για να γραφτεί κάτι κακό σε παρουσίαση μοντέλου πρέπει να είναι για πέταμα(έχει γίνει ποτέ???). περιμένετε τα συγκριτικά...
για να γραφτεί κάτι κακό σε παρουσίαση μοντέλου πρέπει να είναι για πέταμα(έχει γίνει ποτέ???). περιμένετε τα συγκριτικά...
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Άλλοι θα το δουν ως "χρήση τομη" μεταξύ των επιλογών της κατηγορίας και άλλοι ως μια "μετριότητα" που προσπαθεί να τα συνδυάσει όλα μέτρια..
Αν θα φέρει τα "πάνω κατω" στην κατηγορία θα φανεί κι από την αντίδραση των ανταγωνιστων.
Μπορεί να συγκριθεί με ένα 1190R? Μάλλον, όχι..
Μπορεί να συγκριθεί με ένα 1200GS? Μάλλον, όχι..
Μπορεί να πάρει πελάτες κι από τα δύο; Μάλλον, ναι..
Θα δείξει... Και ο χρόνος θα δείξει και την αξιοπιστία του που τόσο πολύ "πουλαει" η χοντα..
Toυ φουστη, 98 αλογα απο 1000cc και χωρις πολλα ηλεκτρονικα.. Μια χαρα αξιοπιστο θα ειναι..
Ισως να ποναει στο dct..
MADE IN JAPAN 日本製
η επίσημη HONDA είμαστε και προβληματιζόμαστε ποιους πελάτες θα πάρει;
πιθανόν βέβαια και ελλείψει αγοραστικής δυναμικής να φιλοσοφούμε ερχόμενοι αντί στη θέση του εν δυνάμει αγοραστή, στη θέση του.... πωλητή.
αυτός που δεν νογάει τα 20+ πούριξε στο LC τριβάλιστο και το 1290 η έστω στο multi enduro-pikes peak κλπ μπορεί να θέλει πουλώντας το..... να δοκιμάσει κάτι άλλο.
Τόσοι και τόσοι που παλεύουν στις λάσπες και τα ...-STAN και τα μπερμ με τα unstopable είναι μια δυναμική αγορά, n'est pas?
Υπάρχουν και τα κάγκελα Τέρενς.
Απ' ότι φαίνεται η Χόντα έκλεισε στόματα, μια μας πείραζε το ένα, μία το άλλο. Το καινούργιο Άφρικα έχει όλο το πακέτο. Ελπίζω και οι υπόλοιποι κατασκευαστές να προχωρήσουν προς την ίδια κατεύθυνση. Καλά τα σούπερ-ντούπερ μηχανάκια αλλά πουλάνε ελάχιστα.
Και video review...
http://www.motorcyclistonline.com/on...ca-twin-review
ΤΟ ΘΕΜΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ
Δεν είναι τα κάγκελα αλλά η όλη φιλοσοφία που διέπει το μηχανάκι.
Και εξηγούμαι,και κάγκελα να βάλεις θα πας να σκίζεις 15 χιλιάρικα στο χώμα..??
Πρέπει να έχεις μπόλικα λεφτά για να το κάνεις.
Για έναν κοινό θνητό είναι μεγάλη πολυτέλεια το να ρίχνει στα χώματα ένα
μηχανάκι που κοστίζει 14-15 χιλιάρικα...!!!
Γιατι οσοι σκιζουν σβκ στην πιστα των 20+ χιλιαρικων που αμα πεσουν δε θα μεινει βιδα σε τι διαφερουν;δε μπορω να καταλαβω τη λογικη σου
Μπά, μάλλον πρέπει οι «κοινοί θνητοί» να πάρουν χαμπάρι κάποια πράγματα:
Ειδικά αφιερωμένο... (στους κοινούς θνητούς) - προσοχή στους στοίχους!
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ
Όταν μιλάμε για κοινούς θνητούς αναφέρομαι σε όλους αυτούς τους νέους που δουλεύουν σήμερα
σε ημιαπασχόληση με 300 ευρώ,και στους τυχερούς που δουλεύουν πλήρες ωράριο και πιάνουν
τα 500-600.Αν λοιπόν όλοι αυτοί μπορούνε και έχουν την πολυτέλεια να δίνουν 20 χιλιάρικα για να συντηρούν
ένα μηχανάκι για την πίστα ή δεκαπέντε για να βγάζουν γούστα στο χώμα τότε εγώ ναι έχω μείνει
ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΓΟΥΝΑΡΗ...!!
Αλλιώς μάλλον εσείς είστε εκτός πραγματικότητας και δεν έχετε προσγειωθεί ακόμα μετά από 8 χρόνια...!!!
Στην πίστα μπαίνεις με ένα παλιό μηχανάκι που κάνει 3-4 χιλιάρικα και το σπας χωρίς να νοιάζεσαι αφού έχεις την τρέλλα,
στο χώμα δε πας με ένα μηχανάκι που δεν κοστίζει πάνω από 2 χιλιάρικα και το κάνεις κομμάτια...!!!
Το νέο Άφρικα είναι ένα ΑΚΡΙΒΟ ΔΩΡΟ που θα το πάρουν αυτοί που έχουν και όχι αυτοί που τους δίνει
η γιαγιά τους χαρτζηλίκι να πιούνε καφέ....!!!
Και για να μη λέμε μόνο θεωρία επειδή ενδιαφέρομαι να αγοράσω παρόμοιο μηχανάκι είδα τις πωλήσεις.
Το δεύτερο εξάμηνο λοιπόν στην Ελλάδα γιατί και εσείς που κοροιδεύετε Έλληνες είστε
πουλήθηκαν ΜΟΝΟΨΗΦΙΕΣ σε αριθμό μηχανές αυτού του είδους εκτός από την bmw η οποία έχει
σταθερούς φαν και βρέθηκαν καμμιά εικοσαριά Έλληνες που ερεθίζονται βλέποντας το σηματάκι και αγόρασαν..!!
ΞΥΠΝΗΣΤΕ θα φώναζα,το μηχανάκι φαίνεται πολύ καλό,αυτό θα το δούμε,απευθύνεται όμως σε περιορισμένο
και ειδικό κοινό που το περιορίζει ακόμα περισσότερο η τιμή του.
Βεβαίως η Χόντα δεν ασχολείται με το μοτοσυκλετιστικό κοινό της Ελλάδας,εμείς όμως είμαστε Έλληνες,
εδώ ζούμε στο 2016 που έρχεται και όχι στην εποχή του Γούναρη,και βάσει αυτής της πραγματικότητας σχολιάζουμε.
Διαφορετικά δεινόσαυρε μου..........προφανώς δεν έχεις καταλάβει ότι τα καφέ είναι γεμάτα ΑΚΟΜΑ από το
κομπόδεμα της γιαγιάς και του παππού.
Αλλά και όλα αυτά να τα παραβλέψουμε και να κρίνουμε το Άφρικα ξερά μόνο για την μοτοσυκλετιστική του
ικανότητα και στυλ, μηχανάκι με 230 ΚΙΛΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΤΙΕΣ ΣΤΟ ΧΩΜΑ..??
Ξεχάσαμε το φορτηγό υποστήριξης που έρχεται από πίσω...!!!
Σαν εκείνο που σε κάνει να νομίζεις ότι θα περάσεις τις Άνδεις με το gs![]()
Προσπαθω να καταλαβω...οταν οι γερμανιδες που ειναι πρωτες σε ανακλησεις και προβληματα και κοστιζουν πανω απο 20 χιλιαρικα κανεις δεν κανει κιχ,κανεις δεν διαμαρτυρεται και πολλοι εκθιαζουν την τεχνολογια του χιτλερ σαν το υψιστο ονειρο που πρεπει να πραγματοποιηθει..
Τα ιδια με την ντουκατι..ενα προβληματικο μουλτι, πανακριβο σε αγορα (πανω απο 22 χιλιαρικα),πανακριβο σε συντηρηση και που ψιλοσπαει μετα απο καποια χρηση κανενας δεν κανει κιχ και ολοι εκθιαζουν το θεο...
Και ερχεται μια τιμια προταση της χοντα με σουπερ ουσιαστικη τεχνολογια (dct), που ξερουμε θα ειναι αυθραυστο, θα κανει τα παντα καλα χωρις καθε βδομαδα να πηγαινεις μαστορα, και γκρινιαζουμε για ολα και για την τιμη η οποια κινειται στο μεσο ορο της νεας τεχνολογιας...
Μαλλον εχουμε πεσει στη φακα του euromarketing και καλο ειναι να αφησουμε τις υπερβολες που μας εχουν φυτεψει στο κεφαλι και να βλεπουμε πιο αντικειμενικα τα πραγματα..
Το νεο αφρικα, μεχρι αποδειξεως του αντιθετου, ηρθε για να μεινει και αυτο ειναι προς συμφερον ολων μας..
μπεεεεε....