Τελευταία τροποποίηση από SHOOTER045; 02/01/2016 στις 10:48.
μαλλον κανείς δεν είδε οτι στριβει ο τυπος το γκαζι και απλά δε γίνεται τιποτα....
ούτε οτι σε κάθε στροφή κατεβάζει με το χέρι ταχύτητες καθώς μάλλον δεν τον βολεύει το dct.....
πουτσ@@@@@@@@@
ΦΙΛΕ ΜΗ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΥΤΑ............
Ό τύπος όπως είπες έχει το μηχανάκι με το αυτόματο κιβώτιο αλλά αλλάζει ταχύτητες
με το χέρι επειδή έχει την επιλογή στο ΣΕΙΡΙΑΚΟ,μην μπερδεύεσαι,οδήγησα το crossturer
και έχει επιλογή και εντελώς αυτόματο αλλά και σειριακό,
όπου αλλάζεις εσύ ταχύτητες με το δάχτυλο χωρίς φυσικά να υπάρχει συμπλέκτης,απλά κλείνεις
το γκάζι γιαυτό είδες και το χούφτωμα στο γκάζι στην αλλαγή της ταχύτητας....!!!
Τώρα τι τον βολεύει..?? Είναι άλλη ιστορία,δε βγαίνουν τέτοια συμπεράσματα από αυτό το βιντεάκι .
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΠΕΣ ΜΟΥ............
Όταν αλλάζεις ταχύτητες στο παπάκι κλείνεις ή όχι το γκάζι..??
Όταν αλλάζεις ταχύτητες σε οποιοδήποτε σειριακό κιβώτιο χειροκίνητα κλείνεις
το γκάζι στην αλλαγή..??
Αλλιώς γαμάς το αυτοκίνητο ή το μηχανάκι,θα ακούς ένα μουγκρητό σε κάθε
αλλαγή μέχρι να εμπλακεί το κιβώτιο και θα γαμάς το κιβώτιο...!!!
απαντα ο Giabate στην παρατηρηση σου
Πρωτες εντυπωσεις ιδιωτων στην Ιταλια
http://www.myktm.it/viewtopic.php?f=7&t=38006#wrap
giabate
4) parto e do subito una acceleratina in terza per iniziare a sentire il motore... delusione, non va, cioè non é che non va, ma la schiena dell'lc8 é tutta un'altra storia, quando spalanchi non ce n'é per nessuno. Sulla AT quando spalanchi ai medi sei fermo lì, progredisce con molta fluidità quasi da motore elettrico ma per avere un po di birra bisogna aspettare che il motore salga abbastanza.Poi però agli alti si fa perdonare, spinge molto bene fino al limitatore in totale assenza di vibrazioni o cali di potenza.
4)ξεκιναω και ριχνω μια τριτη για να αισθανθω τον κινητηρα.Στιβω το γκαζι και...απογοητευση,δεν παει...Δλδ δεν ειναι ακριβως οτι δεν παει ο κινητηρας της μηχανης ,αλλα σε σχεση με τον LC8, που οταν στιβεις το γκαζι ειναι μια εντελως μια αλλη ιστορια Εδω οταν στριβεις το γκριπ και εισαι στις μεσαιες στροφες ,παραμενεις εκει σταματημενος με το μοτερ να ανοιγει προοδευτικα,σαν ηλεκτρικο,αλλα με αυτην την αποκριση για να ''φτιαχτεις '' πρεπει να περιμενεις τις στροφες να ανεβουν αρκετα.Μετα ομως στις ψηλες στροφες το μηχανακι σε αποζημιωνει,ανεβαζοντας μεχρι τον κοφτη,χωρις κραδασμους και χωρις τρυπες στην αποδοση
http://www.myktm.it/viewtopic.php?f=7&t=38006#wrap
κουκουρουκουκου
Δεν χρειάζεται να κλεισεις το γκαζι, δείτε το όλο. Το κάνει μόνο του το μηχανάκι.
https://youtu.be/GG04K9tsANs
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Africa twin XRV Adventure Sports
65°58′21″N 168°47′30″W / 65.9725, -168.7917