Με καποιες είμαι πολύ συνδεδεμένος συναισθηματικά, με καποιες αλλες όμως όχι.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Ομοιοπαθής Χ2
Όταν πήρα τον Πήγασο ήξερα τι έπαιρνα και μέχρι τώρα, 6 χρόνια μετά, δεν με έχει διαψεύσει παρά τις κασσάνδρες που μου έλεγαν που πας ρε καραμήτρο να πάρεις Ιταλικό παρτάλι να ψάχνεις ρεύματα....
τον έχω αγαπήσει (ελέω και του ότι δεν παίζουν τα φράγκα για το απόκρυφο όνειρο....) δεν με έχει αφήσει ποτέ, ακόμα και όταν έπαθε το γνωστό θέμα με τον διακόπτη, με μια κίνηση πήρε μπρος και έφυγα....
Δύσκολα άλλο μΕχανάκι θα κάνει αυτά που ΕΓΩ ζητάω από ένα μΕχανάκι......
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Το μόνο μηχανάκι που είχα "δεθεί" και μου λείπει, είναι ένα ΚΜΧ 200 που είχα. Προφανώς λόγω των στιγμών που βίωσα μαζί του και της εποχής που αντιπροσώπευε.
Με τα υπόλοιπα, που δεν είναι και λίγα, κάποια εκτίμησα ιδιαίτερα -π.χ GSXR 750 του ΄85-, αλλά δεν μπορώ να πω ότι τα αντιμετώπισα διαφορετικά από μηχανικές κατασκευές.
Αυτό που έχω τώρα είναι το μοναδικό μηχανάκι που έχω πει, "αρχίζω να μη σε συμπαθώ εσένα"![]()
Think faster than you ride
Μετά από ένα τρομερό δυστύχημα όπου το δρεπάνι του μεγάλου θεριστή μου ξύρισε ελαφρώς τα μαλάκια....
Βρέθηκα με ένα ΧΤ 600 sm για να κάνω τη δουλειά μου. Δεν το είχα και σε μεγάλη υπόληψη τότε.
Το μηχανάκι (του 99) ξεπέρασε κάθε προσδοκία αφού δεν έμεινε ΠΟΤΕ και για κανένα λόγο.
Δεν ξέρω πόσα χλμ έκανα ως τώρα, σίγουρα πάνω από 100 000.
Κάθε μέρα με πήγε στη δουλειά, έκανα και τα σχετικά ντελίβερι μετά (πάρε κόΖμε φυτικό ανυψωτικό)
Πάντα κλικ και μπράου...
Οκ έκανε και 2 36ωρα που τερμάτισε και στα 2.
Μ αυτό έμαθε αμπραγιάζ και ο γιόζ μου....
Κάποτε το είχα βάλει αγγελία και μετά τον 3ο ηλίθιο που το ήθελε την απέσυρα.
Έκοψα όλους τους υποψήφιους ως ανάξιους εραστές.
Πριν λίγες μέρες πήρα για τεστ ράιντ ένα μοτο γκούτσι ν7 ιι με ΑΒΣ και τράξιον κοντρόλ.
Τρομερό μηχανάκι αλλά... δεν ξέρω... δεν βρήκα κανένα λόγο ν αλλάξω το... Νταρζάν.
Τέσπα το μηχανάκι δεν θα πουληθεί ΠΟΤΕ και θα πάει για κλασικό όταν έρθει η ώρα του (ή η δική μου)
Κάθε τόσο του φτιάχνω και από κάτι.
![]()
Τελευταία τροποποίηση από MG-KTiNoS; 21/01/2016 στις 16:10.
ανανήψαντας
εγώ συνέχεια θέλω να τη δώσω και να πάρω άλλη γιατί θέλω να δοκιμάσω νέα πράγματα (στο μυαλό μου γυρνάνε τα sm 990 / hypermotard 1000 / gsxr 750 / smc 690) και όλο το μετανιώνω. ξέρω οτι δύσκολα θα βρώ κάτι αντίστοιχο που να μου καλύπτει τόσα γούστα.
μα συνεχίζω όμως να το τυρανάω...
![]()
Είμαι δεμένος πολύ θα έλεγα. Το ήθελα από τότε που βγήκε και όταν βρέθηκε η ευκαιρία έδωσα το προηγούμενο που ήταν και το πρώτο και επιτέλους είχα την μηχανή που ονειρευόμουν. Θα περίμενα να μου λείψει το πρώτο (hornet 07) αλλά ο έρωτας με στράβωσε. Στην ουσία το αγόρασα μόνο και μόνο για να "μάθω μεγάλη μηχανή". Το πήρα κούτα, το έβγαλα εγώ από το κλουβί του και συναρμολόγησα αυτά που έπρεπε με τον φίλο μου μηχανικό, που δυστυχώς δεν είναι πλέον μαζί μας.
CBR 600RR 2008 από τα stock του Σαρακάκη, αγορασμένο τον Ιούνιο του 2012. Σχεδόν του πιάνω κουβέντα όταν το βλέπω.
(δεν έχω διαβάσει τις 6 σελίδες από το πρωί ρε κανάγιες....)
Δεν δένομαι (πιά).
Ναι την αγαπώ και σέβομαι και προσπαθώ να συντηρώ σωστά γιατί από εκείνην εξαρτάται και η ακεραιότητά μου.
Αλλά τι είχαμε, τι χάσαμε, μιά στο χώμα χιλιάδες στον αγώνα, τα καλύτερα έρχονται, η πιο όμορφη μοτοσικλέτα είναι πάντα (; ) η επόμενη.
Και να περνάμε καλά, φτάνει.
Το ους το υπουργείον συνέζευξε, ουδείς χωριζέτω δεν το έχω νιώσει ακόμα και αμφιβάλλω αν θα μου'ρθει και ποτέ.