Το λαμπάκι ανάβει και λόγω χαμηλής πίεσης λαδιού. Οπότε (άλλα) 2 ενδεχόμενα:
Αντλία λαδιού --> χλωμό
Αισθητήρας πίεσης λαδιού ---> Βρίσκεις που είναι. Τον βγάζεις (ή ο μάστορας καλύτερα), θα τρέξει λίγο λαδάκι (χόντα έχεις, μη μασάς) και τον ξαναβάζεις.
Κόμπλα![]()
Δεν φταίω εγώ, εσείς χοροπηδάτε στα θέματα.
Τώρα άλλο κουλό, το μηχανάκι κάνει σχεδόν σαν τρακτέρ.
Το έκανε το σάββατο από την πρώτη στιγμή που το έβαλα μπροστά και συνέχισε και στην πορεία. Γύρισα, το άφησα, το ξαναέβαλα μπροστά σήμερα το απόγευμα, στην αρχή ήταν κανονικό (αλλά σα να μύριζε λαδίλα), όταν ζεστάθηκε το ξαναέκανε.
Για να δούμε τι θα πει και το συνεργείο αύριο.
Πάντως, το επόμενο θα είναι σύστημα abs με injection και ένα μηχανάκι τριγύρω τους![]()
ερωτηση κρισιμη και σημαντικη:
πριν το παρεις το μηχανακι, το ελεγξε καποιος μαστορας ή απλα επειδη η αγγελια ελεγε "πενα", εσκασες το χρημα και το πηρες?
Ενα μπουζι δεν λειτουργουσε >_>
Το αλλαξε και ολα μια χαρα.
Αληθευει οτι τα honda πονανε στα μπουζι και οτι θελουν nkg (τα μαμα, αντι των κατωτερων και φθηνοτερων denso -που φορουσε-) ;;
Μπαινει σε ακινησια το μοτορι, για αυτο αλλαξα μονο το 1.
Και εχουν μονο 4000 τα υπολοιπα.