
Δημοσιεύθηκε αρχικά από
Doberman
Χρόνια Πολλά Bukcley, και ναι θα έχω το TZ 500, εφ' όσον όμως υπάρξουν μερικές ακόμα αγωνιστικές μοτοσυκλετες και τρέξουν ΕΚΤΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ καταταξης, με μια τιμητική απονομή ίσως, αν είναι περισσότερες απο 5. Το να τρέξουν ένα, δύο ή τρία καθαρόαιμα racers της δεκαετίας του '80 σε κοινή κατάταξη με τις υπόλοιπες κλασσικές, δεν νομίζω ότι τιμά κανέναν. Φυσικά να συμμετάσχουν, αλλά σαν "επίδειξη", εκτός κατάταξης. Αν ο κανονισμός τις δεχτεί κανονικά στη Γενική (όπως το 12-13-14), τότε θα φέρω το 500 να ακούσουμε γκαζιές στα πιτ, αλλά θα βάλω το Bultaco Astro στον αγώνα.
Αγαπητέ GFawkes Χρόνια Πολλά, και ναι, δουλεύει, είναι τσακμάκι, έχει γίνει προ εβδομάδων μερικό rebuild στο μοτέρ (λόγω της 20ετούς ακινησίας) και είναι έτοιμο για δράση. Μάνο λάστιχα θα βάλουμε τελευταία στιγμή, γιατί θα φοράει τις στάνταρντ ζάντες με ακτίνες, που είναι στενές (2.50-18 εμπρός και 3.50-18 πίσω) και φορούν λάστιχα 3.25-18 και 4.00/5.75-18 (είναι η μεταβλητή "κορώνα" του σλικ).
Χρόνια Πολλά Free Rider, και επαναλαμβάνω ότι το moto.gr είναι ότι πιο αληθινό και πραγματικό έχει σχέση με τη μοτοσυκλέτα και τον κόσμο της σήμερα στη χώρα μας. Οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι έχουν το δικό τους βήμα και κατά την άποψή μου δεν θα πρέπει να συμμετέχουν σε φόρα ιδιωτών, παρά μόνο για να δώσουν κάποια πληροφορία και φυσικά για το κέφι τους σαν ιδιώτες κι αυτοί. Ετσι, δεν θα απαντήσω αναλυτικά στην απορία σου περί "δακτύλου", παρά μόνο με τα όσα έμαθα κι εγώ (σαν ενδιαφερόμενος συμμετέχων και ΟΧΙ σαν δημοσιογράφος, γιατί ούτως ή άλλως ποτέ δεν είχα καλή πληροφόρηση λόγω του ότι ήμουν εκτός κυκλωμάτων και -μόνο- επί μοτοσυκλετών!). Λοιπόν, η επίσημη θέση της ΦΙΛΠΑ για πέρυσι ήταν ότι η διοργάνωση του Τατοίου ήταν πολύ κουραστική και ιδίως ψυχοφθόρος για τα μέλη της οργανωτικής επιτροπής, λόγω των υπερβολικών μέτρων ασφαλείας που ζητούσε η διοίκηση του αεροδρομίου αλλά και του ασφυκτικά μικρού χρόνου στησίματος-ξεστησίματος της πίστας για μια τέτοια διοργάνωση. Και αυτό είναι αλήθεια, όπως θα θυμούνται αρκετοί φίλοι με τις δηλώσεις αυτοκινήτων, ταυτοτήτων και... ασφάλειας των ΙΧ που ζητούσε η ΦΙΛΠΑ το 2014 απο τους συμμετέχοντες. Ομως, η άποψή μου είναι ότι οι οργανωτές των αγώνων είναι το ίδιο φανατικοί με τους συμμετέχοντες, και παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες, θα έκαναν το Τατόι πέρυσι. Τι μπορεί να συνέβη; Να μην υπήρξε συνεννόηση με την ΟΜΑΕ, την Ομοσπονδία Αγωνιστικού Αυτοκινήτου, που θεωρούσε το Τατόι "αγώνα ταχύτητος" και όχι regularity (δεν είχε άδικο βέβαια, άλλο αν τα προσχήματα "τηρούντο" με περιορισμό στην μ.ω.τ. λόγω των σικαίην με τις αχυρόμπαλλες). Η συνδιοργάνωση ΟΜΑΕ-ΦΙΛΠΑ συζητήθηκε, αλλά μάλλον κόλλησε σε βασικά θέματα όπως: α) Ο οργανωτής πρέπει να είναι Αθλητικό Σωματείο μέλος της ΟΜΑΕ για να έχουν τα μέλη του άδεια αθλητού και να μπορέσουν να ασφαλιστούν (η ΦΙΛΠΑ όμως είναι μέλος της Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ που επισης είναι αναγνωρισμένη Ομοσπονδία αλλά ΟΧΙ για αγώνες). β) Ολοι οι συμμετέχοντες έπρεπε να γραφτούν μέλη σε Αθλητικό Σωματείο για να μπορέσουν να εκδώσουν άδεια αθλητού "παιδιάς" για την regularity ή κανονική για τον αγώνα sporting. γ) Τα αυτοκίνητα που θα συμμετείχαν (και ήταν πολλά το 2014, πάνω απο 70 για sporting!) θα έπρεπε να έχουν όλα μέτρα ασφαλείας FIA σε ισχύ, δηλαδή ζώνες, καθίσματα, φόρμες, κράνη, κτλ. Αν με ρωτήσετε, σίγουρα έτσι θα έπρεπε να είναι. Ομως, ούτε το 10% δεν θα περνούσε, ούτε φυσικά θα έμπαιναν οι συμμετέχοντες στην δαπάνη αγοράς εξοπλισμού. Στις μοτοσυκλέτες δεν υπάρχει θέμα γιατί δεν ασχολείται η ΑΜΟΤΟΕ, αλλά και γιατί οι περισσότερες μοτοσυκλέτες και, θα έλεγα, όλοι οι αναβάτες, είναι πολύ εντάξει στα θέματα ασφαλείας. Για τον επόμενο Σεπτέμβριο, όπως ήδη έγραψα στο αρχικό μου post, έχει βρεθεί η φόρμουλα συνδιοργάνωσης, δηλαδή θα γίνει ο αγώνας regularity και super classic της ΦΙΛΠΑ (αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών) και κατόπιν, με κάποιο Αθλητικό Σωματείο της ΟΜΑΕ σαν οργανωτή, θα γίνει και ένας αγώνας Ιστορικών sporting, για όσους οδηγούς και αυτοκίνητα έχουν άδεια αθλητού και εξοπλισμό ασφαλείας FΙΑ. Αυτά είναι όσα γνωρίζω (και υποθέτω) εγώ, και όποιος ξέρει/μάθει κάτι παραπάνω, ας συμπληρώσει/διορθώσει.