Ένα ίδιο περιστατικό είχε γίνει στην Τρίπολη στο Πανελλήνιο (το '91,'92 ?),ένα πράσινο Καβασάκι στην τελευταία στροφή πριν την εκκίνηση,έριξε τον αναβάτη του και κυνήγαγε ένα χωροφύλακα!![]()
Ένα ίδιο περιστατικό είχε γίνει στην Τρίπολη στο Πανελλήνιο (το '91,'92 ?),ένα πράσινο Καβασάκι στην τελευταία στροφή πριν την εκκίνηση,έριξε τον αναβάτη του και κυνήγαγε ένα χωροφύλακα!![]()
Διαγράφηκαν τα "άσχετα" μηνύματα. Αν θέλετε να συνεχίσετε την κουβέντα για το πώς στέκεται-στρίβει η μοτοσυκλέτα, μπορείτε φυσικά να το κάνετε.
Οι γιορτές τελείωσαν και μαζί τους η περίοδος χάριτος.
Think faster than you ride
και ο σκιερ στα χιονια ισορροπει χωρις να έχει την αδράνεια ενος γυροσκοπίου, οταν στρίβει με μεγάλη ταχύτητα
η μοτο ,ο σκιερ γέρνουν στις στροφές γιατι το κέντρο περιστροφής τους είναι χαμηλότερα απο το κέντρο βάρους τους
και ισοροπούν λογο της αδρανείας που τους δίνει η ταχύτητα.
οταν στρίβουμε χωρίς χέρια ,μπορεί το rate της περιστροφής να είναι αργό,αλλα δεν σημαίνει οτι δεν δημιουργείται μια ροπή που στρίβει το τιμόνι και η μοτο γέρνει και αλλάζει κατεύθυνση.
αν πάρεις ενα ποδηλατο ορθιο με μηδεν ταχύτητα και το γύρεις η μπροστινή ρόδα θα στραφεί και αυτο συμβαίνει λόγο ιχνους του τροχού.
Τελευταία τροποποίηση από hlektronio; 04/01/2016 στις 18:50. Αιτία: ohm,εντάξυ τώρα;
καλά δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτία![]()
σε πρώτη ανάλυση ναι, αλλά αν παρατηρήσεις ότι άλλη φυγοκεντρομόλος (χιχι) εμφανίζεται οταν πας αργά ή γρήγορα, τότε η κίνηση προς τα μπρος επηρεάζει έμμεσα την κλίση αριστερά-δεξιά
@hlektronio για τη μοτό είναι εμφανές κ γιαυτο το είπα... αλλά για τον σκιερ, δεν ξέρω, αλλά με μια πρώτη ματιά το κεντρο περιστροφής πρέπει να είναι πολύ κοντά στο κέντρο βάρους
I live to learn. I learn to think. I think to create. I create to be.
μα όταν η μηχανή κινείται και γείρει πες δεξια τότε το τιμόνι/η μπροστά ρόδα θα κοιτάξει προς τα αριστερά (είτε με το γυροσκοπικό άμα θες, είτε λόγω της γωνίας κάστερ καστορ καστρολ ρέικ κτλ)
όταν η μπροστά ρόδα κοιτάξει προς τα αριστερά, τότε η μηχανή θα αρχίσει τον κύκλο προς τα δεξιά αντί να αρχίσει την πτώση της (δεδομένου ότι πατάς γκάζι) γιατί η οριζόντια συνιστώσα του βάρους της λειτουργεί και σαν κεντρομόλος αντί σαν μόνο ροπή που την τραβάει προς τα κάτω
σωστά τα λέω;
edit νομίζω στην προσπάθεια μου να τα γράψω περιληπτικά για να μην κουράσω, τα έκανα π'τάνα όλα
I live to learn. I learn to think. I think to create. I create to be.
Το τιμόνι κοιτάει αρχικά προς το εξωτερικό της στροφής λόγω της δύναμης που εμείς εξασκούμε (counter-steering) μα έπειτα when it settles μέσα στη στροφή κοιτάει προς το εσωτερικό
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
ναι ναι, γιατί όσο η ρόδα κοιτάει έξω (ή "θέλει" να κοιτάει έξω), αυξάνεται η κλίση. Δηλαδή, αν εκεί που στρίβεις δεξιά, στο ψαχνό (χιχι) της στροφής, πας να στρίψεις το τιμόνι αριστερά, η μηχανή θα γείρει κι'άλλο και θα μικρύνει και η ακτίνα στροφής
όσο η ρόδα κοιτάει "μέσα", η μηχανή, τελείως απλοϊκή περιγραφή, λειτουργεί όπως ένα κέρμα που κυλάει και στρίβει γέρνοντας.
σε αυτή την κατάσταση, η μηχανή μπορεί να συνεχίσει την στροφή ασταμάτητα και χωρίς να αλλάζει κλίση, γωνία τιμονιού/ρόδας, ούτε ακτίνα στροφής, όσο κάποιος της διατηρεί την ταχύτητα
καλά τα λέω;
I live to learn. I learn to think. I think to create. I create to be.