τα ηλεκτρονικά καταστήματα στο εξωτερικό χρησιμοποιούν το μέγεθος τους για να αγοράζουν με πολυ μεγαλύτερη έκπτωση από τη πηγή, απο οποιοδήποτε εθνικό τοπικό κατάστημα. τις τιμές δε μπορεί να τις ανταγωνιστεί κανείς όχι γιατί έχουν περισσότερο μυαλό ή γιατί είναι λιγότερο κλέφτες.
συν τις άλλοις, ως τεράστια κατάστηματα που απευθύνονται στη παγκόσμια αγορά, τα ενδιαφέρουν πολυ περισσότερο το volume των πωλήσεων απο ότι τα μικρά καταστήματα. επιπλέον, πολλά από αυτά τα μεγάλα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι απλά αποθήκες τεράστιες σε περιοχές με μικρή φορολόγηση, τα οποία χρησιμοποιούν και φορολογικούς μηχανισμούς αποφυγής πληρωμής φόρων τους οποίους τα μικρά ούτε στα όνειρα τους δε γνωρίζουν
πόσο πιο ειλικρινή συμπεριφορά ήθελες από τα καταστήματα της colori. μια χαρά προσπάθειες έκαναν όλο τον καιρό και για τιμές και για service και για προϊόντα. Απλά δεν μπορούσαν να αντέξουν τον ανταγωνισμό.
το να προσωποποιείτε θέματα οικονομικών, εμπορίου, διεθνών συναλλαγών με αντιδράσεις του στυλ: "κλεφτες λαμόγια, ελληνάρες καταστηματάρχες ααααααχααα …. εγώ είμαι μάγκας ρε και δε πιάνομαι κορόιδο",.... είναι απλά αστείο.
PS. αυτό βέβαια δεν δίνει άφεση αμαρτιών σε πολλά καταστήματα της ελληνικής μοτο-αγοράς μας, που τα έτρεχαν τα δευτερο ξάδερφα παλιών αγωνιζόμενων ή απλά λούμπεν στοιχείων της μοτοσυκλέτας, που είχαν τη μικρο-απατεωνιά και την ασχετοσύνη στο πετσί τους.