Αναζητώ σετ δισκων συμπλέκτη για Cagiva Canyon 500 σε ελληνικο κατάστημα. Είχε κανείς μήπως το μηχανάκι αυτό και γνωρίζει πού να ψάξω;
Όπου ρώτησα προς το παρόν λαμβάνω αρνητικές απαντήσεις.
Ευχαριστώ!
Αναζητώ σετ δισκων συμπλέκτη για Cagiva Canyon 500 σε ελληνικο κατάστημα. Είχε κανείς μήπως το μηχανάκι αυτό και γνωρίζει πού να ψάξω;
Όπου ρώτησα προς το παρόν λαμβάνω αρνητικές απαντήσεις.
Ευχαριστώ!
Η αντιπροσωπεια δεν εχει?
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
Καλησπέρα...να ψάξεις για δίσκους από Africa.....είναι ίδιοι...!!!
Ξέχασα να συμπληρώσω ότι στο δικό μου έχω κάνει αλλαγή δύο φορές κι έχω χρησιμοποιήσει newfren για africa με κωδικό F 1625.
Είναι λίγο παχύτεροι και απαιτείται ένας λιγότερος, όπως και μία λιγότερη μεταλλική πλάκα....![]()
κούκλα
αντιπροσωπεία δεν υπάρχει?απο που πέρνεις αναλώσιμα?
φήμες λέγαν για ευπάθεια σε κομπλερ και μιζα ,τι ισχύει?
γραψε μας αν θέλεις ενα review για την μοτο αυτή
Η παραγωγή των Cagiva εχει σταματησει και η εταιρεια απορροφηθηκε από την MV Agusta.
Η δικιά μου αγοράστηκε καινουρια το 2006 από την hellinmoto. (Δε θα ξανάπαιρνα ποτε τιποτα απο εκεί, πανάκριβα τα υποχρεωτικά εντός εγγύησης σερβις κι απο όταν έκλεισε η cagiva καμία τεχνικη υποστήριξη). Φίλτρο λαδιού βρισκω, φίλτρο αέρος βάζω από cinquecento,μπουζι βρίσκω.
Για 40.000 χιλιόμετρα κινήθηκε χωρίς πρόβλημα. Ακολούθως λόγω ηλεκτρολογικού θέματος(λιωμενα καλωδια ανορθωτη) καθως και στροφης του κατοχου της στους 4 τροχους παροπλίστηκε για 2 χρόνια σε εξωτερικο χωρο με μόνη προστασία εναν μουσαμά.
Μετά από αρκετή προσωπική εργασία συμμαζεύτηκε κι άρχισα να την κυκλοφορώ καθημερινά περήφανος. Η χαρά κρατούσε κανά δίμηνο(καθε τόσο πήγαινα στον ηλεκτρολόγο)
Σε 15 μήνες αλλάχτηκαν κόμπλερ μίζας(400), μιζα(150), πηνια(150), ηλεκτρονικη(200), ανορθωτης(150), κεντρικος διακοπτης.... δηλαδή ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ
Λόγω πείσματος τα πληρωσα ολα, πλήρωσα κι απο πάνω( σέλα, βολτομετρα, πριζες, μπιχλιμπίδια) καναμε μαζι τα πρωτα 30.000 δίτροχα χιλιόμετρά μου, την πήγα διακοπές σε νήσιά, σε δασικούς δρόμους, εκδρομές, την αγάπησα κι ας με πόνεσε...χαχαχα(Πάντως αν ξανακυκλοφορήσει ποτέ καινούριο on/off Cagiva, θα είμαι από τα πρώτα θύματα-αγοραστές!!!!χαχαχαχα)
Πλέον αναπαύεται σε ενα ζεστό γκαραζ και την κυκλοφορώ ανα δεκαπενθήμερο σε κοντινές βόλτες.(Καθημερινα μετακινούμαι με XT660R)
Αξιολογώντας την οδηγική συμπεριφορά της ως αρχάριος οδηγός την βρήκα ελαφριά,με άνετη όρθια θέση οδηγησης, με ικανοποιητική δύναμη(περίπου 30 ίπππους), ευκολοδήγητη στην πόλη ανάμεσα στα αυτοκίνητα, με ικανοποιητικά φρένα. Στην εθνική με τον ανεμοθώρακα που έχει ταξιδευω στα 110-120 πιο άνετα από το XT μου που βαστιέμαι από το τιμόνι μην φυγω.
Για το κόμπλερ έχει ακουστεί σε πολλά Canyon ως πρόβλημα(τα περισσότερα που βρίσκω σε μάντρες ή χαλασμένα στο car.gr είναι λόγω αυτού του προβλήματος)
Σε ένα φόρουμ γερμανικο είχα διαβάσει πως ταιριάζει και κόμπλερ από KTM LC4 προσφέροντας μόνιμη λύση.
Για τα λοιπά ηλεκτρολογικά του υποθέτω πως ρόλο έπαιξε και η δίχρονη ακινησία σε εξωτερικό χώρο.
Με ένα χιλιάρικο μπορείς να αγοράσεις ένα σε καλή κατάσταση. Για χαλαρές βόλτες κι εκδρομές είναι καλό.
Κι είναι και κουκλί!!!