Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες και Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις

  1. #1
    Τρικύλινδρος Διφάναρος
    Εγγραφή
    16/09/2014
    Μηνύματα
    196

    Ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες και Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις

    Πως δουλεύουν;

    Και δεν εννοώ πως συλλέγουν δεδομένα και τα επεξεργάζονται σε κάποια κεντρική μονάδα και παίρνουν κάποιες αποφάσεις να αλλάξουν τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων.

    Η απορία μου είναι πως εφαρμόζουν μηχανικά τις αλλαγές αυτών των ρυθμίσεων στις αναρτήσεις. Πχ. Αυξάνουν ή μειώνουν την πίεση του λαδιού, έχουν κάποιον μηχανισμό που να συμπιέζει ή να αποσυμπιέζει τα ελατήρια κλπ...

    Θα ήμουν ευγνώμων αν κάποιος θα μπορούσε να με διαφωτίσει
    The road less travelled, is less travelled for a reason...

  2. #2
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    οπου βαζεις κατσαβιδι και κλειδι στις συμβατικες, στις ηλεκτρονικες υπαρχουν σερβο μοτερ.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #3
    Τρικύλινδρος Διφάναρος
    Εγγραφή
    16/09/2014
    Μηνύματα
    196
    Ευχαριστώ. Γίνεται και αυξομείωση της πίεσης των λαδιών ή όχι? Η μήπως δεν έχει νόημα κάτι τέτοιο?
    The road less travelled, is less travelled for a reason...

  4. #4
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    οχι, δε γινεται και δε θα μπορουσε κιολας.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Τι δουλεια εχει η πίεση του λαδιού στις αναρτήσεις..??
    Τελευταία τροποποίηση από OldMan; 14/12/2015 στις 13:43.
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #6
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Τι δουλεια εχει η πίεσητου λαδιού στις αναρτήσεις..??
    Για να ανεβαίνει η δική σου!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Κακοί άνθρωποι ειστε ρπστμ...

    (θα με στειλετε για revalving πριν την ωρα μου..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Κακοί άνθρωποι ειστε ρπστμ...

    (θα με στειλετε για revalving πριν την ωρα μου..)
    Πετυχημένο!!

    Δεν σε φοβαμαι εσένα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vkats Προβολή μηνύματος
    Πως δουλεύουν;

    Και δεν εννοώ πως συλλέγουν δεδομένα και τα επεξεργάζονται σε κάποια κεντρική μονάδα και παίρνουν κάποιες αποφάσεις να αλλάξουν τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων.

    Η απορία μου είναι πως εφαρμόζουν μηχανικά τις αλλαγές αυτών των ρυθμίσεων στις αναρτήσεις. Πχ. Αυξάνουν ή μειώνουν την πίεση του λαδιού, έχουν κάποιον μηχανισμό που να συμπιέζει ή να αποσυμπιέζει τα ελατήρια κλπ...

    Θα ήμουν ευγνώμων αν κάποιος θα μπορούσε να με διαφωτίσει
    Πιρίμινι.


    Μιλάς για δύο διαφορετικά συστήματα.

    Το ένα δουλεύει όπως λέει ο DrBig (πχ Super Tenere).


    To άλλο, (πχ Aprilia Caponord, BMW, Ducati) διαβάζει τις μετακινήσεις της ανάρτησης, την κλίση της μοτοσικλέτας, δεδομένα του κινητήρα και "αποφασίζει" για το πόσο θα σφίξει ελατήρια, πόσο θα σφίξει αποσβέσεις, "ζωντανά". Στο caponord γράφουν ότι (βλακωδώς κατ' εμέ) βάζοντας το σύστημα στο αυτόματο βλέπεις την ρύθμιση να "παίζει" ανάμεσα σε έναν και δύο επιβαίνοντες κλπ επιλογές, δείχνοντας ότι δουλεύει το σύστημα και αλλάζει ότι θεωρεί ότι πρέπει να αλλαχτεί στις ρυθμίσεις (η βλακεία έγκειται στο ότι δεν χρειάζεται να βλέπει ο αναβάτης μιά μαλακία ακόμα να αναβοσβήνει περιττές ενδείξεις στο καντράν).

  10. #10
    Τρικύλινδρος Διφάναρος
    Εγγραφή
    16/09/2014
    Μηνύματα
    196
    Ευχαριστώ Αμυρού.

    Η απορία μου ήταν κυρίως πως εφαρμόζονται στις αναρτήσεις οι επιλογές του συστήματος. Προφανώς με σερβοκινητήρες
    The road less travelled, is less travelled for a reason...

  11. #11
    Α ναι, αυτό ναι είτε στα έτσι είτε στα αλλιώς, σερβομοτέρ. Η τεχνολογία της AUDI με τα μαγνητορροϊκά υγρά δεν έχει περάσει ακόμα σε μοτοσικλέτες, άσε που δεν ξέρω κιόλας αν έχει τόσο άμεση απόκριση.

Παρόμοια θέματα

  1. Φώτα και ηλεκτρονικά....
    από meis στο forum Ducati
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 13/06/2007, 15:51
  2. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 24/09/2005, 08:18
  3. Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 04/07/2005, 12:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF