Θα κάνω μια προσπάθεια αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν θα πλησιάσω καν.
Απ' ότι φαίνεται το πρόβλημα δημιουργείται όταν η μηχανή περνάει από open σε close loop.
O λ δίνει τα δεδομένα του κλειστού βρόγχου.
Κολλημένος λ?
Big το ότι τον αφαίρεσε και το πρόβλημα εξακολουθεί σημαίνει ότι έχει ή δεν έχει πρόβλημα ο λ?
Το ότι στο άνοιγμα κλωτσάνε και στο κλείσιμο γονατίζουν σα να τους έκλεισες τον διακόπτη ον-οφφ είναι επειδή περνάνε απ' τον ένα βρόγχο στον άλλον.
Σε σταθερό γκάζι με ταχύτητα πχ 100 χλμ μπορεί ο κινητήρας να έχει ελάχιστο φορτίο (υπό τις κατάλληλες προυποθέσεις). Εκεί ο εγκέφαλος δεν ξέρει σε ποιόν βρόγχο είναι γιατί το "φορτίο" του κινητήρα είναι στο μεταίχμιο και εναλλάσσει συνέχεια από open σε close. Δεν είναι το πιο εύκολο να συμβεί ούτε να το διαπιστώσεις. Όσο μεγαλύτερη διαφορά έχουν οι τιμές close - open τόσο εντονότερο φαντάζομαι θα είναι το φαινόμενο.
Αν δεν έχει κολλημένο λ κάποιος έχει πειράξει τις τιμές του χάρτη στο σταθερό γκάζι και των χαμηλών στροφών.
Όλα αυτά ή κάτι απ' αυτά ή κάτι σχετικό και ίσως σε συνδυασμό με φαγωμένα πίσω συνεπλόκ που επαυξάνουν το φαινόμενο.