Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 19

Θέμα: Cagiva Canyon 500 δισκοι συμπλεκτη

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/11/2012
    Μηνύματα
    18

    Cagiva Canyon 500 δισκοι συμπλεκτη

    Αναζητώ σετ δισκων συμπλέκτη για Cagiva Canyon 500 σε ελληνικο κατάστημα. Είχε κανείς μήπως το μηχανάκι αυτό και γνωρίζει πού να ψάξω;
    Όπου ρώτησα προς το παρόν λαμβάνω αρνητικές απαντήσεις.
    Ευχαριστώ!

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.414
    Η αντιπροσωπεια δεν εχει?
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ikarosk
    Εγγραφή
    22/08/2007
    Μηνύματα
    736
    Καλησπέρα...να ψάξεις για δίσκους από Africa.....είναι ίδιοι...!!!

  4. #4
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ikarosk Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα...να ψάξεις για δίσκους από Africa.....είναι ίδιοι...!!!
    Καλη πληροφορια....

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GFawkes Προβολή μηνύματος
    Καλη πληροφορια....
    Αργει αλλα ...

  6. #6
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ikarosk Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα...να ψάξεις για δίσκους από Africa.....είναι ίδιοι...!!!

    Γεια σου ρε μάστορα!!
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ikarosk
    Εγγραφή
    22/08/2007
    Μηνύματα
    736
    Ξέχασα να συμπληρώσω ότι στο δικό μου έχω κάνει αλλαγή δύο φορές κι έχω χρησιμοποιήσει newfren για africa με κωδικό F 1625.
    Είναι λίγο παχύτεροι και απαιτείται ένας λιγότερος, όπως και μία λιγότερη μεταλλική πλάκα....

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ikarosk
    Εγγραφή
    22/08/2007
    Μηνύματα
    736
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaska Προβολή μηνύματος
    Γεια σου ρε μάστορα!!
    Γεια σου και 'σένα Παίδαρε.....

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/11/2012
    Μηνύματα
    18
    Ευχαριστώ πολύ!!!
    Θα δοκιμασω και θα ενημερώσω!
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ikarosk Προβολή μηνύματος
    Ξέχασα να συμπληρώσω ότι στο δικό μου έχω κάνει αλλαγή δύο φορές κι έχω χρησιμοποιήσει newfren για africa με κωδικό F 1625.
    Είναι λίγο παχύτεροι και απαιτείται ένας λιγότερος, όπως και μία λιγότερη μεταλλική πλάκα....

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/11/2012
    Μηνύματα
    18
    Φίλε ikarosk σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Ακριβώς όπως μου τα πες ταιριάξανε!
    Εγώ και η Cagiva μου σε ευχαριστούμε!
    Και πάλι στους δρόμους

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	cag.jpg 
Προβολές:	104 
Μέγεθος:	59,0 KB 
ID:	348999

  11. #11
    κούκλα

    αντιπροσωπεία δεν υπάρχει?απο που πέρνεις αναλώσιμα?
    φήμες λέγαν για ευπάθεια σε κομπλερ και μιζα ,τι ισχύει?
    γραψε μας αν θέλεις ενα review για την μοτο αυτή

  12. #12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motochristos Προβολή μηνύματος
    Φίλε ikarosk σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Ακριβώς όπως μου τα πες ταιριάξανε!
    Εγώ και η Cagiva μου σε ευχαριστούμε!
    Και πάλι στους δρόμους

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	cag.jpg 
Προβολές:	104 
Μέγεθος:	59,0 KB 
ID:	348999
    Να γιατι moto.gr

    Καλες βολτες φιλε


  13. #13
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/11/2012
    Μηνύματα
    18
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από hlektronio Προβολή μηνύματος
    κούκλα

    αντιπροσωπεία δεν υπάρχει?απο που πέρνεις αναλώσιμα?
    φήμες λέγαν για ευπάθεια σε κομπλερ και μιζα ,τι ισχύει?
    γραψε μας αν θέλεις ενα review για την μοτο αυτή
    Η παραγωγή των Cagiva εχει σταματησει και η εταιρεια απορροφηθηκε από την MV Agusta.
    Η δικιά μου αγοράστηκε καινουρια το 2006 από την hellinmoto. (Δε θα ξανάπαιρνα ποτε τιποτα απο εκεί, πανάκριβα τα υποχρεωτικά εντός εγγύησης σερβις κι απο όταν έκλεισε η cagiva καμία τεχνικη υποστήριξη). Φίλτρο λαδιού βρισκω, φίλτρο αέρος βάζω από cinquecento,μπουζι βρίσκω.
    Για 40.000 χιλιόμετρα κινήθηκε χωρίς πρόβλημα. Ακολούθως λόγω ηλεκτρολογικού θέματος(λιωμενα καλωδια ανορθωτη) καθως και στροφης του κατοχου της στους 4 τροχους παροπλίστηκε για 2 χρόνια σε εξωτερικο χωρο με μόνη προστασία εναν μουσαμά.
    Μετά από αρκετή προσωπική εργασία συμμαζεύτηκε κι άρχισα να την κυκλοφορώ καθημερινά περήφανος. Η χαρά κρατούσε κανά δίμηνο(καθε τόσο πήγαινα στον ηλεκτρολόγο)
    Σε 15 μήνες αλλάχτηκαν κόμπλερ μίζας(400), μιζα(150), πηνια(150), ηλεκτρονικη(200), ανορθωτης(150), κεντρικος διακοπτης.... δηλαδή ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ
    Λόγω πείσματος τα πληρωσα ολα, πλήρωσα κι απο πάνω( σέλα, βολτομετρα, πριζες, μπιχλιμπίδια) καναμε μαζι τα πρωτα 30.000 δίτροχα χιλιόμετρά μου, την πήγα διακοπές σε νήσιά, σε δασικούς δρόμους, εκδρομές, την αγάπησα κι ας με πόνεσε...χαχαχα(Πάντως αν ξανακυκλοφορήσει ποτέ καινούριο on/off Cagiva, θα είμαι από τα πρώτα θύματα-αγοραστές!!!!χαχαχαχα)
    Πλέον αναπαύεται σε ενα ζεστό γκαραζ και την κυκλοφορώ ανα δεκαπενθήμερο σε κοντινές βόλτες.(Καθημερινα μετακινούμαι με XT660R)
    Αξιολογώντας την οδηγική συμπεριφορά της ως αρχάριος οδηγός την βρήκα ελαφριά,με άνετη όρθια θέση οδηγησης, με ικανοποιητική δύναμη(περίπου 30 ίπππους), ευκολοδήγητη στην πόλη ανάμεσα στα αυτοκίνητα, με ικανοποιητικά φρένα. Στην εθνική με τον ανεμοθώρακα που έχει ταξιδευω στα 110-120 πιο άνετα από το XT μου που βαστιέμαι από το τιμόνι μην φυγω.
    Για το κόμπλερ έχει ακουστεί σε πολλά Canyon ως πρόβλημα(τα περισσότερα που βρίσκω σε μάντρες ή χαλασμένα στο car.gr είναι λόγω αυτού του προβλήματος)
    Σε ένα φόρουμ γερμανικο είχα διαβάσει πως ταιριάζει και κόμπλερ από KTM LC4 προσφέροντας μόνιμη λύση.
    Για τα λοιπά ηλεκτρολογικά του υποθέτω πως ρόλο έπαιξε και η δίχρονη ακινησία σε εξωτερικό χώρο.
    Με ένα χιλιάρικο μπορείς να αγοράσεις ένα σε καλή κατάσταση. Για χαλαρές βόλτες κι εκδρομές είναι καλό.
    Κι είναι και κουκλί!!!

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motochristos Προβολή μηνύματος
    Η παραγωγή των Cagiva εχει σταματησει και η εταιρεια απορροφηθηκε από την MV Agusta.
    Η δικιά μου αγοράστηκε καινουρια το 2006 από την hellinmoto. (Δε θα ξανάπαιρνα ποτε τιποτα απο εκεί, πανάκριβα τα υποχρεωτικά εντός εγγύησης σερβις κι απο όταν έκλεισε η cagiva καμία τεχνικη υποστήριξη). Φίλτρο λαδιού βρισκω, φίλτρο αέρος βάζω από cinquecento,μπουζι βρίσκω.
    Για 40.000 χιλιόμετρα κινήθηκε χωρίς πρόβλημα. Ακολούθως λόγω ηλεκτρολογικού θέματος(λιωμενα καλωδια ανορθωτη) καθως και στροφης του κατοχου της στους 4 τροχους παροπλίστηκε για 2 χρόνια σε εξωτερικο χωρο με μόνη προστασία εναν μουσαμά.
    Μετά από αρκετή προσωπική εργασία συμμαζεύτηκε κι άρχισα να την κυκλοφορώ καθημερινά περήφανος. Η χαρά κρατούσε κανά δίμηνο(καθε τόσο πήγαινα στον ηλεκτρολόγο)
    Σε 15 μήνες αλλάχτηκαν κόμπλερ μίζας(400), μιζα(150), πηνια(150), ηλεκτρονικη(200), ανορθωτης(150), κεντρικος διακοπτης.... δηλαδή ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ
    Λόγω πείσματος τα πληρωσα ολα, πλήρωσα κι απο πάνω( σέλα, βολτομετρα, πριζες, μπιχλιμπίδια) καναμε μαζι τα πρωτα 30.000 δίτροχα χιλιόμετρά μου, την πήγα διακοπές σε νήσιά, σε δασικούς δρόμους, εκδρομές, την αγάπησα κι ας με πόνεσε...χαχαχα(Πάντως αν ξανακυκλοφορήσει ποτέ καινούριο on/off Cagiva, θα είμαι από τα πρώτα θύματα-αγοραστές!!!!χαχαχαχα)
    Πλέον αναπαύεται σε ενα ζεστό γκαραζ και την κυκλοφορώ ανα δεκαπενθήμερο σε κοντινές βόλτες.(Καθημερινα μετακινούμαι με XT660R)
    Αξιολογώντας την οδηγική συμπεριφορά της ως αρχάριος οδηγός την βρήκα ελαφριά,με άνετη όρθια θέση οδηγησης, με ικανοποιητική δύναμη(περίπου 30 ίπππους), ευκολοδήγητη στην πόλη ανάμεσα στα αυτοκίνητα, με ικανοποιητικά φρένα. Στην εθνική με τον ανεμοθώρακα που έχει ταξιδευω στα 110-120 πιο άνετα από το XT μου που βαστιέμαι από το τιμόνι μην φυγω.
    Για το κόμπλερ έχει ακουστεί σε πολλά Canyon ως πρόβλημα(τα περισσότερα που βρίσκω σε μάντρες ή χαλασμένα στο car.gr είναι λόγω αυτού του προβλήματος)
    Σε ένα φόρουμ γερμανικο είχα διαβάσει πως ταιριάζει και κόμπλερ από KTM LC4 προσφέροντας μόνιμη λύση.
    Για τα λοιπά ηλεκτρολογικά του υποθέτω πως ρόλο έπαιξε και η δίχρονη ακινησία σε εξωτερικό χώρο.
    Με ένα χιλιάρικο μπορείς να αγοράσεις ένα σε καλή κατάσταση. Για χαλαρές βόλτες κι εκδρομές είναι καλό.
    Κι είναι και κουκλί!!!
    κατ αρχήν η Κατζίβα έκλεισε????
    Δεν νομίζω ρε φίλε !!!!

    Κατ τ άλλα τι να πω όπως λένε οι Ιταλοί....
    contento tu contenti tutti
    ανανήψαντας

  15. #15
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.072
    Ωραιο ριβιου! Καλοταξιδοι

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΜΙΖΑ Cagiva Canyon 500 ΠΟΥ????
    από SUZUKAKIAΣ στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 28/08/2018, 08:46
  2. Cagiva Canyon 500
    από argpap στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 18/12/2017, 20:47
  3. Cagiva Canyon 500
    από motochristos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 14/09/2014, 18:25
  4. Φανάρι για Cagiva Canyon 500
    από atelis στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/10/2008, 19:27

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF