Σελίδα 87 από 139 ΠρώτοΠρώτο ... 3777828384858687888990919297137 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1.291 έως 1.305 από 2083

Θέμα: AFRICA!

  1. #1291
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Στεγνωσε;; Να πατησω..;;



    Συμφωνω απολυτα με τον προλαλησαντα Ντιμι. Αν δεν υπαρξουν αντικειμενικες (κατα το μετρο του δυνατου) γνωμες κατοχων, δεν μπορει να προκυψει καποιο ολοκληρωμενο βασιμο συμπερασμα.
    Τους δημοσιογραφους του ειδικου τυπου (και οχι μονο φυσικα) δεν μπορω να τους εμπιστευτω ουσιαστικα. Μπορουν να μου δωσουν βεβαια μια γενικη εικονα ως προς τη μοτο αλλα κατα γενικη αποδοχη οτι τους πληρωνουν αυτα γραφουν..


    Μike μαλλον εννοει για on-off που πανε οντως χωμα και εχουν ενα σαφη 50-50 προσανατολισμο. Και σε αυτα μονο το F800 υπαρχει σε δικυλινδρο κοντα στα 1000cc.
    Τα υπολοιπα ή ειναι μονοκυλινδρα ή ειναι μαστοδοντα.
    MADE IN JAPAN 日本製

  2. #1292
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    γιατι ποιο αλλο υπαρχει?
    950 - 990, 800GS , T800XC

  3. #1293
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    950 - 990, 800GS , T800XC
    το 950-990 δεν υπαρχουν πλεον καινουρια, το 800gs ειναι μια κατηγορια κατω σε κινητηρα, 3 κατηγοριες κατω σε περιφεριακα και 15 κατω σε ποιοτητα, για το tiger δε ξερω αλλα και αυτο, 800αρι οποτε κατω και αυτο

  4. #1294
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    το 950-990 δεν υπαρχουν πλεον καινουρια, το 800gs ειναι μια κατηγορια κατω σε κινητηρα, 3 κατηγοριες κατω σε περιφεριακα και 15 κατω σε ποιοτητα, για το tiger δε ξερω αλλα και αυτο, 800αρι οποτε κατω και αυτο
    Η κατηγορία δηλαδή ορίζεται από τα 1000 κυβικά του και όχι από τις δυνατότητες και τα χαρακτηριστικά του; Το 950-990 είναι 50/50 όπως και το GS. Οπότε και το Africa κατατάσσεται στη κατηγορία 50/50. Τα κυβικά το μόνο που μας λένε είναι το πόσα τέλη θα πληρώνουμε.

    Εξάλλου σε τόσα κιλά κινητήρα τα 1000 κυβικά μοιάζουν λίγα. Αλλά για τη Honda αυτό είναι αξιοπιστία.

  5. #1295
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Καλώς ή κακώς, η κατηγορία είναι πλέον 800-1200 και το αφρικα είναι right in the middle.
    Επίσης τα 950/990 δεν υπαρχουν πια, τα πάτησε το τρένο.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #1296
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    το 950-990 δεν υπαρχουν πλεον καινουρια,
    Πουλιόντουσαν καινούργια μέχρι το 2012 ,και πουλιόνται πολλά μεταχείρω σε άψογη κατάσταση ,με τα μισά λ7 του επερχόμενου αστέρα ...
    ...μάντεψε τι μπορεί να κάνει κάποιος τα άλλα μισά λ7 που θα του μείνουν

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    το 800gs ειναι μια κατηγορια κατω σε κινητηρα,
    85 ονομαστικά άλογα απο 800cc -vs- 95 ονομαστικά άλογα απο 1000cc
    ...αναρωτιέμαι για τα κριτήριά του "κάτω"...;

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    3 κατηγοριες κατω σε περιφεριακα και 15 κατω σε ποιοτητα,
    Αυτό μένει να αποδειχτεί νομίζω...
    ...ή μήπως για τα Χόνδα θεωρείται αυτονόητο-αξίωμα-θέσφατο και δεν το ξεύρω...;

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    για το tiger δε ξερω αλλα και αυτο, 800αρι οποτε κατω και αυτο
    Δεν ξέρεις ,αλλά "κάτω" και τούτο.
    Αν ήξερες λοιπόν ,ότι έχει έναν αποδεδειγμένα αξιόπιστο και υπέροχης απόδοσης κινητήρα ,με 95 άλογα απο τα 800 κυβικούλια του ,με δυνατότητες εναλλαγής χαρτών μ 'ενα κουμπάκι ,με TC ,ABS κτλ ,με ποιοτικότατες κ πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις SHOWA (και τις ανώτερες πλήρως ρυθμιζόμενες WP στα τελευταία μοντέλα) κι άλλα πολλά που βαρίέμαι να γράφω...
    ....θα συνέχιζες να έχεις την άποψη οτι θα'ναι απο "κάτω"...;

    Μπορεί και να'ναι στην πράξη ,ΟΚ ,αλλά κι αυτό θα πρέπει να αποδειχτεί πρώτα ...νομίζω.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  7. #1297
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Το tiger 800 έχει 94 ονομαστικά αλογα και από 2015+ Wp αναρτήσεις.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #1298
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Το tiger 800 έχει 94 ονομαστικά αλογα και από 2015+ Wp αναρτήσεις.
    Οκ Doc....του δωσα 1 αλόγατο bonus....για τις WP το ανέφερα (βλ.στα τελευταία μοντέλα) ,απλά ανέφερα κ τις SHOWA που φορούσαν τα αμέσως προηγούμενα.


    ΥΓ: Καλή Χρονιά ,φίλε Άγη.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  9. #1299
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el-Gatto Προβολή μηνύματος
    Πουλιόντουσαν καινούργια μέχρι το 2012 ,και πουλιόνται πολλά μεταχείρω σε άψογη κατάσταση ,με τα μισά λ7 του επερχόμενου αστέρα ...
    ...μάντεψε τι μπορεί να κάνει κάποιος τα άλλα μισά λ7 που θα του μείνουν
    αυτο δεν ειναι λογικη, μιλαμε τωρα για καινουρια...με την ιδια λογικη παιρνεις ενα lc4 adv και με τα ρεστα πας ταξιδια...και με τα ρεστα απο τα ρεστα παιρνεις και αμαξακι μιλαμε για τι πουλιεται αυτη τη στιγμη καινουριο

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el-Gatto Προβολή μηνύματος
    85 ονομαστικά άλογα απο 800cc -vs- 95 ονομαστικά άλογα απο 1000cc
    ...αναρωτιέμαι για τα κριτήριά του "κάτω"...;
    το ενα ειναι ενα υπερκυβισμενο 750, το αλλο ειναι 1000αρι...οι κατηγοριες τοσα χρονια ετσι ηταν 600,750,1000,1200
    και περα απο τα αλογα, η διαφορα των κυβικων ειναι στη ροπη...και το μοτερ του 800 ειναι αρκετα ''κουφιο'' απο το εργοστασιο

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el-Gatto Προβολή μηνύματος
    Αυτό μένει να αποδειχτεί νομίζω...
    ...ή μήπως για τα Χόνδα θεωρείται αυτονόητο-αξίωμα-θέσφατο και δεν το ξεύρω...;
    δεν ειναι αξιωμα, απλα η χοντα γενικα χρησιμοποιει ποιοτικα πραγματα απο ποιοτητα κατασκευης...το συγκεκριμενο δε, ειναι εξοπλισμενο με ρυθμιζομενες αναρτηεις και τετραπιστονα φρενα...τωρα για τα περιφεριακα του μπεμβε και την ποιοτητα δε θα πω τιποτα γιατι θα με πειτε κακο

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el-Gatto Προβολή μηνύματος
    Δεν ξέρεις ,αλλά "κάτω" και τούτο.
    κατω ειναι λογω κινητηρα...ειπαμε 750 1000

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el-Gatto Προβολή μηνύματος
    Αν ήξερες λοιπόν ,ότι έχει έναν αποδεδειγμένα αξιόπιστο και υπέροχης απόδοσης κινητήρα ,με 95 άλογα απο τα 800 κυβικούλια του ,με δυνατότητες εναλλαγής χαρτών μ 'ενα κουμπάκι ,με TC ,ABS κτλ ,με ποιοτικότατες κ πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις SHOWA (και τις ανώτερες πλήρως ρυθμιζόμενες WP στα τελευταία μοντέλα) κι άλλα πολλά που βαρίέμαι να γράφω...
    ....θα συνέχιζες να έχεις την άποψη οτι θα'ναι απο "κάτω"...;
    ειπα για το triumph δεν εκφερω γνωμη γιατι δεν εχω καμια επαφη με το μηχανακι...η κατηγορια κατω ξαναλεω, δεν υποτιμηση...ειναι καθαρα λογω κυβικων...αληθεια ρυθμιζομενες wp εχει το 800 φετος?

  10. #1300
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Αγνωστε φίλε p@nos ,δεν σε μαλλώνω ,άποψη εκφράζω ,φιλοσοφικά κ φιλικά.

    Επειδή η Χονδα παίζει στα 1000 ,ενώ όλοι οι υπόλοιποι πλέον παίζουν 800 ή 1200 ,αυτό δεν σημαίνει οτι απαγορεύεται να συγκριθεί με κάποιον άλλου κυβισμού μοτοσυκλέτα.
    Αν είναι έτσι ,να την βαφτίσουμε μοναδική ,να μην την συγκρίνουμε με καμία άλλη ,και να πάρουμε όλοι αυτήν.

    Προσωπικά ,άνετα την προ-παράγγελνα αύριο (αν είχα την οικονομική δυνατότητα) επειδή πιστεύω οτι θα είναι μιά πολύ καλή μοτοσυκλέτα (γι'αυτό που φτιάχτηκε να είναι) και επειδή μου αρέσει πολύ σχεδιαστικά (να'ν καλά οι Ιταλοί σχεδιαστές).

    Η σύγκριση όμως ,είναι όχι απλά θεμιτή ,αλλά απαραίτητη ,για την διεξαγωγή συμπερασμάτων.

    Μια κατηγορία ,δεν καθορίζεται μόνον απο τον κυβισμό.

    Καθορίζεται επίσης απο το βάρος ,την ιπποδύναμη ,τα επιμέρους τεχνικά χαρακτηριστικά ,και ΚΥΡΙΩΣ ,απο την φιλοσοφία σχεδιασμού και την πρόθεση χρήσης.

    Και σε όλες αυτές τις παραμέτρους ,το νέο Αφρικα είναι πολύ κοντά στα (εδώ και χρόνια παραγόμενα) Ευρωπαϊκά 800άρια.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  11. #1301
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el-Gatto Προβολή μηνύματος
    Οκ Doc....του δωσα 1 αλόγατο bonus....για τις WP το ανέφερα (βλ.στα τελευταία μοντέλα) ,απλά ανέφερα κ τις SHOWA που φορούσαν τα αμέσως προηγούμενα.


    ΥΓ: Καλή Χρονιά ,φίλε Άγη.
    Εχεις δίκιο ρε Κώστα, εγώ μπέρδεψα τα ονομαστικά με τα πραγματικά στο ποστ σου.
    Καλή χρονιά και σε σένα!
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #1302
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Η Χόνδα ,έχοντας καλύψει με τις προτάσεις της τους πολλούς (CB500X-NC700/750-1200Crosstourer) ,
    απλά αποφάσισε να πάρει κομμάτι ΚΑΙ απο την πίττα που δεν "έτρωγε" ως τώρα.(ΚΤΜadv-f800-xcx800-κτλ)

    Η διαφορά είναι ότι ,επειδή στο τεπόζιτο γράφει Χόνδα ,θα την πάρουν πολλοί περισσότεροι απο αυτούς που ψώνισαν τα "ειδικού κοινού" Ευρωπαϊκά ,αφού υπήρχαν κ πολλοί που δεν ψώνισαν μοτό αυτής της κατηγορίας (αν και θα το ήθελαν) ,επειδή απλά έχουν εμμονική φοβία με την Ευρωπαϊκή αξιοπιστία...

    θα την πάρουν επίσης ακόμα περισσότεροι ,άσχετοι με το σπόρ ,απλά επειδή είναι όμορφη ,καινούργια ,και Χόνδα.

    Θα πουλήσει τρελλά μάγκες ,μην αμφιβάλετε.
    Και θα αναθερμάνει κ την κατηγορία.(θυμηθήτε το)

    Κίνηση ΜΑΤ της Χόνδα ,προμελετημένη απο όλες τις απόψεις (όπως πάντα κάνει μια Χόνδα) και μπράβο τους.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  13. #1303
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Αλλού βλέπω το περίεργο.
    Τι πωλήσεις είχαν τα 950-990 το χρόνο? Ελάχιστες για το μέγεθος της honda κλπ.
    Το γεγονός ότι την κατηγορία την εγκατέλειψε ΚΑΙ η ΚΤΜ σημαίνει ότι ουσιαστικά είναι ελάχιστη έως ανύπαρκτη ακόμα και για μια μικρή ειδική εταιρεία.
    Απορώ και πραγματικά περιμένω να δώ σε ποιούς και με ποιό τρόπο θα πουλήσει η honda αυτό το μηχανάκι.

    κοινο που να το θελει υπαρχει, αυτο φαινεται και απο τη μεσσαια κατηγορια των 800 που πλεον ολοι στοχευουν...το κατεμ απλα δε πουλησε λογω εταιριας...ολοι το χαλβαδιαζαν αλλα επρεπε να εισαι και λιγο τολμηρος για να παρεις κατεμ...το μηχανακι θα πουλησει σα ζεστο ψωμι και δεν υπαρχει αμφιβολια, μεχρι και στην ελλαδα θα το βλεπουμε παντου...

    ΥΓ:ελαφρως ασχετο αλλα μιας και μιλαμε για την ψοφια ελληνικη αγορα, αυτα τα καινουρια 700αρια της χοντα ποσο πολυ εχουν πουλησει?τα βλεπω παντου ελλαδα και μου εχει κανει εντυπωση...


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el-Gatto Προβολή μηνύματος
    Η Χόνδα ,έχοντας καλύψει με τις προτάσεις της τους πολλούς (CB500X-NC700/750-1200Crosstourer) ,
    απλά αποφάσισε να πάρει κομμάτι ΚΑΙ απο την πίττα που δεν "έτρωγε" ως τώρα.(ΚΤΜadv-f800-xcx800-κτλ)

    Η διαφορά είναι ότι ,επειδή στο τεπόζιτο γράφει Χόνδα ,θα την πάρουν πολλοί περισσότεροι απο αυτούς που ψώνισαν τα "ειδικού κοινού" Ευρωπαϊκά ,αφού υπήρχαν κ πολλοί που δεν ψώνισαν μοτό αυτής της κατηγορίας (αν και θα το ήθελαν) ,επειδή απλά έχουν εμμονική φοβία με την Ευρωπαϊκή αξιοπιστία...

    θα την πάρουν επίσης ακόμα περισσότεροι ,άσχετοι με το σπόρ ,απλά επειδή είναι όμορφη ,καινούργια ,και Χόνδα.

    Θα πουλήσει τρελλά μάγκες ,μην αμφιβάλετε.
    Και θα αναθερμάνει κ την κατηγορία.(θυμηθήτε το)
    μαστορα αυτα τα εχω γραψει πολλες σελιδες παραπισω, εμενα θα θυμηθουν ολοι οχι εσενα που θες να εχεις το τελευταιο ποστ για να εισαι πιο προσφατος

  14. #1304
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    ...
    μαστορα αυτα τα εχω γραψει πολλες σελιδες παραπισω, εμενα θα θυμηθουν ολοι οχι εσενα που θες να εχεις το τελευταιο ποστ για να εισαι πιο προσφατος
    Sorry "φίλος" ,αλλά που να θυμάμαι τι είπες ....σχεδόν 100 σελίδες έχει φτάσει το θέμα.
    Επειτα ,εγώ γράφω (θυμηθήτε το) απρόσωπα κ' γενικά ,
    ενώ εσύ "εμενα θα θυμηθουν" διεκδικώντας την υστεροφημία σου.
    Μη φοβού λοιπόν ,γιατί δεν διεκδικώ καταξίωση ,όλη δικιά σου.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  15. #1305
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Φέτος έχω διαβάσει τρεις συνεντεύξεις του Pierer της ΚΤΜ στις οποίες λέει ότι η ΚΤΜ πλέον είναι ο #1 σε όγκο πωλήσεων Ευρωπαίος κατασκευαστής.
    Προφανώς και δεν είναι (και δεν ξέρω αν θα γίνει ποτέ) Χόντα. Αλλά οι ημέρες της μικρής οικογενειακής βιοτεχνίας, πέρασαν.
    Και δεν είναι κακό να έχεις έναν παίκτη στην αγορά που να πουλάει "παθιασμένα" προϊόντα και μόνον.
    Δεν έχω τίποτα με την ΚΤΜ.
    Την χρησιμοποιώ μόνο σαν μέτρο της "αγοράς".
    Φέτος πάει για παραγωγή 150.000 τότε έπαιζε γύρω στα 100.000 το χρόνο.
    Για να καταλήξω ότι η "αγορά" που απευθύνεται το αφρικα ήταν 5,6 χιλιάδες μηχανάκια το χρόνο.
    Μεγάλο στοίχημα για τόσο μεγάλο κατασκευαστή...

Παρόμοια θέματα

  1. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01
  2. Ζελατίνα AFRICA TWIN
    από Julius στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2004, 19:44
  3. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 15:31
  4. africa twin Αναζητήσεις
    από afrotwin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 13:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF