Asxeto, alla se enan antiprosopo Dunlop pou eixa paei terma thibon deksia, mou eixe pei pare oti theleis EKTOS apo dunlop.
Asxeto, alla se enan antiprosopo Dunlop pou eixa paei terma thibon deksia, mou eixe pei pare oti theleis EKTOS apo dunlop.
Σήμερα έκανα μια βόλτα σε λαστιχάδες. Μια πρόταση, σε πλειοψηφία, ήταν Michelin Pilot Road 4.
Από αυτά που διάβασα, έχουν εκπληκτική απόδοση στο φρενάρισμα, ειδικά στο βρεγμένο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα είναι καλύτερα από τα "μαμά" (Battlax BT011 και BT020).
Με τον ληστη εχω κανει σχεδον 80000 χλμ.τα μαμισια τα αλλαξα στις 5000 περιπου καθως το πισω εγινε τετραγωνο.απο τα υπολοιπα 75000 αφαιρω 10000 με κατι εξαιρετικα michelin pilot pure και κατι τρισαθλια bt 21 το οποιο γλυστραγε παντου και παντα.τα υπολοιπα 65000 εγιναν με michelin road 2 μετα road 3 και τωρα road 4 τα οποια και εχω ακομη επανω.πολυ καλος σκελετος ,ΑΡΙΣΤΑ στην βροχη ,βγαζουν σε εμενα περιπου 17000 και μεχρι το τελος της ζωης τους κρατανε το ιδιο.πιεσεις παντα 36-42 .
Το βάρος της μηχανής δεν είναι τόσο πολύ διαφορετικό ώστε να έχουν περισσότερη καταπόνηση. Τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά βέβαια του 1250 τείνουν στην υπερβολή αλλά θέλω να πιστεύω ότι η "φιλοσοφία" των Michelin PR4 ταιριάζει και στο 650.
Υπάρχει ελπίδα αλλά είναι αλλού!
Με διαφορες μηχανες εχω κανει συνιλο εκατονταδες χιλαδες χλμ και το 10% εξ αυτων με διαφορα λαστιχα μισελεν..ολα τα πεσιματα που ειχα ηταν μονο με αυτα τα λαστιχα, τελευτσια φορα γλιστρησαν στο λιμπερυ που καβαλουσα,ουτε καταλαβα ποτε βρεθηκα κατω χωρις λαδια στην ασφαλτο αλλα ηξερα οτι δεν ειναι πρωτη φορα που μου συμβαινει με μισελεν..
Τα αλλα 90% σε χιλιομετρα τα εχω κανει με μετζελερ και δεν ειχα ποτε προβλημα..σταθερα παντου και παντα..
Η μισελεν μαλλον δεν προσεχει τις ποιοτητες παραγωγης της στη ασια για αυτο μπορει και να πεσεις σε ελαττωματικη παρτιδα,δεν εξηγειτε αλλιως..
Ειναι λιγο καιρος που παθοντες εβαζαν φωτο των σνακι να τους λειπει ξαφνικα ολοκληρο κομματι απο το λαστιχο χωρις λογο..
Αν τα επιλεξεις ευχομαι να ειναι απο σωστη παραγωγη..