Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 21

Θέμα: 4o ΤΑΤΟΙ ΦΙΛΠΑ AUTO- MOTO 2016!

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/09/2014
    Μηνύματα
    22

    4o ΤΑΤΟΙ ΦΙΛΠΑ AUTO- MOTO 2016!

    Χρόνια Πολλά σε όλους με ένα ευχάριστο νέο: Σύμφωνα με αρκετά ασφαλείς πληροφορίες, η ΦΙΛΠΑ θα διοργανώσει το 4ο Τατόι Auto Moto με αγώνες regularity και Super Classic το 2016. Η ημερομηνία έχει κλείσει και είναι η 12η Ιουνίου ( έχει γίνει δεκτή η αίτηση παραχώρησης του αεροδρομίου απο το ΓΕΑ). Πιθανόν να γίνει και ένας (επιπλέον) αγώνας Ιστορικών αυτοκινήτων Sporting με κανονισμούς FIA απο την ΟΜΑΕ, αν υπάρξει χρόνος στο πρόγραμμα. Για τις μοτοσυκλέτες θα ισχύουν όσα και το 2014, δηλαδή πιστοποιημένα δίκυκλα (με κάρτα FIVA) μοντέλα έως 1986, σε κατηγορίες Regularity και Super Classic (αν και καλό θα είναι η Λεσχη μας να προσδιορίσει κλάσεις και υποκατηγορίες στον κοινό αγώνα, που θα διαχωρίσουν τα racing απο τα νορμάλ στις απονομές). Φυσικά, επειδή η χώρα μας περπατάει σε κινούμενη άμμο, πολλά μπορεί να συμβούν ή να αλλάξουν μέχρι τότε. Ας κρατήσουμε την ελπίδα ζωντανή για βελτίωση της κατάστασης και ας είναι το Τατόι ΦΙΛΠΑ...bonus αντοχής!

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Doberman Προβολή μηνύματος
    Χρόνια Πολλά σε όλους με ένα ευχάριστο νέο: Σύμφωνα με αρκετά ασφαλείς πληροφορίες, η ΦΙΛΠΑ θα διοργανώσει το 4ο Τατόι Auto Moto με αγώνες regularity και Super Classic το 2016. Η ημερομηνία έχει κλείσει και είναι η 12η Ιουνίου ( έχει γίνει δεκτή η αίτηση παραχώρησης του αεροδρομίου απο το ΓΕΑ). Πιθανόν να γίνει και ένας (επιπλέον) αγώνας Ιστορικών αυτοκινήτων Sporting με κανονισμούς FIA απο την ΟΜΑΕ, αν υπάρξει χρόνος στο πρόγραμμα. Για τις μοτοσυκλέτες θα ισχύουν όσα και το 2014, δηλαδή πιστοποιημένα δίκυκλα (με κάρτα FIVA) μοντέλα έως 1986, σε κατηγορίες Regularity και Super Classic (αν και καλό θα είναι η Λεσχη μας να προσδιορίσει κλάσεις και υποκατηγορίες στον κοινό αγώνα, που θα διαχωρίσουν τα racing απο τα νορμάλ στις απονομές). Φυσικά, επειδή η χώρα μας περπατάει σε κινούμενη άμμο, πολλά μπορεί να συμβούν ή να αλλάξουν μέχρι τότε. Ας κρατήσουμε την ελπίδα ζωντανή για βελτίωση της κατάστασης και ας είναι το Τατόι ΦΙΛΠΑ...bonus αντοχής!
    Ωραία νέα Δημήτρη!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/09/2014
    Μηνύματα
    22
    Χρόνια Πολλά σε κλασικούς και μοντέρνους! Για το 4ο Τατόϊ ΦΙΛΠΑ έπεσα μέσα κατά το ήμισυ: Η ΦΙΛΠΑ ανακοίνωσε στο πρόγραμμα του 2016 την ημερομηνία, που είναι 3 και 4 Σεπτεμβρίου. Πιθανόν η αρχική ημερομηνία που ήταν αρχές Ιουνίου να άλλαξε λόγω του ότι το Ιστορικό Ακρόπολις γίνεται στις 29 Μαϊου, και πολλοί υποψήφιοι συμμετέχοντες και στα δύο δεν θα είχαν έτοιμα αυτοκίνητα για Σιρκουϊ μέσα σε μία εβδομάδα. Οπως απο...αρχαιοτάτων χρόνων, βλέπουμε ότι και η μοτοσυκλέτα συνεχίζει να ακολουθεί το αυτοκίνητο όταν η Αρχή είναι κοινή (στην περίπτωσή μας FIVA, Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ). Ακριβώς όπως γινόταν για πολλές δεκαετίες με την ΕΛΠΑ σαν εκπρόσωπο FIA και FIM: Πρώτα έβγαιναν οι ημερομηνίες του αυτοκινήτου και αν περίσσευε κανένα Σαββατοκύριακο έκαναν και μοτοσυκλέτα (μεχρι και πάνω στην 25η Μαρτίου είχαν βάλει αγώνα!). Αυτό άλλαξε όταν η εκπροσώπηση της FIM στην Ελλάδα πέρασε στην ΑΜΟΤΟΕ. Και βλέπουμε ότι παρά την εξαετή κρίση, δεν έχει περάσει ούτε μια χρονιά που να μην γίνουν τα δίτροχα Πρωταθλήματα, ακόμα και το "ακριβό" της Ταχύτητας. Στις Ιστορικές μοτοσυκλέτες, δυστυχώς, δεν υπάρχει διεθνώς ξεχωριστή Αρχή (Ομοσπονδία) αλλά μόνο η FIVA, σαν Ομοσπονδία Ιστορικών ΟΧΗΜΑΤΩΝ (δίτροχων και τετράτροχων). Αντίστοιχα και στη χωρα μας η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ που κατά 99,9% είναι Ομοσπονδία Ιστορικού Αυτοκινήτου, προσπαθεί να ασχοληθεί και με τη μοτοσυκλέτα (μέσω της Λέσχης Φίλων Κλασικης Μοτοσυκλέτας, που είναι όμως ένα απλό μέλος της Ομοσπονδίας χωρίς θεσμικό ρόλο). Η αλήθεια είναι ότι απαιτείται/χρειάζεται μια "ανεξαρτητοποίηση" με ΔΥΝΑΤΗ Επιτροπή ΜΕΣΑ στην Ε.Ο ΦΙΛΠΑ. Ετσι θα μπορούσαν να γίνουν και σοβαρές (θεσμικές) συζητήσεις με την ΑΜΟΤΟΕ για την θεσμοθέτηση ενός Κυπέλλου Ιστορικής μοτοσυκλέτας. Γιατί το δυναμικό υπάρχει, και είναι κρίμα να μένει ανεκμετάλλευτο τόσα χρονια. Εν πάση περιπτώσει, το καλό νέο είναι ότι το 2016 θα γίνει τουλάχιστον η όμορφη εκδήλωση στο Τατόϊ στις 3 και 4 Σεπτεμβρίου. Μακάρι να μην υπάρξει πρόβλημα (πιο σωστά "δάκτυλος") και ματαιωθεί όπως έγινε πέρυσι.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    4.984
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Doberman Προβολή μηνύματος
    Χρόνια Πολλά σε κλασικούς και μοντέρνους! Για το 4ο Τατόϊ ΦΙΛΠΑ έπεσα μέσα κατά το ήμισυ: Η ΦΙΛΠΑ ανακοίνωσε στο πρόγραμμα του 2016 την ημερομηνία, που είναι 3 και 4 Σεπτεμβρίου. Πιθανόν η αρχική ημερομηνία που ήταν αρχές Ιουνίου να άλλαξε λόγω του ότι το Ιστορικό Ακρόπολις γίνεται στις 29 Μαϊου, και πολλοί υποψήφιοι συμμετέχοντες και στα δύο δεν θα είχαν έτοιμα αυτοκίνητα για Σιρκουϊ μέσα σε μία εβδομάδα. Οπως απο...αρχαιοτάτων χρόνων, βλέπουμε ότι και η μοτοσυκλέτα συνεχίζει να ακολουθεί το αυτοκίνητο όταν η Αρχή είναι κοινή (στην περίπτωσή μας FIVA, Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ). Ακριβώς όπως γινόταν για πολλές δεκαετίες με την ΕΛΠΑ σαν εκπρόσωπο FIA και FIM: Πρώτα έβγαιναν οι ημερομηνίες του αυτοκινήτου και αν περίσσευε κανένα Σαββατοκύριακο έκαναν και μοτοσυκλέτα (μεχρι και πάνω στην 25η Μαρτίου είχαν βάλει αγώνα!). Αυτό άλλαξε όταν η εκπροσώπηση της FIM στην Ελλάδα πέρασε στην ΑΜΟΤΟΕ. Και βλέπουμε ότι παρά την εξαετή κρίση, δεν έχει περάσει ούτε μια χρονιά που να μην γίνουν τα δίτροχα Πρωταθλήματα, ακόμα και το "ακριβό" της Ταχύτητας. Στις Ιστορικές μοτοσυκλέτες, δυστυχώς, δεν υπάρχει διεθνώς ξεχωριστή Αρχή (Ομοσπονδία) αλλά μόνο η FIVA, σαν Ομοσπονδία Ιστορικών ΟΧΗΜΑΤΩΝ (δίτροχων και τετράτροχων). Αντίστοιχα και στη χωρα μας η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ που κατά 99,9% είναι Ομοσπονδία Ιστορικού Αυτοκινήτου, προσπαθεί να ασχοληθεί και με τη μοτοσυκλέτα (μέσω της Λέσχης Φίλων Κλασικης Μοτοσυκλέτας, που είναι όμως ένα απλό μέλος της Ομοσπονδίας χωρίς θεσμικό ρόλο). Η αλήθεια είναι ότι απαιτείται/χρειάζεται μια "ανεξαρτητοποίηση" με ΔΥΝΑΤΗ Επιτροπή ΜΕΣΑ στην Ε.Ο ΦΙΛΠΑ. Ετσι θα μπορούσαν να γίνουν και σοβαρές (θεσμικές) συζητήσεις με την ΑΜΟΤΟΕ για την θεσμοθέτηση ενός Κυπέλλου Ιστορικής μοτοσυκλέτας. Γιατί το δυναμικό υπάρχει, και είναι κρίμα να μένει ανεκμετάλλευτο τόσα χρονια. Εν πάση περιπτώσει, το καλό νέο είναι ότι το 2016 θα γίνει τουλάχιστον η όμορφη εκδήλωση στο Τατόϊ στις 3 και 4 Σεπτεμβρίου. Μακάρι να μην υπάρξει πρόβλημα (πιο σωστά "δάκτυλος") και ματαιωθεί όπως έγινε πέρυσι.
    Παίζει δηλαδή να κατέβεις με το TZ ???

  5. #5
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    χαίρομαι που βλέπω τον doberman να γράφει στο μοτο.
    χρόνια πολλά,
    όμως

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Doberman Προβολή μηνύματος
    Μακάρι να μην υπάρξει πρόβλημα (πιο σωστά "δάκτυλος") και ματαιωθεί όπως έγινε πέρυσι.
    γι αυτό θα με ενδιέφερε να μάθω μερικά πράγματα παραπάνω
    και η ζωή συνεχίζεται...

  6. #6
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από buckley Προβολή μηνύματος
    Παίζει δηλαδή να κατέβεις με το TZ ???
    Θα δουλευει;

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/09/2014
    Μηνύματα
    22
    Χρόνια Πολλά Buckley, και ναι θα έχω το TZ 500, εφ' όσον όμως υπάρξουν μερικές ακόμα αγωνιστικές μοτοσυκλετες και τρέξουν ΕΚΤΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ καταταξης, με μια τιμητική απονομή ίσως, αν είναι περισσότερες απο 5. Το να τρέξουν ένα, δύο ή τρία καθαρόαιμα racers της δεκαετίας του '80 σε κοινή κατάταξη με τις υπόλοιπες κλασσικές, δεν νομίζω ότι τιμά κανέναν. Φυσικά να συμμετάσχουν, αλλά σαν "επίδειξη", εκτός κατάταξης. Αν ο κανονισμός τις δεχτεί κανονικά στη Γενική (όπως το 12-13-14), τότε θα φέρω το 500 να ακούσουμε γκαζιές στα πιτ, αλλά θα βάλω το Bultaco Astro στον αγώνα.
    Αγαπητέ GFawkes Χρόνια Πολλά, και ναι, δουλεύει, είναι τσακμάκι, έχει γίνει προ εβδομάδων μερικό rebuild στο μοτέρ (λόγω της 20ετούς ακινησίας) και είναι έτοιμο για δράση. Μάνο λάστιχα θα βάλουμε τελευταία στιγμή, γιατί θα φοράει τις στάνταρντ ζάντες με ακτίνες, που είναι στενές (2.50-18 εμπρός και 3.50-18 πίσω) και φορούν λάστιχα 3.25-18 και 4.00/5.75-18 (είναι η μεταβλητή "κορώνα" του σλικ).
    Χρόνια Πολλά Free Rider, και επαναλαμβάνω ότι το moto.gr είναι ότι πιο αληθινό και πραγματικό έχει σχέση με τη μοτοσυκλέτα και τον κόσμο της σήμερα στη χώρα μας. Οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι έχουν το δικό τους βήμα και κατά την άποψή μου δεν θα πρέπει να συμμετέχουν σε φόρα ιδιωτών, παρά μόνο για να δώσουν κάποια πληροφορία και φυσικά για το κέφι τους σαν ιδιώτες κι αυτοί. Ετσι, δεν θα απαντήσω αναλυτικά στην απορία σου περί "δακτύλου", παρά μόνο με τα όσα έμαθα κι εγώ (σαν ενδιαφερόμενος συμμετέχων και ΟΧΙ σαν δημοσιογράφος, γιατί ούτως ή άλλως ποτέ δεν είχα καλή πληροφόρηση λόγω του ότι ήμουν εκτός κυκλωμάτων και -μόνο- επί μοτοσυκλετών!). Λοιπόν, η επίσημη θέση της ΦΙΛΠΑ για πέρυσι ήταν ότι η διοργάνωση του Τατοίου ήταν πολύ κουραστική και ιδίως ψυχοφθόρος για τα μέλη της οργανωτικής επιτροπής, λόγω των υπερβολικών μέτρων ασφαλείας που ζητούσε η διοίκηση του αεροδρομίου αλλά και του ασφυκτικά μικρού χρόνου στησίματος-ξεστησίματος της πίστας για μια τέτοια διοργάνωση. Και αυτό είναι αλήθεια, όπως θα θυμούνται αρκετοί φίλοι με τις δηλώσεις αυτοκινήτων, ταυτοτήτων και... ασφάλειας των ΙΧ που ζητούσε η ΦΙΛΠΑ το 2014 απο τους συμμετέχοντες. Ομως, η άποψή μου είναι ότι οι οργανωτές των αγώνων είναι το ίδιο φανατικοί με τους συμμετέχοντες, και παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες, θα έκαναν το Τατόι πέρυσι. Τι μπορεί να συνέβη; Να μην υπήρξε συνεννόηση με την ΟΜΑΕ, την Ομοσπονδία Αγωνιστικού Αυτοκινήτου, που θεωρούσε το Τατόι "αγώνα ταχύτητος" και όχι regularity (δεν είχε άδικο βέβαια, άλλο αν τα προσχήματα "τηρούντο" με περιορισμό στην μ.ω.τ. λόγω των σικαίην με τις αχυρόμπαλλες). Η συνδιοργάνωση ΟΜΑΕ-ΦΙΛΠΑ συζητήθηκε, αλλά μάλλον κόλλησε σε βασικά θέματα όπως: α) Ο οργανωτής πρέπει να είναι Αθλητικό Σωματείο μέλος της ΟΜΑΕ για να έχουν τα μέλη του άδεια αθλητού και να μπορέσουν να ασφαλιστούν (η ΦΙΛΠΑ όμως είναι μέλος της Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ που επισης είναι αναγνωρισμένη Ομοσπονδία αλλά ΟΧΙ για αγώνες). β) Ολοι οι συμμετέχοντες έπρεπε να γραφτούν μέλη σε Αθλητικό Σωματείο για να μπορέσουν να εκδώσουν άδεια αθλητού "παιδιάς" για την regularity ή κανονική για τον αγώνα sporting. γ) Τα αυτοκίνητα που θα συμμετείχαν (και ήταν πολλά το 2014, πάνω απο 70 για sporting!) θα έπρεπε να έχουν όλα μέτρα ασφαλείας FIA σε ισχύ, δηλαδή ζώνες, καθίσματα, φόρμες, κράνη, κτλ. Αν με ρωτήσετε, σίγουρα έτσι θα έπρεπε να είναι. Ομως, ούτε το 10% δεν θα περνούσε, ούτε φυσικά θα έμπαιναν οι συμμετέχοντες στην δαπάνη αγοράς εξοπλισμού. Στις μοτοσυκλέτες δεν υπάρχει θέμα γιατί δεν ασχολείται η ΑΜΟΤΟΕ, αλλά και γιατί οι περισσότερες μοτοσυκλέτες και, θα έλεγα, όλοι οι αναβάτες, είναι πολύ εντάξει στα θέματα ασφαλείας. Για τον επόμενο Σεπτέμβριο, όπως ήδη έγραψα στο αρχικό μου post, έχει βρεθεί η φόρμουλα συνδιοργάνωσης, δηλαδή θα γίνει ο αγώνας regularity και super classic της ΦΙΛΠΑ (αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών) και κατόπιν, με κάποιο Αθλητικό Σωματείο της ΟΜΑΕ σαν οργανωτή, θα γίνει και ένας αγώνας Ιστορικών sporting, για όσους οδηγούς και αυτοκίνητα έχουν άδεια αθλητού και εξοπλισμό ασφαλείας FΙΑ. Αυτά είναι όσα γνωρίζω (και υποθέτω) εγώ, και όποιος ξέρει/μάθει κάτι παραπάνω, ας συμπληρώσει/διορθώσει.
    Τελευταία τροποποίηση από Doberman; 07/01/2016 στις 10:56.

  8. #8
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    Ευχαριστώ για την απάντησή σου,

    Βέβαια, αν δεν είναι παρακινδυνευμένο, θα σου πρότεινα κάποια στιγμή και εάν πιστεύεις ότι θα ήταν εποικοδομητικό για την ενημέρωση όλων μας,
    να οργάνωνες ένα θέμα ή μια συζήτηση σαν ιδιώτης για τα τεκταινόμενα στις αγωνιστικές λέσχες με διεισδυτικές αναφορές όπου και όπως πιστεύεις.
    Θα μπορούσες να ξεκινούσες από την απλή αναφορά του πως μπορεί κάποιος να συμμετάσχει σε αγώνες moto ή και auto, το ιεραρχικό οργανόγραμμα των αγωνιστικών λεσχών, τις απαραίτητες προϋποθέσεις και να επεκτείνεις το θέμα όπου πιστεύεις ότι θα ήταν καλύτερο για την ενημέρωση μας.

    Καλή Χρονιά
    και η ζωή συνεχίζεται...

  9. #9
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από buckley Προβολή μηνύματος
    Παίζει δηλαδή να κατέβεις με το TZ ???
    Βρε αθεόφοβε μέχρι να δω το ΤΖ500 αφενός γούρλωσα τα μάτια γιατί νόμιζα ότι έπαιζε Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Alfa-Romeo-Giulia-Tz-Coupe-Le-Mans-2-240x320.jpg 
Προβολές:	190 
Μέγεθος:	20,0 KB 
ID:	349965 αφετέρου για κλάσματα δευτερολέπτου έσπαγα το τσερβέλο μου να φανταστώ ποιος μπορούσε να χει ένα τέτοιο Ελλάδα. (γιατί ο πεινασμένος πάντα καρβέλια θα ονειρεύεται )

    Άντε μακάρι να μας κάνει καλό καιρό και να ετοιμάσετε όλοι τα διαμάνατια σας να ρουφήξουμε vintage μοτοτζούρα παλιατζούρας!!!
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  10. #10
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Οπως και να έχει καλό θα είναι να ξαναγίνει το Τατόι, το ευχαριστιέται πολύς κόσμος.
    Βεβαια πάλι οι μοτοσυκλέτες θα είναι το 'συμπλήρωμα' όπως ανεφερε κι ο doberman, αυτό δεν αλλάζει.
    Ας ελπίσουμε να γίνει λοιπόν.
    Υπολογίζω οτι η 'πίστα' θα είναι η ίδια με πέρσι σχεδόν, αλλά λίγο ακόμα πιο κλειστή.
    Ισως και να τρέξω με πιο γρήγορη μοτο αυτή τη φορά αν και το BMW είναι καλό στο Τατοι.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    4.984
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Doberman Προβολή μηνύματος
    Χρόνια Πολλά Bukcley, και ναι θα έχω το TZ 500, εφ' όσον όμως υπάρξουν μερικές ακόμα αγωνιστικές μοτοσυκλετες και τρέξουν ΕΚΤΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ καταταξης, με μια τιμητική απονομή ίσως, αν είναι περισσότερες απο 5. Το να τρέξουν ένα, δύο ή τρία καθαρόαιμα racers της δεκαετίας του '80 σε κοινή κατάταξη με τις υπόλοιπες κλασσικές, δεν νομίζω ότι τιμά κανέναν. Φυσικά να συμμετάσχουν, αλλά σαν "επίδειξη", εκτός κατάταξης. Αν ο κανονισμός τις δεχτεί κανονικά στη Γενική (όπως το 12-13-14), τότε θα φέρω το 500 να ακούσουμε γκαζιές στα πιτ, αλλά θα βάλω το Bultaco Astro στον αγώνα.
    Αγαπητέ GFawkes Χρόνια Πολλά, και ναι, δουλεύει, είναι τσακμάκι, έχει γίνει προ εβδομάδων μερικό rebuild στο μοτέρ (λόγω της 20ετούς ακινησίας) και είναι έτοιμο για δράση. Μάνο λάστιχα θα βάλουμε τελευταία στιγμή, γιατί θα φοράει τις στάνταρντ ζάντες με ακτίνες, που είναι στενές (2.50-18 εμπρός και 3.50-18 πίσω) και φορούν λάστιχα 3.25-18 και 4.00/5.75-18 (είναι η μεταβλητή "κορώνα" του σλικ).
    Χρόνια Πολλά Free Rider, και επαναλαμβάνω ότι το moto.gr είναι ότι πιο αληθινό και πραγματικό έχει σχέση με τη μοτοσυκλέτα και τον κόσμο της σήμερα στη χώρα μας. Οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι έχουν το δικό τους βήμα και κατά την άποψή μου δεν θα πρέπει να συμμετέχουν σε φόρα ιδιωτών, παρά μόνο για να δώσουν κάποια πληροφορία και φυσικά για το κέφι τους σαν ιδιώτες κι αυτοί. Ετσι, δεν θα απαντήσω αναλυτικά στην απορία σου περί "δακτύλου", παρά μόνο με τα όσα έμαθα κι εγώ (σαν ενδιαφερόμενος συμμετέχων και ΟΧΙ σαν δημοσιογράφος, γιατί ούτως ή άλλως ποτέ δεν είχα καλή πληροφόρηση λόγω του ότι ήμουν εκτός κυκλωμάτων και -μόνο- επί μοτοσυκλετών!). Λοιπόν, η επίσημη θέση της ΦΙΛΠΑ για πέρυσι ήταν ότι η διοργάνωση του Τατοίου ήταν πολύ κουραστική και ιδίως ψυχοφθόρος για τα μέλη της οργανωτικής επιτροπής, λόγω των υπερβολικών μέτρων ασφαλείας που ζητούσε η διοίκηση του αεροδρομίου αλλά και του ασφυκτικά μικρού χρόνου στησίματος-ξεστησίματος της πίστας για μια τέτοια διοργάνωση. Και αυτό είναι αλήθεια, όπως θα θυμούνται αρκετοί φίλοι με τις δηλώσεις αυτοκινήτων, ταυτοτήτων και... ασφάλειας των ΙΧ που ζητούσε η ΦΙΛΠΑ το 2014 απο τους συμμετέχοντες. Ομως, η άποψή μου είναι ότι οι οργανωτές των αγώνων είναι το ίδιο φανατικοί με τους συμμετέχοντες, και παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες, θα έκαναν το Τατόι πέρυσι. Τι μπορεί να συνέβη; Να μην υπήρξε συνεννόηση με την ΟΜΑΕ, την Ομοσπονδία Αγωνιστικού Αυτοκινήτου, που θεωρούσε το Τατόι "αγώνα ταχύτητος" και όχι regularity (δεν είχε άδικο βέβαια, άλλο αν τα προσχήματα "τηρούντο" με περιορισμό στην μ.ω.τ. λόγω των σικαίην με τις αχυρόμπαλλες). Η συνδιοργάνωση ΟΜΑΕ-ΦΙΛΠΑ συζητήθηκε, αλλά μάλλον κόλλησε σε βασικά θέματα όπως: α) Ο οργανωτής πρέπει να είναι Αθλητικό Σωματείο μέλος της ΟΜΑΕ για να έχουν τα μέλη του άδεια αθλητού και να μπορέσουν να ασφαλιστούν (η ΦΙΛΠΑ όμως είναι μέλος της Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ που επισης είναι αναγνωρισμένη Ομοσπονδία αλλά ΟΧΙ για αγώνες). β) Ολοι οι συμμετέχοντες έπρεπε να γραφτούν μέλη σε Αθλητικό Σωματείο για να μπορέσουν να εκδώσουν άδεια αθλητού "παιδιάς" για την regularity ή κανονική για τον αγώνα sporting. γ) Τα αυτοκίνητα που θα συμμετείχαν (και ήταν πολλά το 2014, πάνω απο 70 για sporting!) θα έπρεπε να έχουν όλα μέτρα ασφαλείας FIA σε ισχύ, δηλαδή ζώνες, καθίσματα, φόρμες, κράνη, κτλ. Αν με ρωτήσετε, σίγουρα έτσι θα έπρεπε να είναι. Ομως, ούτε το 10% δεν θα περνούσε, ούτε φυσικά θα έμπαιναν οι συμμετέχοντες στην δαπάνη αγοράς εξοπλισμού. Στις μοτοσυκλέτες δεν υπάρχει θέμα γιατί δεν ασχολείται η ΑΜΟΤΟΕ, αλλά και γιατί οι περισσότερες μοτοσυκλέτες και, θα έλεγα, όλοι οι αναβάτες, είναι πολύ εντάξει στα θέματα ασφαλείας. Για τον επόμενο Σεπτέμβριο, όπως ήδη έγραψα στο αρχικό μου post, έχει βρεθεί η φόρμουλα συνδιοργάνωσης, δηλαδή θα γίνει ο αγώνας regularity και super classic της ΦΙΛΠΑ (αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών) και κατόπιν, με κάποιο Αθλητικό Σωματείο της ΟΜΑΕ σαν οργανωτή, θα γίνει και ένας αγώνας Ιστορικών sporting, για όσους οδηγούς και αυτοκίνητα έχουν άδεια αθλητού και εξοπλισμό ασφαλείας FΙΑ. Αυτά είναι όσα γνωρίζω (και υποθέτω) εγώ, και όποιος ξέρει/μάθει κάτι παραπάνω, ας συμπληρώσει/διορθώσει.
    Χρόνια πολλά Δημήτρη ,σιγά μη δεν ψήσεις 5-6 συναθλητές σου να κατέβουν.Ξεκίνα από τώρα όμως να έχουν το χρόνο να ετοιμάσουν τα μοτόρια...

  12. #12
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Doberman Προβολή μηνύματος
    , εφ' όσον όμως υπάρξουν μερικές ακόμα αγωνιστικές μοτοσυκλετες και τρέξουν ΕΚΤΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ καταταξης, με μια τιμητική απονομή ίσως, αν είναι περισσότερες απο 5. Το να τρέξουν ένα, δύο ή τρία καθαρόαιμα racers της δεκαετίας του '80 σε κοινή κατάταξη με τις υπόλοιπες κλασσικές, δεν νομίζω ότι τιμά κανέναν. Φυσικά να συμμετάσχουν, αλλά σαν "επίδειξη", εκτός κατάταξης. Αν ο κανονισμός τις δεχτεί κανονικά στη Γενική (όπως το 12-13-14), τότε θα φέρω το 500 να ακούσουμε γκαζιές στα πιτ, αλλά θα βάλω το Bultaco Astro στον αγώνα..

    Μακαρι να γινει ετσι Δημητρη

    αυτο ελεγα και περσι εδω στο moto.gr να γινει, και καποιοι πεσανε να με φανε...

    Θα ηταν πολυ καλο να δουμε μερικες παλιες δοξες και τις καλλονες τους...

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    4.984
    Το j δεν έχεις αν θυμάμαι καλά Δημήτρη ,πάρε φωτό από Hockenheim classics 2009.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2009_hockenheim_hage_02.jpg 
Προβολές:	138 
Μέγεθος:	88,1 KB 
ID:	349992

  14. #14
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από buckley Προβολή μηνύματος
    Το j δεν έχεις αν θυμάμαι καλά Δημήτρη ,πάρε φωτό από Hockenheim classics 2009.
    Τι φωτό μας βαζεις ρε παναγιώτη, που το παει ο άνθρωπος το μηχανακι βόλτα....

    Δημήτρη στο moto.gr εχουμε κι ενα παιχνίδι γνώσεων για κλασσικές μοτοσυκλέτες που παίζαμε απο παλιά και εχεις μπεί κι εσύ φυσικά.
    Είναι πριν 8 χρόνια!
    http://www.moto.gr/forums/showthread...l=1#post953088

    Και η φωτό από το kyalami που είχα βρεί τότε ψαχνοντας στο νετ.
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων doberman_kyalami.jpg‎  
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #15
    ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    1.478
    ας ελπισουμε οτι θα γινει η εκδηλωση

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. dragster auto-moto , ταχύτητα auto-moto και gp tuning
    από gsx1400 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 03/07/2008, 18:01
  2. ΠΡΟΣΟΧΗ - Auto-moto Exelixis
    από toyota στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 15/03/2007, 18:49
  3. Auto & Moto Exelixis 2007 - 14/03/2007
    από McGyver στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 14/03/2007, 09:01
  4. Auto & Moto Exelixis 2007
    από divemaster στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 13/03/2007, 00:19
  5. Ηράκλειο Auto-Moto Show 5-12-2005
    από DrIoannis στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 13/12/2005, 22:12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF