Δες εδω για να παρεις ιδεα. Ή να αγορασεις![]()
http://roadstercycle.com/Motorcycle%...%20monitor.htm
Τον sx τον εχω και εγω στο δικο μου, 5 χρονια τωρα και ακομα στο 14.10-14.20 φορτιζει![]()
Δες εδω για να παρεις ιδεα. Ή να αγορασεις![]()
http://roadstercycle.com/Motorcycle%...%20monitor.htm
Τον sx τον εχω και εγω στο δικο μου, 5 χρονια τωρα και ακομα στο 14.10-14.20 φορτιζει![]()
Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss
Πολύ καλό site, ευχαριστώ!
![]()
- Triumph Daytona 675 (Track Bike)
- Ducati Multistrada 1200s
- IMR Corse 190RR
http://www.apriliabikers.gr/portal/e...149/#msg436149
δοκιμαζοντας δυο mosfet (shunt&series) στο ιδιο μηχανακι την ιδια στιγμη( εναλλαγη μεταξυ των) δεν εβλεπα αξιοσημιωτη διαφορα στα αμπερ καταναλωσης που ζητουσαν απο τα πηνια.
Τον Χρηστο (sx electronics) τον γνωρίζω προσωπικά και δεν ξερω αν εχει κανει καπια τελευταια βελτιωση μιας και εχω σταματησει να βαζω ανορθωτες του και ο λογoς ηταν η πτωση τιμης του γνησιου απο rsv mille (90 ευρω περιπου πριν κανα 2 χρονια) και οτι απο υπερφορτιση των sx βρέθηκα αντιμέτωπος με καμένα όργανα σε capo και στοιχίζουν μια περιουσιαray:
για τον νακος δεν ξερω. μια φορα ενα μελος του forum (Fanis capo) μου εφερε να του περασω ενα mosfet ελληνικο απο κορινθο νομιζω, δεν ξερω αν μιλαμε για τον ιδιο. τον βαλαμε και ολα οκ μεχρι στιγμης, ο χρονος θα δειξει την αξιοπιστια του, βεβαια δεν θα ειναι αμεσα συγκρισιμος γιατι στο εν λογο μηχανακι τοποθετηθηκε χαμηλα στην ποδια για καλυτερη ψυξη και αλλαχτηκαν τα καλωδια των πηνιων και κοντυναμε το μηκος τους.
οι αστοχια που εχω σε sx ειναι πανω απο 35-40 ολα αυτα τα χρονια αλλα λιγοι ηταν εντος 2ετιας (και με καθε επιφυλαξη για το αν θυμαται ο ιδιοκτητης ημερομηνια).
το κακο δεν ειναι οτι καιγοντε, λογικο ειναι να καουν καπια στιγμη, το κακο ειναι οτι ο μεσος αναβατης δεν το παιρνει χαμπαρι γιατι το μηχανακι δουλευει και μονο αν ξεπερασει για πολυ τα 16 βολτ αναβει βλάβη το abs αλλα μολις κλεισεις διακοπτη και ξαναβαλεις μπροστα σβηνει.
μίνι βολτόμετρα:
http://www.play-zone.ch/en/mini-volt..._from_store=de
http://www.amazon.com/Digital-Voltme.../dp/B00C2NRWLS
http://www.amazon.co.uk/Car-Voltmete...484432-4620013
http://www.amazon.com/DROK-Voltmeter.../dp/B00CK3XN3G
http://www.amazon.com/DROK-Ultra-sma.../dp/B00C58QIOM
http://www.carbuildersolutions.com/u...and-volt-meter
http://www.amazon.com/KEEDOX%C2%AE-D.../dp/B00A722XGU
http://www.amazon.com/DROK-Digital-V.../dp/B00C58JGE6
http://www.ebay.com.au/bhp/digital-volt-meter
http://www.ebay.com.au/bhp/mini-voltmeter
Τελευταία τροποποίηση από gefr; 07/12/2015 στις 22:54.
Νομίζω οτι η πιό αξιόπιστη μέχρι στιγμής λύση είναι ο Shindengen SH020 τεχνολογίας shunt κατασκευασμένος με Mosfet, χωρίς γνωστές ακόμα αστοχίες.
O SH775 είναι τεχνολογκά ανώτερος, series, αλλά όχι πολύ δοκιμασμένος ακόμα, χωρίς γνωστές αστοχίες μέχρι σήμερα.
http://www.ebay.com/itm/Regler-Spann...item567ac88bee
Γειά χαρά.
Τελευταία τροποποίηση από gefr; 11/12/2015 στις 09:13.
-(Μαστορας) τι να κανω να το φτιαξω;
-(εγω) κανε οτι θες μαστορα
-πηγαινε παρε εναν ανορθωτη γιαπωνέζικο (στον βοηθό)
-παρτο και φύγε (μετα απο ενα μισάωρο)
Όσοι θέλετε να μάθετε και ξέρετε αγγλικά, διαβάστε εδώ
[http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,20426.0.html
και στα ελληνικά εδώ:
http://www.vstromhellasforum.com/t26732-topic
Καλή κατανόηση
Τελευταία τροποποίηση από gefr; 09/12/2015 στις 15:56.
θελουμε διακτινισμο του gefr και του Drbig, αμεσα σε ολους οσους εχουν ζημια....![]()
.............
Πλεον παρατηρώ ανορθωτες σε πολλες μηχανές. Ειναι οι περισσότεροι εξω στο περιβάλλον εκτέθημενοι εκτός του Κτμ που ειναι μεσα. Ακομη και το παπι τον εχει στο πλάι
Στο SMT τον είχαν μέσα και επειδή από την ζέστη κλάταρε, από το 12 ή το 13 δεν είμαι σίγουρος τον δέσανε στο πλάι. Όσοι είχαν πρόβλημα αρχικά και τον βάλανε στην πλαϊνή θέση δηλώνουν οκ.
Διάβαζα λοιπόν τα thread που παράθεσε ο gefr του Χείρων. Πολύ κατατοπιστικό και αναλυτικό. Έχω δύο ερωτήματα, το ένα σχετίζεται άμεσα με το θέμα Ανορθωτή/Σταθεροποιητή, το άλλο όχι τόσο.
Πάμε στο πρώτο.
α) Δεδομένου λοιπόν ότι φοράμε Ανορθωτή "παράλληλο" από μαμά και καίγονται τα πηνία μας (κλασική βλάβη F800GS). Είναι σωστό να υποθέσουμε ότι αν αλλάξουμε τον ανορθωτή μας με κάποιο series πχ. Roadstercycles's CE 605 τότε μπορούμε να σώσουμε τα πηνία μας αφού δε θα χρειάζεται να ζορίζονται τόσο πολύ στα "βραχυκυκλώματα" όταν παράγουν περισσότερο ρεύμα από ότι χρειαζόμαστε;
β) Έχει λογική να εγκαταστήσω βολτόμετρο το οποίο συνδέεται στις εξόδους του ανορθωτή ή πρέπει να συνδεθεί στους πόλους της μπαταρία; Η σκέψη μου είναι να είμαι σίγουρος ότι μέχρι την έξοδο του ανορθωτή έχω το σωστό ρεύμα και έτσι αν κάτι δε πάει καλά τότε να ψάξω i) μπαταρία ή ii) καλωδίωση.
![]()