Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 70

Θέμα: Βάλτε φρένο στην κερδοσκοπία με την αμόλυβδη, καλούν την κυβέρνηση οι βενζινοπώλες

  1. #46
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    ΑΝ θυμάμαι καλά, το κόστος σφράγισης κάποιου κοιτάσματος είναι τεράστιο. Αν ανοίξει, δεν είναι καθόλου απλό να ξανακλείσει. Κάποιο άρθρο/έκθεση δεν θυμάμαι είχα διαβάσει σχετικά με το πρόβλημα του κόστους που είχε η Ρωσία εξαιτίας της πτώσης του πετρελαίου. Είχε κοιτάσματα "φθηνά", αλλά είχε και αρκετά στην Σιβηρία που για να είναι κερδοφόρα, η τιμή έπρεπε να είναι πάνω από 100$. Σε αυτά είχε το πρόβλημα, μιας και η υπερπαραγωγή που είχε από φθηνότερες πηγές, επαρκούσαν για να μειώσει το κόστος της.
    Αυτος λες να ειναι ο λογος που σε ορισμενα Ρωσικα λιμανια το ναυτιλιακο πετρελαιο ειναι σχεδον μιση τιμη απο αλλα Ευρωπαικα και μη λιμανια ?
    Μιλαμε για 60-70 $ ο τονος
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  2. #47
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex14 Προβολή μηνύματος
    Αυτος λες να ειναι ο λογος που σε ορισμενα Ρωσικα λιμανια το ναυτιλιακο πετρελαιο ειναι σχεδον μιση τιμη απο αλλα Ευρωπαικα και μη λιμανια ?
    Μιλαμε για 60-70 $ ο τονος
    Δεν είναι απίθανο. Απο την στιγμή που βγαίνει, πρέπει να διοχετευτεί κάπως, δεν μπορεί να στοκάρει εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου περιμένοντας να ανέβει.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #48
    εδώ και μια 4ετία περίπου, δηλαδή κανα 2 χρόνια αφού μπήκε η κρίση στην καθημερινότητα, μειώθηκαν οι καταναλώσεις. Επετράπη η χρήση diesel κινητήρων στα 2 μέγάλα αστικά κέντρα, συνεχώς μειώνονται οι καταναλώσεις με σύγχρονες τεχνολογίες κινητήρων, μειώθηκαν οι μετακινήσεις, τα ταξίδια, ακρίβυναν οι Ε.Ο. και φυσικά αφού κάηκε το λίπος από την αγορά των πρατηρίων και μπήκε λουκέτο σε πάρα πολλά πρατήρια τα οποία φυτοζωούσαν, παρατηρήθηκε μία αντίστοιχη πίεση και ύφεση στις εταιρίες εμπορίας και πώλησης καυσίμων οι οποίες χάρην του αγώνα επιβίωσης και του αυξανόμενου ανταγωνισμού (αφού μειώνονταν οι καταναλώσεις) έριξαν το περιθώριο κέρδους από τα 5-6 και βάλε λεπτά που ήταν η τιμή ανα λίτρο, στα 3-4. Οι πρατηριούχοι έπεσαν κανα δυο λεπτά ακόμα από την τιμή τους αλλά όπως και να 'χει, μία υγειής επιχείρηση σήμερα με 4-5 υπαλλήλους, νόμιμα προβλεπόμενα κόστη λειτουργίας και μία μέση ποσότητα πωλούμενου προϊόντος, δεν μπορεί να λειτουργήσει με τιμή κέρδους κάτω από 4 λεπτά ανα λίτρο. Συνεπώς όσον αφορά τη λιανική πώληση ή την μεταπώληση, οι τιμές συμπτύχθηκαν όσο δεν πάει, και έγιναν οι αναμενόμενες αναπροσαρμογές.
    Όμως αυτό που αφορά κατα κύριο λόγο την τσέπη του καταναλωτή στην τιμή του καυσίμου, είναι είτε η μείωση των τεράστιων φορολογικών συντελεστών, είτε η μείωση της τιμής πώλησης προ φόρων, η οποία επηρεάζεται σαφώς από τις συμφωνίες εισαγωγής οι οποίες κλείνονται αρκετούς μήνες νωρίτερα απο τα διυλιστήρια, αλλά και από τις επίσης προσοδοφόρες συμφωνίες που τρέχουν για μεταπώληση του διυλισμένου προϊόντος εντός Μεσογείου, αλλά κατα βάσει από τα γούστα και το στοχούμενο κέρδος των δύο μεγάλων διυλιστηριακών και εισαγωγικών εταιριών οι οποίες δρουν ως κράτος εν κράτει.

    Σαφώς αυτό που αναφέρεται εν κατακλείδι δεν είναι άλλο από το παραδοσιακό διαπίστευμα πως η διαπλοκή των μεγάλων τζακιών αυτής της χώρας με την εξουσία, είναι αυτή ακριβώς η αιτία η οποία ευθύνεται για πολλά από τα δεινά που τραβάει ο πολίτης...

  4. #49

  5. #50
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    εδώ και μια 4ετία περίπου, δηλαδή κανα 2 χρόνια αφού μπήκε η κρίση στην καθημερινότητα, μειώθηκαν οι καταναλώσεις. Επετράπη η χρήση diesel κινητήρων στα 2 μέγάλα αστικά κέντρα, συνεχώς μειώνονται οι καταναλώσεις με σύγχρονες τεχνολογίες κινητήρων, μειώθηκαν οι μετακινήσεις, τα ταξίδια, ακρίβυναν οι Ε.Ο. και φυσικά αφού κάηκε το λίπος από την αγορά των πρατηρίων και μπήκε λουκέτο σε πάρα πολλά πρατήρια τα οποία φυτοζωούσαν, παρατηρήθηκε μία αντίστοιχη πίεση και ύφεση στις εταιρίες εμπορίας και πώλησης καυσίμων οι οποίες χάρην του αγώνα επιβίωσης και του αυξανόμενου ανταγωνισμού (αφού μειώνονταν οι καταναλώσεις) έριξαν το περιθώριο κέρδους από τα 5-6 και βάλε λεπτά που ήταν η τιμή ανα λίτρο, στα 3-4. Οι πρατηριούχοι έπεσαν κανα δυο λεπτά ακόμα από την τιμή τους αλλά όπως και να 'χει, μία υγειής επιχείρηση σήμερα με 4-5 υπαλλήλους, νόμιμα προβλεπόμενα κόστη λειτουργίας και μία μέση ποσότητα πωλούμενου προϊόντος, δεν μπορεί να λειτουργήσει με τιμή κέρδους κάτω από 4 λεπτά ανα λίτρο. Συνεπώς όσον αφορά τη λιανική πώληση ή την μεταπώληση, οι τιμές συμπτύχθηκαν όσο δεν πάει, και έγιναν οι αναμενόμενες αναπροσαρμογές.
    Όμως αυτό που αφορά κατα κύριο λόγο την τσέπη του καταναλωτή στην τιμή του καυσίμου, είναι είτε η μείωση των τεράστιων φορολογικών συντελεστών, είτε η μείωση της τιμής πώλησης προ φόρων, η οποία επηρεάζεται σαφώς από τις συμφωνίες εισαγωγής οι οποίες κλείνονται αρκετούς μήνες νωρίτερα απο τα διυλιστήρια, αλλά και από τις επίσης προσοδοφόρες συμφωνίες που τρέχουν για μεταπώληση του διυλισμένου προϊόντος εντός Μεσογείου, αλλά κατα βάσει από τα γούστα και το στοχούμενο κέρδος των δύο μεγάλων διυλιστηριακών και εισαγωγικών εταιριών οι οποίες δρουν ως κράτος εν κράτει.

    Σαφώς αυτό που αναφέρεται εν κατακλείδι δεν είναι άλλο από το παραδοσιακό διαπίστευμα πως η διαπλοκή των μεγάλων τζακιών αυτής της χώρας με την εξουσία, είναι αυτή ακριβώς η αιτία η οποία ευθύνεται για πολλά από τα δεινά που τραβάει ο πολίτης...
    Ναι αλλά μπορεί να υπερηφανεύεσαι ότι τα κρατικό διυλιστήριό μας είναι το πιο κερδοφόρο της Μεσογείου.

  6. #51
    Και ή απάντηση... Δεν φταίει κανείς, όλα καλά και όμορφα.

    http://www.autotriti.gr/data/news/pr...EPE_131079.asp

  7. #52
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Είχα την εντύπωση ότι οι βενζινοπώλες κατηγορούσαν τα διυλιστήρια για τις αυξημένες τιμές.
    Απ' ότι βλέπω όμως, δεν απαντούν τα διυλιστήρια, αλλά οι εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών. Άλλος κρίκος της αλυσίδας.

    Καλά, ότι δεν φταίει κανένας, είναι το μόνο σίγουρο.

  8. #53
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lykourgi Προβολή μηνύματος
    Είχα την εντύπωση ότι οι βενζινοπώλες κατηγορούσαν τα διυλιστήρια για τις αυξημένες τιμές.
    Απ' ότι βλέπω όμως, δεν απαντούν τα διυλιστήρια, αλλά οι εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών. Άλλος κρίκος της αλυσίδας.

    Καλά, ότι δεν φταίει κανένας, είναι το μόνο σίγουρο.
    ρε μια χαρά ζουν οι άνθρωποι... Τα είχε πει παλιά και ένας Θεοχάρης
    που τώρα είναι στο βοθροπόταμο...
    ανανήψαντας

  9. #54
    .................... Το avatar του/της LogOutGoRide
    Εγγραφή
    02/01/2008
    Μηνύματα
    1.579
    Νομίζω πως στην Ελλάδα δεν ισχύει ο νόμος περί προσφοράς και ζήτησης. Δεν γνωρίζω από οικονομικά, αλλά σε ένα βιβλίο στο σχολείο έλεγε πως αν κάτι έχει ζήτηση, ανεβαίνει η τιμή του. Αν όχι, πέφτει. Η ζήτηση σε βενζίνη τελικά έχει ανέβει; Έχει μείνει σταθερή; Μήπως έπεσε; Έχει τελικά σημασία; Γιατί έπεσε τόσο η τιμή του βαρελιού; Μήπως σταμάτησαν οι πόλεμοι και είναι τα οράματα πιο ήρεμα στην μέση ανατολή και λίγο πιο μέσα στην Ασία; Μήπως πριν ένα χρόνο περίπου υπήρξε μια φανερή συμφωνία με τις χώρες του οπεκ, που έπαιζε σε όλες τις ειδήσεις; Τελικά έχει σχέση με την Ρωσία και το φυσικό της αέριο, που την πολεμούν με οικονομικά μέσα;
    Απλά στην Ελλάδα, προσπαθεί να βγάλει κάτι από την υπόθεση και ο γερολαδάς το κράτος μας;
    Έξω πως διαμορφώθηκαν οι τιμές με την πτώση της τιμής του βαρελιού; Έχει κανείς την εικόνα;

  10. #55
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LogOutGoRide Προβολή μηνύματος
    Έξω πως διαμορφώθηκαν οι τιμές με την πτώση της τιμής του βαρελιού; Έχει κανείς την εικόνα;
    Επειδή έχω τα κοινόχρηστα, θα σου πω τη διαμόρφωση των τιμών σε πετρέλαιο θέρμανσης από το 2009 μέχρι σήμερα

    17/03/2009 6,90€ τα 15 λίτρα

    02/03/2013 19,90€ τα 15 λίτρα

    12/01/2016 10,65€ τα 15 λίτρα

    κάνε τους υπολογισμούς σου τώρα
    πουτσ@@@@@@@@@

  11. #56
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Δε μπιστεύω πια τίποτα και κανανΕ...

    Θυμάμαι όμως εκείνη την απίστευτη ιστορία με τις τριγωνικές σχέσεις και τη φοροδιαφυγή
    (την οπόια θα πατάξουμε εδώ και 150 χρόνια)
    κι εκείνον το γελοίο τον υπουργό εσώδων που τώρα είναι ποτάμι και γλύφει
    το Γκυριάκουλα να επιστρέψει....
    Στα @@ τους είναι ρε παίδες αν πέσει ή να μπέσει.
    Χεστ...-ανε στη ντελική για όλους εμάς.
    ανανήψαντας

  12. #57
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Επειδή έχω τα κοινόχρηστα, θα σου πω τη διαμόρφωση των τιμών σε πετρέλαιο θέρμανσης από το 2009 μέχρι σήμερα

    17/03/2009 6,90€ τα 15 λίτρα

    02/03/2013 19,90€ τα 15 λίτρα

    12/01/2016 10,65€ τα 15 λίτρα

    κάνε τους υπολογισμούς σου τώρα
    Ρε συ είσαι υπέρτατο troll τελικά

    Ο άνθρωπος σε ρωτάει πως έχει συμπεριφερθεί η τιμή της βενζίνης συναρτήσει τιμής πετρελαίου στο εξωτερικό, και εσύ του λες πόσο έκαναν 15 λίτρα πετρέλαιο στην Ελλάδα σε βάθος 7ετίας (τυχαίο το χρονικό διάστημα ???)

    Άσε που δίνεις τιμές σε δεκαπεντόλιτρα

    Βρε μπας και έβαζες diesel τόσα χρόνια στο βαπόρι ;

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  13. #58
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lykourgi Προβολή μηνύματος
    Είχα την εντύπωση ότι οι βενζινοπώλες κατηγορούσαν τα διυλιστήρια για τις αυξημένες τιμές.
    ΣΩΣΤΟ
    Απ' ότι βλέπω όμως, δεν απαντούν τα διυλιστήρια, αλλά οι εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών. Άλλος κρίκος της αλυσίδας.
    Αυτοί που κατέχουν τα διυλιστήρια, κατέχουν και από κανα δυο εταιρίες εμπορίας (μεγάλα μέλη του ΣΕΕΠΕ), Άρα είναι λογικό να βάζουν άλλους να απαντούν και τα διυλιστήρια να σφυρίζουν αδιάφορα...
    Καλά, ότι δεν φταίει κανένας, είναι το μόνο σίγουρο.
    σαφώς!
    ...

  14. #59
    .................... Το avatar του/της LogOutGoRide
    Εγγραφή
    02/01/2008
    Μηνύματα
    1.579
    Από μια τυχαία αναζήτηση.

    https://www.eia.gov/petroleum/gasdiesel/

    1 us gallon=3.785 litter.

    Στο τέλος της σελίδας, υπάρχει και ανάλυση της τιμής.

    Πως είπατε;;;;;

  15. #60
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.831
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LogOutGoRide Προβολή μηνύματος
    Από μια τυχαία αναζήτηση.

    https://www.eia.gov/petroleum/gasdiesel/

    1 us gallon=3.785 litter.

    Στο τέλος της σελίδας, υπάρχει και ανάλυση της τιμής.

    Πως είπατε;;;;;
    Αυτο που δεν καταλαβαινω στην αναλυση της τιμης ειναι η μεγαλη ποσοστιαια διαφορα στα εξοδα διανομης και διαφημισης μεταξυ ντιζελ και αμολυβδης...
    Quod me nutrit... me destruit.....

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Με τα πόδια από την Αυστρία στην Κων/πολη
    από jimmis5 στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 25/05/2010, 13:21
  2. Στην πίστα με το ντελιβεράδικο..
    από lampros_fazer στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 19/10/2007, 21:59
  3. 5/12 Βόλτα στην Ουτρέχτη με Tifoefs
    από Kostas NL στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 56
    Τελευταίο μήνυμα: 06/12/2005, 15:45
  4. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 19/09/2005, 22:21
  5. ΣΧετικα Με Το ΑτυΧημα Και Την Υγεια Του Διονυση
    από fire στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 62
    Τελευταίο μήνυμα: 01/06/2005, 16:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF