Σελίδα 10 από 15 ΠρώτοΠρώτο ... 56789101112131415 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 136 έως 150 από 220

Θέμα: Πρέπει να συρρικνωθεί το μερίδιο της επιχειρηματικότητας των Ελληνικών μοτο-επιχειρήσ

  1. #136
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    Εγώ δεν κρύβω ότι με χαλάει ο τίτλος του θέματος. Έτσι όπως είναι γραμμένος φαίνεται σαν να εύχεται ο συντάκτης να κλείσουν επιχειρήσεις.
    Αν εννοούσε ότι κάποιες θα οδηγηθούν στο λουκέτο λόγω του διεθνούς ανταγωνισμού, υπήρχε καλύτερος τρόπος να το γράψει. Κάποιος που γνωρίζει το μοντέλο Porter (και όχι Poter) και περί οικονομίες κλίμακας, μάλλον έχει την ικανότητα να χειρίζεται αξιοπρεπώς την ελληνική γλώσσα. Μάλλον.

    Έπειτα, η συχνή χρήση εξειδικευμένων οικονομικών όρων, όταν δεν κουβεντιάζεις με οικονομολόγους, επίσης δεν πείθει για τις αγνές προθέσεις ενημέρωσης. Αλήθεια, σε ποιους απευθύνεται το θέμα; Στους χρήστες μοτοσυκλετιστές-καταναλωτές του forum; Στους τυχόν εμπόρους που διαβάζουν; Να βοηθήσει εμάς θέλει ή ψάχνει πελάτες να τους κάνει launch (και όχι lunch) τα προϊόντα τους στην αγορά;

    Edit: Πάντα υπάρχει βέβαια και το ενδεχόμενο του troll!
    πράγματι ο porter μας λέει κάποια ενδιαφέροντα πράγματα, αλλά η ουσία είναι ότι ο τίτλος μου εγώ όπως το βλέπω είναι σωστός.
    και εξηγούμαι ,

    Μια επιχείρηση έχει σκοπό το κέρδος. Ελπίζω ότι όλοι συμφωνούμε σε αυτό. Σκοπός της επιχείρησης λοιπόν είναι να μεγιστοποιήσει την περιουσία των μετόχων αυτής. Όταν μια επιχείρηση έχει λάθος σχεδιασμό είναι δεδομένο ότι δεν πρόκειται να επιβιώσει. Αν εκείνος που χαράζει την στρατηγική κάνει λάθη, τότε μοιραία θα παρασύρει τους μετόχους σε μείωση κερδών ή αλλιώς όπως τις αναφέρει ο λογιστικός κλάδος ζημίες. Είναι πολύ εύκολο μια επιχείρηση με λανθασμένη στρατηγική να γράψει απανωτές ζημίες στους ισολογισμούς της και τις περισσότερες φορές ο λόγος είναι γιατί οι μέτοχοι ή ο επιχειρηματίας δεν μπορούν να καταλάβουν ότι κάτι πάει λάθος και ότι είναι επιτακτική ανάγκη να αναπροσαρμόσουν το επιχειρηματικό σχέδιό τους.

    Όταν όλα αυτά συμβαίνουν στο οικονομικό περιβάλλον της Ελλάδας, που είναι και το εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης, η δική μου άποψη είναι ότι πρέπει ο επιχειρηματίας να καταλαβαίνει πότε είναι η ώρα να αποχωρήσει .
    Μετά από συνεχείς ισολογισμούς με ζημίες θα πρέπει να βλέπει σε πάρα πολύ μεγάλη ευκαιρία για να αντέξει το χάσιμο του χρήματος.

    Ναι λοιπόν η άποψή μου είναι ότι εάν όχι μόνο οι μοτο εταιρίες , αλλά και οποιεσδήποτε εμπορικές ελληνικές εταιρίες γράφουν απανωτές ζημίες τότε πρέπει να κλείνουν.
    Αν υπάρχει κανένας που πιστεύει ότι με τις τρέχουσες οικονομικές συνθήκες το να κρατάς ένα μαγαζί από τα δόντια είναι σωστό, αφήνοντας χρέη στον οαε, στο ικα ,πλακώνοντας τις χίλιες εκατό δόσεις στο φπα και με όποιο άλλο τρενάρισμα στις δόσεις της ετήσιας φορολογίας , για μένα απλά αυτός ο επιχειρηματίας πάει για άσχημο κανόνι. ή μήπως θέλετε να με πείσετε ότι με αυτή την κατάσταση όλες οι μοτο εταιρίες που ψυχαγωγούν στην αγορά δεν γράφουν ζημίες?

    Επιμένω λοιπόν ότι με την παλιά παραδοσιακή λογική οι εταιρίες θα οδηγηθούν στις συνθήκες που προαναφέρω. Δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα και θα πρέπει να αντιμετωπίζουμε κυνικά την πραγματικότητα. Δεν υπάρχει χώρος για συναισθηματισμούς στο πεδίο της επιχειρηματικότητας.

    Μοναδική διέξοδος πάλι κατά την άποψή μου είναι να ακολουθήσουν ένα πρόγραμμα στρατηγικού σχεδιασμού , τέτοιο που να δημιουργεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και άρα συνθήκες ανάπτυξης .

    Αν πάλι κάποιος εμμένει στις παραδοσιακές αντιλήψεις του δική μου άποψη είναι ότι αργά ή γρήγορα θα οδηγηθεί σε καταστροφή.

    Σύμφωνα λοιπόν με τα ανωτέρω, γιατί παλικάριΜ να μην το κλείσεις μια ώρα αρχύτερα και να γλυτώσεις τον εαυτό σου από οικονομική καταστροφή?

    Εάν πάλι είσαι θετικός με κέρδη λογίσου αυτό: όσο και να πιστεύεις ότι υπάρχει σταθερότητα πίστεψέ με ΔΕΝ υπάρχει.
    ο στρατηγικός σχεδιασμός είναι μονόδρομος

    Δεν φτάνει λοιπόν που αναγνωρίζω το πρόβλημα σας προσφέρω και την λύση....!!!!

    Ελπίζω να έγινα κατανοητός και να μην αφήνω περιθώρια παρερμηνείας γιατί τελικά δεν πρόλαβα να γράψω τίποτα στο τοπικ και έγινε ένας παγκόσμιος πόλεμος όπου οι πριμαντόνες του ιντερνετ ωρύονταν για τον κακό φρι ράιντερ που θέλει να κλείσουν τα μαγαζάκια μας και δεν μας σέβεται.
    (εδώ γελάνε)
    Αφορμή βέβαια όλων αυτών ήταν οι ειρωνείες για καραμέλες...του manianisg στο προηγούμενο τοπικ, δεν ξεκίνησε τυχαία το τοπικ στα καλά καθούμενα.

    Τώρα εάν εμένα με ενδιαφέρει να βρω πελάτες δεν το νομίζω, καλώς έχω στήσει τα δικά μου σενάρια και δεν μου χρειάζεται άλλος φόρτος εργασίας ,

    ωστόσο

    δεν θα μου απαγορέψει κανένας να γράφω την γνώμη μου που μπορεί να είναι δογματική ή ότι άλλο θέλετε,
    και ειδικά ανθρωπάκια σαν κι αυτούς που ξεσπάνε με μίσος μόνο και μόνο για να πιστέψουν ότι έτσι θα ελαφρυνθεί η μίζερη ζωή τους
    ή θα ξεφύγουν από τα ψυχολογικά προβλήματα που τους βασανίζουν.

    Αλλά την γνώμη μου θα την φάτε στη μάπα όσο ακόμα είμαι μέλος εδώ...
    Τελευταία τροποποίηση από free rider; 19/01/2016 στις 17:58.
    και η ζωή συνεχίζεται...

  2. #137
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    Υ.Γ.
    και ξαναφέρνω το παράδειγμα της φακόμ που βλέπω εδώ μέσα το οποίο ήδη το έκανα case study, όπως φυσικά και τις αντιδράσεις εδώ μέσα.

    τέτοιες εταιρίες με κάνουν να πιστεύω ότι υπάρχει μέλλον.
    και η ζωή συνεχίζεται...

  3. #138
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από free rider Προβολή μηνύματος
    ...
    Δεν φτάνει λοιπόν που αναγνωρίζω το πρόβλημα σας προσφέρω και την λύση....!!!!
    ...
    Η οποία ποια είναι; Σόρρυ, δεν με έχω για χαζό, αλλά αν εννοείς την σωστή στρατηγική δεν μας λες και κάτι νέο.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  4. #139
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από free rider Προβολή μηνύματος
    ωστόσο

    δεν θα μου απαγορέψει κανένας να γράφω την γνώμη μου που μπορεί να είναι δογματική ή ότι άλλο θέλετε,
    και ειδικά ανθρωπάκια σαν κι αυτούς που ξεσπάνε με μίσος μόνο και μόνο για να πιστέψουν ότι έτσι θα ελαφρυνθεί η μίζερη ζωή τους
    ή θα ξεφύγουν από τα ψυχολογικά προβλήματα που τους βασανίζουν.

    Αλλά την γνώμη μου θα την φάτε στη μάπα όσο ακόμα είμαι μέλος εδώ...
    Θα μου επιτρέψεις, δεν ξέρω τι δουλειά κάνεις, αλλά ένα μοτομαγαζί δεν είναι πολυεθνική με μετόχους, ισολογισμούς σε εφημερίδα, χρηματιστήριο κλπ.
    Συνήθως είναι ένας άνθρωπος με μία προσωπική εταιρία.

    Με αυτά που γράφεις, ουσιαστικά φαίνεσαι εσύ σαν να είσαι ανθρωπάκι με μίζερη ζωή και όλα τα λοιπά που γράφεις και εύχεσαι το κακό για κάποιον που πάει να βγάλει μεροκάματο. Σε τελική ανάλυση ΚΑΝΕΙΣ δεν δουλεύει για την ψυχούλα της μάνας του, όλοι στο κέρδος αποσκοπούν εργαζόμενοι.

    Βλέπεις (ή μπορεί δεν είδες αλλά γράφτηκε σήμερα) ότι πολλά μαγαζιά ΠΛΕΟΝ είναι απόλυτα ανταγωνιστικά με τα ξένα σε γκάμα νέων συλλογών προϊόντων. Εγώ λέω ΜΑΚΑΡΙ να διαβάζει κάποιος από αυτούς και ΜΑΚΑΡΙ να δει ότι κρατώντας ψηλά τιμές σε ΠΑΛΙΑ κομμάτια, χάνει λεφτά επίσης που φεύγουν έξω στους ανταγωνιστές του, αντί για το ταμείο του με μικρότερο κέρδος. Του εύχομαι να διορθωθεί σαν εμπορική πρακτική, όχι να κλείσει. Δεν δουλεύει 100% λάθος, δουλεύει ΜΕΡΙΚΩΣ λάθος.

    Οπότε, η γνώμη μου που τρως στην μάπα, είναι ότι είσαι πολύ λάθος.

    Τουλάχιστον χαίρομαι που άνοιξε αυτό και το άλλο νήμα, γιατί είδα ότι έχω περισσότερες επιλογές από ότι νόμιζα (είχα σταματήσει να βλέπω Ελληνικές τιμές απογοητευμένος, λάθος μου).

  5. #140
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Αν οι προοπτικη ηταν να τα βαλω στον πατο μου, ελα να τα βρουμε....

    Το θεμα βεβαια ειναι, γιατι εγω θα τα βαλω στον πατο μου ενω καποιος αλλος προσδοκα στο κερδος.
    Τι κανω λαθος ως μαγαζι και δεν το βλεπω;
    Ο στοκατζής προσδοκά σε ελάχιστο κέρδος από πολλά τεμάχια που θα αγοράσει σε καλή τιμή, ακόμα και κάτω του κόστους.
    Ταυτόχρονα επειδή στην Ελλάδα το μόνο που μετράει πλέον είναι η τιμή ,σου πήρε όλη την πελατεία και σε έκλεισε.
    Αν βάλεις το στοκ σε "προσφορά" οι Ελληνες πελάτες σου θα περιμένουν την επόμενη φορά που θα ξαναβάλεις προσφορά για να ξαναψωνήσουν οπότε πάλι έκλεισες.
    Το ίδιο θα γινόταν αν όλοι οι πελάτες των μεγάλων ιντερνετομάγαζων ήταν Έλληνες, θα κλείναν ή θα σταματούσαν τις προσφορές.
    Γιατί προκειμένου να υπάρχει "προσφορά" και "ξεστοκάρισμα" πρέπει να υπάρχει και τζίρος σε κάτι που ΔΕΝ είναι σε προσφορά.

  6. #141
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Η οποία ποια είναι; Σόρρυ, δεν με έχω για χαζό, αλλά αν εννοείς την σωστή στρατηγική δεν μας λες και κάτι νέο.
    ε λοιπόν τότε δεν λέω κάτι καινούργιο, εσύ λοιπόν sniper καταλαβαίνεις τι γράφω γιατί σας πιάνει σύγκρυο?

    όμως πόσες εταιρίες εφαρμόζουν αυτή την λογική?
    εδώ είναι το θέμα, για το μαγαζάκι που αναφέρει ο amuroukai πιο κάτω.
    και η ζωή συνεχίζεται...

  7. #142
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Αν βάλεις το στοκ σε "προσφορά" οι Ελληνες πελάτες σου θα περιμένουν την επόμενη φορά που θα ξαναβάλεις προσφορά για να ξαναψωνήσουν οπότε πάλι έκλεισες.
    Το ίδιο θα γινόταν αν όλοι οι πελάτες των μεγάλων ιντερνετομάγαζων ήταν Έλληνες, θα κλείναν ή θα σταματούσαν τις προσφορές.
    Δηλαδή πιστεύεις ότι το FC-MOTO, motocard, helmetcity, lidsdirect και άπειρα πόσα μαγαζιά που έχουν μόνιμο λινκ με τις προσφορές στην πρώτη τους σελίδα, δεν δουλεύουν με την τρέχουσα συλλογή αλλά μόνο με προσφορές; Τότε πως στο καλό δεν έχουν κλείσει ακόμα; Δηλαδή έχουμε τόση αγοραστική δύναμη που συντηρούμε όλα τα ιντερνετομάγαζα της Ευρώπης; Προφανώς σε όλη την Ευρώπη έχει κόσμο που περιμένει την προσφορά, αλλά έχει και κόσμο που θέλει το φρέσκο. Το ίδιο και στην χώρα μας.

  8. #143
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από free rider Προβολή μηνύματος
    ε λοιπόν τότε δεν λέω κάτι καινούργιο, εσύ λοιπόν sniper καταλαβαίνεις τι γράφω γιατί σας πιάνει σύγκρυο?

    όμως πόσες εταιρίες εφαρμόζουν αυτή την λογική?
    εδώ είναι το θέμα, για το μαγαζάκι που αναφέρει ο amuroukai πιο κάτω.

    Καταρχάς δεν με πιάνει κανένα σύγκρυο, δεν έχω δική μου επιχείρηση αλλά λόγω δουλειάς κινούμαι μέσα σε επιχειρηματικό περιβάλλον.

    Αν λοιπόν λες ότι οι επιχειρηματίες που θέλουν να κερδίσουν πρέπει να έχουν "σωστή" στρατηγική, πως λες εσύ ότι θα καταφέρουν να τη βρουν; Δλδ, ποια είναι η λύση αυτού του προβλήματος;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  9. #144
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    και εύχεσαι το κακό για κάποιον που πάει να βγάλει μεροκάματο. .
    αφού ο τίτλος είναι ένα ερώτημα

    ρωτάω

    και γράφω

    "Πρέπει να συρρικνωθεί το μερίδιο της επιχειρηματικότητας των Ελληνικών μότο-επιχειρήσεων?"

    όταν ρωτάω κάτι τέτοιο που δείχνει ότι το εύχομαι?

    απλά βάζω έναν προβληματισμό
    που είναι η κακία?

    και η ζωή συνεχίζεται...

  10. #145
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή πιστεύεις ότι το FC-MOTO, motocard, helmetcity, lidsdirect και άπειρα πόσα μαγαζιά που έχουν μόνιμο λινκ με τις προσφορές στην πρώτη τους σελίδα, δεν δουλεύουν με την τρέχουσα συλλογή αλλά μόνο με προσφορές; Τότε πως στο καλό δεν έχουν κλείσει ακόμα; Δηλαδή έχουμε τόση αγοραστική δύναμη που συντηρούμε όλα τα ιντερνετομάγαζα της Ευρώπης; Προφανώς σε όλη την Ευρώπη έχει κόσμο που περιμένει την προσφορά, αλλά έχει και κόσμο που θέλει το φρέσκο. Το ίδιο και στην χώρα μας.
    Το FC moto είναι μια τραγική ιστορία... Το ιντερνετ είναι γεμάτο με μπινελίκια.
    Το ξεστοκάρισμα σε γενικές γραμμές θέλει ρέγουλα.
    Μιλάμε δηλαδή για σπασμένα νούμερα και σε λίγα νούμερα κυρίως άσχετα XXL XSM κλπ
    Αφού ΦΥΣΙΚΑ έχεις πιάσει τα λεφτά σου από την παρτίδα. Υπάρχουν όμως και στοκατζίδες που παίρνουν τα πάντα όλα
    περίπου τζάμπα και τα πουλάνε στο ιντερνετ φόρα παρτίδα.
    Φυσικά και στην Ελλάδα της κρίσης ΟΛΟΙ ψάχνουν στα στοκ αλλλά το αν θα βρεις είναι μια άλλη ιστορία.
    Άσχετα μοντέλα ή κακά μοντέλα υπάρχουν σε στοκ.
    Μοντέλα που για τον Α ή Β λόγο δεν πούλησαν οπότε υπάρχει κι αυτό το ρίσκο.
    Γενικά δεν υπάρχει άσπρο ή μαύρο.
    Το στογκ έχει ρίσκο.
    ανανήψαντας

  11. #146
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Το στογκ έχει ρίσκο.
    Αυτά τα λινκ στο μη χιουμοριστικό ποστ-διάψευση στον μπάκλει, τα είδες, για να καταλάβεις τι εννοώ "στοκ" γιατί άλλο εννοώ και αλλού το πάτε συνεχώς; Το ρίσκο πες μου που είναι. Ότι κακομεταχείριση μπορεί να κάνει ο UPS man, μπορεί κάλλιστα να κάνει και ο Πάκι ή ο 297 ευρώ και 12ωρη εργασία πιτσιρικάς-αποθηκάριος του εισαγωγέα/εμπόρου εδώ. Και στην πρώτη περίπτωση βρίσκεις πάντα άκρη, στην δεύτερη...;

  12. #147
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Καταρχάς δεν με πιάνει κανένα σύγκρυο, δεν έχω δική μου επιχείρηση αλλά λόγω δουλειάς κινούμαι μέσα σε επιχειρηματικό περιβάλλον.

    Αν λοιπόν λες ότι οι επιχειρηματίες που θέλουν να κερδίσουν πρέπει να έχουν "σωστή" στρατηγική, πως λες εσύ ότι θα καταφέρουν να τη βρουν; Δλδ, ποια είναι η λύση αυτού του προβλήματος;
    δεν γράφω ότι σε έπιασε εσένα σύγκρυο προσωπικά, αλίμονο , εννοώ ότι βλέπω αντιδράσεις σε ένα ερώτημα που έβαλα που ομολογώ ότι δεν τις περίμενα
    και θα το ξανασκεφτώ σοβαρά αν αξίζει να ξανασχοληθώ με το να σκαλίζω θέματα που ενοχλούν


    Στο δια ταύτα,
    η λύση φυσικά δεν μπορεί να βρεθεί με την συζήτηση μέσα στο φορουμ του μοτο.γρ, μπορούν να ειπωθούν όμως ιδέες ,(όπως αυτό που έγραφα για τις συνοδευτικές υπηρεσίες μετά την πώληση..και σκοπός μου ήταν να προκαλέσω μια συζήτηση όπου να εκφραστούν ιδέες τέτοιου είδους , άλλο που κατέληξες το πράγμα...)
    η λύση έρχεται από ανθρώπους που ασχολούνται εξειδικευμένα με το αντικείμενο του στρατηγικού μαρκετινγκ, αυτό πιστεύω για την λύση.

    Το να κάτσω τώρα να κάνω ολόκληρη μαρκετινγκ ανάλυση στο μοτο .γρ νομίζω δεν είναι δυνατόν.
    Πόσες όμως εταιρίες στην χώρα μας , μοτο μάγαζα αν θέλεις , έχουν καταλάβει την ουσιαστική αξία του μαρκετινγκ?
    ο μικροεπιχειρηματίας που αγωνίζεται να τα βγάλει πέρα με τα έξοδα του μήνα νομίζεις ότι μπορεί να καταλάβει τι γράφω?
    όμως αυτός έχει την μεγαλύτερη ανάγκη σε αυτό που λέω.

    κι όμως , θυμήσου από που ξεκίνησε ο ..Γερμανός με τις μπαταρίες. απέναντι από το Δήσιο.
    Ο Γερμανός αναπτύχθηκε σαν εταιρία ο Δήσιος όμως παρέμεινε εκείνο το μαγαζάκι που ήταν.

    Πόσα φαστ φουντ ξεκίνησαν όπως η goodys? γιατί η goodys ξεχώρισε ?
    και η ζωή συνεχίζεται...

  13. #148
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από free rider Προβολή μηνύματος
    αφού ο τίτλος είναι ένα ερώτημα

    ρωτάω

    και γράφω

    "Πρέπει να συρρικνωθεί το μερίδιο της επιχειρηματικότητας των Ελληνικών μότο-επιχειρήσεων?"

    όταν ρωτάω κάτι τέτοιο που δείχνει ότι το εύχομαι?

    απλά βάζω έναν προβληματισμό
    που είναι η κακία?

    Ο τίτλος σε πρώτη φάση δεν είναι ορατός καθ΄ολοκληρία, κόβεται. edit: δες αποκάτω.

    Δεύτερον, έχεις βγάλει χολή με άσχημο τρόπο σε πολλά ποστ.

    Και τέλος σου ξαναλέω ΟΧΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ, να αυξηθεί πρέπει και ελπίζω να καταλάβουν -επιτέλους- το πως θα σταματήσουν να χάνουν πελατεία.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	capture-20160119-192748.png 
Προβολές:	104 
Μέγεθος:	62,3 KB 
ID:	350571
    Τελευταία τροποποίηση από amyroukai; 19/01/2016 στις 18:27.

  14. #149
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Αυτά τα λινκ στο μη χιουμοριστικό ποστ-διάψευση στον μπάκλει, τα είδες, για να καταλάβεις τι εννοώ "στοκ" γιατί άλλο εννοώ και αλλού το πάτε συνεχώς; Το ρίσκο πες μου που είναι. Ότι κακομεταχείριση μπορεί να κάνει ο UPS man, μπορεί κάλλιστα να κάνει και ο Πάκι ή ο 297 ευρώ και 12ωρη εργασία πιτσιρικάς-αποθηκάριος του εισαγωγέα/εμπόρου εδώ. Και στην πρώτη περίπτωση βρίσκεις πάντα άκρη, στην δεύτερη...;
    ο καθένας ότι θέλει καταλαβαίνει του προυβ χιζ πόιντ
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  15. #150
    Πηες να κανεις οικονομικη αναλυση, εφαγες τα μουτρα σου.
    Πηγες να κανεις μικρο-οικονομικη αναλυση, τα ιδια.
    Στην μακρο-οικονομια, τα ιδια.
    Τεχνολογια, τα ιδια.

    Που στο διαβολο μας ανοιγεις τα ματια; Εχω ενα 20 χρονια παρα 9 μηνες κλειστο και περιμενω, αλλα αρχιδια, παλι στραβος ειμαι.

    Εντιτ: στον Φρη πηγαινε αυτο.
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

Σελίδα 10 από 15 ΠρώτοΠρώτο ... 56789101112131415 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πόση ώρα πρέπει να ζεσταίνεις το μηχανάκι σου τον χειμώνα;
    από Pan (dvs) στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 287
    Τελευταίο μήνυμα: 09/02/2019, 08:06
  2. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΦΙΣΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!
    από argpap στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2006, 01:49
  3. Πρέπει να πάγωσε πολύ ο κ#λος της...!
    από lampros_fazer στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 06/02/2006, 11:15
  4. Πρέπει να είναι παράνομο το να μη φοράς κράνος ?
    από micmic στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 30/08/2005, 16:59
  5. Έμπνευση πρέπει να το λένε
    από adam_tsouk στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 04/02/2005, 20:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF