ο καφεκόφτης έχει πάει με το B-King χώμα...![]()
ο καφεκόφτης έχει πάει με το B-King χώμα...![]()
Aυτότο είδε κανείς ή απλά κουβέντα να γίνεται ?Ζω σε περιοχή με αρκετά ξηρό κλίμα (Κυκλαδες)
Για τα παιδιά παραπάνω αναφέρομαι που λένε για Κρήτη και Ρόδο
SS δεν με ενδιαφερει, πιο πολυ σε super motard σκεφτομαι. Γι αυτο λεω να ξεκινησω με ΧΤ 600 και μετα βλεπουμε... βασικα αυτη η μηχανη που θελω να παρω αργοτερα ειναι η ducati hypermotard παρολο το κοστος της... Αλλα θα δουμε ειναι νωρις ακομη![]()
Γι αυτο λεω να ξεκινησω με ΧΤ 600 και μετα βλεπουμε..
Πολύ καλή επιλογή...
Θα έβαζα και το dominator στην εξίσωση
παρ ότι έχω χτ600 πίστευα ότι θα ήταν κάτι παραπάνω όταν το πήρα. Δεν το κρύβω ότι νόμισα ότι το χτ600 του 2003 τέλος πάντων πόσο είναι , θα έμοιαζε με το χτ550 του 82 που είχα παλιότερα. Όμως δεν μοιάζει σε τίποτα το μοτεράκι του. Είναι σαφώς πολύ πιο ψόφιο. Έτσι άλλαξα τα αλυσογράναζα με 15 38 όπως το 550 και φόρεσα μια χ3 ολόσωμη Παρ όλα αυτά αν πας εθνική πρέπει να βάλεις και καμιά 40 ευρώ για ένα ψιλοφερινγκάκι που φτιάχνει πολύ την κατάσταση. Σκέφτομαι τώρα και για εκεντροφόρο απο 550 ή ττ600?θα δούμε.. Πάντως το χτ είναι ότι πρέπει να κινήσει στη θηβών και να ρίχνεις στα περισσότερα καγκουράκια που συναντάς (αμα σκάσει κανένα βε2 δικύλινδρο απρίλια καλό είναι κάνεις ότι δεν βλέπεις..)
Για αξιοπιστία ή ανάγκες σερβις δεν το συζητώ. Για χώμα το καλοκαίρι στον Ωρωπό έχει σκαρφαλώσει με την γυναίκα μαζί σε απίστευτα σημεία αλλά δεν είναι εντουρομηχανάκι.
Για το ντομι τώρα που το έχει φίλος και το καβαλάω συχνά νομίζω ότι είναι μια πιο αξιόλογη επιλογή.
Πρώτον το μοτερ του έχει περισσότερα άλογα απο το χτ. Εθνική σε πάει πολύ πιο άνετα από το χτ, χώμα πάει τα ίδια με το χτ
Σε τιμή θα το βρεις καλύτερα ή στα ίδια με ένα χτ ανάλογα κατάστασης και τα δύο.
Πάντως ευχαρίστως άλλαζα το χτ με το ντομι.
τελικά πάντως το μόνο που μοιάζει με το παλιό 550 είναι ότι φχαριστιέσαι όρθιες
![]()
και η ζωή συνεχίζεται...
με οποιοπωτε μηχανάκι με διαδρομές ανάρτησης πάνω απο 130mm (τυπου XT, vstrom, KLE, κλπ) μπορεις να μπεις σε στεγνό χώμα και να κινηθεις σχετικά γρήγορα, ακόμα και με τελειως ασφάλινα λάστιχα. Ειδικά όσο ελαφρύτερο το μηχανάκι τοσο καλύτερα.
αν πρεπει να μπαινεις καθε μερα σε βρεγμένο χώμα πρεπει να σκεφτεις να βαλεις λάστιχα τύπου metzeler turance ή αν το παρακανεις με το χώμα, πιρελι MT60 (που συμπεριφέρονται αξιοπρεπέστατα και στην άσφαλτο, ειδικά την βρεγμένη, αλλα δυστυχώς τρώγονται γρήγορα).
το ΧΤ όπως γραψανε πριν, δεν είναι κατι ιδιαίτερο στο χώμα (και ας έχει εμφανιση enduro), τα ίδια κάνει όπως και ένα Vstrom, πχ. Εγω προσωπικά απορώ γιατι πηγε τόσο καλά στην Ελλάδα αφου ούτε για χώμα κάνει, ούτε γκάζι έχει, καίει αρκετα για το γκάζι του, για ταξίδι δεν είναι, βαρύ είναι, ευέλικτο δεν είναι, κλπ.
Mια χαρα χωμα παει το ΧΤ. Ναι, δεν ειναι καθαροαιμο προφανως, αλλα μπορεις να το χωσεις στα ζορια αφοβα. Το Στρομ ειναι βαρυ και δικυλινδρο, με χυτες ζαντες, με τον ενα λαιμο της εξατμισης να φευγει κατω απο το καρτερ, το ψυγειο λαδιου σε ρολο ποδιας και φοραει 19αρα μπροστα. Το ΧΤ δεν το φτανει ουτε για αστειο στο χωμα.
Βαρυ ειναι συγκρινομενο με καθαροαιμα εντουρο. Aλλιως, ειναι λιιιγο πιο βαρυ απο ενα lc4 πχ. Και σε σχεση με τα vstrom, africa, τρανσαλπ, gs650 κλπ ειναι σαφως ελαφρυτερο.
Γκαζι, για την εποχη που σχεδιαστηκε το μοτερ, μια χαρα εχει.
Ειναι ευελικτο οσο το παπι μες την πολη και ισως ακομα περισσοτερο μιας και σου δινει την ευκαιρια να καβαλας τα παντα.
Και πανω απο ολα, το γνωστο "δεν σπαει-δεν χαλαει".
MADE IN JAPAN 日本製