Σελίδα 6 από 20 ΠρώτοΠρώτο 123456789101116 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 288

Θέμα: Πόση ώρα πρέπει να ζεσταίνεις το μηχανάκι σου τον χειμώνα;

  1. #76
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.081
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    παντος μην νομιζεται οτι οι κατασκευαστες τα εχουν προβλεψει ολα. τις μεσες καταστασεις προβλεπουν.
    πχ στα nsr250 (εχουν θερμοστατη) μου στα μεγαλα κρυα(απο 0 μεχρι 7 βαθμους) το νερο δεν φτανει ποτε σε σωστη θερμοκρασια λειτουργίας οσο και αν προσπαθήσω
    ακομα και αν πηγαινεις για 15-20 λεπτα με μονο πρωτη και σχετικα υψηλες στροφες στο πρωτο ανοιγμα την ξαναριχνει δραματικα και μετα αντε πάλι με πρωτη για 10-15 λεπτα μεχρι να ξαναπαει 50-55 (η κανονικη θερμοκρασια ειναι 60-65) εκει βαζεις χαρτονι στο ψυγειο γιατι δεν θα φτασει ποτε την σωστη θερμοκρασια
    και στον καυσωνα μεσα σε πολη συνιθος ειναι 70 και μπορει να παει και 80 αν εχει πολλα φανάρια.
    οποτε αναλογα την εξωτερικη θερμοκρασια και την χρηση η θερμοκρασια νερου μπορει να εχει 30 βαθμους διακύμανση(στα μοτο που λεω,δεν ξερω για 4τ)
    με νορμαλ θερμοκρασιες περιβαλλοντος και χρηση ειναι ακριβος εκει που λεει ο κατασκευαστης. 60-65 βαθμους μετα απο 10 λεπτα ζεσταμα στον δρομο

    Το όργανο παίρνει θερμοκρασία συνήθως μετά το θερμοστάτη πράγμα που σημαίνει ότι αυτό που διαβάζεις δεν είναι η θερμοκρασία του νερού στον κινητήρα σου αλλά στο κύκλωμα ψύξης του κινητήρα σου.

  2. #77
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Σημερα ξεκινησα με τον παπιο χωρις να το ζεστανω..
    Στο πρωτο χιλιομετρο περιπου το μοτερ δουλευε πιο αδυναμα ή και απροθυμα και οι ταχυτητες ακουγονταν περισσοτερο οταν τις εβαζα..

    Τι να κανω τελικα;;;
    MADE IN JAPAN 日本製

  3. #78
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.081
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος

    Τι να κανω τελικα;;;
    Ότι έκανες πάντα.
    Λάδια πολύτυπα βάζουν πλέον όλα τα μηχανάκια.
    Το κλίμα της Ελλάδας είναι μιά χαρά συγκριτικά με άλλες χώρες.
    Δεν χρειάζεται και ιδιαίτερη φιλοσοφία.
    Βάζεις μπροστά, ανεβάζεις λίγο τις στροφές να κυκλοφορήσει το λάδι, βάζεις γαντάκια κράνος και έφυγες σιγά σιγά.
    Όπως πάντα.

  4. #79
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.820
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Τι να κανω τελικα;;;
    Να πετάξεις το μΕχανάκι και να πάρεις ποδήλατο, ίσως;
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  5. #80
    ευθειακιας Το avatar του/της noodles
    Εγγραφή
    22/07/2015
    Μηνύματα
    1.059
    αν ξεκινησεις αμεσως το μηχανακι (η το κουτι) δυσκολευεται να κινηθει οταν ειναι χειμωνας. οι στροφες ανεβαινουν δυσκολα και κανει "κοψιματα" οπως οταν ειναι ετοιμο να σβησει (λογο φτωχου μειγματος νομιζω).

    ειτε μηχανη, ειτε κουτι, ειτε παπι αυτο που κανω ειναι να περιμενω 1 λεπτο (δηλ οσο χρειαζεται για πεσει το ρελαντι) και μετα ξεκιναω σε χαμηλες στροφες μεχρι να φτασει σε θερμοκρασια λειτουργιας το μοτερ.
    it was nothing, just the normal thing to do at the time

  6. #81
    never hold back Το avatar του/της Ohm
    Εγγραφή
    08/12/2015
    Μηνύματα
    371
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Σημερα ξεκινησα με τον παπιο χωρις να το ζεστανω..
    Στο πρωτο χιλιομετρο περιπου το μοτερ δουλευε πιο αδυναμα ή και απροθυμα και οι ταχυτητες ακουγονταν περισσοτερο οταν τις εβαζα..

    Τι να κανω τελικα;;;
    δίαιτα :a13:
    I live to learn. I learn to think. I think to create. I create to be.

  7. #82
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/04/2009
    Μηνύματα
    169
    Για να ζεσταθεί πλήρως ο κινητήρας θέλει 15' περίπου με το όχημα σε κίνηση.

    Το άρθρο είναι υπερβολικό.

    Οι ξερογκαζιές πριν τα 5΄στο ρελαντί κακό κάνουν παρά καλό.

    ... imho ...

  8. #83
    πιαστα και αστα Το avatar του/της askianos
    Εγγραφή
    15/09/2009
    Μηνύματα
    66
    μερικα δεπτερολεπτα θελει να σηκωσει πιεση το κύκλωμα λαδιου και τον πουλο λαου λαου...

  9. #84
    Και για να το δούμε οπτικοποιημένο... Ένα βίντεο. Κινητήρας στους μείον έξι. Αυτοκινήτου, που σημαίνει περισσότερο λάδι, περισσότερο ψυκτικό υγρό, άρα της τυπικής μοτοσικλέτας θέλει λιγότερο χρόνο, λογικά.


    http://www.foxsports.com/motor/story...arms-up-012817




    Παρακαλώ θερμά, μην επαναληφθούν τα ίδια σχόλια που ήδη έχουν γραφτεί στις προηγούμενες σελίδες, θα φεύγουν χωρίς προειδοποίηση. Το βίντεο δεν περιέχει κανένα υποκειμενικό στοιχείο, οπότε το "εγώ νομίζω/εμένα μου φαίνεται/ο μάστορας λέει" είναι πρακτικά αγνοητέο. Ο σκοπός του ποστ δεν είναι να πυροδοτήσει μία διαφωνία, είναι η ενημέρωση για το ζήτημα με μη αμφισβητήσιμα στοιχεία.

  10. #85
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.081
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    είναι η ενημέρωση για το ζήτημα με μη αμφισβητήσιμα στοιχεία.
    Το μη αμφισβητήσιμο είναι ότι ουσιαστικά ,μετά από 7 λεπτά ρελαντί ,το θερμότερο πράγμα στην περιοχή ήταν το χέρι του.

  11. #86
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    στο βαραντερο στο πολύ κρυο με το που παιρνει η μιζα μπροστα η βελον; στο στροφομετρο από τις 1150 στροφες που είναι το ρελαντί του παει ακομα και στις 2.200 για καποιο διάστημα...εκει περιμενις λιγο να πεσουν οι στροφες κατω και ξεκινώντας οδηγας αργα μεχρι να εμφανιστεί το πρωτο "νταμακι" στο οργανο θερμοκρασίας...2 λεπτα περιπου ζέσταμα στατικα δηλαδή..
    Κανε το καλο..ριξτο στο γυαλο...that's the law..

  12. #87
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.662
    Ρε σεις με τόσο κρύο έξω και 10 λεπτά να ναι στο ρελαντί το λάδι δεν πιάνει θερμοκρασία λειτουργίας μη λέμε τα ίδια..βάζεις μπρος αφήνεις 1-2 λεπτά να βάλεις κράνη γάντια και να ΚΥΛΉΣΕΙ το λάδι παντού όχι να ζεσταθεί και ξεκινάς χαλαρά για αλλά 5 λέπτα...όχι σκισήματα για κάνα 2 χιλιόμετρα και κομπλέ..σορρυ Ρε προεδρα που τα λέω πάλι αλλά λες και είναι κβαντική φυσική..ωραίο το βινδεο αλλά αυτό με το χέρι τι φάση ο τύπος είναι θερμοπομπος?.
    Throttle that mysterious friend of ours

  13. #88
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της leo1964
    Εγγραφή
    01/12/2015
    Μηνύματα
    709
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o teos Προβολή μηνύματος
    Ρε σεις με τόσο κρύο έξω και 10 λεπτά να ναι στο ρελαντί το λάδι δεν πιάνει θερμοκρασία λειτουργίας μη λέμε τα ίδια..βάζεις μπρος αφήνεις 1-2 λεπτά να βάλεις κράνη γάντια και να ΚΥΛΉΣΕΙ το λάδι παντού όχι να ζεσταθεί και ξεκινάς χαλαρά για αλλά 5 λέπτα...όχι σκισήματα για κάνα 2 χιλιόμετρα και κομπλέ..σορρυ Ρε προεδρα που τα λέω πάλι αλλά λες και είναι κβαντική φυσική..ωραίο το βινδεο αλλά αυτό με το χέρι τι φάση ο τύπος είναι θερμοπομπος?.
    Αυτό κάνω και εγώ
    Οι καλοί άνθρωποι δεν χρειάζονται νόμους για να ενεργούν υπεύθυνα, ενώ οι κακοί άνθρωποι θα βρουν τρόπους να τους παρακάμψουν. -Πλάτων-

  14. #89
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o teos Προβολή μηνύματος
    .όχι σκισήματα για κάνα 2 χιλιόμετρα και κομπλέ..σ
    Ούτε μετά τα 2 χλμ σκισίματα γιατί δεν έχει έρθει ακόμα σε θερμοκρασία σκισίματος. Σε θερμοκρασία σκισίματος είναι όταν το λάδι έχει έρθει στην κανονική του θερμοκρασία (που σημαίνει ότι και ο κινητήρας - μέταλλα, είναι σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας). Όποιος έχει ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού να κοιτάξει να δει πόσο χρειάζεται το λάδι να φτάσει τους 90 με 110 βαθμούς. (στο σκίσιμο η θερμοκρασία λαδιού είναι πάνω από 120οC)

    *Παλι τα ίδια λέμε!
    Sent from me using a computer.

  15. #90
    Στην θερμοκάμερα το κάθε χρώμα είναι κάποια θερμοκρασία. Οπότε στο χέρι βλέπεις τον καρπό λευκό (που σημαίνει πως περίπου 37 βαθμοί είναι εκεί) και την παλάμη/δάχτυλα κόκκινα, περίπου 30;

    Αν τα είχε σε τσέπη ή σε γάντια, δεν είναι πολύ παράλογο.


    Εγώ στάθηκα σε ένα άλλο σημείο στο βίντεο. Η ρευστότητα των λαδιών αναλόγως με την θερμοκρασία: Τα 15/50 ας πούμε που φοράω στο fazer είναι "αντλήσιμα" σε πολύ χαμηλότερες θερμοκρασίες από ότι πιάνει εδώ στας εξοχάς. Το οποίο σημαίνει πως το μηχανάκι ακόμα και κρύο, λίπανση έχει κανονικά από την αρχή. Όπως λέει και στο βίντεο, αυτό που δεν θα έχεις από την αρχή είναι λίπανση αν ανεβάσεις στροφές.

    Ενδιαφέρον θα είχε ένα αντίστοιχο πείραμα με θερμοκάμερα σε μοτοσικλέτα για να δούμε διαφορές στατικά και εν κινήσει. Είναι αρκετά ακριβές οι ρουφιάνες οι θερμοκάμερες ακόμα, ήθελα να πάρω μία για την δουλειά.

Σελίδα 6 από 20 ΠρώτοΠρώτο 123456789101116 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 365
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2025, 01:51
  2. Σε τι Sites μπορω να βαλω το μηχανακι μου για πουλημα?
    από nik666666 στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 08/11/2012, 07:04
  3. Που να ασφαλισω το μηχανακι μου?
    από clyde2 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 08/01/2011, 06:11
  4. Πως να βάλετε το μηχανάκι στο stand
    από sapila racing στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 20/09/2010, 01:12
  5. (Γ)Ελλάς το μεγαλείο σου / Τον καιρό των τσιγγάνων
    από anf125 στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 15/09/2006, 16:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF