Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 43 από 43

Θέμα: Σε σχετικά καινούργια μηχανή θα έπρεπε στην αλλαγη ταχυτήτων να νιώθεις το γρανάζι?

  1. #31
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Γιατί τα 660 ΔΕΝ έχουν μοτέρ Yamaha. Minarelli ruleZ ρε γατάκια

    Και τα 600 minareli εχουν..γενικά ολα τα Ξηροκάρτια XT (πλην του 550 νομίζω) Yamaha είναι minareli

  2. #32
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GiorgosLa Προβολή μηνύματος
    Ωωω!!! Δεν περίμενα ότι υπάρχει τέτοιο. Αν και μου λείπει τοστιέρα, αν το βρω θα το πάρω κι αυτό.
    Εχει και εκδοση HRC που το ψηνει πιο γρηγορα το τοστ..
    MADE IN JAPAN 日本製

  3. #33
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Μανολης67 Προβολή μηνύματος

    Και τα 600 minareli εχουν..γενικά ολα τα Ξηροκάρτια XT (πλην του 550 νομίζω) Yamaha είναι minareli
    Δεν νομίζω...
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  4. #34
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Μανολης67 Προβολή μηνύματος
    Γιατί τα 660 ΔΕΝ έχουν μοτέρ Yamaha. Minarelli ruleZ ρε γατάκια

    Και τα 600 minareli εχουν..γενικά ολα τα Ξηροκάρτια XT (πλην του 550 νομίζω) Yamaha είναι minareli
    Λάθος.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Δεν νομίζω...
    Kαι καλά κάνεις.
    Μονο τα 660 ειναι Minarelli.
    Ολα τα προηγούμενα XT ηταν καθαρα Yamaha κινητηρας, από το πρώτο διβαλβιδο XT500 μέχρι και το τελευταίο ΧΤ600.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #35
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    θα επανέλθω το απόγευμα! σε ιταλικό σαιτ βρήκα ότι τα 600 3etb ειχαν μιναρέλι, βέβαια η YAMAHA αγόρασε την minarelli.....

  6. #36
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Μανολης67 Προβολή μηνύματος
    θα επανέλθω το απόγευμα! σε ιταλικό σαιτ βρήκα ότι τα 600 3etb ειχαν μιναρέλι, βέβαια η YAMAHA αγόρασε την minarelli.....
    Να επανέλθεις.
    H σχέση Minarelli - Yamaha ξεκίνησε το 1990.
    Το πρώτο XT500 παρουσιάστηκε το 1975.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #37
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Μανολης67 Προβολή μηνύματος
    θα επανέλθω το απόγευμα! σε ιταλικό σαιτ βρήκα ότι τα 600 3etb ειχαν μιναρέλι, βέβαια η YAMAHA αγόρασε την minarelli.....
    Δεν θα μπορούσε. Η σχέση ξεκίνησε το 90 ή 92 και έγινε μέρος του Yamaha group το 2002.
    Τα μοτέρ των 550-600 κλπ (μην πιάσουμε τα ΧΤ/SR γιατί πάει πολύυυ πίσω και έχουν αρκετές σχεδιαστικές διαφορές) φορέθηκαν το 82 και ουσιαστικά έμεινε ίδιο μέχρι το 2003 όταν τερμάτιστηκε η παραγωγή του 600. Δεν γνωρίζω αν είχε κάποια συμμετοχή η Minarelli σε συναρμολόγηση ή μέσω της Yamaha Belgarda που φόραγε το ΤΤ600, ή το SZR660.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  8. #38
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Αναφερθηκα πάντα σε Ξηροκάρτια ΧΤ, αυτά είναι minarelli. τα φιλτρα ελαίου είναι ιδια στα 600 κ 660, η βίδα εκκενώσεως ελαίου στον λαιμό, ιδιες, το ίδιο και η πλαινή στον λεβιέ.

  9. #39
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    H Belgrada, εχω την εντυπωση, εφτιαχνε μονο πλαισιο, καποια περιφεριεακα και την συναρμολογηση. Τα μοτερ ηταν τα Japan απο τα '89αρια.
    MADE IN JAPAN 日本製

  10. #40
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Πλαισιο belgrada, πηρουνι Paioli, αμορτισερ Ohlins, φρενα Brembo, οργανα κατι ιταλικα, κοστουμι και πλαστικα acerbis...
    Τωρα που το σκεφτομαι, το TTR ηταν το πιο ευρωπαϊκο (εως και Ιταλικο) μηχανακι που ειχα ποτε..
    MADE IN JAPAN 日本製

  11. #41
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Μανολης67 Προβολή μηνύματος
    Αναφερθηκα πάντα σε Ξηροκάρτια ΧΤ, αυτά είναι minarelli. τα φιλτρα ελαίου είναι ιδια στα 600 κ 660, η βίδα εκκενώσεως ελαίου στον λαιμό, ιδιες, το ίδιο και η πλαινή στον λεβιέ.
    Όλα τα ΧΤ/ΤΤ/SRX κλπ κλπ κλπ της οικογένειας, έχουν ξηρό κάρτερ. Τι σχέση έχει η σχεδίαση του φίλτου λαδιού αν μοιάζει σχεδιαστικά? Και τα XR στο ίδιο σημείο είχαν το φίλτρο λαδιου, so ??

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    H Belgrada, εχω την εντυπωση, εφτιαχνε μονο πλαισιο, καποια περιφεριεακα και την συναρμολογηση. Τα μοτερ ηταν τα Japan απο τα '89αρια.
    Ok, είπα μήπως έκανε κάποια συναρμολόγηση εκεί του κινητήρα.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  12. #42
    never hold back Το avatar του/της Ohm
    Εγγραφή
    08/12/2015
    Μηνύματα
    371
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    το καλυτερο κιβωτιο που ειχα ποτε ειναι το sr250 με απειρα χλμ και λαδια οτι ναναι
    το χειροτερο το cbf250 (παραδοσιακα) απο καινουριο και με τα καλυτερα-ακριβοτερα λαδια της αγορας
    cbf250 είχανε γενικά θέμα με το κιβώτιο
    I live to learn. I learn to think. I think to create. I create to be.

  13. #43
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Πλαισιο belgrada, πηρουνι Paioli, αμορτισερ Ohlins, φρενα Brembo, οργανα κατι ιταλικα, κοστουμι και πλαστικα acerbis...
    Τωρα που το σκεφτομαι, το TTR ηταν το πιο ευρωπαϊκο (εως και Ιταλικο) μηχανακι που ειχα ποτε..
    To ιδιο και στο 660! βεβαια αυτό ειναι ΜΒΚ= motobecane=

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	mbk.jpg 
Προβολές:	45 
Μέγεθος:	3,8 KB 
ID:	350008

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. κουλο προβλημα στην αλλαγη ταχυτητων...
    από aakkuan στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 28/02/2010, 15:29
  2. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 08/04/2008, 11:22
  3. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 04/10/2006, 07:54
  4. Φρασεισ Που Θα Μεινουν Στην Ιστορια
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 22/12/2003, 13:17
  5. Γειά σου φίλε Δημήτρη. Σε έζησα λίγο αλλά θα σε θυμάμαι πάντα.
    από Adventure-R στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 11/12/2003, 09:27

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF