Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 43

Θέμα: Σε σχετικά καινούργια μηχανή θα έπρεπε στην αλλαγη ταχυτήτων να νιώθεις το γρανάζι?

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.618
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Σε δύο yamaha που είχα (XTz750-TDM900)μια φορά μόνο έβαλα άλλο λάδι(μάρκα, ιδιο ιξωδες)
    Και το κιβώτιο είχε γίνει πολυ ποιό σκληρό
    Δηλ να καταλαβω,ποιο λαδι ειχες πριν και ηταν καλητερο;

  2. #17
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Rockoil

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.618
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Rockoil
    γεια σου shooter045,καλη χρονια ........ευχαριστω για την απαντηση.

  4. #19
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Στο 660 δουλευουν πιο ομαλα (εως και ομαλοτατα), στα 600, 550 (ΧΤ, ΤΤ κλπ) γινεται σκοτωμος.. Οποτε μην απορειτε!!

    Οποιος ειπε για τα κιβωτια HonΔa να του καει η τοστιερα!!!
    Φυσικα στα μονοκυλινδρα αεροψυκτα μετα απο καμια ωρα σκισιμο τραχαινει το κιβωτιο αφου τα λαδια εχουν φτασει σε θερμοκρασια 1.000 βαθμων κελσιου.. Στα υπολοιπα συνεχεια βουτηρο ειναι. Αντε να χτυπησει καμια πρωτη.
    MADE IN JAPAN 日本製

  5. #20
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Οποιος ειπε για τα κιβωτια HonΔa να του καει η τοστιερα!!!
    αν γίνει καμιά μλκία, θα σου στείλω το λογαριασμό, να το ξέρεις

    πουτσ@@@@@@@@@

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    το καλυτερο κιβωτιο που ειχα ποτε ειναι το sr250 με απειρα χλμ και λαδια οτι ναναι
    το χειροτερο το cbf250 (παραδοσιακα) απο καινουριο και με τα καλυτερα-ακριβοτερα λαδια της αγορας

  7. #22
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Ομοιως και στο τρεμερε.
    Καμμια αλλαγη δεν ακουγεται καν,ειτε ανεβασμα ειτε κατεβασμα,μονο η πρωτη κι αυτη οχι παντα..
    Ετσι.

    Στα ανεβάσματα ΔΕΝ χρησιμοποιώ κάν τον συμπλέκτη.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  8. #23
    Left peg scraping. Το avatar του/της zannisvel
    Εγγραφή
    24/05/2013
    Μηνύματα
    2.039
    Πάντως στο 600 βουτηρο δε το λες με τίποτα, απλά αν φοράς μποτακι δε καταλαβαίνεις τίποτα.
    Rockoil diamond έβαλα την τελευταία φορά και είμαι πολύ ευχαριστημένος.

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της GiorgosLa
    Εγγραφή
    05/02/2015
    Μηνύματα
    776
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Στο 660 δουλευουν πιο ομαλα (εως και ομαλοτατα), στα 600, 550 (ΧΤ, ΤΤ κλπ) γινεται σκοτωμος.. Οποτε μην απορειτε!!

    Οποιος ειπε για τα κιβωτια HonΔa να του καει η τοστιερα!!!
    Φυσικα στα μονοκυλινδρα αεροψυκτα μετα απο καμια ωρα σκισιμο τραχαινει το κιβωτιο αφου τα λαδια εχουν φτασει σε θερμοκρασια 1.000 βαθμων κελσιου.. Στα υπολοιπα συνεχεια βουτηρο ειναι. Αντε να χτυπησει καμια πρωτη.
    Πάντως κι εγώ έχω ένα θεματάκι όταν ζεσταίνετε (cbf). Και το λέω γιατί πραγματικά, μου κάηκε η τοστιέρα προχτές. Ελπίζω η κατάρα να μην πάει και σ αυτήν που θα πάρω.

  10. #25
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.760
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GiorgosLa Προβολή μηνύματος
    Πάντως κι εγώ έχω ένα θεματάκι όταν ζεσταίνετε (cbf). Και το λέω γιατί πραγματικά, μου κάηκε η τοστιέρα προχτές. Ελπίζω η κατάρα να μην πάει και σ αυτήν που θα πάρω.
    Honda ήταν η τοστιέρα;
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  11. #26
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Εγώ που στον Πήγασο έχω το μοτέρ του ΧΤΧ660 γιατί το νιώθω βουτυρένιο;
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Ομοιως και στο τρεμερε.
    Καμμια αλλαγη δεν ακουγεται καν,ειτε ανεβασμα ειτε κατεβασμα,μονο η πρωτη κι αυτη οχι παντα..
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Στο 660 δουλευουν πιο ομαλα (εως και ομαλοτατα), στα 600, 550 (ΧΤ, ΤΤ κλπ) γινεται σκοτωμος.. Οποτε μην απορειτε!!
    Γιατί τα 660 ΔΕΝ έχουν μοτέρ Yamaha. Minarelli ruleZ ρε γατάκια...
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της GiorgosLa
    Εγγραφή
    05/02/2015
    Μηνύματα
    776
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Honda ήταν η τοστιέρα;
    Λες? Μπορεί και να ήταν, γιατί δούλεψε πολλά χρόνια χωρίς πρόβλημα. (Δεν είχε και σασμάν αφού)

  13. #28
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.760
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GiorgosLa Προβολή μηνύματος
    Λες? Μπορεί και να ήταν, γιατί δούλεψε πολλά χρόνια χωρίς πρόβλημα. (Δεν είχε και σασμάν αφού)
    Και ούτε ανορθωτή


    (λείπει ο παλιΟγερος και αλωνίζουμε στα λημέρια του....)
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  14. #29
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	n_W34735.jpg 
Προβολές:	49 
Μέγεθος:	58,0 KB 
ID:	350001
    MADE IN JAPAN 日本製

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της GiorgosLa
    Εγγραφή
    05/02/2015
    Μηνύματα
    776
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	n_W34735.jpg 
Προβολές:	49 
Μέγεθος:	58,0 KB 
ID:	350001
    Ωωω!!! Δεν περίμενα ότι υπάρχει τέτοιο. Αν και μου λείπει τοστιέρα, αν το βρω θα το πάρω κι αυτό.

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. κουλο προβλημα στην αλλαγη ταχυτητων...
    από aakkuan στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 28/02/2010, 15:29
  2. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 08/04/2008, 11:22
  3. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 04/10/2006, 07:54
  4. Φρασεισ Που Θα Μεινουν Στην Ιστορια
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 22/12/2003, 13:17
  5. Γειά σου φίλε Δημήτρη. Σε έζησα λίγο αλλά θα σε θυμάμαι πάντα.
    από Adventure-R στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 11/12/2003, 09:27

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF