Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 70

Θέμα: sv1000 vs all...

  1. #1

    sv1000 vs all...

    Σκέφτομαι να προσθέσω ένα ακόμα μηχανάκι στο γκαράζ μου προς την άνοιξη, με ενδεχόμενο να φάω πολύ παντόφλα. Θα πέσει το απαραίτητο ψήσιμο βέβαια μέσα στο χειμώνα...

    Σκέφτομαι σοβαρά λοιπόν το sv1000 το οποίο πραγματικά έχει αντικειμενικά κάποιες αρετές, όμως αφού μιλάμε για μεταχειρισμένο των 2500-3500 ευρώ, παίζει σύγκριση με κάποια ακόμα:

    tuono, tlr1000, gsxr1000 k4-k5.

    Ο σκοπός για τον οποίο προορίζεται είναι για πίστα και για βόλτες. Δεν με ενδιαφέρει λοιπόν η κατανάλωση και η άνεση ιδιαίτερα αλλά ούτε και τα απόλυτα ρεκόρ πίστας, αλλά πιο πολύ η συμπεριφορά του κινητήρα, το στήσιμο, και η απόλαυση στην πίστα και στις βόλτες.

    Σκεφτόμουν λοιπόν ότι αν μέσα στον προϋπολογισμό χωρέσει ένα καλοστημένο sv1000 ή ένα μαμά sv και προσθέσω εγώ τα απαραίτητα εξτραδάκια, νομίζω ότι μου αρκούν τα 110 αλογάκια του όπως τα βγάζει στην άσφαλτο για να κάνω αυτό που θέλω. Όμως επειδή ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, το tuono έχει σαφώς ένα πιο έτοιμο και καλύτερο στήσιμο και λίιιγη δύναμη περισσότερη. Δεν το έχω καβαλήσει βέβαια. Το gsxr είναι σαφώς το καταλληλότερο για πίστα αλλά δεν ξέρω σε τι κατάσταση θα βρεθεί κάτι στα λεφτά που δίνω, και σαφώς τι μαζέματα μπορεί να θέλει. Τέλος σκέφτομαι ότι ίσως περισσεύει για τα μέγαρα που είναι δίπλα μας, και συνεπώς θα πηγαίνει μόνο 4-5 φορές το χρόνο Σέρρες... Ενδεχομένως να μην είναι και το ίδιο απολαυστικό σε βόλτα με στροφιλίκια, φουρκέτες κλπ.... το tlr είναι κάτι που είχα καβαλήσει αρκετά πιο μικρός και μου είχε κάνει φοβερή εντύπωση παρ' όλο που τότε είχα R1. Θα το σκεφτόμουν επίσης σοβαρά. Θα έγραφα και για vtr sp2 αλλά δεν παίζουν γενικά στις αγγελίες, ούτε στα λεφτά που κοιτάω....


    Ακούω με ενδιαφέρον γνώμες....

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    Παντως αν παρεις μαμα,να ξερεις οτι αναρτησεις-φρενα θελουν πεταμα και αλλαγη.
    Αρκετα τραχια λειτουργια κινητηρα.και εγω v2 εχω αλλα στο sv με πονεσαν τα χερια,παρκινσον επαθα.
    Κατα τα αλλα απο δυναμη καλο ειναι,μια 270αρα κοντερισια τη βγαζει.
    Εγω θα προτιμουσα τουονο.Πιστευω οτι μιλας για πρωτης γενιας ετσι?

  3. #3
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dant3 Προβολή μηνύματος
    Πιστευω οτι μιλας για πρωτης γενιας ετσι?
    ότι βρεθεί σε καλύτερη τιμή, την περίοδο που θα ψάχνω...

  4. #4
    Βγαζαν κατι θεματακια αυτα αλλα λογικα θα τα εχει φτιαξει ο προηγουμενος
    πουτσ@@@@@@@@@

  5. #5
    Καταρχήν 4-5 φορές το χρόνο Σέρρες δικαιολογούν απόλυτα την αγορά ss. Οπότε αφού βάζεις και το Tuono εγώ θα έλεγα RSV Mille . Αν μπορείς να βρεις Κ5-Κ6 1000 σε "καλή" κατάσταση το μόνο που θα χρειαστείς είναι φρένα κι ένα service στις μαμά αναρτήσεις που είναι πολύ καλύτερες απ'ότι πιστεύεται (ίσως κι ελατήρια ανάλογα του βάρους σου)...μπορεί και να είμαι biased αλλά παίρνεις ΠΟΛΥ μηχανάκι για τα λεφτά που δίνεις.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    Σκέφτομαι να προσθέσω ένα ακόμα μηχανάκι στο γκαράζ μου προς την άνοιξη, με ενδεχόμενο να φάω πολύ παντόφλα. Θα πέσει το απαραίτητο ψήσιμο βέβαια μέσα στο χειμώνα...
    ...........
    Ξεκινα με την παρακατω φωτο,καμμια,μα καμμια γυναικα δεν μπορει να αντισταθει στο κοκκινο χρωμα.Μολις παρεις εγκριση,το παιζεις ΣΥΡΙΖΑΣ και κανεις οτι γουσταρεις.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	nigel_suzuki_sv1000s_1.jpg 
Προβολές:	353 
Μέγεθος:	63,9 KB 
ID:	349087

    Κατα τα τ αλλα κινητηρας απο το στρωμα.Με καναδυο που μιλησα,δεν τα σπαει,αλλα δεν το αλλαζουνε με τιποτε.Προβληματα δεν τους εβγαλε.Το εχω ξαναπει και το ξαναλεω:πολυ αδικημενη μηχανη.

  7. #7
    Επίσης δε θα απέκλεια κανένα 600 από το 2006 και μετά ή 750 που είναι δυσεύρετα και φυσικά 675. Όποιο βρεθεί στην καλύτερη αναλογία τιμής/κατάστασης.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  8. #8
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Τουνο θα επαιρνα

    Πιο fun bike...

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sv1000s
    Εγγραφή
    16/02/2014
    Μηνύματα
    374
    παρτο καλο ειναι!οταν και αν θες ελα να κανεις μια βολτα το δικο μου για να μην μηλαμε στον αερα!

    απο αναρτησεις μονο θα κανεις κατι αν θες για πιστα.θελουν αλλαγη αν πας για χρονους και τα σχετικα!

    οτι αλλο θες ρωτας φιλε αν ξερω να σου πω!

  10. #10
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Giorgio_Rp Προβολή μηνύματος
    Επίσης δε θα απέκλεια κανένα 600 από το 2006 και μετά ή 750 που είναι δυσεύρετα και φυσικά 675. Όποιο βρεθεί στην καλύτερη αναλογία τιμής/κατάστασης.
    Αν δεν αποκλείσει τα 600/650
    Sv650 που το είχα
    Και + πολλά για το 1000

  11. #11
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  12. #12
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Giorgio_Rp Προβολή μηνύματος
    πάντως αυτά που λένε για bad electrics είναι μύθος
    απο ασχετίλα ιδιοκτητών υποφέρει το απρίλια
    και η ζωή συνεχίζεται...

  13. #13
    make love not work Το avatar του/της L.omerta
    Εγγραφή
    18/04/2005
    Μηνύματα
    143
    Φίλε μου πριν ένα χρονο σχεδόν ήμουν στην ίδια αναζήτηση αν και έτεινα πιο πολύ στο τουόνο! Ευτυχώς και βρήκα ένα προσεγμένο και το πήρα! Η καλύτερη αγορά που έχω κάνει ποτέ. Το χρησιμοποιώ και σαν καθημερίνο μέσο! Ρουφάει αρκετά αν και αυτό το ξέρεις ήδη. Το μόνο αρνητικό που έχω δει (αν το δεις για αρνητικό...) είναι η θέση του συνεπιβάτη, παραείναι ψηλά. Πολύ φαν bike όπως είπε και κάποιος πιο πάνω!!
    go big or go home!!!

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από free rider Προβολή μηνύματος
    πάντως αυτά που λένε για bad electrics είναι μύθος
    απο ασχετίλα ιδιοκτητών υποφέρει το απρίλια
    βασικά έχει βάση ο μύθος,γενικά για τα aprilia. 2010 RSV4 άλλαξε όργανα στην εγγύηση ,2011 Tuono V4 τράβηξε έξτρα γραμμή γείωσης από μπαταρία για να παίρνει μπρος.γενικά τέτοια προβληματάκια συντηρούν και δικαιολογούν τον "μύθο"
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Giorgio_Rp Προβολή μηνύματος
    βασικά έχει βάση ο μύθος,γενικά για τα aprilia. 2010 RSV4 άλλαξε όργανα στην εγγύηση ,2011 Tuono V4 τράβηξε έξτρα γραμμή γείωσης από μπαταρία για να παίρνει μπρος.γενικά τέτοια προβληματάκια συντηρούν και δικαιολογούν τον "μύθο"


    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. reinmeister vs all (regarding rc51)
    από reinmeister στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 385
    Τελευταίο μήνυμα: 28/04/2012, 16:32
  2. Rossi Vs all... εν ενεργεία και μη
    από red_monster στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2008, 02:11
  3. DUKE III vs ALL
    από devil's animal στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 219
    Τελευταίο μήνυμα: 27/03/2008, 23:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF