρείς τη λύση κ την ηρεμία σου φίλε.
    Τελευταία τροποποίηση από el-Gatto; 10/12/2015 στις 09:14.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    να βγει το τεποζιτο κι να ελεχθει οτι λυθηκε στο σερβις
    ειδικα εισαγωγες αερα πριν και μετα την πεταλουδα και φιλτροκουτι
    και φισες

  8. #23
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bone_it Προβολή μηνύματος
    ..... αυτή τη διακοπτόμενη συμπεριφορά την κάνει και όταν αφήσω εντελώς το γκάζι έχοντας φορτωμένη ταχύτητα και μειώνοντας ταχύτητα από μόνη της η μηχανή (και βέβαια πριν να φτάσει στα όριά της για να σβήσει.)
    Αυτό σίγουρα δεν είναι φυσιολογικό.
    Το γράφω επειδή παραπάνω σου έγραψα για συνηθισμένη συμπεριφορά των ΧΤ, αναφερόμενος βέβαια στο γνωστό θεματάκι με το άνοιξε - κλείσε του γκαζιού.
    Προφανώς το δικό σου έχει πολύ πιο έντονο "δισταγμό" σε όλη τη λειτουργία του.

    Δες τον "λ" που σου είπαν παραπάνω. Είναι μία πιθανή αιτία.
    Το TPS των Τενερέ δεν ξέρω αν έχει ανάλογο ιστορικό προβλημάτων με τα XTR - XTX.

  9. #24
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αν με τον λαμδα εκτος κανει τα ιδια, τοτε δε φταιει ο λαμδα. Κανονικα πρεπει η ecu να μπαινει αυτοματα σε limp mode με πιο πλουσιο χαρτη και να αναβει καποιο λαμπακι fi. Αλλα δεν ξερω στα xtz συγκεκριμενα αν το κανει...

    Αλλη πιθανοτητα ειναι ελλατωματικο η κακορυθμισμενο tps.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #25
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    στα περισσότερα συστήματα ψεκασμού, αμα βγάλεις τον λαμδα δεν έχει καμία (φαινομενική) επίπτωση στην λειτουργία γιατι ενεργοποιήται μια default τιμή απο τον εγκέφαλο.

    Βεβαια αυτο δεν σημαίνει οτι θα δουλευει και στο σωστο μίγμα καθως όπως είπαμε η τιμή είναι φανταστική και όχι πραγματική.

    σηνήθως closed loop (τιμή του λάμδα 0.2-0.8V με στοχο τα 0.5 με συνεχή διόρθωση) γίνεται με γκάζι μέχρι 20-25% ανεξαρτήτως στροφών. Σε open loop (50-100% γκάζι) ο εγκέφαλος δεν λαμβάνει υπ΄οψη τον λάμδα και σεταρει μόνο με ΜΑP/MAF-γωνία πεταλούδας και στροφές, γι αυτο και η ταση του λαμδα σταθεροποιείται περι τα 0.9V (αναλόγως και το AFR).

    Το βασικότερο σύμπτωμα απο χαλασμένο λαμδα se closed loop είναι κατι εκνευριστικά κοψίματα στο καύσιμο, τα οποία δεν παρατηρούνται σε open loop, γιατι όπως είπαμε σε αυτην την κατασταση ο εγκέφαλος έχει χεσμεν.. τον λάμδα.

    Αν ξεφισωθεί ο λάμδα, σε open loop δεν έχει ουσιαστικά καμία επίπτωση, αλλά σε closed λoop, ο εγκέφαλος νομίζει ότι ο λάμδα στέλνει σταθερά 0.5 volt (προεπιλεγμένη - default τιμή), και έτσι δεν διορθώνει, αλλά έχει μια σταθερή λάθος τιμή (συνήθως πλούσιο μείγμα), με αποτέλεσμα υπερβολική κατανάλωση

  11. #26
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2011
    Μηνύματα
    21
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Στις 2500-3000 ίσως και 3500 αλλάζει από close loop σε open. Δλδ σταματάει να λαμβάνει στοιχεία απ' τον λ και διαβάζει τον χάρτη. Αν η διαφορά στην αναλογία του μείγματος είναι μεγάλη θα κάνει αυτό το κλώτσημα-κόμπιασμα που λες. Γι' αυτό ο noodles ρώτησε αν έχει πειράξει κάποιος τις ρυθμίσεις καυσίμου στον εγκέφαλο.
    Ουσιαστικά αυτό που μπορείς να πειράξεις είναι μόνο οι τιμές στον κλειστό βρόγχο. δλδ για σταθερό γκάζι, μικρά ανοίγματα του γκαζιού και χαμηλές στροφές. Έχει πειράξει κανείς τίποτα?

    Έχεις τίποτα έχτρα? Εξατμίσεις, φίλτρα και λοιπά μπλιμπλίκια?
    Χέρι στις ρυθμίσεις του καυσίμου μπήκε (και ελάχιστα από ότι με ενημέρωσε ο μηχανικός) κατόπιν αναφοράς του προβλήματος και στα πλαίσια διόρθωσής τους. Οπότε, για πριν απαντώ πως όχι!! δεν πειράχτηκε κάτι.
    Αναφορικά με τα έξτρα, δεν έχω τίποτα.
    Τελευταία τροποποίηση από bone_it; 10/12/2015 στις 18:59.

  12. #27
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2011
    Μηνύματα
    21
    Σας ευχαριστώ όλους. Θα συνεχίσω τη διαδικασία εύρεσης του "μυστηρίου", μια που έχει αρχίσει εδώ και καιρό και προφανώς θα ενημερώσω για πιθανά αποτελέσματα.

  13. #28
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    εφοσον ξεφισωνεις το λαμδα και συνεχίζει το πρόβλημα, προφανως δεν είναι λαμδα. Ξαναλέω καποια λαλακία κάνανε στο service, να κόψουν το λαιμό τους να το βρούνε και να σου δώσουνε μηχανάκι μέχρι να βρουνε τι λαλακία κάνανε.

  14. #29
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Ρε 'συ προσπαθώ να καταλάβω τι "λάθος" μπορεί να κάνει κάποιος που έκανε τις εργασίες που αναφέρονται στο πρώτο ποστ που να έχει αυτά τα αποτελέσματα.

    Μέχρι και στο καλώδιο* της πλεξούδας κάτω απ' το ντεπόζιτο πήγε το μυαλό μου αλλά δεν δημιουργεί τέτοιου είδους προβλήματα.

    Τι μπορεί να αποσύνδεσε για να τον βοηθήσει σε μια άλλη εργασία?


    *Ένα μόνο του, βγαίνει απ' την πλεξούδα για άγνωστο προορισμό. Με τους κραδασμούς τρίβεται και κάνει σώμα με το πλαίσιο.
    Sent from me using a computer.

  15. #30
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2011
    Μηνύματα
    21
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από duke200 Προβολή μηνύματος
    εφοσον ξεφισωνεις το λαμδα και συνεχίζει το πρόβλημα, προφανως δεν είναι λαμδα. Ξαναλέω καποια λαλακία κάνανε στο service, να κόψουν το λαιμό τους να το βρούνε και να σου δώσουνε μηχανάκι μέχρι να βρουνε τι λαλακία κάνανε.
    Καλώς ή κακώς έως σήμερα η τακτική είναι η εύρεση της λύσης με τον αποκλεισμό πιθανών προβλημάτων = πηγαίνω τη μηχανή δοκιμάζουμε κάτι, την παίρνω πίσω και ελέγχω => αρκετές επισκέψεις μέχρι στιγμής.

Σελίδα 2 από 8 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. SOS προβλημα με Xt 660
    από antouan 81 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 13/03/2010, 12:56
  2. Hid Xenon ΓΙΑ Xt 660 ΠΡΟΒΛΗΜΑ
    από nsr 250 gullarm στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 31/01/2010, 11:08
  3. Βοηθεια για Xt 660 R!!
    από fasma στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2006, 17:07
  4. XT 600 και XT 660 μετατροπή
    από gspir στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/08/2004, 14:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF