Σελίδα 98 από 139 ΠρώτοΠρώτο ... 488893949596979899100101102103108 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1.456 έως 1.470 από 2083

Θέμα: AFRICA!

  1. #1456
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Η παραπάνω φωτό ,έχει τραβηχτεί απο τον καλό μου φίλο XLgeorge ,πρίν λίγες μέρες ,στην Αγγλία.
    Το Transalp είναι δικό του ,και ο λόγος της φωτογράφησής του δίπλα στο CRF1000 ,έγινε ακριβώς για να αναδειχτεί η μαζεμένη(για 1000άρι) σιλουέτα του.
    Το έκανε ένα test ride 1,5 ώρας ,και έβγαλε πολλά συμπεράσματα.
    Είχα εκτενή τηλεφωνική ενημέρωση ,και ,όσα μου είπε ,ήταν ακριβώς όπως τα περίμενα.
    Θα προσπαθήσω να τον "ψήσω" ,να ανεβάσει αναλυτικό test ride review.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  2. #1457
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Αντε ψήστον, να διαβάσουμε μία ανεπηρέαστη άποψη, γιατί από τους δημοσιογράφους θα ακούμε μόνο τα γνωστά (όλα τέλεια κλπ).

  3. #1458
    "Χωματερο" Μελος Το avatar του/της XLGeorge
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    194
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el-Gatto Προβολή μηνύματος
    Η παραπάνω φωτό ,έχει τραβηχτεί απο τον καλό μου φίλο XLgeorge ,πρίν λίγες μέρες ,στην Αγγλία.
    Το Transalp είναι δικό του ,και ο λόγος της φωτογράφησής του δίπλα στο CRF1000 ,έγινε ακριβώς για να αναδειχτεί η μαζεμένη(για 1000άρι) σιλουέτα του.
    Το έκανε ένα test ride 1,5 ώρας ,και έβγαλε πολλά συμπεράσματα.
    Είχα εκτενή τηλεφωνική ενημέρωση ,και ,όσα μου είπε ,ήταν ακριβώς όπως τα περίμενα.
    Θα προσπαθήσω να τον "ψήσω" ,να ανεβάσει αναλυτικό test ride review.
    Παρων! Τελειο δεν ειναι, εξ'αλλου δεν υπαρχει μηχανακι τελειο, αλλα ειναι πολυ καλο. Αν βγει και αξιοπιστο και με χαμηλη καταναλωση (το τελευταιο οπως δειχνουν οι προδιαγραφες), τοτε θα κανει θραυση στην Ευρωπη οπου οι τιμες ειναι λογικες. Ελπιζω και στην Ελλαδα ο σαραβαλακης να φανει λογικος, για την ωρα δειχνει να κοιμαται με μποτες εντουρο ..εε με τσαρουχια ηθελα να πω Στη Βρεταννια εχει 10400 λιρες / 13500 ευρω με ABS οταν το Tiger XCx εχει 10100 - βγαζω απο την τιμη το ενα χρονο τελη που συμπεριλαμβανονται - ενω στη Γαλλια εχει 13000 ευρω με ABS (μηχανακια χωρις ABS δεν πωλουνται στη δυτικη/βορεια Ευρωπη). Θα ανεβασω το "test ride review" κατα Γατο μολις βρω λιγο χρονο.
    " the PouroDuro spirit "

  4. #1459
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919


    Ευχαριστώ.
    Όταν μπορέσεις, θα χαρώ να διαβάσω περισσότερα. Πιστεύω και άλλοι, όχι μόνο εγώ.

  5. #1460
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Cager on two wheels

    https://youtu.be/t2ltSW_BFLg
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #1461
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/11/2009
    Μηνύματα
    892
    ωραιο!μονο η εξατμιση με χαλαει!
    αλλα βαζεις αλλη.πολλα τα λεφτα ομως

  7. #1462
    "Χωματερο" Μελος Το avatar του/της XLGeorge
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    194
    Ποσταρω παρακατω το test ride review του καινουργιου Αφρικα 1000. Καθως απλα διαβαζω αλλα δεν πολυ-γραφω σ'αυτο το φορουμ, ας πω μερικα πραγματα για να γινει κατανοητη η οπτικη του συγκεκριμενου review. Ειμαι "γιαπωνεζος" στις προτιμησεις μου επειδη δεν θελω και δεν εχω και χρονο να πολυ-ασχολουμαι με τα μηχανακια μου στα οποια κανω τα παντα μονος μου. Ειχα διαφορα Honda και Kawasaki και αυτη τη στιγμη εχω δυο Τρανσαλπ 650, ενα στην Αγγλια που το χρησιμοποιω για commuting και ενα στην Ελλαδα που το χρησιμοποιω για μακρινες χωματαδες, ταξιδια σε επαρχιακους, διακοπες στα νησια και ταξιδια σε Βαλκανια/Τουρκια. Εχω επισης ενα VFR 800 VTEC το οποιο παιζει μεταξυ Ελλαδας και Αγγλιας και το οποιο χρησιμοποιω για ταξιδια σε ανοιχτους δρομους σε Ελλαδα και Ευρωπη, για στροφιλικα τυπου Δομοκου, Επιδαυρου κλπ. και καμια πιστα. Εχω την ταση να ταλαιπωρω τα on-off μου ασχημα στο χωμα, μουχει μεινει συνηθειο απο τα μικρα που ειχα στο παρελθον (XR200, XR250, ΚΜΧ200, KDX200 μεταξυ αλλων). Αυτα σαν προλογος, το CRF1000 το δοκιμασα το περασμενο Σαββατο για μιαμιση ωρα σε ενα dealer στο κεντρικο Λονδινο (Metropolis στο Vauxhall).


    Η πρωτη εντυπωση ειναι πολυ μαζεμενο μηχανακι, κατι που φαινεται οταν το καβαλαει κανεις στατικα αλλα ακομη περισοτερο μολις ξεκιναει και το μηχανακι κινειται με > 5χμω. Εχει παρομοιο σουλουπι με το Τρανσαλπ 650 που εχω και απο πλευρας σουλουπιου και ογκου ειναι πολυ πιο κοντα στα Τρανσαλπ 600/650 παρα στα Αφρικα 750 RD07. Το επιπλεον βαρος φαινεται απο ελαχιστα εως καθολου καθως φαινεται να εχει πιο χαμηλο κεντρο βαρος, η επιλογη δικυλινδρου εν σειρα με ειδικες σχεδιαστικες καινοτομιες για να ειναι χαμηλος σε υψος φαινεται να εχει αποδωσει στην πραξη.

    Αρχικα μια διαπιστωση. Το μηχανακι ειναι ψεκαστο και ως εκ τουτου δεν εχει την αρχοντικη αποκριση στο γκαζι των καρμπυρατερατων, αυτο δεν ειναι θεμα του Αφρικα αλλα ολων των ψεκαστων γενικοτερα. Θελει περισοτερη ακριβεια στο ανοιγμα του γκαζιου στο ξεκινημα (και λιγο παραπανω συμπλεξαρισμα) και στην αρχη καταφερα να το σβησω κανα δυο φορες σε ξεκινημα στην κινηση. Αλλα μετα απο λιγο προσαρμοστηκα. Παντως ο ψεκασμος του χαμηλα ειναι πολυ καλος, καμια σχεση με μηχανακια που εχουν σχετικο θεμα οπως πχ το ΚΤΜ 990, το ΧΤΖ 660 ή και το VFR VTEC που εχω.

    Το αλλο που μου εκανε αμεσως εντυπωση ειναι το ποσο κοβει ο κινητηρας στο κλεισιμο του γκαζιου στις μικρες ταχυτητες (2α και 3η), αυτο ειναι κατι που μαλλον εχει να κανει με το βαρος του βολαν και ισως και με την τροφοδοσια. Στην αρχη με ξενισε λιγο καθως “φρεναρε” μολις εκλεινα το γκαζι στην κινηση με μικρες ταχυτητες στο κιβωτιο αλλα κι’αυτο το συνηθισα μετα απο λιγο. Δεν ειναι κατι σημαντικο αλλα ητανε διαφορετικο απο το τι εχω συνηθισει και γι’αυτο το αναφερω.

    Συνεχιζεται (λογω οριου ποστ 5000 χαρακτηρων).
    " the PouroDuro spirit "

  8. #1463
    "Χωματερο" Μελος Το avatar του/της XLGeorge
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    194
    Ας ξεκινησω λοιπον απο καποια αρνητικα σημεια. Αρχικα η σελα. Ειναι σκληρουτσικη σε πρωτη εντυπωση οπως ολες οι σελες των Χονδα αλλα μου φανηκε πολυ καλη απο ανεση την μιαμιση ωρα που καθησα πανω της. Απλα στενευει λιγο στο σημειο που πλησιαζει το ρεζερβουαρ ωστε να δινει καλυτερο ελεγχο (επισης το ρεζερβουαρ ειναι στενο στην αρχη του και επιτρεπει να το καβαλλησει κανεις για ελεγχο στο χωμα) αλλα αυτο το στενεμα ενοιωσα να ενοχλει λιγο τα ευαισθητα οπισθια μου προς το τελος της δοκιμης. Μαλιστα ενσυνειδητα καθομουνα λιγο πιο πισω προς το τελος οπου ειναι πιο φαρδια και οχι κοντα στο ρεζερβουαρ. Να πω οτι αυτη η συγκριση γινεται με τις σελες-θρονους που εχουν μηχανακια σαν το XTourer, το Τρανσαλπ κλπ αλλα το Αφρικα εχει σαφως πιο χωματινο στησιμο/σχεδιαση απ’αυτα. Μη φανταστειτε βεβαια το χάλι της θεοστενης σελας του RD07, ΚΑΜΙΑ σχεση. Τωρα το ποσο θεμα ειναι αυτο το στενεμα σε πολυωρα ταξιδια κλπ ειναι κατι που θα το μαθουμε με τον καιρο.

    Δευτερο θεμα η κορνα. Η θεση του μπουτον δεν ειναι θεμα οπως σε αλλα προσφατα Χονδα, παρα το οτι η θεση της ειναι πανω απο τον διακοπτη των φλας και οχι απο κατω οπως παλια. Απλα ο διακοπτης των φλας ειναι στη φυσικη του θεση σε σχεση με τον αντιχειρα και η κορνα θελει προσπαθεια να την βρει κανεις απο πανω (καλυτερα βεβαια απο το XTourer οπου θελει να βγαλει κανεις φλας και παταει κορνα!). Αλλα ο ηχος της κορνας ειναι απλα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ, αναιμικος και σχετικα υψισυχνος, θα ταιριαζε σε κανενα 50ρακι της πλακας αλλα οχι στο Αφρικα.

    Τριτο θεμα το μπροστινο φτερο. Ειναι μεν πιο σηκωμενο απο χαμηλα φτερα σε αλλα on-off (ειναι στην ιδια θεση που ειναι τα σηκωμενα με αποστατες τα χαμηλα φτερα των Τρανσαλπ καποιων απο μας) αλλα δεν φαινεται να εχει ειδικη σχεδιαση για να διωχνει τις λασπες οπως τα χαμηλα φτερα των 1200GS. Και αφαιρεση φτερου δεν παιζει ευκολα επειδη ακριβως πανω απο το φτερο περναει το σωληνακι-γεφυρα των φρενων. Ελπιζω να βγουν σωληνακια υψηλης που χωριζουν πιο ψηλα και επισης να βγει καμια πατεντα για να μπαινει ψηλο φτερο στην κατω πλακα. Αυτο κατα τη γνωμη μου ειναι σοβαρη παραλειψη-φαουλ της Χονδα.

    Τεταρτο θεμα η ποιοτητα των πλαστικων. Δεν μου φανηκε τοσο καλη οσο σε αλλα Χονδα, το κοιταζα διπλα στο XTourer και η διαφορα ειναι εμφανης. Ακομα και διπλα στο 10χρονο Τρανσαλπ μου που εχει περασει τα τελευταια 5 χρονια, που το εχω εγω, εξω και εχει κυκλοφορησει με βροχες, χιονια και αλατια, δεν δειχνει τοσο ποιοτικο και robust. Δεν βοηθανε και οι “χρυσοι” τροχοι του τρικολορ που δειχνουνε λιγο φτηνιαρικοι, ουτε και το ασπρο πλαστικο των χουφτων και των προστατευτικων των καλαμιων που λερωνει για πλακα και αποπνεει επισης μια αισθηση φτηνιαρικου. Αυτο ειναι κατι που παραδεχτηκε και ο πωλητης Ben στην κουβεντα που καναμε, και μου ειπε οτι το μαυρο χρωμα “masks these impefections”. Παντως και τα 3 που εχει πουλησει μεχρι τωρα μου ειπε οτι ητανε ολα τρικολορ (2 χωρις και 1 με DCT).

    Συνεχιζεται (λογω οριου ποστ 5000 χαρακτηρων).
    " the PouroDuro spirit "

  9. #1464
    "Χωματερο" Μελος Το avatar του/της XLGeorge
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    194
    Ας παμε τωρα στα θετικα σημεια. Ερχομενος στον κινητηρα, ειναι προφανες οτι εχει σεταριστει με γνωμονα τη ροπη και οχι την ιπποδυναμη, οπως ειναι αλλωστε φανερο απο τους σχετικους αριθμους. Αυτος ο κινητηρας ειναι πολυ διαφορετικος πχ απο τον V2 κινητηρα του 990 ή απο τον τρικυλινδρο εν σειρα του Tiger 800 που επισης λυσαει ψηλα. Ολα τα λ7 στον κινητηρα του Αφρικα ειναι η ροπη ή μαλλον Η ΡΟΠΑΚΛΑ που δινει στον κινητηρα ιδιαιτερα χαρακτηριστικα προσφεροντας φοβερη ευχαριστηση στον αναβατη Αυτη η ροπη μαζι με την πολυ ωραια αισθηση και ηχο που προσομειωνει εναν V90 στις χαμηλομεσαιες στροφες ειναι φανταστικη, επαιζα με το γκαζι συνεχως νοιωθοντας την κλωτσια που τρωει κανεις κανεις καθως ενα κυμα ροπης τον σπρωχνει προς τα μπρος. Η δε ευελιξια του ειναι φανταστικη, ξεκινησα πολλες φορες με 2α ετσι για πλακα χωρις κανενα προβλημα, την δε 6η την τραβαει απο τα 60χμω χωρις κανενα θεμα και με βαρβατο ανοιγμα του γκαζιου (ισως και απο πιο χαμηλα αλλα δε δοκιμασα).

    Η μηχανικη λειτουργια του ειναι φοβερα ομαλη, εχει ελαχιστους εως μηδενικους μηχανικους θορυβους και η αισθηση του ειναι απολαυση. Μαλιστα εχει και ελαχιστο απ’αυτο το σφυριγμα του κινητηρα των Vara. Στις ψηλες στροφες παντως νοιωθει κανεις απο τη λειτουργια του οτι ειναι δικυλινδρος εν σειρα και οχι V, καθως οι εκτονωσεις γινονται πια με μεγαλη συχνοτητα και αντιλαμβανεται κανεις περισοτερο την “εν σειρα” μηχανικη λειτουργια του. Εκει ψηλα δεν εχει τη λυσσα αλλων κινητηρων που ειναι σεταρισμενοι για ψηλους ρυθμους περιστροφης και μεγαλη ιπποδυναμη αλλα ουτε κι’αυτοι εχουνε την φοβερη ροπη, την αισθηση κλωτσιας και την ευελιξια σε χαμηλους ρυθμους περιστροφης με μεγαλες σχεσεις στο κιβωτιο. Ειμαι σιγουρος οτι στο χωμα θα διωχνει τον πισω τροχο για πλακα και εκει θελει καταλληλο σεταρισμα το ASC, κατι που γινεται πανευκολα εν κινησει. Το δε κιβωτιο ειναι απλα ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ, της κατηγοριας Χονδα/Σουζουκι και απλα απο τα καλυτερα, πολυ καλη αισθηση/ακριβεια και με μηδενικο θορυβο στις αλλαγες ταχυτητων, εαν απλο ..κλικ παντου και παντα.

    Να πω την αληθεια, ειχα μια εγνοια για τον δικυλινδρο εν σειρα καθως ειμαι θιασωτης των V κινητηρων αλλα οι μηχανικοι της Χονδα φαινεται ναχουνε κανει φοβερη δουλεια, συνδυαζοντας ..the best of both worlds Ο δε ηχος της εξατμισης ειναι φανταστικος, βαρβατος και με V χροια μεχρι τις μεσαιες++ χωρις να γινεται ενοχλητικος. Εγω θαβαζα πιθανα αλλη εξατμιση μονο για να μειωσω τον ογκο και βαρος αλλα απο πλευρας ηχου η μαμισια ειναι φανταστικη. Συνολικα, ο κινητηρας με εντυπωσιασε και ειναι σεταρισμενος οπως χρειαζεται σε on-off μηχανακι και οχι σε μηχανακι κυριως για δρομο που παει και χωμα. Κατι αλλωστε που χαρακτηριζει συνολικα το στησιμο του Αφρικα 1000 απο ολες τις αποψεις.

    Συνεχιζεται (λογω οριου ποστ 5000 χαρακτηρων).
    " the PouroDuro spirit "

  10. #1465
    "Χωματερο" Μελος Το avatar του/της XLGeorge
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    194
    Ερχομενος τωρα στο στησιμο, ειναι παρα πολυ καλο απο αναρτησεις και φρενα. Το μπροστινο μου εδωσε αισθηση φοβερης ακαμψιας αλλα ταυτοχρονα και ανεσης, οντας ενδοτικο στις μικρο-ανωμαλιες. Το πισω ητανε επισης στιβαρο και σχετικα ανετο αλλα μου φανηκε οτι ειχε πολυ γρηγορη αποσβεση, δεν ειχα ομως καιρο να το ψαξω με αλλαγη στις ρυθμισεις, απλα μειωσα λιγο την προφορτιση που γινεται πανευκολα, καθως μαλλον ο (βαρυς) προηγουμενος την ειχε σηκωσει. Το μπροστινο φρενο ειναι παρα πολυ δυνατο και γραμμικο, με πολυ καλη αισθηση, πραγματικα φανταστικο Απο την αλλη το πισω μου φανηκε σχετικα με το μπροστινο λιγο αδυναμο και με μαλλον "μαλακη" αισθηση. Για το χωμα θα ειναι μια χαρα αλλα δεν μου φανηκε καλο ταιρι του μπροστινου για πολυ επιθετικη οδηγηση στην ασφαλτο. (Σημειωση: τα Τρανσαλπ 650 και VFR 800 που εχω εχουν αρκετα δυνατο πισω φρενο.) Το αλλο θεμα που παρατηρησα ειναι οτι σε πολυ δυνατα φρενα πριν την στροφη το μπροστινο βυθιζεται αρκετα αλλαζοντας λιγο τη γεωμετρια. Αυτο ισως φτιαχνει με αυξηση της προφορτισης για ασφαλτινη οδηγηση αλλα η Χονδα εχει χουϊ να βαζει σχετικα μαλακα ελατηρια μπροστα στα μηχανακια της, οποτε ισως θελησει εν καιρω αλλα ελατηρια. Βεβαια αυτο το σχολιο το κανω με απολυτα κριτηρια για γρηγορη ασφαλτινη οδηγηση. Το μηχανακι μου εδωσε την εντυπωση οτι ειναι στημενο με κυριο μελημα την πολυ καλη συμπεριφορα στο χωμα.

    Δεν το πηγα στο χωμα αλλα για να το δοκιμασω σε παρομοια χρηση το πηγα με πολλα χιλιομετρα σε δρομο γειτονιας με απανωτα τετραγωνα αποτομα σαμαρακια. Τα περασα αυτα με σχεδον 100χμω με την αναρτηση να τα κανει ολα ισιωμα με φοβερη αισθηση στιβαροτητας και σταθεροτητας και το πλαισιο σχεδον να χασμουριεται. Ανεβηκα και μερικα πεζοδρομια οπου ενοιωσα οτι δεν υπηρχαν σχεδον καθολου! (Καλα, αν με εβλεπε κανενα μπατσικο να τα κανω αυτα θα την ειχα βαψει ασχημα ) Η οδηγηση σε ορθια θεση ειναι τελεια και εχει κανεις πολυ καλο ελεγχο της μηχανης φερνοντας το σωμα μπροστα. Ειμαι σιγουρος οτι το μηχανακι θα ειναι αστερι στο χωμα και δε βλεπω την ωρα να το δοκιμασω σε κανενα σπαστηρι οπου εχω την εντυπωση οτι θα τα κανει ολα ισιωμα.

    Για να το δοκιμασω σε στροφιλικια και συθηκες ταξιδιου, βγηκα απο το Λονδινο παιρνοντας για λιγο τον αυτοκινητοδρομο Α3 πηγαινοντας νοτιοδυτικα προς τα στροφιλικια του Dorking οπου μαζευονται ορδες μηχανοβιων τις Κυριακες στο ξακουστο Ryka’s Café. Αν και η σιλουετα του ειναι λεπτη, η προστασια του ειναι φανταστικη. Μαλιστα εγω με υψος 1.80μ δεν νομιζω οτι θα χρειαστω πιο ψηλη ζελατινα, ισως απλα να βαλω το φρυδακι της Touratech που εχω και στο Τρανσαλπ οταν ταξιδευω. (Να πω οτι η μαμισια ζελατινα εχει περιπου το ιδιο υψος με την μεσαια ζελατινα της Givi που εχω στο Τρανσαλπ - δεστε τις φωτο, προσωπικα συχαινομαι τις ζελατινες-τζαμαριες με τους στροβιλισμους, την μειωμενη ορατοτητα καθιστος στο χωμα κλπ). Ειδα για λιγο μεχρι 112μλω (180χμω) χωρις κανενα θεμα, ειμαι σιγουρος οτι το μηχανακι θα ταξιδευει ανετα με 160-170χμω. Στα δε στροφιλικια του BoxHill και του Dorking του εδωσα και καταλαβε με φοβερη αισθηση στιβαροτητας, βλεποντας τον οριζοντα για παρατεταμενα διαστηματα υπο μεγαλη γωνια κλισης. Για μηχανακι που φαινεται να εχει φτιαχτει κυριως για χωμα, η ασφαλτινη συμπεριφορα του φαινεται απο παρα πολυ καλη εως εξαιρετικη.

    Κατι τελευταιο: δοκιμασα την ακτινα στροφης κανοντας επιτοπια στροφη και η ακτινα ειναι εντυπωσιακα μικρη. Μεσα στην κινηση του Λονδινου εκανα ολα τα κολπα αναμεσα στα αυτοκινητα που κανω καθημερινα με το Τρανσαλπ χωρις απολυτως κανενα προβλημα. Και κατι αλλο πολυ σημαντικο για μενα: αν και εμπλεξα σε ασχημη κινηση, Σαββατο μεσημερι γαρ που ολος ο κοσμος ειναι στους δρομους για ψωνια κλπ, η θερμοκρασια δεν ανεβηκε πουθενα πανω απο τη μεση και δεν υπηρξε ουτε υποψια βεντιλατερ

    Αυτα για την πρωτη δοκιμη, στην επιστροφη εκανα και μερικα καγκουριλικια αφου αισθανομουνα πια σαν να το ειχα μηνες, να πω απλα οτι σηκωνει σουζες με δευτερα για πλακα Σε σχεση με αλλα μηχανακια της κατηγοριας που ξερω και εχω οδηγησει, ειναι κατα τη γνωμη μου σαφως καλυτερο απο τα F800GS και 800XC (εχει πολυ πιο πιπερατο κινητηρα και καλυτερες αναρτησεις απο το 800GS και ειναι σαφως πιο χαμηλοβαρο, μανιτζεβελο και χωματινο απο το 800XC) αλλα δεν ειναι match για "sport touring" mega on-off μηχανακια σαν τα 1200GS, XTourer και Explorer (τα οποια επισης εχω οδηγησει, οχι ομως το KTM1190) – και βεβαια δεν φτιαχτηκε ποτε γι’αυτο. Μου φανηκε αρκετα κοντα στο 990 Adv σαν αισθηση αλλα σαφως πιο allround και φιλικο για τον οποιοδηποτε (ακομα και σχετικα απειρο) αναβατη.

    ΥΓ: Κατι σχετικα με το DCT, που λενε ολοι οτι ειναι πολυ καλο στο χωμα. Δεν αμφιβαλλω αλλα μ'αυτα που ειδα στην πρωτη δοκιμη, στο χωμα βαζει κανεις μια δευτερα και παει, ειναι μια χαρα απο σχεδον 0 χμω σε ελαφρια ανηφορα μεχρι 100+ χμω.

    ΥΓ2: Κωστα-Γατε, ανεβασε σε παρακαλω τις φωτο γιατι μου λεει οτι ειναι μεγαλες ή κατι τετοιο.
    Τελευταία τροποποίηση από XLGeorge; 03/02/2016 στις 00:36.
    " the PouroDuro spirit "

  11. #1466
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από XLGeorge Προβολή μηνύματος
    ΥΓ2: Κωστα-Γατε, ανεβασε σε παρακαλω τις φωτο γιατι μου λεει οτι ειναι μεγαλες ή κατι τετοιο.
    Yes ,Sir.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	crf (1).jpg 
Προβολές:	206 
Μέγεθος:	101,4 KB 
ID:	351387

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	crf (2).jpg 
Προβολές:	205 
Μέγεθος:	101,5 KB 
ID:	351388

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	crf (3).jpg 
Προβολές:	205 
Μέγεθος:	101,5 KB 
ID:	351389
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  12. #1467
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από XLGeorge Προβολή μηνύματος
    ......


    πολυ καλο review...nice going mate...

  13. #1468
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ΝIKOLTSOS
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    550
    XLgeorge & el-Gatto...
    Eυχαριστώ...
    Δεν ήθελα να το ανεβάσω σαν δικό μου και δεν βρήκα χρόνο να στείλω ένα pm.

    Εγώ αυτό κρατάω και περιμώνω να το πάρω βόλτα...

    "...Ολα τα λ7 στον κινητηρα του Αφρικα ειναι η ροπη ή μαλλον Η ΡΟΠΑΚΛΑ που δινει στον κινητηρα ιδιαιτερα χαρακτηριστικα προσφεροντας φοβερη ευχαριστηση στον αναβατη Αυτη η ροπη μαζι με την πολυ ωραια αισθηση και ηχο που προσομειωνει εναν V90 στις χαμηλομεσαιες στροφες ειναι φανταστικη, επαιζα με το γκαζι συνεχως νοιωθοντας την κλωτσια που τρωει κανεις κανεις καθως ενα κυμα ροπης τον σπρωχνει προς τα μπρος..."

    "...ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΔΡΌΜΟΣ..."

  14. #1469
    Τιτανοτεράστιε George σωραίος....

    όσο για το φτεράκι που δεν είναι ον-οφφ μην αγχώνεσαι, στις καφετέριες θα κυκλοφορεί, δεν το χρειάζεται.... ξέρει ο γιάπωνας τι κάνει
    πουτσ@@@@@@@@@

  15. #1470
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    XLGeorge, Ωραία παρουσίαση.





    (Δοκιμή για μιάμιση ώρα; Εμένα αυτό με εντυπωσίασε.)

Παρόμοια θέματα

  1. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01
  2. Ζελατίνα AFRICA TWIN
    από Julius στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2004, 19:44
  3. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 15:31
  4. africa twin Αναζητήσεις
    από afrotwin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 13:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF