Να δω που θα πετάξετε τα παλιά λάδια/φίλτρο.
Να δω που θα πετάξετε τα παλιά λάδια/φίλτρο.
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Η διαδικασία περιγράφεται ακόμα και στο μανιουαλ. Το μόνο δύσκολο σημείο είναι το σφιξιμο της ταπας του καρτερ. Παλιότερα τα ροποκλειδα ειδικά για μας που είσαστε πιτσιρικάδες και αδεκαροι ήταν λέξη μυθική. Και λάδια αλλαζαμε κανονικα. Φρέσκια φιμπερενια ροδελα, σφιγγεις με λαδωμενη την βίδα με το χέρι μέχρι όσο μπορέσεις και μετα με το κλειδί ανάμεσα στο 1/8 μέχρι και 1/4 της στροφης. Κάνεις τη βόλτα σου και αφού κρυώσει τσεκάρεις. Ξέχασα να πω ότι αφού τελειώσεις καθαρίζεις καλά γύρω από την τάπα για να τσεκάρεις εύκολα για διαρροές. Μετά την βόλτα στρωσε μια εφημερίδα κάτω από την μηχανή για να δεις αν έχεις διαρροή. Αν όχι είσαι μια χαρά.
Χρησιμοποιησε χαρτι κουζινας για τα υπολυματα λαδιου.
Παντα οταν βγαζεις την ταπα λαδιου τσεκαρεις τα πασα (στροφες) αν ειναι ενταξει. Ειδικα σε μοτο που δε ξερεις.
Και μια που θα πιαστείς , ρύθμισε και βαλβίδες.
Είναι απλή εργασία η αλλαγή λαδιών μα αν δεν αισθάνεσαι σίγουρος καλύτερα δώσε 10€ παραπάνω να στο κάνουν. Με 10€ αγοράζεις peace of mind.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Βρες ένα καλό how-to για το μηχανάκι σου (google it), κατά προτίμηση με κείμενο και εικόνες, εκτύπωσέ το και τις πρώτες αλλαγές σου, κάν'τες διαβάζοντάς το, βήμα-βήμα. Μετά από μερικές αλλαγές, δε θα χρειάζεσαι τον οδηγό. Έτσι έκανα εγώ, χωρίς να διαθέτω καν δυναμόκλειδο (αν και θα είναι η επόμενη αγορά μου από εργαλεία). Το μόνο "δύσκολο" σημείο είναι αυτό. Μην το παρακάνεις με τις βίδες.
Life begins at 45°.
Κι ένα "κλειδί" για αλλαγή του φίλτρου χρειάζεται, και στο νέο φίλτρο λάδι στο σπείρωμα.
Και τα λάδια που περισσεύουν σε κάποιο βενζινάδικο ή συνεργειο που έχουν δοχεία περισυλλογής αυτού!
Δεν τα πετάμε στα σκουπίδια!
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
αμα δεν παρεις το σπειρωμα της βιδας λαδιου στο χερι...
αμα δεν σφιξεις πολυ το φιλτρο λαδιου και χανει ή το βαλεις αναποδα (στα μονοκυλινδρα)...
αμα δεν βαλεις παραπανω λαδι και μετα απο ψηλα στροφαρισματα αρχισει να ξερναει απο το ψευτοκαπακο...
αμα..
αμα..
αμα...
δεν εχει αξια η εργασια...![]()
Τι λε ρε, και να γυρίσει να σου πει κανένα σχόλιο σαν και αυτά που γράφει εδώ και να τον πλακώσεις
στις καρπαζες να πας και μέσα;![]()
Ομ, δεν είναι δα και επιστήμη ρε τα λάδια, κάντο μόνος σου προσεκτικά.
Να δω σφίξιμο του φίλτρου λαδιού με κλειδί και να παραμορφώνεται και τι στον κόσμο....
Το φίλτρο λαδιού το σφίγγουμε με στεγνά χέρια ή με γάντια μιας χρήσης όσο πάρει, χωρίς την χρήση κλειδιού.
Την τάπα λαδιού στο κάρτερ με το χέρι κι ένα κλικ με το ανάλογο κλειδί.