Επανέρχομαι.... μετά το σπάμ των επιφανών κυρίων.
2η καινούρια μπαταρία, 5 μέρες ΟΚ, μετρήσεις τάσης/έντασης/φόρτισης κλπ όλα τέλεια, την 5η μέρα (και την 1η φορά την ίδια μέρα) αντίο ζωή μετά από επιστροφή απο τη δουλειά (12χλμ πορεία μέσα στην Αθήνα).... (Την εσβησα για να μην ρουφάω καυσαέριο στο ασανσερ του γκαραζ και οταν πήγα να τη βαλω μπροστά, πάπαλα)
Παίρνω ρεύμα από άλλη μπαταρία, παίρνει αμέσως μπροστά, πάω στο συνεργείο (400μ ευθεία απο το πάρκινγκ), σβηνω, δοκιμάζω ξανά και παίρνει με τη μία. Ακριβως ότι έκανε και η 1η καινουρια μπαταρία. Ξανά μανά μετρήσεις, ψάξιμο για απώλειες κλπ τπτ...
Μπήκε 3η καινουργια επάνω και περιμενω να πεθάνει. Καμιά ιδέα; Εκτός απο EMP gun και μαλ@κίες.
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
EMP grenade.
Είτε οι μετρήσεις σου δεν είναι σωστές, είτε οι μπαταρίες που παίρνεις. Δεν υπάρχει κάτι άλλο.
Life begins at 45°.
άμα τη φορτίσεις τη μπαταρία έξω από το μηχανάκι, τί κάνει;
I live to learn. I learn to think. I think to create. I create to be.
αδυνατιζει ή νεκρωνει τελειως;
κανας διακοπτης kill, σταντ, συμπλεκτη, κλπ ελεχθηκε;
κανα καλωδιο λαιμου, ρελε αν οπλιζει γερα, καρβουνακια μιζας;
Σε ιδιο σκηνικο ειχα απωλεια ρευματος και ξελιγωνε τις μπαταριες..
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
η μετρηση απωλειων με το αμπερομετρο γινεται με κλειστο διακοπτη-σβηστο κινητηρα;
γιατι η μπαταρια δειχνει να ξελιγωνεται οταν λειτουργει το μηχανακι
Έχεις σκεφτεί να αλλάξεις προμηθευτή;![]()
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
τσεκαρε τις γειωσεις σου...........
και αν στο ξανακανει γεφυρωσε απευθειας το κελυφος της μιζας με το πλην της μπαταριας με ενα χοντρο καλωδιο και ξαναδοκιμασε (με δεδομενο οτι καρβουνακια και ρελε ειναι οκ)