Ναι, επειδή οι σύγχρονες μοτοσυκλέτες πρακτικά επιτυγχάνουν επιβραδύνσεις των 8-10 m/s^2 κι όχι 5, που μας έδωσε αρχικά ο φρηράιντερ Επίσης, ο χρόνος αντίδρασης είναι, συνήθως, κάτω από 1s. Όλα αυτά μειώνουν την απόσταση δραματικά.
Life begins at 45°.
Σε ένα συγκριτικό φρεναρίσματος με ABS και χωρίς, που είχε κάνει το 0-300, κοντά στα 40 μέτρα θυμάμαι χρειαζόντουσαν για πλήρη ακινητοποίηση από τα 100km/h (Χωρίς ΑBS)
Προσωπικό τεστ δεν έχω κάνει, αλλά κάπου εκεί μου φαίνεται λογικό.
Think faster than you ride
Ενας σκασμός παράγοντες παίζουν ρόλο. Οδόστρωμα, οδηγός και φυσικά το πακέτο των φρένων. Αλλο να φρενάρεις απ΄τα 100 με δισκάκι και δαγκάνα με γλίστρα, και άλλο με ακτινικές 4έμβολες.
Οι περισσότερες μοτό, κάπου μεταξύ 40-55 θέλουν, αν θυμάμαι καλά απ΄τα τεστ που διάβαζα.
σίγουρα εξαρτάται από την κατάσταση του δρόμου πάνω στον οποίο φρενάρει κανείς,
για φανταστείτε να έχει....... βρέξει ( άντε να την ξαναβάλω για παράδειγμα)
στην ...Πατησίων..!!!!
και η ζωή συνεχίζεται...
Ναι, φυσικά. Είναι ένα καθαρά θεωρητικό, ενδεικτικό μοντέλο. Όπως είπα, είναι αρκετά απαισιόδοξο.
Π.χ. για επιβράδυνση 8m/s^2, παίρνουμε 76m και 517m αντίστοιχα, που είναι πολύ κοντά στους αριθμούς που έδωσα αρχικά. Αν μειώσουμε και τον χρόνο αντίδρασης στο μισό δευτερόλεπτο, έχουμε 62m και 476m. Για έναν μέσο αναβάτη.
Το σημαντικό, αυτό που πρέπει να κρατήσουμε, δεν είναι αν θέλουμε 40 ή 50 ή 60 μέτρα, αλλά το ότι η απόσταση ανεβαίνει εκθετικά για κάθε επιπλέον km/h ταχύτητας.
Life begins at 45°.
Κι όμως, υπάρχουν έρευνες που διαπιστώθηκε ότι είναι λάθος.
Ο χρόνος αντίδρασης μετρήθηκε και είναι μικρότερος
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η αυτοματοποίηση των αντιδράσεων (συνάψεις) προκαλούν
αυτόματες αντιδράσεις ΠΡΙΝ ο εγκέφαλος προλάβει να αναλύσει τα δεδομένα.
Κερδίζεις με λίγα λόγια κάτι νανοσεκόντ.
Αργότερα αν προλάβω θα σας πετάξω και λινκς
Πρακτικά βέβαια σπουδαία τα λάχανα όταν μιλάμε για το συγκεκριμένο παράδειγμα.
Και αυτό υπο συζήτηση...
Ενα F1 θέλει 36 μέτρα...από τα 200 χλμ (!!) και 2,2 sec για να σταματήσει. https://www.youtube.com/watch?v=R1jCiU-4K5Y
Νομίζω εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και, ειδικά το φρενάρισμα, από την ικανότητα του οδηγού.
Με 28 τόνους downforce, 10πλάσια επιφάνεια ελαστικών και μισό βάρος Για μοτοσυκλέτες μιλάμε! Μια μέση μοτοσυκλέτα, με έναν μέσο αναβάτη, σε στεγνό οδόστρωμα. Όπως είπες, υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν και δε λαμβάνονται υπόψη στην εξίσωση της Φυσικής Α' Λυκείου.
Τελευταία τροποποίηση από BLiTzER; 07/01/2016 στις 15:50.
Life begins at 45°.
Ε ναι. Η μόνη σχέση των F1 με αυτοκίνητα είναι οι 4 τροχοί.
Life begins at 45°.