Σελίδα 4 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 96

Θέμα: Νεος εν δυναμει οδηγος

  1. #46
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ............


    Το πόσο καλύτερο είναι ένα 250άρι εντουράκι από ένα παπί είναι το ζητούμενο..??
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ........τι άλλο να πω.
    Μήπως το ζητούμενο στην κουβέντα είναι
    το πως ξεκινάει τη μοτοσυκλετιστική του καριέρα
    ένας ΑΡΧΑΡΙΟΣ..??
    Το XR ναι ήταν καλό για σένα όμως...!!!
    Τώρα ποιος νέος οδηγός θα πάει στη Συγγρού με 140..??
    Τουλάχιστον καταλήξαμε σε κάτι,
    ότι στην Αθήνα έχουμε οδηγάρες γρήγορους και πως όλοι
    οι άλλοι σαν χωριά που είμαστε δε θα τόχουμε ποτέ το τιμόνι...!!!

    ουτε εσυ να διαβαζεις οτι θελεις...
    εδω και καμποσα ποστ προσπαθεις να πεισεις για την καταλληλοτητα του παπιου εναντι μοτοσυκλετων...
    και οκ, ειπαμε οτι οι μεγαλες μοτοσυκλετες >400cc για εναν αρχαριο μπορει να γινουν επικινδυνες...αν και ηταν αρκετοι που αρχισαν με τετοια cc αλλα οκ, παιρνουμε τον γενικο κανονα που λεει οτι για τους περισσοτερους δεν κανουν...

    επειδη ακριβως το θεμα ειναι πως θα ξεκινησει ενας αρχαριος την μοτοσυκλετικη του καριερα τιθενται το ερωτημα "παπι ή κατι αλλο?"...
    και στο κατι αλλο δεν παμε στο σκουτερ...παμε στο μοτοσυκλετακι...
    και αντι να παμε στο 125αρακι μοτοσυκλετακι που ειναι παρομοιο με παπι μονο με καλυτερη στηριξη λογω κεντρικου ντεποζιτου, προσθετουμε αλλα 125 και παμε στα 250 που μπορει να μετακινησει ανετα τον φιλο μας και ισως και ενα δικαβαλο που θα παρει...και ολα αυτα ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ...ή μαλλον με μεγαλυτερη ασφαλεια απο το παπι...

    το XRακι μπορει να αποδειχθει μια χαρα για εναν νεο οδηγο με μεγαλη σωματικη διαπλαση...
    εχει γκαζι που δεν θα τον τρομαξει...εχει αναρτησεις...εχει φρενα...μπορει να καβαλησει πεζοδρομια πιο ανετα απ'οτιδηποτε...εχει παρομοια κιλα με το παπι που κουμανταρονται ευκολα ειτε εν κινησει, ειτε σταματημενος...και μπορει να πιασει τα 100 ανετα και να τα κρατησει...

    στην Συγγρου οποιοσδηποτε βρει ανοιχτο δρομο μπροστα του, ανοιγει το γκαζι και παει 140...και η γιαγια μου το κανει...οχι αρχαριος...

    στην Αθηνα υπαρχουν πολλοι περισσοτεροι σε πολυ λιγοτερο χωρο και αναποφευκατα οι καταστασεις που αντιμετωπιζει καποιος ειναι δυσκολοτερες σε συνθηκες πολης αλλα και σε συνθηκες μεγαλων λεωφορων που οι ταχυτητες ειναι αλλες...
    στην Θεσσαλονικη ποια μεγαλη λεωφορο εχετε εντος πολης? την Νικης?

  2. #47
    Το να σε βλέπουνε στην πόλη είναι πολύ σημαντικό και ας λέτε ότι θέλετε. Και δε μιλάμε για την κυριολεκτική αίσθηση της όρασης. Άπειρες φορές μου έχουν πεταχτεί σε διασταύρωση αμάξια όταν είμαι με μικρό μηχανάκι ενώ με έχουν δει ότι έρχομαι. Αυτές τις φορές πάντα έχω την αίσθηση ότι με μηχανή θα περίμεναν. Δεν ξέρω αν είναι η αίσθηση του πιό δυνατού, άντε ρε με το πατίνι που θα σε περιμένω εγώ να περάσεις, ή ότι το μικρό μηχανάκι ο άσχετος πιστεύει ότι "δεν τρέχει πολύ και φρενάρει εύκολα" κάτι σαν ποδήλατο ένα πράγμα.Αυτό βέβαια δε σημαίνει να κυκλοφορούμε όλοι με Γκόλντγουιν, υπάρχουν και ενδιάμεσα μηχανάκια. Ακόμα και το εντουράκι το αντιμετωπίζουνε διαφορετικά από το παπί.
    Τώρα να προτείνει κάποιος το 2015 παπί για ασφαλή οδήγηση σε κάποιον και να μην είμαστε σε ινδικό φόρουμ με αφήνει άφωνο. Μοτοσυκλετάκι 125-250 φυσικά και ναι. Όμως μην τρελαθούμε ότι οι 40 ίπποι είναι τρελά γκάζια και θα μας σκοτώσουν. Δε θυμάμαι να βάζω φωτιά στην άσφαλτο όταν είχα f650gs, ούτε να προσπαθώ να χαλιναγωγήσω τον πίσω τροχό Και με το παπί στα 80 μια χαρά πας να βρεις τη συγχωρεμένη τη γιαγιά σου. Επειδή το παλικάρι φαίνεται να έχει το μυαλό στο κεφάλι εγώ θα του πρότεινα on offάκι 250 ή f650 gs με το μεγάλο πλεονέκτημα του ABS ιδίως στην περίπτωσή του.

    Πολύ προσοχή ότι κι αν πάρεις φίλε.

  3. #48
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    ουτε εσυ να διαβαζεις οτι θελεις...
    εδω και καμποσα ποστ προσπαθεις να πεισεις για την καταλληλοτητα του παπιου εναντι μοτοσυκλετων...
    και οκ, ειπαμε οτι οι μεγαλες μοτοσυκλετες >400cc για εναν αρχαριο μπορει να γινουν επικινδυνες...αν και ηταν αρκετοι που αρχισαν με τετοια cc αλλα οκ, παιρνουμε τον γενικο κανονα που λεει οτι για τους περισσοτερους δεν κανουν...

    επειδη ακριβως το θεμα ειναι πως θα ξεκινησει ενας αρχαριος την μοτοσυκλετικη του καριερα τιθενται το ερωτημα "παπι ή κατι αλλο?"...
    και στο κατι αλλο δεν παμε στο σκουτερ...παμε στο μοτοσυκλετακι...
    και αντι να παμε στο 125αρακι μοτοσυκλετακι που ειναι παρομοιο με παπι μονο με καλυτερη στηριξη λογω κεντρικου ντεποζιτου, προσθετουμε αλλα 125 και παμε στα 250 που μπορει να μετακινησει ανετα τον φιλο μας και ισως και ενα δικαβαλο που θα παρει...και ολα αυτα ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ...ή μαλλον με μεγαλυτερη ασφαλεια απο το παπι...

    το XRακι μπορει να αποδειχθει μια χαρα για εναν νεο οδηγο με μεγαλη σωματικη διαπλαση...
    εχει γκαζι που δεν θα τον τρομαξει...εχει αναρτησεις...εχει φρενα...μπορει να καβαλησει πεζοδρομια πιο ανετα απ'οτιδηποτε...εχει παρομοια κιλα με το παπι που κουμανταρονται ευκολα ειτε εν κινησει, ειτε σταματημενος...και μπορει να πιασει τα 100 ανετα και να τα κρατησει...

    στην Συγγρου οποιοσδηποτε βρει ανοιχτο δρομο μπροστα του, ανοιγει το γκαζι και παει 140...και η γιαγια μου το κανει...οχι αρχαριος...

    στην Αθηνα υπαρχουν πολλοι περισσοτεροι σε πολυ λιγοτερο χωρο και αναποφευκατα οι καταστασεις που αντιμετωπιζει καποιος ειναι δυσκολοτερες σε συνθηκες πολης αλλα και σε συνθηκες μεγαλων λεωφορων που οι ταχυτητες ειναι αλλες...
    στην Θεσσαλονικη ποια μεγαλη λεωφορο εχετε εντος πολης? την Νικης?





    ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ.............






    Έχουμε διαφορετική αντίληψη για το πως πρέπει κάποιος να μπαίνει στον κόσμο της μοτοσυκλέτας.
    Εγώ άρχισα από τα ποδήλατα,πήγα στα μοτο-ποδήλατα,μετά φλορέτες πενηνταράκια,παπιά,
    μετά εντουράκια 250άρια,έπειτα ΠΟΛΥ ΧΩΜΑ,500 κυβικά on-off,και πάλι ΠΟΛΥ ΧΩΜΑ με ξερά,
    500-600-750 δρόμου,και τελευταία αρκουδόγκαζα από 1000 και πάνω
    ότι κυκλοφορούσε από το 80 και μετά...!!
    Σήμερα όλοι βιάζονται,μέχρι και τη γκόμενα τη γνωρίζεις στις 9 το βράδυ και στις 10
    σου παίρνει πίπα στο καμπινέ της πάμπ....!!!
    Οπότε μη το κουράζουμε άλλο κράτα την άποψη σου κρατάω τη δική μου.
    Αλλοίμονο σε αυτούς που έρχονται και είναι στα 20 πάνω στα νιάτα τους....
    Τουλάχιστον καταλήξαμε σε ένα συμπέρασμα από αυτήν την κουβέντα κοινό.
    Ότι αν ζεις στην Αθήνα γίνεσαι οδηγάρα......κάτι σε πάνω από 6 μύρρια δηλαδή,
    οι υπόλοιποι είμαστε για τον πέο...!!!
    Επειδή έτυχε να ζήσω στην ΑΘήνα για 2-3 χρόνια,το διαπίστωσα από μόνος μου,
    :rotflmao:

  4. #49
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrval Προβολή μηνύματος
    Το να σε βλέπουνε στην πόλη είναι πολύ σημαντικό και ας λέτε ότι θέλετε. Και δε μιλάμε για την κυριολεκτική αίσθηση της όρασης. Άπειρες φορές μου έχουν πεταχτεί σε διασταύρωση αμάξια όταν είμαι με μικρό μηχανάκι ενώ με έχουν δει ότι έρχομαι. Αυτές τις φορές πάντα έχω την αίσθηση ότι με μηχανή θα περίμεναν. Δεν ξέρω αν είναι η αίσθηση του πιό δυνατού, άντε ρε με το πατίνι που θα σε περιμένω εγώ να περάσεις, ή ότι το μικρό μηχανάκι ο άσχετος πιστεύει ότι "δεν τρέχει πολύ και φρενάρει εύκολα" κάτι σαν ποδήλατο ένα πράγμα.Αυτό βέβαια δε σημαίνει να κυκλοφορούμε όλοι με Γκόλντγουιν, υπάρχουν και ενδιάμεσα μηχανάκια. Ακόμα και το εντουράκι το αντιμετωπίζουνε διαφορετικά από το παπί.
    Τώρα να προτείνει κάποιος το 2015 παπί για ασφαλή οδήγηση σε κάποιον και να μην είμαστε σε ινδικό φόρουμ με αφήνει άφωνο. Μοτοσυκλετάκι 125-250 φυσικά και ναι. Όμως μην τρελαθούμε ότι οι 40 ίπποι είναι τρελά γκάζια και θα μας σκοτώσουν. Δε θυμάμαι να βάζω φωτιά στην άσφαλτο όταν είχα f650gs, ούτε να προσπαθώ να χαλιναγωγήσω τον πίσω τροχό Και με το παπί στα 80 μια χαρά πας να βρεις τη συγχωρεμένη τη γιαγιά σου. Επειδή το παλικάρι φαίνεται να έχει το μυαλό στο κεφάλι εγώ θα του πρότεινα on offάκι 250 ή f650 gs με το μεγάλο πλεονέκτημα του ABS ιδίως στην περίπτωσή του.

    Πολύ προσοχή ότι κι αν πάρεις φίλε.





    ΤΟ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΔΙΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΠΡΑΜΜΑ.........





    Είναι το να απομονώνεις κουβέντες από τα λεγόμενα κάποιου και να έχεις άποψη.
    Όπως κάνουν οι πολιτικοί δηλαδή.
    Αν είχες πάρει τα πράμματα με τη σειρά δε θα σου φαινόταν καθόλου παράξενο το να
    προτείνει κάποιος για μοτοσυκλετιστικό ξεκίνημα το παπί...!!!
    Και εγώ νομίζω ότι είμαι σε κάποιο φόρουμ με ΚΑΓΚΟΥΡΕΣ που προτείνουν σε έναν αρχάριο
    να ξεκινήσει με μοτό 250-500 κυβικών την μοτοσυκλετιστική του πορεία μέσα σε μια
    μεγαλούπολη που όπως μας είπε κάποιος από πάνω θες δε θες θα πάς με 140 για να
    μη σε πατήσουν οι από πίσω ερχόμενοι.
    Ειδικά η πρόταση σου για το 650 τι να σου πω..........ΜΕ ΑΦΗΣΕ ΑΦΩΝΟ...!!!
    Δεν το έκανες και 800σάρι..?? Ίδιο πλαίσιο έχουν,έχει και καλύτερα φρένα το 800.
    Καλημέρα μας,καιρός για βόλτα στην ΕΠΑΡΧΙΑ ,εμείς οι βλάχοι που λένε.
    Σέλι,Βέρμιο,ΆγιοςΑθανάσιος κ.λ.π.....από εκεί μεριά.

  5. #50
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΤΟ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΔΙΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΠΡΑΜΜΑ.........





    Είναι το να απομονώνεις κουβέντες από τα λεγόμενα κάποιου και να έχεις άποψη.
    Όπως κάνουν οι πολιτικοί δηλαδή.
    Αν είχες πάρει τα πράμματα με τη σειρά δε θα σου φαινόταν καθόλου παράξενο το να
    προτείνει κάποιος για μοτοσυκλετιστικό ξεκίνημα το παπί...!!!
    Και εγώ νομίζω ότι είμαι σε κάποιο φόρουμ με ΚΑΓΚΟΥΡΕΣ που προτείνουν σε έναν αρχάριο
    να ξεκινήσει με μοτό 250-500 κυβικών την μοτοσυκλετιστική του πορεία μέσα σε μια
    μεγαλούπολη που όπως μας είπε κάποιος από πάνω θες δε θες θα πάς με 140 για να
    μη σε πατήσουν οι από πίσω ερχόμενοι.
    Ειδικά η πρόταση σου για το 650 τι να σου πω..........ΜΕ ΑΦΗΣΕ ΑΦΩΝΟ...!!!
    Δεν το έκανες και 800σάρι..?? Ίδιο πλαίσιο έχουν,έχει και καλύτερα φρένα το 800.
    Καλημέρα μας,καιρός για βόλτα στην ΕΠΑΡΧΙΑ ,εμείς οι βλάχοι που λένε.
    Σέλι,Βέρμιο,ΆγιοςΑθανάσιος κ.λ.π.....από εκεί μεριά.
    Το 650 που πρότεινα δεν είναι ούτε R6 ούτε Bmw 800. 40 αλογάκια έχει, και μετά από τόσα χρόνια θα έχουνε ψοφήσει και μερικά
    Τώρα να απαντήσω σοβαρά στο θέμα "κάγκουρες με 250-500 κυβικά "; Για μένα το θέμα ασφάλεια, οδική συμπεριφορά και παπί δεν μπαίνουν στην ίδια πρόταση. Πιθανόν γι'αυτό και σε οποιαδήποτε μεγαλούπολη προηγμένης χώρας είναι πιό πιθανό να δεις βροντόσαυρο παρά παπί. Στο μόνο που υπερτερούν τα παπιά σε σχέση με όλα τα άλλα είναι το κόστος χρήσης.
    Καλές βόλτες, σε ζηλεύω

  6. #51
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ.............

    Έχουμε διαφορετική αντίληψη για το πως πρέπει κάποιος να μπαίνει στον κόσμο της μοτοσυκλέτας.
    Εγώ άρχισα από τα ποδήλατα,πήγα στα μοτο-ποδήλατα,μετά φλορέτες πενηνταράκια,παπιά,
    μετά εντουράκια 250άρια,έπειτα ΠΟΛΥ ΧΩΜΑ,500 κυβικά on-off,και πάλι ΠΟΛΥ ΧΩΜΑ με ξερά,
    500-600-750 δρόμου,και τελευταία αρκουδόγκαζα από 1000 και πάνω
    ότι κυκλοφορούσε από το 80 και μετά...!!
    Σήμερα όλοι βιάζονται,μέχρι και τη γκόμενα τη γνωρίζεις στις 9 το βράδυ και στις 10
    σου παίρνει πίπα στο καμπινέ της πάμπ....!!!
    Οπότε μη το κουράζουμε άλλο κράτα την άποψη σου κρατάω τη δική μου.
    Αλλοίμονο σε αυτούς που έρχονται και είναι στα 20 πάνω στα νιάτα τους....
    Τουλάχιστον καταλήξαμε σε ένα συμπέρασμα από αυτήν την κουβέντα κοινό.
    Ότι αν ζεις στην Αθήνα γίνεσαι οδηγάρα......κάτι σε πάνω από 6 μύρρια δηλαδή,
    οι υπόλοιποι είμαστε για τον πέο...!!!
    Επειδή έτυχε να ζήσω στην ΑΘήνα για 2-3 χρόνια,το διαπίστωσα από μόνος μου,
    :rotflmao:


    χαιρομαι γιατι ουσιαστικος αντιλογος ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ...
    το να λες πως ξεκινησες εσυ, μηδαμινη αξια εχει...ουτε εγω, ουτε κανενας...ολοι καπως ξεκινησαμε...
    το θεμα ειναι το ΤΩΡΑ...οχι το ΤΟΤΕ...το τοτε πεθανε, ζητω το τωρα...
    και οχι, δεν γινεσαι απαραιτητα οδηγαρα αν ζεις Αθηνα αλλα εχεις να αντιμετωπισεις περισσοτερα σε λιγοτερο χρονο...
    αρα αν εχεις μαθει στην ζουγκλα της Αθηνας, η Θεσ/νικη σου φαινεται μικρη...αντιστοιχως αν εσυ πας να ζησεις Λαρ'σα, θα βλεπεις το κεντρο της και θα γελας...
    συγκριση μεγεθων...τοσο απλο...

    κρατα λοιπον την αποψη σου, να κρατησουμε οι υπολοιποι τις δικες μας και τραβα καμια βολτιτσα με το παπι σου...

  7. #52
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    11/12/2015
    Μηνύματα
    20
    Η αλήθεια είναι ότι δε περίμενα να εξελιχθεί έτσι η κουβέντα,παρολαυτα σας ευχαριστώ πολύ για τις απόψεις σας και είδα τα πράγματα πιο σφαιρικα. Το σίγουρο είναι παπί δε σκέφτομαι να πάρω γιατί δε μου αρέσει αφενός και αφετέρου όσες φορές έχω καβαλησει παπάκι αισθανομαι πιο εκτεθειμενος από ότι πρέπει(αυτή είναι η άποψη μου). Τώρα από κει και πέρα συγκλινω κατά πάσα πιθανότητα στα 225 cc. Απλώς πρέπει να τις δω και ο ίδιος να δω λίγο και την αίσθηση που θα μου αφήσουν.

  8. #53
    Μέλος
    Εγγραφή
    10/11/2015
    Μηνύματα
    96
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrval Προβολή μηνύματος
    Το να σε βλέπουνε στην πόλη είναι πολύ σημαντικό και ας λέτε ότι θέλετε. Και δε μιλάμε για την κυριολεκτική αίσθηση της όρασης. Άπειρες φορές μου έχουν πεταχτεί σε διασταύρωση αμάξια όταν είμαι με μικρό μηχανάκι ενώ με έχουν δει ότι έρχομαι. Αυτές τις φορές πάντα έχω την αίσθηση ότι με μηχανή θα περίμεναν. Δεν ξέρω αν είναι η αίσθηση του πιό δυνατού, άντε ρε με το πατίνι που θα σε περιμένω εγώ να περάσεις, ή ότι το μικρό μηχανάκι ο άσχετος πιστεύει ότι "δεν τρέχει πολύ και φρενάρει εύκολα" κάτι σαν ποδήλατο ένα πράγμα.Αυτό βέβαια δε σημαίνει να κυκλοφορούμε όλοι με Γκόλντγουιν, υπάρχουν και ενδιάμεσα μηχανάκια. Ακόμα και το εντουράκι το αντιμετωπίζουνε διαφορετικά από το παπί.
    Τώρα να προτείνει κάποιος το 2015 παπί για ασφαλή οδήγηση σε κάποιον και να μην είμαστε σε ινδικό φόρουμ με αφήνει άφωνο. Μοτοσυκλετάκι 125-250 φυσικά και ναι. Όμως μην τρελαθούμε ότι οι 40 ίπποι είναι τρελά γκάζια και θα μας σκοτώσουν. Δε θυμάμαι να βάζω φωτιά στην άσφαλτο όταν είχα f650gs, ούτε να προσπαθώ να χαλιναγωγήσω τον πίσω τροχό Και με το παπί στα 80 μια χαρά πας να βρεις τη συγχωρεμένη τη γιαγιά σου. Επειδή το παλικάρι φαίνεται να έχει το μυαλό στο κεφάλι εγώ θα του πρότεινα on offάκι 250 ή f650 gs με το μεγάλο πλεονέκτημα του ABS ιδίως στην περίπτωσή του.

    Πολύ προσοχή ότι κι αν πάρεις φίλε.
    Προσωπικά πιστεύω πως έφτασες στο άλλο άκρο λέγοντας να πάρει αρχάριος f650gs , πιστεύω πως περισσότερο ασφαλής θα είναι με το παπί για αρχή παρά με με μια f650gs γιατί πολύ απλά θα είναι πιο δύσκολο να την ελέγξει και θα έχει μία αξιόλογη δύναμη χωρίς την ανάλογη εμπειρία...

  9. #54
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από visualizer Προβολή μηνύματος
    Προσωπικά πιστεύω πως έφτασες στο άλλο άκρο λέγοντας να πάρει αρχάριος f650gs , πιστεύω πως περισσότερο ασφαλής θα είναι με το παπί για αρχή παρά με με μια f650gs γιατί πολύ απλά θα είναι πιο δύσκολο να την ελέγξει και θα έχει μία αξιόλογη δύναμη χωρίς την ανάλογη εμπειρία...
    ήταν η 1η μου μηχανή και πριν δεν είχα καθόλου εμπειρία. Στην 3-4η βόλτα ήμουν πολύ άνετος με τα κιλά και το γκάζι της.

  10. #55
    Πρώτο μηχανάκι bandit 650SA. Ε δεν περάσαμε και άσχημα τρια χρονακια κι εξηντα χιλιάδες χιλιόμετρα. Μέχρι που ο σκατίγερας στην Αττική οδό αποφάσισε να μας κάνει ήχο.και φως...

  11. #56
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    χαιρομαι γιατι ουσιαστικος αντιλογος ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ...
    το να λες πως ξεκινησες εσυ, μηδαμινη αξια εχει...ουτε εγω, ουτε κανενας...ολοι καπως ξεκινησαμε...
    το θεμα ειναι το ΤΩΡΑ...οχι το ΤΟΤΕ...το τοτε πεθανε, ζητω το τωρα...
    και οχι, δεν γινεσαι απαραιτητα οδηγαρα αν ζεις Αθηνα αλλα εχεις να αντιμετωπισεις περισσοτερα σε λιγοτερο χρονο...
    αρα αν εχεις μαθει στην ζουγκλα της Αθηνας, η Θεσ/νικη σου φαινεται μικρη...αντιστοιχως αν εσυ πας να ζησεις Λαρ'σα, θα βλεπεις το κεντρο της και θα γελας...
    συγκριση μεγεθων...τοσο απλο...

    κρατα λοιπον την αποψη σου, να κρατησουμε οι υπολοιποι τις δικες μας και τραβα καμια βολτιτσα με το παπι σου...




    ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ..............



    Ε τότε έχουμε και αντίλογο.
    Όμως όταν για παράδειγμα εκφέρεται η άποψη πως και ο αρχάριος
    θα πάει στη Συγγρού με 140 που όλοι την έχουν ψωμοτύρι,
    ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΑΝΤΙΛΟΓΟ..??
    Μόνο για χαβαλέ είμαστε εδώ μέσα μου φαίνεται.
    Λαρισαίοι......ΕΙΣΤΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΟΥΛΑΔΙΑ...!!!!
    Σε Νέα Υόρκη και Λονδίνο πάντως με διαφορά
    θα βγαίνουν οι καλύτεροι..........φαντάζομαι

  12. #57
    ΚΑΛΑ ΡΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ............





    Όλοι πανεπιστήμιο πριν το δημοτικό πήγατε...??
    Όντως αλλάξαν οι καιροί,έχω μείνει πολύ πίσω....

  13. #58
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από George_Sp Προβολή μηνύματος
    ήταν η 1η μου μηχανή και πριν δεν είχα καθόλου εμπειρία. Στην 3-4η βόλτα ήμουν πολύ άνετος με τα κιλά και το γκάζι της.




    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΕΥΚΟΛΑ............




    Έκανα ένα χρόνο να μάθω σούζα με ένα 250 ΧΤ.
    Και τελικά έμαθα στην ανηφόρα.....

  14. #59
    Μέλος
    Εγγραφή
    10/11/2015
    Μηνύματα
    96
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από George_Sp Προβολή μηνύματος
    ήταν η 1η μου μηχανή και πριν δεν είχα καθόλου εμπειρία. Στην 3-4η βόλτα ήμουν πολύ άνετος με τα κιλά και το γκάζι της.
    Άμα με 3 ,4 βόλτες ήσουν άνετος σε τέτοια μηχανή τότε προφανώς έχεις κάποιο ταλέντο ..δεν εξηγείται αλλιώς .

  15. #60
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από visualizer Προβολή μηνύματος
    Άμα με 3 ,4 βόλτες ήσουν άνετος σε τέτοια μηχανή τότε προφανώς έχεις κάποιο ταλέντο ..δεν εξηγείται αλλιώς .
    Εγω το αποδίδω σε ηρεμία μυαλού να κοντρολάρεις τις νέες καταστάσεις με υπομονή και σύνεση.
    Προφανώς δε λέω να είσαι ζαγάρι. Γιατί υπάρχουν περιπτώσεις ανθρώπων που δε μπορούν να κρατήσουν ίσια το πιρούνι όταν τρώνε, οπότε εκεί και παπί να καβαλήσουν η τούμπα θα έρθει στη 1η βόλτα εύκολα.

Σελίδα 4 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ
    από sea στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 57
    Τελευταίο μήνυμα: 30/11/2007, 18:47
  2. νέος οδηγός
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 04/01/2006, 12:07
  3. Νέος οδηγος - ερωτήσεις
    από cbr125 στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 02/10/2005, 18:30
  4. Νέος μελλοντικος οδηγός
    από suzukimaniac στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 02/08/2005, 08:27
  5. νέος οδηγός
    από mbjp στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 06/03/2005, 11:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF