Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 67

Θέμα: Hornet 600 - H περιπετεια με το μαστορα - Βαλβιδες,λαδια σε νερα...Κρατηθειτε !

  1. #46
    απορία

    εξουσιοδοτημένος μάστορας "χ" εταιρείας με "ψ" μοντέλα

    έχετε την απαίτηση να τα ξέρει όόόόόόλα???
    πουτσ@@@@@@@@@

  2. #47
    ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    1.478
    σκεφτομαι την τσεπη των επομενων πελατων......

  3. #48
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΗΛΙΑΣΚΤΜ Προβολή μηνύματος
    σκεφτομαι την τσεπη των επομενων πελατων......
    http://www.moto.gr/forums/showthread...=1#post2678089
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  4. #49
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Tην ακόμα μια....αφού είπαμε, ΔΕΝ γνώριζε ότι μπορούν να περάσουν λάδια από τα τσιμουχάκια..... να χαρώ εγώ μάστορα γμτ....

    Μην πω κι εγώ τι τράβηξα με το GPZ500S προ αλησμόνητων χρόνων....(25 και βάλε, πίσω....) βλέπεις γιοκ ίντερνετ τότε και έτρωγες ότι παπαριά σου έλεγε ο κάθε σούπερ μάστορας


    Α, οκ, ειχα την εντυπωση οτι ηταν και η τρομπα νερου που μπορουσε να περασει νερα στο λαδι.
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  5. #50
    ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    1.478
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teogtp Προβολή μηνύματος
    ελα ντε!

  6. #51
    never hold back Το avatar του/της Ohm
    Εγγραφή
    08/12/2015
    Μηνύματα
    371
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    απορία

    εξουσιοδοτημένος μάστορας "χ" εταιρείας με "ψ" μοντέλα

    έχετε την απαίτηση να τα ξέρει όόόόόόλα???
    όχι, έχω την απολύτως λογική απαίτηση, αν δεν ξέρει την βλάβη που βλέπει, να το πει, όχι να αρχίσει τους πειραματισμούς
    I live to learn. I learn to think. I think to create. I create to be.

  7. #52
    Κανονικα θα επρεπε να ηξερε. Και εμενα μου περνουσε λαδια στο σασμαν του tdr και η λογικη μου, ελεγε, ειτε φλατζα τρομπας νερου ειτε καπου περναει απο το καρτερ. Ουτε καν ηξερα το μοτερ πως ειναι, κοιταξα τα σχεδιαγραμματα και εμαθα. Φαντασου αυτος που ειναι και μαστορας . Στην τελικη, να επιστρεψει τα χρηματα της εργασιας και της προμηθειας που εβγαλε απο τα ανταλλακτικα.
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  8. #53
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    το προβλημα με τους μαστορους ειναι ακριβως οτι δεν καθονται να διαβασουν manual σχεδιαγραμματα parts list κλπ
    το θεωρουν χασιμο χρονου ενω ειναι ακριβως το αντιθετο

  9. #54
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ohm Προβολή μηνύματος
    όχι, έχω την απολύτως λογική απαίτηση, αν δεν ξέρει την βλάβη που βλέπει, να το πει, όχι να αρχίσει τους πειραματισμούς
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bros400pgm Προβολή μηνύματος
    Κανονικα θα επρεπε να ηξερε. Και εμενα μου περνουσε λαδια στο σασμαν του tdr και η λογικη μου, ελεγε, ειτε φλατζα τρομπας νερου ειτε καπου περναει απο το καρτερ. Ουτε καν ηξερα το μοτερ πως ειναι, κοιταξα τα σχεδιαγραμματα και εμαθα. Φαντασου αυτος που ειναι και μαστορας . Στην τελικη, να επιστρεψει τα χρηματα της εργασιας και της προμηθειας που εβγαλε απο τα ανταλλακτικα.
    εγώ πάλι θεωρώ λογικό να μην ξέρει όόόόλα τα σημεία που μπορεί να πάσχει κάθε μηχανάκι της αντιπροσωπείας την οποία εκπροσωπεί για κάθε βλάβη που μπορεί να εμφανιστεί....

    έχω την αίσθηση οτι μία πρώτη άποψη μπορεί να την έχει, ωστόσο μπορεί να είναι λανθασμένη.... αν τώρα σας πει "νομίζω οτι είναι φλατζα κεφαλής αλλά να το ψάξω στο ιντερνέ μη τυχόν και είναι από αλλού πιο φτηνά" θα το δεχτείτε σαν απάντηση ή θα θεωρήσετε οτι δεν είναι μαστορας αλλά καστανάς?
    πουτσ@@@@@@@@@

  10. #55
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    οποιοσδηποτε μπορει να πεσει εξω
    αν σεβεσαι τον πελατη σου δεν τον πας στο ακριβοτερο ενδεχομενο αν δεν εισαι 100% σιγουρος κι αν δεν εχεις αποκλεισει πρωτα ολες τις φθηνοτερες εκδοχες
    αν υπηρχε τροπος να αναλαμβανουν τις ευθυνες τους θα ηταν πιο προσεκτικοι

  11. #56
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    οποιοσδηποτε μπορει να πεσει εξω
    αν σεβεσαι τον πελατη σου δεν τον πας στο ακριβοτερο ενδεχομενο αν δεν εισαι 100% σιγουρος κι αν δεν εχεις αποκλεισει πρωτα ολες τις φθηνοτερες εκδοχες
    αν υπηρχε τροπος να αναλαμβανουν τις ευθυνες τους θα ηταν πιο προσεκτικοι
    +1300 για την λογική που λες αλλά θα πρέπει να ξέρει όλες τις πιθανες περιπτώσεις εμφάνισης του συμπτώματος

    όσο για την ανάληψη ευθυνών, είπα και στο πρώτο απαντητικό ποστ αμέσως μετά από αυτά με τις περιγραφες του συμβάντος..... δύσκολα θα βρεις ειδικά "γραπτή εγγύηση εργασίας"
    πουτσ@@@@@@@@@

  12. #57
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motoexelixis
    Εγγραφή
    11/08/2009
    Μηνύματα
    258
    Επειδή ειπώθηκε ότι δεν είναι εύκολο να διαπιστωθεί βλάβη καμενης φλάντζας,να πω ότι είναι εξαιρετικά εύκολο, από τεχνικό με γνώσεις και όρεξη. Αν δε το κάνει είναι γιατί η δεν γνωρίζει το πως η δεν θέλει. Όχι ότι δε γίνεται.
    Καρτερ ημων το εν της μηχανης,αγιασθητω το βολαν σου,ελθετω η μπαταρια σου,γεμισθητωτο ρεζερβουαρ σου,ως εν λιπαντικον και επι της μηχανης,το στροφαλον ημων τον επιουσιον,σωσε ημην σημερον και αφες ημηναπο τα μικροπροβληματα των ηλεκτρικων,ως και ημεις αφιωμεν τις βαλβιδες ημων,στων αντιπροσωπων και τωνμηχανικων,αλλα ρησε ημας απο τα ιμιτασιον,
    AVIN

  13. #58
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    εγώ πάλι θεωρώ λογικό να μην ξέρει όόόόλα τα σημεία που μπορεί να πάσχει κάθε μηχανάκι της αντιπροσωπείας την οποία εκπροσωπεί για κάθε βλάβη που μπορεί να εμφανιστεί....


    Eχεις εν μερη δικιο να το λες, αλλα... η 1η σκεψη παει παντα σε τρομπα νερου, που συνηθως εχει στεγανοποιηση για να μην περασει τα νερα στα λαδια. Ωστοσο, επειδη μπορει να εχει "λουκι" το συγκεκριμενο σημειο για να αποτρεπει σε τυχον φθορα να περασουν τα μεν στα δε και απλα τα αποχευει πανω στο μοτερ (και για οπτικη ενδειξη), ισως να το κοιταξε και να ηταν οκ, οποτε και προχωρησε στην διαγνωση φλατζας, που λογικα ειναι σπανιοτατη σε τετοιο μοντελο (δεν ειναι και sxv550).
    Παλι ομως υπαρχει τροπος να δει εαν ειναι φλατζα (οπτικος για μπουρμπουληθρες στο ψυγειο, τεστ σταγανοτητας με μηχανημα). Δεν κατεβαζεις μοτερ λες και ειναι το αγωνιστικο CRF!!!

    Στην τελικη, το εγραψα παραπανω, δωσε πισω τα λεφτα. Εκανες λαθος διαγνωση, οκ, σκατα συμβαινουν.
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  14. #59
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bros400pgm Προβολή μηνύματος
    Στην τελικη, το εγραψα παραπανω, δωσε πισω τα λεφτα. Εκανες λαθος διαγνωση, οκ, σκατα συμβαινουν.
    αυτό εγώ δεν το έχω δει ποτέ ομως (ούτε και προκειται μάλλον)
    πουτσ@@@@@@@@@

  15. #60
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    αυτό εγώ δεν το έχω δει ποτέ ομως (ούτε και προκειται μάλλον)
    Από καμία επιχείρηση, σε κανένα κλάδο....
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 21/03/2012, 19:57
  2. XT 600 enduro διαφορες με το motard
    από apsogos στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 15/09/2009, 10:35
  3. Ειναι βαλβιδες? Ειναι φυσιολογικο? (Hornet 600)
    από RαNd στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 14/12/2006, 08:29
  4. Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 24/10/2005, 16:47
  5. Τα πρώτα 3500 χλμ με το CBF-600...
    από Zan_Prizol στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 17/08/2005, 18:04

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF