Σελίδα 72 από 139 ΠρώτοΠρώτο ... 2262676869707172737475767782122 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1.066 έως 1.080 από 2083

Θέμα: AFRICA!

  1. #1066
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    E, περριτη πολυτελεια το dct.. Μια χαρα ειμαι και με το συμπλεκτη και ισως καλυτερα κιολας..
    Ο Τερενς μας εμαθε να μην ειμαστε θυματα του μαρκετινγκ.. (ασχετα που ο ιδιος ψαχνει ηλεκτρονικα ρυθμιζομενες αναρτησεις.. :Ρ )
    Αν αφαιρέσεις το dct τι ακριβώς μένει?
    Οι αναρτήσεις θα είναι σίγουρα καλές αλλά θα έπονται σίγουρα άλλων Ευρωπαϊκών.
    Το πλαίσιο επίσης.
    Ο κινητήρας τα ίδια.
    Βάρος το ίδιο.
    Φρένα το ίδιο.
    .
    .
    .
    .
    Όπου και να το πιάσεις θα είναι honda.
    Τίποτα δεν θα είναι το καλύτερο αλλά όλο μαζί θα τρώγεται
    Ο μόνος λόγος για να το προτιμήσεις έναντι του ανταγωνισμού είναι.... το dct, με την παραδοχή ότι θα κάνει
    την δική σου δουλειά αποτελεσματικότερα ώστε εσύ να αφοσιωθείς στα ουσιαστικότερα.

  2. #1067
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ggs Προβολή μηνύματος
    Εndometaxi το www.honda.gr κι ο σαρακακης γενικότερα, δεν πρέπει να πολύ πιστεύουν στην εμπορική επιτυχία του μοντέλου γι αυτό και δεν υπάρχει πουθενά ούτε ως αναφορά..

    Αθανατα ελληνικά site...
    Δεν υπάρχει το νέο cb500χ Που πωλείται ήδη, τι ψάχνεις..

  3. #1068
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Αν αφαιρέσεις το dct τι ακριβώς μένει?
    Οι αναρτήσεις θα είναι σίγουρα καλές αλλά θα έπονται σίγουρα άλλων Ευρωπαϊκών.
    Το πλαίσιο επίσης.
    Ο κινητήρας τα ίδια.
    Βάρος το ίδιο.
    Φρένα το ίδιο.
    .
    .
    .
    .
    Όπου και να το πιάσεις θα είναι honda.
    Τίποτα δεν θα είναι το καλύτερο αλλά όλο μαζί θα τρώγεται
    Ο μόνος λόγος για να το προτιμήσεις έναντι του ανταγωνισμού είναι.... το dct, με την παραδοχή ότι θα κάνει
    την δική σου δουλειά αποτελεσματικότερα ώστε εσύ να αφοσιωθείς στα ουσιαστικότερα.

    για την ακριβεια δεν υπαρχει καποιο μηχανακι να συγκριθει μαζι του αυτη τη στιγμη...οποτε δε θα ειναι και πισω απο τιποτα

  4. #1069

  5. #1070
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Καλα, επειδη βαριεμαι, θα περιμενω τον Αγη να δουμε ποσο θα πουλησει τον κατιμα για να παρει το αφρικα
    Δεν υπαρχει τετοια περιπτωσις φιλτατε. Ο κατιμας ειναι future classic.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #1071
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    για την ακριβεια δεν υπαρχει καποιο μηχανακι να συγκριθει μαζι του αυτη τη στιγμη...οποτε δε θα ειναι και πισω απο τιποτα
    Φυσικά υπάρχει το crf 1000 με dct

  7. #1072
    Αρχαιολογικό μέλος Το avatar του/της tomy
    Εγγραφή
    27/04/2006
    Μηνύματα
    163
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	11046247_10208438325425493_6677578868468690967_n.jpg 
Προβολές:	213 
Μέγεθος:	101,4 KB 
ID:	348212

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	12356740_10208438313745201_7172110982030313981_o.jpg 
Προβολές:	211 
Μέγεθος:	99,0 KB 
ID:	348213

  8. #1073
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tomy Προβολή μηνύματος
    ...
    Ε να, βλακεία είναι, ανεβαίνει τον τοίχο και το κρατάνε δύο να μην πέσει, έτσι γίνεται με τα μηχανάκια;







    Λατρεμένε ΤζόνιΦοξ δες τι ξέρουμε: Αναρτήσεις καλές. Κινητήρας καλός (αυτό που μου αρέσει εμένα δηλαδή, ροπή από το μηδέν και μηδενικοί κραδασμοί λειτουργίας) ο ήχος αποδεκτός (γιατί τίποτα δεν είναι σαν ένα καλό τετρακύλινδρο σε σειρά), θέση οδήγησης καλή, κατανάλωση "αστεία", εμφάνιση καλή... Και συνεργείο (παραδοσιακά για Χόνδα) όταν χρειάζεται, όχι κάθε 'βδομάδα. Δεν έχει κάτι που να μην αρέσει. Οπότε το οδηγήσω δεν το οδηγήσω... (το ζήτημα είναι να περισσεύουν τα 14-15)

  9. #1074
    Α, ρε πτνα αφρικα... ακομα δεν βγήκες, έσπειρες πάθη... Κι αυτό για χοντα είναι σπάνιο..

  10. #1075

  11. #1076
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Ρε έλεος δηλαδή.

    Γαμω την ντουκατι μου μέσα.

    Δεν αρχίζω να σβήνω γιατι θα χαθούν ξερά-χλωρα.

    Κοφτε το εδώ ομως.

    Τραβατε σε ενα θρεντ στο καφενείο με θέμα ευρωπαϊκά VS τζαπαν (άπειρα έχουμε) και βγάλτε τα ματια σας.

  12. #1077
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  13. #1078
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Johny the Fox Προβολή μηνύματος
    ///

    Κάνε μας τη χάρη και μη σβήνεις αυτά που γράφεις.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  14. #1079
    εγώ τα λέω αλλά ποιος ακούει???

    ασφαλτος
    The system works well most of the time—freeing the rider to relax and focus on other things, says Honda—but once the pace picked up on a twisty road the shift timing was off and downshifts were more abrupt than they would have been if I was in control.

    χώμα
    After a stint on the standard bike I took a DCT machine out for a lap. I wasn’t thrilled with the technology on the street, but I was surprised by how beneficial it was in the dirt. In fact, I rode faster with the DCT than I did with the standard clutch! For me, the biggest benefit was in tight corners following fast straights, where the automatic transmission made initiating slides (with aggressive downshifts via the shift trigger) effortless. It also made the transition from sliding the rear tire to spinning the rear tire much easier since all you have to do is lift off the rear brake and roll on the throttle. You can’t stall the DCT bike and throttle pickup is very consistent, so slow-speed maneuvers are less stressful as well. However, even in the most aggressive mode the transmission often upshifted earlier than I would have liked, while other times I would spin tire into the rev limiter and the system wouldn’t upshift until I rolled out of the throttle.

    συνολικά
    If I were buying an Africa Twin though, I would still go for a manual-trans bike simply because I like being engaged with the motorcycle.
    πουτσ@@@@@@@@@

  15. #1080
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    εγώ τα λέω αλλά ποιος ακούει???

    ασφαλτος
    The system works well most of the time—freeing the rider to relax and focus on other things, says Honda—but once the pace picked up on a twisty road the shift timing was off and downshifts were more abrupt than they would have been if I was in control.

    χώμα
    After a stint on the standard bike I took a DCT machine out for a lap. I wasn’t thrilled with the technology on the street, but I was surprised by how beneficial it was in the dirt. In fact, I rode faster with the DCT than I did with the standard clutch! For me, the biggest benefit was in tight corners following fast straights, where the automatic transmission made initiating slides (with aggressive downshifts via the shift trigger) effortless. It also made the transition from sliding the rear tire to spinning the rear tire much easier since all you have to do is lift off the rear brake and roll on the throttle. You can’t stall the DCT bike and throttle pickup is very consistent, so slow-speed maneuvers are less stressful as well. However, even in the most aggressive mode the transmission often upshifted earlier than I would have liked, while other times I would spin tire into the rev limiter and the system wouldn’t upshift until I rolled out of the throttle.

    συνολικά
    If I were buying an Africa Twin though, I would still go for a manual-trans bike simply because I like being engaged with the motorcycle.
    Οποτε συμπεραινουμε οτι περι ορεξεως κολοκυθοπιτα....
    Μπορει για εναν εμπειρο αναβατη το dct να μην ανταποκρινεται οπως θα ηθελε.Για τον "μεσο" αναβατη ομως;
    Μην ξεχναμε αλλωστε οτι ο τροπος που ανταποκρινεται το dct ειναι σοφτγουερικος.Και εδω πιστευω οτι οι βελτιωτες θα εχουν ενα ακομη παιχνιδι στα χερια τους.
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

Παρόμοια θέματα

  1. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01
  2. Ζελατίνα AFRICA TWIN
    από Julius στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2004, 19:44
  3. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 15:31
  4. africa twin Αναζητήσεις
    από afrotwin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 13:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF