Με αυτά και με αυτά, χαίρομαι που το απρίλια το πήρα μπλε, τουλάχιστον να μην έχω και άλλα στο μυαλό μου αν και εφ'όσον...
Γιάννη μεγειά καλές βόλτες. Ασε τους υπόλοιπους να κράζουν, ζηλεύουν τα καθάρματα!
vardis
H Ollihns τα δινει ~600 χωρις τον remote ρυθμιστη αποσβεσης ή +300 με αυτον (ρουμπινεδακι)
Καλη η αναβαθμιση αν την κρατησεις, αλλα εχε υποψιν σου οτι θελουν συχνα σερβις καθε 30-40κ χλμ.
Σε κάποιο άλλο μηχανάκι κατά κύριο λόγο στρητ θα έριχνα χρήματα στις αναρτήσεις, στο Βαρναδέρο όχι. Βαρανδέρο έχω και εγώ και μάλιστα το τελευταίο μονδέλο... Στο βάρα το μόνο που θα κάνω είναι όταν τα φτύσουν οι αναρτήσεις να αλλάξω ελατήρια και λάδια.
Δεν έχει νόημα να βάλεις τέτοιες αναρτήσεις οι οπίες θα τα φτύνουν στα μισά χιλιόμετρα από τις μαμά.
Απλά θα σου καλύψουν κάποιο ψυχολογικό κενό που κατά πάσα πιθανότητα υπάρχει.
Υ.Γ Σαν να λέμε ότι θα αλλάξουμε αναρτήσεις στο φορτηγό για να μπαίνουμε στις στροφές.... Πρόσεχε, για κάτι τέτοια έφυγα από το βαρανδέρο φόρουμ![]()
Δεν εχεις δικιο και μαλιστα καθολου δικιο..η σουμιες μαμα αναρτηση ηταν κυριολεκτικα για τα πανηγυρια..δεν μπορουσα να κανω ταξιδι, κουνουσε σαν μαουνα μεχρι καποια στιγμη ο αερας στα μεγαρα στην κυριολεξια μου σταυρωσε το τιμονι..
Μετα εβαλα λυση φθηνη αλλα τραβεστι με νεο ελαττηριο στην πισω αναρτηση και η μηχανη εγινε τρενο..την τεσταρα κατα επαναλειψη σε ολες τις καιρικες συνθηκες...
Τωρα μετα απο 80000 χλμ με την αναρτηση τραβεστι η μηχανη δεν ειχε επαναφορα σε εμποδια καθ λακουβες και ευτυχως ειχε ο θεος να βρω χρημστα για μια αξιοπρεπη λυση για πολλα χλμ..
Αν δεν ειχα βελτιωσει το θεμα αναρτηση βαραντερο εγω δεν κρατουσα..αν ποτε το αποφασισεις που στο ευχομαι...θα κλαψεις απο τη διαφορα ποιοτητας κυλισης με αυτο που βιωνεις τωρα και θα γελασεις οταν θα κρατας το μαμα ελαττηριο στο ενα χερι και στο αλλο να εχεις μια σοβαρη αναρτηση να συγκρινεις..
Ειδικά η πίσω ανάρτηση για το βαραντέρο είναι μεγάλο πρόβλημα. Μπορεί να την ευχαριστηθείς για λίγα χιλιόμετρα αλλά θα τα φτύσει γρήγορα... ίσως και στα μισά χιλιόμετρα από τα άλλα μηχανάκια. Ο λόγος είναι ότι καμία αφτερ μάρκετ δεν είναι σχεδιασμένη για τόσα κιλά. Άσχετα αν μπορεί να κουμπώσει στην μηχανή μας.
Οπότε η μόνη λύση είναι η Μαμά με ελατήρια και λάδια. Αδυνατώ να πιστέψω ότι η όλινς σχεδίασε ανάρτηση για 300 κιλά μηχανή χωρίς τον αναβάτη.... εδώ δεν το έκανε η χόνδα που κατασκεύασε την μηχανή.
Δεν έχω να σου πω τίποτα παραπάνω νομίζω ότι σε κάλυψα.
Πρώτα απ' όλα τα λάδια τσακίζουν πολύ ποιο γρήγορα λόγο βάρους... όταν τσακίσουν τα λάδια θα περνάνε από τις τσιμούχες. Μιλάμε για βαραντέρο που από μόνο του είναι 300 κιλά και παίρνει τριβάλιτσο + άλλα 300 + τους αναβάτες.
Υπάρχει κάποια ειδική μελέτη για αυτήν την ανάρτηση που έβαλε ο Ζόππας για το βαρανδέρο και τα κιλά του ; Αν ναι βάλτε τη να μου βουλώσετε το σόμα.
Υ.Γ Ζόππα καλορίζικη και καλοτάξιδη παρά τις ενστάσεις μου.
Τελευταία τροποποίηση από Coyote.V; 14/01/2016 στις 11:02.
Ναι φιλε μου η αναρτηση που εβαλα της ohlins η εταιρια-που ειναι σοβαρη- την εχει σχεδιασει ειδικα για βαραντερο για αυτο και εχει δικο της κωδικο...το γραφει ξεκαθαρα το επισημο μανιουαλ της αναρτησης που εχω στα χερια μου..
Αυτο ομως επρεπε να το κανει η χοντα βαζοντας μια αναρτηση της προκοπης και οχι η καθε εταιρια αφτερ μαρκετ..και το βαραντερο μας μαζι με βαλιτσες παει 280 κιλα..
Θα σου προτεινα καποια στιγμη να οδηγησεις ενα βαραντερο με μια σωστη αναρτηση για να καταλαβεις τη διαφορα..
Είσαι εντελώς (μα εντελώς όμως...) λάθος για ότι έχεις γράψει παραπάνω. Η Honda και η κάθε εταιρία, δεν θα βάλει ανάρτηση εφάμιλλη της Ohlins (σιγά μην δεν μπορεί να το κάνει), όχι επειδή έχει αποδεχθεί το μάταιο του θέματος, αλλά γιατί θα στείλει το κόστος πολύ ψηλά.
What?
Εσύ τι λες οτι θα "τσακίσει" (sic) γρηγορότερα? To σωστό λάδι σε varadero, ή το λάδι σε CBR600RR που θα κάνει 1 αγώνα?
Τώρα μιλάς σωστά το κάθε τι έχει την χρήση του και τον σκοπό του, Δεν μπορείς να ζητάς από το Βαρανδέρο να έχει τις επιδόσεις του σιπμιαρ στην πίστα ούρε και από το σιμπιαρ να κουβαλείσει το βάρος που κουβαλάει το βαραντέρο σε χωματόδρομους.
Από εκεί και πέρα η κάθε ανάρτηση πρέπει να έχει ειδική μελέτη για τι κάθε μηχανάκι. Εν τω μεταξύ αδυνατώ να χωνέψω ότι η όλινς ασχολήθκε ιδιαίτερα με το βαραντέρο. Απλά ταιριάζουν οι αναρτήσεις που φτιάχνει και σου την πουλάει.
Ας μας γράψει ο φίλος Ζόππας και σε ποια άλλα μηχανάκια ταιριάζει η ίδια ανάρτηση και τότε θα γελάσεις.
Υ.Γ βαραντέρο έχω και εγώ... το έχω ψιλοψάξει.
Ο κωδικός που δίνει η Ohlins για το Varadero είναι μοναδικός, οπότε υποθέτω ότι ασχολήθηκε με το Varadero, όπως κάνει με κάθε μηχανάκι της αγοράς. Εδώ ασχολήθηκε με το Crypton.
Life begins at 45°.